عاشقانه‌ مارها رسید/ سه تکه از سه برادر

نشر هیلا به تازگی رمان «ما در عکس‌ها زندگی می‌کنیم» و مجموعه داستان «عاشقانه‌ مارها» را منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

رمان «ما در عکس‌ها زندگی می‌کنیم» نوشته‌ پری‌ناز رئیسی است که نگاهی نوستالژیک به گذشته دارد و از میان عکس‌های قدیمی به گذشته می‌رود.

در پشت جلد این کتاب هم آمده است: «مدت‌ها بود دانیال را ندیده‌ بودم، دنبال کارهای فارغ‌التحصیلی و کانون بود و می‌خواست شروع کند که وکیل بزرگی بشود. چندبار قول داده بودم که عکس‌هایش را برایش چاپ می‌کنم و می‌برم. نشده بود. بی‌دلیل امروز و فردا می‌شد و یک روز من گرفتار بودم و روز بعد او نمی‌توانست. بعد دیگر دلهره به جانم افتاد. نمی‌دانستم چطور برایش بگویم که مامان راستی راستی چمدانم را هم بسته. او هم مثل من فکر کرده بود که همه‌چیز شوخی است. با هم خندیده‌ بودیم به فکر رفتن من و او گفته بود که چترم را از یاد نبرم که هوای لندن همیشه بارانی است».

این کتاب در 152 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 7000 تومان منتشر شده است.

به گزارش ایسنا، مجموعه داستان «عاشقانه‌ مارها» نوشته‌ غلامرضا رضایی هم به تازگی منتشر شده است. این کتاب شش داستان با نام‌های «عقرب‌ها چه می‌خورند؟»، «عاشقانه مارها»، «یک شب بارانی»، «نهصد و یازده»، «بعد از سال‌ها» و «عکس» دارد.

در پشت جلد این کتاب آمده است: «گرفتم کنار و کشیدم شانه‌ جاده. نگاه کردم، دو تا مار دیدم. انگار ایستاده بودند روی دم‌هاشان. چشم در چشم، نزدیک هم، سرهاشان را تکان می‌دادند. بعد یواش‌ یواش آمدند پایین. روی جاده مثل مهر گیاه پیچ خوردند به هم. رقص رقصان خودشان را کشیدند بالا. خیلی نگاه‌شان کردم، فکر کردم خواب می‌بینم. راستش تا قبل از این هیچ ندیده بودم این‌ها هم مثل آدم برقصند. دیده بودم فصل بهار گوسفندها با ناز و تبختر راه می‌روند و دنبه‌هاشان را تکان می‌دهند یا اسب‌ها سرمستی می‌کنند، اما این یکی را ندیده بودم. ماشین را راندم طرف‌شان».

این مجموعه داستان در 87 صفحه با شمارگان 660 نسخه و قیمت 4000 تومان در نشر یادشده منتشر شده است.

همچنین مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از آمادگی چاپ کتاب «سه تکه از سه برادر» در این استان خبر داد.

رضا سلیمانی درباره کتاب «سه تکه از سه برادر» گفت: این کتاب، خروجی سومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان همدان است. هم اکنون تمام کارهای نگارشی و فنی آن به پایان رسیده است و در صورتی که اعتبار لازم برای انتشار آن در اختیار ما قرار بگیرد، چاپ خواهد شد.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    10 0
    واقعا متاسفم که یه کتاب مربوط به ادبیات داستانی با تیراژ 660 نسخه زیر چاپ میره ولی آثار قلم چی و گاج و کلاغ سفید و ... که به دروغ خود را کمک درسی و امادگی برای کنکور معرفی میکنن ولی در اصل سو استفاده از نیاز خانواده ها است به تیراژ میلیونی میرسند .
  • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
    2 0
    تازه نشر هيلا كه زير مجموعه انتشارات معتبر ققنوس با اين تيراژ چاپ شده!! خدا به داده بقيه برسه....