ایسنا نوشت:

محمدحسن پزشک مدیر عامل موزه سینما درباره اهدای یادگاری‌های اصغر فرهادی برای آماده‌سازی غرفه‌اش با بیان اینکه هنوز این اتفاق انجام نشده، گفت: «در نمایش خصوصی‌ فیلم «گذشته» در موزه سینما با ایشان صحبت شد و بار دیگر اعلام کردند، همه جوایز و یادگاری‌هایشان را به موزه تحویل خواهند داد.»

او افزود: «حتی پوستری از فیلم «گذشته» به امضای حاضران رسید که قرار شد آن را هم به موزه بدهند، اما زمانی برای این کار مشخص نشد.»

پزشک درباره غرفه محسن مخملباف که جواد شمقدری خواستار جمع‌آوری آثار شده بود نیز اظهار کرد: «با توجه به مسائلی که پیش آمد جایی که به ایشان اختصاص داده بودیم از آن حالت غرفه اختصاصی خارج شد، اما چیزی را از بین نبردیم و همه چیز همچنان در موزه در معرض دید عموم قرار دارد.»

مدیر عامل موزه سینما با ابراز رضایت از افزایش بازدید مخاطبان گفت: «خوشبختانه موزه سینما فعال است و در همین الان که با شما صحبت می‌کنم حدود 60 -70 نفر در حال بازدید هستند.»

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    40 5
    الان هرچه هست براي خودش هست بالاخره يك روزي براي ايران و ايراني افتخار آفرين بود يا نه ؟؟؟؟ ترا خدا همه پلها را پشت سر خود خراب نكنيم . اينها براي آينده گان تاريخ كشورشان است . اينطور نيست ؟؟؟؟