چهارشنبه 27 تیر 1397
دوشنبه 24 تیر 1392 - 17:52:14 چاپ

ملی پوشان 98 در مصاف با ملی پوشان 2014/ بازی خداحافظی رئیس جمهور در آزادی؟

ورزش > فوتبال ملی - شنبه شب بازی مهمی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. مسابقه ای میان تیم ملی 98 و تیم ملی 2014. مراسمی که مهمان ویژه آن رئیس جمهور است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقه ای که دو ماه قبل برای اولین بار زمزمه های برگزاری اش سر زبان ها افتاده بود ، در روزهای پایانی دولت برگزار می شود. مسابقه ای که در آن رئیس جمهور با بازیکنان فوتبال ملی به میدان می رود. محمود احمدی نژاد که در روزهای پایانی دولت ، دیدارهای فرهنگی و ورزشی اش را گسترش داده است ، چند ماه قبل به وزارت ورزش گفته بود تا شرایط برگزاری یک بازی خیریه با حضور خود را با ملی پوشان برگزار کنند و حالا قرار است این بازی انجام شود. فدراسیون فوتبال این بازی را برای روز شنبه بعد از افطار تدارک دیده است. 

سایت فدراسیون خیلی سر بسته از این بازی نوشته است:« در  نشستی که با حضور مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون و روسای کمیته ها و دپارتمان های فدراسیون فوتبال برگزار شد، دبیرکل فدراسیون ضمن معرفی کاشانی و وادی خیل از مدیران وزارت ورزش و جوانان گفت: در راستای اجرای دستور رئیس جمهور، ساعت 10 شب شنبه 29 تیرماه، دیدار نمادین تیم ملی کنونی و تیم ملی جام جهانی 98 فرانسه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد تا به نحو مطلوبی از بازیکنان ملی پوش اسبق قدردانی شود.»

او ادامه داد:« همچنین در این مراسم از سوی وزارت ورزش و جوانان، از فدراسیون های برتر سال 91 هم تقدیر به عمل خواهد آمد.»
دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری بازی نمادین گفت:« در دو نیمه 30 دقیقه ای این بازی انجام خواهد شد و 30 دقیقه هم به برگزاری مراسم تقدیر اختصاص دارد. مراسم تقدیر از فدراسیون های برتر توسط وزارت ورزش و جوانان انجام خواهد شد و هماهنگی های لازم برای پخش زنده این بازی نمادین و مراسم تقدیر از فدراسیون های برتر، از شبکه سوم سیما به عمل خواهد آمد.»

محمد نبی در پایان گفت:« در این بازی نمادین تیم ملی 2014 برزیل سفید می پوشد و تیم ملی 98 فرانسه با پیراهن قرمز به میدان می آید. غلامرضا بهروان رئیس سازمان مسابقات مسئول برگزاری دیدار است و مراسم تقدیر با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال انجام می شود.»


اسامی کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان دعوت شده به تیم ملی 98 به شرح زیر اعلام شده است:

مربیان: جلال طالبی و بیژن ذوالفقارنسب. سرپرست: ناصر نورآموز

احمد رضا عابدزاده، نیما نکیسا، پرویز برومند، علی دایی، مهدی پاشازاده، محمد خاکپور، نادر محمدخانی، جواد زرینچه، مهدی مهدوی کیا، بهنام سراج، علیرضا منصوریان، حمید استیلی، مهرداد میناوند، ستار همدانی، علی لطیفی، کریم باقری، خداداد عزیزی، سیروس دین محمدی، نعیم سعداوی، افشین پیروانی، علی اکبراستاد اسدی، رضا شاهرودی

بازیکنان تیم ملی 2014


رحمان احمدی، سوشا مکانی، علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، هاشم بیگ زاده، سید جلال حسینی، محمدرضا خانزاده، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، احسان حاج صفی، حسین ماهینی، مجتبی جباری، امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده، مسعود شجاعی، محسن مسلمان، قاسم حدادی فر، محمد نوری، فرزاد حاتمی، محمدرضا خلعتبری، غلامرضا رضایی، مهرداد اولادی

اما اشاره ای در این خبر به حضور رئیس جمهور نشده است اما احمدی نژاد که قبل از بازی با کره به اردوی تیم ملی رفته بود همان جا به کارلوس کروش گفت می خواهد برابر تیمش به میدان برود و حالا او این بازی را در آخرین روزهای کاری اش در دولت انجام خواهد داد. سایت باشگاه خبرنگاران هم از احتمال حضور 10 دقیقه ای شخص رئیس جمهور در این بازی نوشته است.

 

251 41

کلید واژه‌ها : تیم ملی فوتبال ایران -
79 دیدگاه
  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 17:58:47
    پاسخ
    87 126

    احمدی دست طلایی عقاب آسیایی ســـرور بعضیایی

    • مهران استقلالی
      سه شنبه 25 تیر 1392 - 01:54:03
      123 19

      استاااااااااااااااااااااد اسسسسدیی !!!!!! جون من کی یادشه گل به خودی میزد؟ حتما دوباره گل به خودی میزنه

    • بی نام
      سه شنبه 25 تیر 1392 - 03:50:38
      50 142

      کیروش یادت باشه رحمتی باید باشه!!!!!!!!!!!!!! رحمتی بود که با واکنشاش استقلال رو قهرمان کرد...... سید مهدی رحمتی سرور لنگیایی

    • بی نام
      سه شنبه 25 تیر 1392 - 22:01:30
      23 10

      جام جهانی 98 سیزده پرسپولیسی و هفت استقلالی جام جهانی 2014 هشت پرسپولیسی و هشت استقلالی

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:07:37
    پاسخ
    467 11

    تیم 2014 ببازه بخندیما :دی

    • میثم
      دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:45:19
      6 89

      2013

  • rahim
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:08:49
    پاسخ
    270 15

    جناب عقاب آسيا تشريف ميارند

    • ما همه لونگیم
      دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:26:21
      18 75

      معلومه اگه یکی مثله این " ترشی " اون دور ور ها باشه همین میشه .

  • فرناز 06
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:08:57
    پاسخ
    434 45

    تنها جایی که سالم نگه داشته همون استادیومه آزادیه

    • بی نام
      دوشنبه 24 تیر 1392 - 20:22:21
      91 6

      آی گل گفتیا -- فکر کنم از فرداش بلیط استادیوم بشه نفری 500000 هزار تومان

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:11:15
    پاسخ
    167 4

    بازی خداحافظی احمدی نژاد :))))))))))

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:13:50
    پاسخ
    121 24

    اینهمه میگن تیم ملی بیشترش استقلالین حالا یه بار تعدادتون بیشتر شده یه نگاه به تیم 98 بندازید خجالت بکشید!!!!!

    • رضا...
      سه شنبه 25 تیر 1392 - 00:32:45
      34 58

      98 هم کم نبودن استقلالیها.شما فک کنم هر کی که از استقلال نیست رو پرسپولیسی حساب میکنی

  • فرزاد
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:15:22
    پاسخ
    188 9

    احمدی نژاد با شورت ورزشی... تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته :)))))) احتمالاٌ گیر بده که باید داور مشایی باشه

  • امیر
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:17:44
    پاسخ
    346 23

    رییس جمهور واقعا خوشحاله ها؟؟!!؟!؟!

    • تراك
      سه شنبه 25 تیر 1392 - 02:42:53
      82 11

      يك حركت كاملأ چيپ و پوپوليستي.داره اداي پوتين رو درمياره ولي نميدونه اون حداقل كمبرند مشكي رشته جودو رو داره...بعد فوتبالم حتما يه بازي خداحافظي تو واليبال بزاره و افتخارات واليبالم قبضه كنه.راست ميكي برو مجلس خداحافظي كن شمارو چه ربطي به فوتبال !!!

  • nam
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:19:59
    پاسخ
    357 18

    خدا کنه ایشون بازی بکنه چون اینجوری فوتبال هم تحریم میشه و این قد هم بیت المال ریخت و پاش نمیشه

    • پاسخ
      دوشنبه 24 تیر 1392 - 22:17:37
      95 5

      عالـــــــــی ...

  • یک رفیق قدیمی
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:39:47
    پاسخ
    301 31

    مستقیم از تلوزیون پخش بشه چی میشه احمدی نژاد آخراش داری با مزه میشی دلمان برایت تنگ میشه

  • پرسپولیسی
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:41:27
    پاسخ
    362 75

    بازیکنان با معرفت و مردمی مثل عابدزاده و مهدوی کیا و... تن به این بازی سیاسی نمیدن

    • بی نام
      دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:58:34
      68 94

      اشکال از چشم شماست داداش که همه چی سیاسی می بینی با هیتلر که نمیخوان بازیکنن!!!!

    • خلیل
      دوشنبه 24 تیر 1392 - 21:48:20
      71 73

      چرا همه چی رو سیاسی میبینی؟میگن کشور سیاست زده است،اینم نمونش.آقای احمدی نژاد قبلا هم بازی های این چنینی انجام دادن.بحثو سیاسی نکنین.

    • هومن
      دوشنبه 24 تیر 1392 - 21:50:26
      73 63

      آخه کجای بازی سیاسی هست به نظر من بازی خوبی میشه

    • بی نام
      سه شنبه 25 تیر 1392 - 07:57:04
      31 20

      شما تصور مي كنيد براي فوتباليستهاي ما بدبختي و فلاكت مردم اهميت داره ، به خدا اگر كسي ذره اي وجدان داشته باشه در اين بازي شركت نميكنه

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:47:19
    پاسخ
    71 17

    سو استفاده

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:53:28
    پاسخ
    57 21

    98همه پرسپولیسین

    • عباس
      سه شنبه 25 تیر 1392 - 07:41:55
      11 43

      وقتی از رئیس فدراسیون تا مربی تیم ملی پرسپولیس باشن پس مطمئناً بازیکن ها هم پرسپولیس هستند اون موقع کافی بود توپ جمع کن پرسپولیس باشی سریع مایلی کهن تو ترکیب تیم ملی قرارت می داد، چه ستاره هایی اون موقع خراب شدن به خاطر همین مایلی کهن

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:55:39
    پاسخ
    81 20

    آیا بازیکنانی بزرگی مثل دایی،باقری ،مهدوی کیا،نکونام،عابدزاده و...... در این نمایش سیاسی شرکت خواهند کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:06:45
    پاسخ
    47 43

    به نظرم ایشون یه پیراهن آبی بپوشه یا اینکه دینامو کیف را دعوت کنند برای خداحافظی شون. حامی بزرگ آبی ها و عامل تمام روزهای سیاه پرسپولیس به زودی می رود!

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:22:40
    پاسخ
    70 3

    یعنی رئیس جمهور رو با شورت ورزشی قراره ببینیم؟

  • ارش
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:29:36
    پاسخ
    137 2

    لطفا یک بازی خیریه هم بین کارگرهای سابق و بیکاران الان برگزار کنید آقای رئیس جمهور

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:47:04
    پاسخ
    75 13

    خداییش تیم سال 98 از این تیم کنونی خیلی قشنگ تر بازی می کرد!!

  • بنی
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:49:28
    پاسخ
    67 2

    شاید بازیش خوب بود و مدیران سرخابی رفتن سراغش تا باهاش قرارداد ببندن بعد در حالی که باهاش قرارداد داخلی میبندن سپاهان با یه پیشنهاد نجومی باهاش ثبت میکنه.. خدا رو چه دیدی.. آقای رییس جمهور رو دست کم نگیرین.

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:49:29
    پاسخ
    76 2

    یکی یه تکل نره مصدومش کنه

  • ایرانی
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:51:11
    پاسخ
    33 83

    بهترین افتخارات ورزشی در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد اتفاق افتاده: بهترین نتیجه بازی های آسیایی، بهترین نتیجه المپیک، حضور در جام جهانی فوتبال، بهترین نتیجه والیبال

    • بی نام
      چهارشنبه 26 تیر 1392 - 15:19:01
      13 3

      رتبه51المپیک2008-صعود نکردن به جام جهانی 2010-تحقیر تیم های ایرانی تو جام باشگاه ها و حذف از جام ملت ها رو هم به افتخاراتشون اضافه کنید

  • اعتراض!
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 19:59:24
    پاسخ
    51 4

    از بیرون به قصیه نگاه کنی خیلی خوبه،اما از درون نگاه کنی این طور که پیداست بازم می خوان بریز و به پاش کنن،حالا می خوان به اعضای فدراسیون برتر یا تیم 98 یا ... بازم پول خورده 50 میلیون تومانی بدن!!

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 20:06:44
    پاسخ
    23 145

    چهار سال دیگه رئیس جمهور محبوب بر میگردند فداش بشم :*

  • نفهم (بلا نسبت بزرگترام)
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 20:09:14
    پاسخ
    86 6

    با نام و یاد خدا و با سلام خدمت همه امیدوارم که هیچ کدوم ستارگان 98 فرانسه که دیگه تیم ملی فوتبال ایران همچین ستاره هایی رو نخواهد دید، به این بازی نیان و خودشونو وارد بازی سیاسی دولت نکنن و یهویی اعلام بشه که بنا به دلایلی این بازی برگزار نخواهد شد!!!!!!!! و احمدی نژاد به همراه هیأت دولت تیم فوتبال تشکیل بدن و تیم ملی فوتبال 2014 برزیل رو شکست بدن کلی بخندیم. گلرشون وزیر نفت باشه تا کل دروازه رو بپوشونه و گل نخورن. احمدی تژاد خودشم عنوان غزال تیزپا رو بگیره

  • sepahan
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 20:10:03
    پاسخ
    76 3

    فقط اگه امکانش هست رییس جمهور وایسه تو گل....

  • امیر
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 20:13:22
    پاسخ
    48 5

    بابا بیخیال سال 2006 2 تا پنالتی به میرزاپور زد باعث شد تو جام جهانی میرزاپور گلری یادش بره

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 20:23:38
    پاسخ
    40 12

    شیش تایی ها اینقدر جام جهانی میکنن حالا فقط نگا به اسامی سال 98 بکنن ببینم میشه بازیکنای پرسپولیسو با انگشتای هر دو دست شمرد

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 20:25:42
    پاسخ
    38 7

    فقط کسایی کثل انصاری فرد و افشین و ... که دنبال پول و شهرت اند بازی می کنن!

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 20:29:26
    پاسخ
    53 7

    بهتره به مشکلات مردم رسیدگی می کرد 200بار درخواست ملاقات دادیم

  • حسین
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 21:02:44
    پاسخ
    70 3

    نزنه احمدی نژاد مصدوم شه.رباط پاره کن بگن شیش ماه از میادین به دور ................................. راستی بگین اخر بازی ازمایش دوپینگم بگیرن ... ممنون

  • کاطم
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 21:17:51
    پاسخ
    41 4

    عزیزم عابد زاده الان آمریکا داره حال میکنه.

  • حامد
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 21:18:43
    پاسخ
    30 3

    چقد پول مفت میخوان بدن همه رو از کل دنیا جمع کنن که چی بشه؟

  • رامین
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 21:24:54
    پاسخ
    13 57

    با سلام به همه دوستان من میدونم این نظرمو نمیزارن ولی اگه یه درصد هم گذاشتن من از این اقدام احمدی خوشم اومد خداییش تو دولت احمدی نزاد کیروش و ولاسکو رو اوردن بذارین آخرش هندی تموم شسه

  • مانی
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 21:46:10
    پاسخ
    76 4

    چه خنده بازاری بشه فکر کنین احمدی نژاد بره حمله گلم بزنه .4 سال می خندیم بی خیال همه چی

  • بی نام
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 22:11:21
    پاسخ
    17 57

    احمدی نژاد.. شیره

  • محمد67
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 22:49:49
    پاسخ
    34 3

    آقا دلیل این بازی فقط اینه که تو دعوت قبلی احمدی نژاد که به مناسبت تقدیر از مسئولین سفرهای نوروزی بود توفیقی نداشت.

  • سجادپرسپولیسی
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 23:05:06
    پاسخ
    32 8

    میگفتن میخوادبازی خداحافظی مهدوی کیاباشه فکرکنم.بازی استاداسدی بااحمدی نژاد دیدن داره.دکتر مواظب باشی ازاون پاس ها بهت نده که ببینه آماده هستی یانه:-):-)ولی دمت گرم دکتر باعث میشی بهترین تیم تاریخ ایرانیددوباره ببینم یادش بخیر اون موقع کج الان کجا هی داد بیداد

  • alireza
    دوشنبه 24 تیر 1392 - 23:50:45
    پاسخ
    57 128

    تا عقاب اسیا سید مهدی رحمتی نباشه تیم 2014 میبازه!!!! یادمون نره اون با 23 تا سوپر واکنشش استقلال رو قهرمان کرد!! بزززززززن لایکو به افتخار استقلال و عقاب اسیا سید مهدی رحمتی....................و دیگر هیچ

    • بهزاد
      سه شنبه 25 تیر 1392 - 00:46:24
      60 29

      چقدم لایک خورده نوشتت!!!

  • مجید گلپا
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 00:00:35
    پاسخ
    77 4

    رییس جمهور میتونه جای خالی استاد اسدی رو پر کنه.

  • فرزاد
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 00:03:36
    پاسخ
    53 2

    حالا پستش چیه؟فیزیکش که به دفاع آخر میخوره

    • بی نام
      سه شنبه 25 تیر 1392 - 12:29:51
      35 0

      نخیر.خط حمله جای خداداد رو میگیره :))))))) غزال تیزپای آسیا محمود احمدی نژاد :)))))

  • بی نام
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 00:57:49
    پاسخ
    55 2

    احمدي نژاد با شورت ورزشي بازي مي كنه؟

    • بی نام
      سه شنبه 25 تیر 1392 - 02:36:21
      42 2

      نه په یا شلوار کردی بازی میکنه

  • امیرزارع
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 02:15:30
    پاسخ
    12 31

    اگه اوباما تو این بازی بودم،یه تکلی تو پای عزیزمون میزد که پاش بشکنه."احمدی نژاد،دوست دارم،خیلی زیاد"

  • گرما زده
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 03:50:43
    پاسخ
    28 5

    خدا رو چه دیدی شاید یه روز غزال تیزپای استقلال شد

  • اعتراض!
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 04:25:45
    پاسخ
    54 11

    احمدی نژاد فقط تو این 8 سال باعث شد پولدارا پولدار تر شن،فقیرا فقیرتر،اونایی هم که منفی میدن تو این نظرها همین آقایونی هستند که پولدارتر شدند!

  • بی نام
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 07:32:07
    پاسخ
    27 8

    به نظرم اكثر ملي پوشان 98 بازي نمي كنند. دايي باقري عزيزي مهدوي كيا عابدزاده خاكپور .بعيد ميدونم توي اين نمايش سياسي شركت كنند

    • یه بشر
      شنبه 29 تیر 1392 - 15:46:33
      2 2

      سیاسی چیه دیگه؟آخه چرا هرچی میشه هی سیاسی سیاسی میکنین؟!میخوایم یکم بخندیم مگه بده؟بس کنید تورو خدا!دس وردارید از این سیاسی بازیا!

  • علی جوادی
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 09:24:06
    پاسخ
    11 11

    خیلی جالبه که علی کریمی که تمام آسیا او را با لقب جادوگر میشناسند و فقط تو سهتا بازی آخر نبود اسمش تو تیم 2014 نیستش

  • اسدی نژاد
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 11:56:27
    پاسخ
    18 0

    استاد اسدی احمدی ژاد زوج خوبین

  • aaaaa
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 12:23:25
    پاسخ
    16 4

    احتمالا احمدی نزاد بعذ از خاتمه دوران ریاست جمهوری میخواد بازیکن یا رئیس باشگاه بشه احتمالا به عنوان بازیکن ازاد بره به یکی از باشگاههای دسته یک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • علي
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 14:26:48
    پاسخ
    10 4

    همش مسخره بازي هست

  • حسین
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 15:21:05
    پاسخ
    6 1

    فرار احمدی نژاد. فقط همون 10 دقیقه ای که فوق ستاره تیم 98 بازی می کنه دیدین داره

  • saied
    سه شنبه 25 تیر 1392 - 23:23:01
    پاسخ
    6 3

    من تیم ملی ایران را دوست دارم

    • بی نام
      پنجشنبه 27 تیر 1392 - 14:08:32
      7 1

      موضوع انشاس؟

  • یاس
    چهارشنبه 26 تیر 1392 - 08:04:11
    پاسخ
    0 8

    دلم براش تنگ میشه اخراش خ بامزه شد واقعا راستی بلیت 20روز پیش گفتن گرونتر میشه برا لیگ برتر باشگاهها خواستن اخباروندیدین مگه دلم براش سوخت

  • abbass
    چهارشنبه 26 تیر 1392 - 09:29:42
    پاسخ
    5 6

    خیالتون راحت احمدی نژاد هم میره و اون موقع دیگه کسی نیست همه تقصیر ها رو گردنش بیاندازیم

  • امیر
    چهارشنبه 26 تیر 1392 - 10:37:09
    پاسخ
    5 9

    چرا اینقد بعضی ها کوتاه بین هستند.درسته احمدی نژاد ایراداتی هم داشته ولی دلیل نمیشه کارای بسیار قشنگ مثل این و صد تا دیگه رو نادیده گرفت.این کارش بار اول نیس که بگیم نمایش سیاسیییی!!!!!!!!!!این واقعا مردمی بودنشو نشون میده.من که واقعا دوسش دارم و افسوس می خورم داره میره.اصلا هم پولدار نیستم ونشدم به والله.

  • هوادار استاد اسدی و میناوند
    چهارشنبه 26 تیر 1392 - 11:13:19
    پاسخ
    6 4

    آدم وقتی اسامی تیم 98 رو میبینه تازه متوجه میشه که تیم کنونی چقدر کوچک است.

  • ناشناس
    چهارشنبه 26 تیر 1392 - 12:29:08
    پاسخ
    4 7

    به امید هتریک آقای احمدی نژاد به یاد ایمون زاید در ده دقیقه ای که قرار است در میدان بازی کنند (-:

  • بی نام
    پنجشنبه 27 تیر 1392 - 13:58:59
    پاسخ
    3 10

    چرا فرهاد مجیدی نیست پس !!!!

    • بی نام
      شنبه 29 تیر 1392 - 14:01:58
      4 8

      کی هست فرهاد مجیدی؟؟؟؟

  • مجتبی
    شنبه 29 تیر 1392 - 20:36:18
    پاسخ
    4 1

    یک مسابقه پینگ پنگ دو نفره بین روحانی و احمدی نژاد بذارین که ملت شاد بشن.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700