۰ نفر
۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
کمک 700 میلیونی مردم قم به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد قم از کمک 700 میلیون تومانی مردم قم در ماه مبارک رمضان به نیا زمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در قم عبدالله جلالی در نشستی که با هدف کمک به ایتام برگزار شد، به میزان کمک مردم قم به نیازمندان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته مردم قم 14 میلیارد و 500 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که از توجه مردم در این زمینه باید قدرادانی کنیم.
وی به میزان کمک مردم قم در سه ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست امسال نیز حجم کمک مردم قم به نیازمندان 5 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است که رشد 60 درصدی را در این زمینه شاهد بودیم.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با تاکید بر اینکه 20 هزار خانوار تحت پوشش این کمیته در استان هستند، تصریح کرد: 6 هزار دانشجو و دانش آموز تحت پوشش کمیته در استان قرار دارند.
جلالی با اشاره به اینکه مردم قم تاکنون 700 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان به کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک کرده اند، خاطرنشان کرد: 14 هزار بسته غذایی برای نیازمندان تهیه شده است و تا پایان ماه مبارک به هدف 20 هزار بسته غذایی خواهیم رسید.
وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی هایی مبنی بر حل مشکل مسکن نیازمندان تدوین شده است، تصریح کرد: هم اکنون280 واحد مسکونی آماده تحویل به نیازمندان است و جواز ساختمانی 400 واحد مسکونی آماده شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه باید دغدغه های درمان خانواده های نیازمند رفع شود، ابراز داشت: تامین هزینه های گران دارو و درمان در جامعه دغدغه هایی برای خانواده های نیازمند ایجاد کرده است.
جلالی با تاکید بر اینکه فعالیت های خیریه خوبی در قم صورت گرفته است، اظهار داشت: احداث مدارس، بیمارستان و کمک های مردمی از مصادیق اقدامات خیر مردم قم در استان است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    22 0
    افرین به این مردم چه قم چه هر جای دیگه ایران،با اینکه همه یه جورایی تو این شرایط مشکل اقتصادی دارن ولی بازم وقتی حرف از کمک به ایتامو نیازمندا میشه همیشه بی هیچ چشم داشتی کمک می کنن
  • بی نام A1 ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    18 0
    تبریزیها در جشن گلریران زندانی ها دو میلیارد کمک کردن این رو هم چاپ کنید