ایسنا نوشت:

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از فسخ قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان با بیمه دانا که اخیرا منعقد شده بود، خبر داد.

علی اصغر بیات در مورد علل فسخ این قرارداد، اظهار کرد: پس از امضای تفاهم نامه با بیمه دانا از همه کانون‌های استان‌های کشوراستعلام کردیم اما کانون‌ها با توجه به اینکه از قبل با بیمه دانا قرارداد داشته و این شرکت بیمه‌ای در نیمه راه کار را رها کرده بود، از انعقاد این قرارداد، استقبال نکردند.

وی ادامه داد: علاوه بر مورد اشاره شده، بیمه دانا شرط و شروطی برای کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تعیین کرد و به تعهدات خود در مورد تفاهم نامه منعقد شده عمل نکرد، بنابراین به دلیل اینکه هدف مورد نظر مجموعه کانون عالی بازنشستگان حاصل نشد، تصمیم به فسخ قرارداد منعقد شده با این شرکت بیمه‌ای گرفتیم.

ورود کانون‌ها به موضوع بیمه تکمیلی صرفا از روی دلسوزی است
بیات همچنین در مورد مشکل عدم تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در آبان ماه، بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی طبق قانون الزام باید بیمه شده و بازنشسته را در مراکز مستقیم و غیرمستقیم درمان کند، بنابراین بیمه شدگان و بازنشستگان دارای دفترچه درمان هستند، لذا وارد شدن کانون‌ها به موضوع بیمه تکمیلی صرفا از روی دلسوزی و کمک به مجموعه بوده است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به جلسات برگزار شده با مدیرعامل این سازمان اشاره کرد و گفت: مدیرعامل سازمان در مورد همه موارد مربوط به بیمه تکمیلی با کانون عالی اعلام آمادگی کرده و به دنبال رفع مشکل بوجود آمده هستیم تا به زودی آن را برطرف کنیم.

وی افزود: کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در تلاش است برای انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی و نیز رفع مشکل به وجود آمده گزینه مناسبی را برای انعقاد قرارداد انتخاب کند تا آن شرکت بیمه‌ای بتواند با توانمندی‌های خود موضوع درمان تکمیلی بازنشستگان را حل کند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    3 6
    سلام ببخشید من متوجه نشدم اونایی که بعد از اتمام قرارداد بیمه تکمیلی سال قبل ( در آبانماه ) هزینه درمانی داشته اند باید چکار کنند . آیا در قراردادی که احتمالا منعقد می شود آبانماه هم تحت پوشش خواهد بود یا خیر ؟
  • صادق A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    8 3
    اول گزینه مناسب پیدا میکردید قرار داد جاری رافسخ میکردید. آقا
  • سید حسن زنجانی A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    6 0
    با سلام ، واقعا متاسفم واسه بیمه تامین اجتماعی که تازه به فکر افتاده گزینه ای واسه جایگزین کردن بیمه تکمیل درمان بازنشستگان بکنه، این در حالی که پایان قراردادشون با بیمه دی 92/07/30 بوده. فقط توی این مدیریت موندم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    7 11
    بیمه دی رو که ورشکست کردید بگردید دنبال بعدی
  • پاي ثابت IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    11 1
    بيچاره بازنشسته ها با اين همه سن و سال و گاهي از كار افتادگي هنوز بايد بدون دنبال اين چيزا.آدم اين همه سال كار كنه بعدتازه وقت آسايش و استراحت هر روز بگرده ببينه كجا بيمش ميكنن كجا بره خسارت بگيره امروز برو فردا بيا
  • بی نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    6 0
    بمیرم که ماهی 20000 هزار تومان از هر نفر میگیری بعد میگی از روی دلسوزی !!!!! خدا تو را از ما نگیره آقای خبازها که این همه دلت بحال بازنشسته میسوزه و نمی تونی یه قرار داد محکم با یه شرکت بیمه ببندی !؟
  • جواد A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    4 0
    آره واقعا به شماکه هیچی نمیرسه شماگفتی ماهم باورکردیم بابت هرنفر سال گذشته ازبیمه دی نفری 250تومان ماهیانه گرفتیدشماواقعادلتون برای مابازنشستگان میسوزه اجرکم عندا...
  • کیومرث مرادی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    من نمیخواهم تحت پوشش بیمه تکمیلی باشم.لطفاراهنمایی کنید چه کار کنم
    • بی نام A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
      0 1
      به شعبه بیمه که با بازنشستگی شما موافقت کرده مراجعه کن و درخواست لغو بده.