کمتر کسی است که از عوارض پارازیت نگران نباشد.

گشترس تکنولوزی اگر چه فواید مختلفی دارد، اما بی زیان هم نیست. توان استفاده از ماهواره و سرعت انتقال اطلاعات از طریق شبکه های رسانه ای هم فرصت است و هم تهدید. مسئولین کشور این را خیلی فرصت نمی دانند و هر از چند گاه- به عبارت بهتر معمولا- پارازیت هایی برای عدم امکان استفاده از ماهواره و شبکه های خارجی ارسال می کنند. خاطرم هست که خانم دکتر ابتکار زمانی که عضو شورای شهر تهران بود در این زمینه معترض بود و نسبت به عوارض آن هشدار می داد. خانم دکتر ابتکار، حالا شما مسئولید و ذی نفوذ. منتظر هستم تا راهکار شما را در این زمینه ببینم. امیدوارم که این موضوع امروز هم دغدغه شما باشد.فراموش نکنیم که علاوه بر عوارض جسمی(سلامت جسم)بر سلامت روان مردم هم تاثیر منفی می گذارد و بر رفتار اجتماعی مردم، افزایش خشونت و .... نیز تاثیر گذار است.

www.mousavichalak.ir

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    4 1
    ممنون که به این کوضوع پرداختید. امیدواریم از ایشون در این زمینه اقدام جدی ای ببینیم.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    2 1
    چقدر غلط املايي در اين چند خط!! چرا نويسندگان دقت نمي‌كنند؟
  • محمود IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    0 1
    سلام سلامت روان واژه جالبی است و مضحک چطور طلاقها خودکشی ها زنای محارم با نگاه به شبکه های منحرف انجام میشود سلامت روان به خطر نمی افتد اما پارازیت که هنوز دلیلی حتی از سوی این زن مسئول ارایه نشده و تنها حرف است که میزنند سلامت روان را به خطر می اندازد عزیزمن امواج ماهواره ای با توجه به فاصله 40 هزار کیلومتری که می پیماید تا به ما برسد آتقدر ضعبف است که با یک وات یعنی کمتر از نیمی از توان ارسالی موبایلی که در کنار گوشت میگیری در منطقه ای به وسعت چند کیل.متر مربع کختل می شود و نیازی به توان بالا نیست من کارشنای مخابراتم و خیلی خوب این را میدانم موبایل دست تو به مراتب خطرناکتر از پارازیتی است که از آن هراس دارید یا هراس ایجاد می کنید کافی است علم آن را داشته باشید
  • حسین US ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    0 0
    بهتر است مقالات علمی معتبر پزشکی و نظر متخصصان را پرسید... همین که دولت یا حکومت به انتخاب مردم در خانه شان توهین می کند بزرگترین مشکل برای سلامت روانی مردم است. بدون ماهواره یا با ماهواره فساد جنسی و ایدز، ناشی از بیکاری جوانان و ناتوانایی آنان در ازدواج و زندگی سالم و دزدی برخی مسولین کم کم جامعه ایران را در لجن فرو برده و نابود خواهد کرد. مشکل مسولین چهار تا خبر سیاسی است ... هر جور شده آخرش مردم می فهمند و پارازیت سر کبک در زیر برف است و پاک کردن صورت مساله و توهین خفت بار به مردم.