سه شنبه 29 خرداد 1397
یکشنبه 3 آذر 1392 - 08:28:55 چاپ

ظریف در کنفرانس خبری، دستاوردهای اجلاس ژنو را تشریح کرد

بین الملل > دیپلماسی - وزیرخارجه ایران دقایقی قبل در جمع خبرنگاران چزئیات توافقهای ایران و 1+5 را بیان کرد.

ظریف گفت: غنی سازی 5درصدی و تاسیسات فردو واراک ادامه می بابد. وی که این موضوع را از دستاوردهای توافق ژنو معرفی کرد افزود: راه برای تحریم موقت شش ماهه برداشته شده و از آن به بعد در مذاکرات بعدی به سوی لغو همه تحریمها پیش می رویم.

ظریف با اشاره به تلاشهای برخی کشورها برای نرسیدن به توافق گفت: هم اکنون تیر دشمنان ما به سنگ خورده و نتوانستند با دروغ و فریب جلوی موفقیت مردم ایران را بگیرند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش داشت چهره ای غیرواقعی از ایران ترسیم کند اما امروز ثابت شد اسرائیل نتوانست نقشی بر افکارعمومی دنیا و اجلاس ژنو داشته باشد.

ظریف گفت در راستای سیاستهای مقام معظم رهبری پیش می رویم و برای لغو تحریم ها و نیز استیفای حقوق مردم ایران تلاش می کنیم.

ظریف گفت در ژنو یک سند 4 صفحه ای تنظیم شده که در آن حقوق هسته ای و غنی سازی به رسمیت دانسته شده است. وی گفت این سند راهکار آینده است و ضمانت اجرا نیز برای آن وجود دارد.

ظریف گفت گام اول را برداشته ایم و به سوی حل کامل مشکلات پیش می رویم.

ظریف تاکید کرد اگر بدقولی و نقض عهد ببینیم راه بازگشت وجود دارد و اگر طرف مقابل به تعهداتش عمل نکرد مکلف نیستیم به تعهدات مان پای بند باشیم.با چشم باز برای حراست از حق مردم اگر حس کنیم طرف مقابل نقض عهد کند تصمیم دیگری می گیریم.

ظریف گفت : در معاهده منع گسترش سلاحهای هسته ای، غنی سازی حق غنی سازی پذیرفته شده است. در متن سند 4 صفحه ای هم این حق پذیرفته شد. وی افزود: فضاسازی رسانه ای دنبال این است که بگوید حق غنی سازی پذیرفته نشده اما قطعا این طور نیست.

ظریف گفت: در مرحله اول مقرر شد تحریم جدیدی وضع نشود و برخی تحریمها نیز لغو گردد. ما تا یکسال آینده برای لغو همه تحریم ها مذاکره می کنیم.

ظریف تاکید کرد: آنچه نتانیاهو را عصبانی کرده پذیرش حق هسته ای ایران است و انتظار داریم فضاسازی رسانه ای علیه این توافق صورت گیرد.

ظریف در واکنش به اظهارات کری که گفته است در ژنو حق غنی سازی را قبول نکرده ایم گفت : امریکا می گوید حق غنی سازی را قبول نداریم ولی برنامه های هسته ای را قبول داریم. این نوعی برداشت شخصی امریکایی هاست.

ظریف گفت  بزودی تحریم فلزات گرانبها، تحریم های بانکی و برخی تحریم های دریایی، خودرو  برداشته می شود و مشکلات بیمه های دریایی کاهش می یابد. همچنین برخی دارایی ها ی بلوکه شده آزاد می گردد.

ظریف افزود: غنی سازی 5درصد تداوم می یابد و فعالیت های مراکز فردو و اراک ادامه می یابد.

ظریف با اشاره به اظهارنظر امریکایی ها گفت: برای امریکا زمان امتحان فرا رسیده و فرصتی برای جلب اعتماد ایران پیدا کرده. اگر قدرت ایران را ببینند می فهمند که مردم ما سربلندند و در برابر فشار و تحریم و تحقیر می ایستند.

1717

224 دیدگاه
  • بهمن
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 08:40:11
    پاسخ
    67 2

    توروبه خدا جزئیات مصاحبه و توافق را هرچه زودتر منتشر کنید !

  • و یدا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 08:43:43
    پاسخ
    124 3

    آقای ظریف، جناب روحانی رییس جمهور مودب و فهیم متشکریییییییییییییییییییییییییم...

  • nima
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 08:50:59
    پاسخ
    27 0

    زنده باد اعتدال، زنده باد کشورم ایران، زنده باد صلح و دوستی. ظریف همان امیرکبیر است ظریف نشان داد در دنیای سیاست گفتمان نرم کارساز است و می توان در لباسی لطیف به اهداف بلند رسید

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 08:55:21
    پاسخ
    20 1

    همین الان دارم به سخنرانی جان کری گوش می کنم، حرفاش به نظر جالب نمیاد، کی داره راست میگه؟! البته که امیدوارم ظریف راست بگه.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 08:58:05
    پاسخ
    32 0

    درود بر ظریف

  • حمید رضا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 08:59:41
    پاسخ
    8 0

    سلام خبر جان دوباره که امروز جزئیات را نوشتی چزئیات بابا یه مقدار دقت به خرج بده

  • سامیه
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:03:42
    پاسخ
    74 6

    کجایند احمدی نژادها،،جلیلی ها،،شریعتمداری ها......... کجایند مردان پرادعا

  • آرش
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:05:33
    پاسخ
    20 0

    زنده باد مصدق دوران

  • آنسه
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:06:18
    پاسخ
    5 0

    قوبون تو بشم من محمدجواد..... همش زیر سرخودت بود میدونم

  • بهمن
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:06:57
    پاسخ
    81 0

    ظریف مچکریم ! الانه که کیهان ذره بین به دست بگیرد و دنبال یک نقطه ضعف بگردد .

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:07:51
    پاسخ
    45 1

    ظریف متشکریم

  • pola
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:07:52
    پاسخ
    23 0

    اي ول

  • سحر
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:08:54
    پاسخ
    67 0

    آی خدا دلم خنک شد یکم دیگه مخم داشت منفجر میشد از دست تندروها......

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:09:29
    پاسخ
    16 1

    اسمت جواده !ولي خودت ظريفي! .:)

  • سینا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:10:58
    پاسخ
    25 0

    ایشالا کام مردم ایران شیرین بشه

  • همایون
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:12:07
    پاسخ
    11 0

    الحمدلله خبرای خوب میدی خبرآنلاین

  • سید
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:12:32
    پاسخ
    22 0

    به کوری چشم تندروها که با کج فهمی و ترجیح منافع شخصی بر منافع ملی، همچنین رژیم صهیونیستی که با همکاری عرب ها از این توافق ناراحتند موفقیت بزرگ نصیب ایران و قدرتهای جهانی شد.تبریک به آقای روحانی وگروه آقای ظریف .زنده باد آزادی و دموکراسی...

  • بهنام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:12:57
    پاسخ
    10 0

    درود به سیاست و شرافتت دکتر ظریف

  • reza
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:13:54
    پاسخ
    18 0

    دکتر مچکریم.

  • امير حسين
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:13:56
    پاسخ
    16 0

    بنده خدا از بى خوابى چشماش باز نميشد تو كنفرانس دمت كرم دكتر

  • علی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:14:35
    پاسخ
    19 0

    صلوات، ظریف متشکریم

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:15:11
    پاسخ
    13 0

    دکتر ظریف مصدق زمان هستند

  • فرا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:15:21
    پاسخ
    7 0

    ظریف متشکریم..

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:15:47
    پاسخ
    9 0

    آقای ظریف خسته نباشید . متشکریم .....

  • ابوذر
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:16:01
    پاسخ
    7 0

    دوست داریم ظریف

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:16:29
    پاسخ
    20 0

    باید جایزه صلح نوبل امسال رو به آقای دکتر ظریف بدهند. واقعا ممنون.

  • bana
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:16:31
    پاسخ
    6 0

    آقای ظریف خسته نباشید خدا قوت .تشکر

  • کیوان
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:16:47
    پاسخ
    12 1

    درود بر شیرمرد ایران

  • مهدی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:16:56
    پاسخ
    6 0

    درودبرشرفت آقای ظریف ولی فکرکنم بیشترازفضاسازی خارجی بایدازفضاسازی داخلی ترسید

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:16:58
    پاسخ
    52 0

    بعد از 8 سال نمی دونم چرا دوست دارم بگم جانم فدای ایران ... چقدر رفتار های سیاستمداران به وطن دوستی یا بی تفاوتی ما به کشور موثره ..

  • محمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:17:04
    پاسخ
    10 0

    درود بر ظريف...........

  • محمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:17:16
    پاسخ
    12 0

    آقای دکتر ظریف عزیز درود و سلام ملیونها ایرانی بر تو ای فرزند رشید و شجاع ایران که وجودت برای ما مبارک و غنیمت است . از اینکه مرد و مردونه و با غیرت و تعصب در عرصه دیپلماسی برای اولین بار اران را سرافراز نمودید از شما متشکریم .

  • ایرانی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:17:23
    پاسخ
    20 0

    الله و اکبر. درود بر دیپلماسی قوی ایرانی. مرگ بر تحجر و تحجرگرا

  • امید
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:17:26
    پاسخ
    11 0

    مرحبا آقای ظریف...

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:17:43
    پاسخ
    6 0

    مبصر هفت ساله کلاس کجایی ببینی ظریف 6 ماهه مدرک گرفت.

  • سعید
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:18:44
    پاسخ
    17 0

    خدایا سقوط دلار را برسان.

  • ناشناس
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:18:45
    پاسخ
    6 0

    خسته نباشی رزمنده عرصه سیاسی کاری مشابه ملی شدن صنعت نفت انجام شد .

  • وحید
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:18:47
    پاسخ
    2 20

    کجای این بازی برد برد بوده ؟؟؟؟ اینکه همش ما بردیم .. یه جایه کار میلنگه . چه امتیازاتی ما به اونا دادیم ؟؟؟؟

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:20:00
    پاسخ
    9 0

    خدا را شکر.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:20:01
    پاسخ
    9 0

    اقا جواد متشکریم. درود بر شما .

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:20:21
    پاسخ
    4 0

    خيلي متشكريم از تيم هسته اي خدا قوت

  • mahdy monzavy
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:21:02
    پاسخ
    9 0

    خدا خیرت بده دکتر جوووووووووووووووووووووون

  • مسعود
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:21:03
    پاسخ
    36 0

    (( ظریف تاکید کرد: آنچه نتانیاهو را عصبانی کرده پذیرش حق هسته ای ایران است و انتظار داریم فضاسازی رسانه ای علیه این توافق صورت گیرد.)) ... کیهان و دوستان هم مسلکش دست بکار بشن که دیر میشه از قافله عقب میمونن

  • حمید رضا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:21:05
    پاسخ
    2 0

    درود بر ایـــــــــــــــــران و ایـــــــــــــــرانــــــــــــی درود بر دکتر ظریف

  • محمد علی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:21:38
    پاسخ
    2 0

    درود بر ظریف دلاور مهین پرست

  • آراز
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:22:09
    پاسخ
    4 0

    خدایا نوکرتیم ما این قدر طاقت خوشی نداریم.ما را به حال خودمان رها نکن ... والیبال، فوتبال ساحلی ، موفقیت هسته ای

  • تکتم
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:22:10
    پاسخ
    4 0

    میگم خبر آنلاین برای ارسال خبر عجله داشته که این همه غلط تایپی داره؟!

  • زی زی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:22:20
    پاسخ
    2 0

    مرررررررررررررررررسی دکترررررررررر جوووون :) واقعا شاهکار کردین.. متشکرم از همه زحماتتون :)

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:23:28
    پاسخ
    5 0

    درود و صد سلام به بزرگ مرد ایران، آقای ظریف. به وجود شما به عنوان یک ایرانی افتخار میکنیم.

  • مهران
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:23:29
    پاسخ
    5 0

    خسته نباشی دکتر ظریف از زحمات شما متشکریم

  • حامد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:23:44
    پاسخ
    4 0

    زنده باد ظریف .زنده باد روحانی

  • mahdi
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:23:50
    پاسخ
    2 0

    آقای دکتر ظریف تشکر تشکر خدا قوت

  • محسن
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:23:56
    پاسخ
    2 12

    5 درصد رو بیخیال 20 درصد چی شد .... این مهمه

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:24:03
    پاسخ
    5 0

    همینه. سیاست مردِ سیاست می خواد. ظریف عالی. روحانی معرکه. و تشکر از همه ی اونایی که فکر کردن میشه اوضاع رو تغییر داد و به روحانی رای دادن.

  • احمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:25:01
    پاسخ
    6 0

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید.... خسته نباشید دلاوران

  • فاطمه
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:25:09
    پاسخ
    12 0

    تبریک تبریک! چند شبکه خارجی رو دیدم: وزیر اسرائیل گفته این توافق نامه بد بود و اسرائیل نمیتونه در شادی های بین المللی شرکت کنه (عزاداره!) (شبکۀ عربی المیادین) شبکۀ الجزیره که اصلا به روی خودش نیاورده هنوز. "الجزیره مباشر" هم به جای پخش مستقیم حرف های ظریف یا جان کری، داره اخبار دیروز رو تکرار می کنه. امریکا (وزیر خارجه و سخنگوی فارسی زبانش) میگن بالاخره باید مذاکره می کردیم و کاچی به از هیچیه، پس خیلی هم خوب شده. مهم اطمینان از سلاح هسته ای نساختن ایرانه، که در این باره همه چی داره خوب پیش میره. (بی بی سی فارسی) شبکه العربیه هم حرف اوباما رو تیتر کرده که گفته امریکا هوای هم پیمان های خاورمیانه ایش رو داره! خدا رو شکر این دفعه دشمن شاد نشدیم!

  • احسان
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:25:59
    پاسخ
    4 0

    زنده باد دکتر ظریف...

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:26:55
    پاسخ
    4 0

    خداوندا به ظریف وتیمش ابرو وعزت بده وانهارو هر جا که هستن از شر بدخواهان و ناکسین حفظ بفرما

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:27:19
    پاسخ
    4 0

    درود بر مردانی که خستگی را ژنو شرمسار کردند!!

  • حدیثه
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:27:28
    پاسخ
    4 0

    خدا قوت خسته نباسین

  • جواد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:27:31
    پاسخ
    4 0

    آقای ظریف ممنون،

  • بی‌نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:27:34
    پاسخ
    9 0

    آقای ظریف عزیز، بزرگ‌مرد ایران زمین به وجودت افتخار می‌کنیم مدت‌ها بود برای موفقیت برنامه‌های دولت دعا نکرده بودم، ولی این‌روزها مدام برای تیم آقای روحانی و شما دعا می‌کنم. امیداوارم همیشه پایدار و مقتدر بمانید

  • احمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:27:41
    پاسخ
    4 0

    درود بر شما جناب آقای دکتر ظریف خدا قوت و خسته نباشید همه امیدوارند که خداوند به شما سلامتی و طول عمر با عزت عطا فرماید

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:27:55
    پاسخ
    6 0

    سپاسگذار تلاشهای تیم مذاکره کننده هستیم.حتی اگر نتایج اندک هم باشد تلاشها قابل تقدیر است

  • محمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:28:03
    پاسخ
    4 0

    دمتان گرم گرم

  • فريد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:29:24
    پاسخ
    4 0

    هورااااااااا دمت گرم دكتر جون

  • اول ایرانیم
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:29:51
    پاسخ
    9 0

    یعنی خدا نور به قبر تمام امواتت بباره و بچه هاتو واست نگه داره دکترظریف . آرزومیکنیم روزی برسه که ایران هم با تمام کشورهای دنیا رابطه داشته باشه . دلیلی نداره وقتی نمیخوایم سلاح هسته ای داشته باشیم اینهمه ادااطوار دربیاریم و همه رو با خودمون دشمن کنیم . اگر قصدمون تامین نیاز رآکتور بوشهره همین 5درصد هم کافیه و اگر نه که دیگه هیچی

  • آیدین
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:30:20
    پاسخ
    7 0

    انقد خوشحالم که حد نداره.آقا ظریف دمت گرم

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:30:29
    پاسخ
    10 0

    بريم فرودگاه استقبال دكتر ظريف

  • ehsan
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:30:44
    پاسخ
    7 0

    متشکریم ظرریف :*

  • مهدی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:31:02
    پاسخ
    7 13

    "امریکا می گوید حق غنی سازی را قبول نداریم ولی برنامه های هسته ای را قبول داریم. این نوعی برداشت شخصی امریکایی هاست" خب نباید طوری توافق میشد تا اجازه برداشت متفاوت رو به طرف آمریکایی نمیداد؟!

  • ممد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:31:39
    پاسخ
    12 0

    دروود بر این جنتلمن تدبیر و امید . درود بر این دکتر دوست داشتنی و خبره . درود بر این نواده کوروش . درود بر دکتر روحانی و درود بر دولت و همچنین ملت تدبیر و امید .

  • reza
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:31:56
    پاسخ
    8 0

    خدا کند دعای مردم ایران به سرانجام رسیده باشد در هر صورت خدا قوت مردان خدا.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:32:01
    پاسخ
    10 0

    گوییا خواهد گشود از دولتم کاری که دوش/ من همی کردم دعا و صبح صادق می دمید..

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:32:44
    پاسخ
    8 0

    وای خدایا !!!نکنه من تیترا رو اشتباه می خوانم بعد از 10 سال شنیدن جمله به توافق رسیدند و کاهش تحریم ها برای گوشم خیلی ناملموسه! دروووووود

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:33:09
    پاسخ
    11 0

    از ظریف و روحانی متشکریم.

  • علی رضا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:34:09
    پاسخ
    8 0

    آقای ظریف دست شما وتیم همراه درد نکند ملت ایران را از فلاکت نجات دادید انشااله تیم اقتصادی دولت هم بتواند با کوششی همچون کوشش تیم هسته ای در جهت رفع بیکاری وکاهش تورم تلاش کند موفقیت جنابعالی برای همیشه درتاریخ ایران و جهان باقی خواهد ماند.

  • محمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:34:16
    پاسخ
    6 0

    بابا دمتون گرم وخسته نباشی به همه شما وخداقوت به تیم مذاکراتی ایران .

  • ممد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:34:26
    پاسخ
    5 0

    دروود بر این جنتلمن تدبیر و امید . درود بر این دکتر دوست داشتنی و خبره . درود بر این نواده کوروش . درود بر دکتر روحانی و درود بر دولت و همچنین ملت تدبیر و امید .

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:34:40
    پاسخ
    4 0

    خسته نباشی مرد.

  • سام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:35:01
    پاسخ
    10 0

    احساس خوبی دارم و از داشتن دیپلمات توانا و با صبر و استقامتی چون دکتر ظریف و همکارانش به خود می بالم خداوند این مرد را برای ایران حفظ فرماید و سرزمین ایران را از هر گزند و دروغی محفوظ بدارد

  • شایان
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:36:29
    پاسخ
    8 0

    وطنم ای شکوه پابرجا ...... بزن اون دست قشنگه رو به افتخار مصدق زمان جناب دکتر ظریف

  • مهرداد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:36:58
    پاسخ
    5 0

    درود بر عزت وشرف مردی بنام دکتر ظریف ،آخ که با این خنده های ملیح و قشنگ بابا ی هر چه افراطی رو در آوردی ( نتانیاهو ، وهابیون ، کی....... )

  • علیرضا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:37:15
    پاسخ
    6 0

    همچون آرش کمانگیر جاودانه خواهید شد دلاوران

  • محمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:37:45
    پاسخ
    6 0

    روحانی مچکریم

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:38:04
    پاسخ
    4 0

    درود به شما! خسته نباشيد

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:38:09
    پاسخ
    5 25

    از صحبتهاي جان كري اينجور برمي آد كه متأسفانه ما امتيازات زيادي رو داديم و در عوضش امتياز قابل توجهي هم نگرفتيم.بهتره زياد هيجان زده نشيم .

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:38:27
    پاسخ
    6 2

    کیهان دقیق خواندی ؟؟؟ یه وقت باز اشتباهی!! تیتر نزنی !!!!!

  • محسن
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:39:13
    پاسخ
    4 0

    الهي زنده باشي ظريف ودشمنان داخلي وخارجيت روز به روز بيشتر تحقير شوند انشاالله ياعلي

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:39:52
    پاسخ
    4 0

    خدا قوت جناب آقای دکتر ظریف!

  • امير
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:40:02
    پاسخ
    4 0

    درود بر شما جناب محمد جواد ظريف ازشما سپاس گزاريم پاينده باشي.

  • ممد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:40:13
    پاسخ
    6 0

    دروود بر این جنتلمن تدبیر و امید . درود بر این دکتر دوست داشتنی و خبره . درود بر این نواده کوروش . درود بر دکتر روحانی و درود بر دولت و همچنین ملت تدبیر و امید .

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:41:02
    پاسخ
    3 0

    آقای ظریف دعای خیر مردم پشت سر شماست برای استیفای حقوق مردم ایران

  • سایه
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:41:03
    پاسخ
    1 0

    دکتر ظریف . . . دلاور مرد ایرانی . . . به شما و اعضای تیمتون تبریک و خسته نباشید میگم

  • احسان
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:41:08
    پاسخ
    4 0

    خسته نباشید و تبریک به تیم مذاکره بخصوص استاد دیپلماسی عمومی دکتر ظریف گرامی. مهم برداشتن گام بسیار مهم اول بود که به حمدالله عالی پیش رفت. انصافا دولت دکتر روحانی بسیار حرکت عظیمی انجام داد در صد و چند روز ابتدایی.از درایت و صبر دکتر روحانی سپاس گذارم.

  • nima
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:41:08
    پاسخ
    1 0

    از دست اندرکاران وزارت خارجه تشکر میکنم و یه خسته نباشید میگم که تواین مدت خیلی زحمت کشیدند واقعا نونشون حلالشون باشه

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:41:08
    پاسخ
    1 0

    افرین بر تو ای بزرگ مرد ایران زمین.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:41:19
    پاسخ
    4 0

    خسته نباشی مرد .خدا قوت.تو باید الگوی جوانان ایرانی باشی مرد متشخص متدین و امروزی.خدا پدرت رو بیامرزه. خدا از اونایی که هفت سال فرصت رو به تهدید تبدیل کردن نیامرزه.

  • خودی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:42:37
    پاسخ
    1 0

    به آقای روحانی ، به آقای ظریف و به تیم هسته ای کشورم افتخار میکنم چقدر بادرایت سخن میگویید خدارا به خاطر وجود گوهر های گرانبهایی چون شما شکر میکنم

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:42:48
    پاسخ
    3 0

    دمت گرم

  • علی ایرانی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:42:49
    پاسخ
    3 0

    زنده باد ظریف

  • حسن
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:43:28
    پاسخ
    2 0

    ظریف متشکریم؛ خدا قوت؛ پاینده باد ایران و ایرانی

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:44:24
    پاسخ
    3 0

    خسته نباشی دکتر

  • حسین 2007
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:44:38
    پاسخ
    2 0

    تیتر کیهان چی میتونه باشه ؟!!!!!

  • afshar
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:44:47
    پاسخ
    1 0

    بایستی آفرین گفت به همت ایران و ایرانی

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:45:05
    پاسخ
    2 0

    خسته نباشی دلاور

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:46:00
    پاسخ
    1 0

    مرسی مرد.

  • مجید
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:46:30
    پاسخ
    3 0

    خدا قوت مرد بزرگ و دوست داشتنی.... خدا خیرت بده که دل مردم رو دوباره شاد کردی

  • محمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:46:36
    پاسخ
    1 0

    آقای ظریف فقط میتونم بگم ممنون. آماده ایم واسه استقبال تاریخی از شما.تو امیر کبیر دیگری...

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:46:53
    پاسخ
    1 0

    دكتر دست گلت درد نكنه ... ايشالا هميشه سلامت باشي .... جفت پا رفتي تو صورت شريعتمداري و نتانياهو ... حاضرم قسم بخورم كه هردو شون عزا گرفتن .....

  • رضا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:47:00
    پاسخ
    1 0

    همینشم جای تشکر داره از زحمات این عزیزان خسته نباشین مردم ایران دعاگوی شما هستن

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:48:39
    پاسخ
    4 0

    درودبربزرگمرد ایرانی،زاده کورش بزرگ، دکتر محمد جواد ظریف

  • علی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:51:17
    پاسخ
    1 0

    خدا قوت دارید واقعا... دست علی همراهتون ... خدایا مملکت ما رو پیروز و سربلند گردان ... امید وارم سربلندی های ایران ادامه داشته باشه... شادی مهمترین چیزیه که این مردم الان نیاز دارند... ممنون

  • نیکزاد. مشهد مقدس
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:52:54
    پاسخ
    1 0

    بجناب وزیروهییت همراه وملت بزرگوارایران عزیز تبریک میگویم این توافق برد برد را. وازوی موفقیت درتماماموررابرای ایندولت تدبیروامید. پیروزباشید

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:53:38
    پاسخ
    3 0

    این نتیجه ی انتخاب یک رییس جمهور مناسبه

  • دنيا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:53:49
    پاسخ
    1 0

    ظريف جان خدا قوت و متشكريم

  • ممد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:54:08
    پاسخ
    1 0

    دروود بر این جنتلمن تدبیر و امید . درود بر این دکتر دوست داشتنی و خبره . درود بر این نواده کوروش . درود بر دکتر روحانی و درود بر دولت و همچنین ملت تدبیر و امید .

  • محمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:54:41
    پاسخ
    1 0

    بهت افتخار میکنیم آقای ظریف.دست مریضاد.مایه افتخار ما شدی.حق نگهدارت

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:54:53
    پاسخ
    1 0

    یه دونه ای ظریف

  • امیر
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:57:10
    پاسخ
    1 0

    دکتر مچکریم. به امید پیروزیهای بیشت و بیشتر.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:57:11
    پاسخ
    3 0

    چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی ...

  • امین
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:57:47
    پاسخ
    1 0

    دکتر یه مرد واقعی هستی.یه مرد،که یه ایران رو خوشحال کرد. بعد8 سال کار بسیار بزرگی کردین. بعد 8 سال ایران عزیزمون داره به جایگاه قبلش تو جهان برمیگرده. خدا رو شکر.خسته نباشین.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:57:47
    پاسخ
    1 0

    فقط امریکا!!!!!!

  • hossein
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:59:35
    پاسخ
    5 0

    من یه کارمندم ! ساده ترین و کوچکترین اتفاقات سیاسی اول رو اقتصاد بعدشم تو تمام زندگی ماها تاثیر میذاره ! 8 سال مثل یه قایق کاغذی روی موجهای واقعی بالا پائین شدیم ! چهارسال آخرش بدترین روزهای زنگدگیمو تجربه کردم ! آقای ظریف با اینکه هنوزم چیزی برای امثال من تغییر نکرده اما خوشحالم که آدمایی مثل شما هستن ! از ما که گذشت ! اما امیدوارم تلاش شما نتیجه بده و این مملکت روی آرامش ببینه!

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 09:59:45
    پاسخ
    5 0

    ظریف جان خیلی دوست داشتنی هستی، یه فاتحه هم واسه شهدای هسته ای بخونیم.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:00:47
    پاسخ
    1 0

    ماشاللا اصلا معلوم نیست. خیلی خوشحالین تو یه متن خبر 5 تا اشتباه تایپی داشتین

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:01:04
    پاسخ
    1 1

    حق هسته اي با حق غني سازي تفاوت دارد. غني سازي لازمه رسيدن به انرژي هسته اي نيست.

  • كارمند
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:01:10
    پاسخ
    1 1

    از تيم مذاكره كننده متشكريم داخلي ها هم ساز نا كوك نزنند همچنين اميدوارم واژه ها طوري نباشند كه هر طرف تفسير به راي خود را داشته باشد وتا مدنها سر معني كلمات چانه زني كنيم و بحران داشته باشيم حالا وقت تنش زدايي با كشورهاي منطقه است تركيه وعربستان وهمزمان با پاكستان ومصر كه پشتيبانان عربستان براي مشتي دلار هستندچون اين دو تاي اخري براي پول هر كاري ميكنند.

  • بیتا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:02:00
    پاسخ
    1 0

    امید داریم به تدبیر این چنین دولتمردان...پاینده و پیروز باشید

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:02:46
    پاسخ
    1 0

    درود بر مصدق زمان

  • راستان
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:02:53
    پاسخ
    2 0

    ممنون آقاي ديپلمات ان شا ا... شب سيه سپيد است خدايا كاري كن كه بتونيم سربلنديمون حفظ كنيم

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:03:15
    پاسخ
    1 0

    مرسی آقای وزیر

  • عقیق
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:03:36
    پاسخ
    1 0

    ایول دمت گرم ظریف جون

  • آهو
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:05:00
    پاسخ
    1 0

    ما و اینهمه خوشبختی محاله محاله.....

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:05:38
    پاسخ
    3 14

    اقای ظریف چرا از تعهدات که دادید سخنی نمیگویید؟ تکلیف غنی سازی 20 % چه میشود؟ چه دادید که این راگرفتید؟ آیا ارزش دارد؟چرا متن پیشنویس را به مردم اعلام نمیکنید؟از چیزهایی که دادید هم بگویید تا مردم نظر بدهند

  • علي
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:05:49
    پاسخ
    1 0

    درود بر آقاي ظريف.اينو ميگن وزير امور خارجه.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:06:49
    پاسخ
    1 0

    سلام برفرزندراستین اریایی.کلاه ها را به ارفتخارفرزندبرومند ایران بردارید . خبردار بایستید.گریه ازسرشوق بریزید.به ایرانی بودن خود افتخارکنید که فاتح صادق قلب ها به ایران برمیگردد.مقدمت گلباران .کرم نماوفرودای که خانه خانه توست ای فاتح دل میلیونها ایرانی دکترظریف جانم فدای تو.خوش امدی بوطن.بتوافتخارمیکنیم

  • مهدی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:06:54
    پاسخ
    1 0

    زنده باشی مرد..که با لبخندهای همیشگی ت؛بشارت یک آغاز شیرین بودی و هستی بر یک تکرار کسالت بار دیپلماسی!امید که ملت بتواند پس از یک دوره کمون و خستگی زا,به آرامش خیال و شادمان زیستن برسد.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:07:49
    پاسخ
    1 0

    ان شاءالله همین طور باشه که شما میگید ولی ملت ایران عادت کرده به گرانی همه چیز .حتی اگه همه تحریم هارو هم بردارن محال ایران قیمتهایی رو که این همه کشیده بالا ، پایین بیاره ما مردم بدبختیم که باید با این گرونی کنار بیایم و این مذاکرات فقط واسه آقازاده ها که صادرات و وادرات دارن خوبه نه واسه ما کارمندای شرکت های خصوصی بدبخت.

  • moshtari
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:08:17
    پاسخ
    1 0

    صلح صلح شعار ماست گفتگو افتخار ماست

  • علي
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:10:30
    پاسخ
    1 0

    با درود وخسته نباشيد به تيم مذاكره كننده كه مايه افتخار و سربلندي ايران شدند. اميدوارم تمامي مشكلات حل بشه و ايران را آبادتر از هميشه بسازيم.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:14:20
    پاسخ
    1 0

    خسته نباشی قهرمان مرد دلیر ایران

  • مهشید
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:14:37
    پاسخ
    1 0

    خدایا شکرت درود بر ایران و ایرانیهای با غیرت درود بر روحانی و درود بر ظریف

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:15:00
    پاسخ
    3 0

    دلار چنده ؟ آیا من امسال میتوانم ازدواج بکنم

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:17:26
    پاسخ
    1 1

    ظریف دمت داغ داداش

  • شهرام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:20:14
    پاسخ
    2 0

    درود وسلام بر شما مردان ایران زمین آقای ظریف مچکریم .و آقای شریعتمداری کیهان حالا چی میخوای بنویسی؟

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:20:31
    پاسخ
    1 0

    مرسی

  • الی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:21:32
    پاسخ
    2 0

    خب اینم از این، دیگه همه چی حل شد.. بریم دنبال کار و بدبختیمون

  • مسعود
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:22:06
    پاسخ
    1 0

    درود بر شرف و مردانگیتون که با اعتدال و تدبیر و عقلانیت حق ایران راباز پس گرففتید این است قدرت زبان نرمو آن بود....

  • مصطفی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:22:44
    پاسخ
    2 0

    اقای ظریف مچکریم انشالله سال بعد بجای ..... .... خودروی پورشه سوار بشویم

  • ایرانی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:22:58
    پاسخ
    1 0

    سلام وخداقوت به آقای ظریف و تیمش.دست شما درد نکنه. خدا پشت پناه شما و همراهانتان و هر کسی که بفکر این مردم است.انشاا... شاهد موفقیت بیشتر شما باشیم.

  • علی خ
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:23:17
    پاسخ
    1 0

    دکتر جان ممنون

  • اوجان
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:23:46
    پاسخ
    5 0

    مادر بی سواد من هم میگه تو این هشت سال جلیلی چی کار میکرد که ظریف در سه ماه همه چیز رو حل کرد ؟ فک کن جلیلی یا حداد رئیس جمهور میشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ظریف جان متشکریم . . .

  • امین
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:25:25
    پاسخ
    1 0

    زنده باد تیم مذاکره کننده اعتدال گرای ایرانی، زنده باد میانه روی و اعتدال گرایی

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:27:37
    پاسخ
    1 0

    ظريف! پاينده باشي -ايراني! مچكر كه حمايتش كرديد

  • صمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:27:56
    پاسخ
    1 0

    ظریف مچکریم

  • از تهران
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:28:24
    پاسخ
    1 0

    خسته نباشيد دلاور مردان، متشكريم از تلاش شبانه روزي دكتر ظريف خندان عزيزمان و تيم همراهشان!!!بالاخره تونستيم با ديپلماسي در صحنه بين الملل حرفي به كرسي بنشانيم . متچكريم روحاني

  • فريبا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:28:31
    پاسخ
    1 0

    واقعاً خسته نباشيد... عاشقتم ظريف

  • سمنان
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:29:26
    پاسخ
    1 0

    سعودی های از غصه نمیرن امروز خخخخخخ

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:30:02
    پاسخ
    2 0

    جناب ظریف، متشکریم! بی نهایت خسته نباشید!

  • حميد بهنام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:30:04
    پاسخ
    1 0

    ظريف متشكريم...

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:30:10
    پاسخ
    1 0

    درود بر فرزندان شریف ایران زمین، انشاالله مشکلات با تدبیر و تفکر حل بشه ، خیلی مشکل هست حالا باید برید سر مسائل بعدی

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:31:45
    پاسخ
    1 0

    زنده باد ایران همیشه پاینده باد ایران

  • موعود
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:32:29
    پاسخ
    1 0

    متشکریم آقای ظریف خیلی زحمت کشیدید هم شما و هم دوستان تان هر چند هیچ وقت نمیشه به آمریکا اعتماد کردو فردا دوباره میگه همین حق را هم نباید داشته باشیم و همین که نتانیاهو به هدفش نرسید خدا را شکر

  • عقیل
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:32:33
    پاسخ
    3 0

    شریعتمداری سکته نزنه بلند صلوات

  • مرتضی م.خویی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:33:47
    پاسخ
    490 9

    ظریف خیلی خیلی دوست دارم من من من من......

    • بی نام
      یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:56:50
      57 6

      سوال این جلیلی چیکار می کرد تو این 8 سال؟ کاترینو ارشاد می کرده تا مذاکره.

    • آرمان
      یکشنبه 3 آذر 1392 - 12:21:35
      13 1

      بیچاره تندرو ها و افراطی ها که از اعماقشون دارن میسوزن!!! :)) تبریک به همه اونایی که الان خوشحال هستن بعد 8 سال زندگی دردناک

    • بی نام
      یکشنبه 3 آذر 1392 - 12:24:54
      6 2

      اسطوره ی معاصر/البته دکتر مصدق اسطوره ی اصلی ما هستند....

    • محمد جواد
      دوشنبه 4 آذر 1392 - 11:41:27
      0 2

      درود بر دانشمند بزرگ دکتر ظریف

  • رضا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:37:24
    پاسخ
    402 4

    خدا قوت آقاي دكتر ظريف.

  • مالک امیری
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:38:22
    پاسخ
    3 0

    انتظار داریم فضاسازی رسانه ای علیه این توافق صورت گیرد.....خیلی نکته مهمی است.احتمالا کیهان از امروز شروع میکنه . زنده باد ظریف و عراقچی و همه دیپلماتهای میهن دوست

  • ممد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:38:36
    پاسخ
    1 0

    دروود بر این جنتلمن تدبیر و امید . درود بر این دکتر دوست داشتنی و خبره . درود بر این نواده کوروش . درود بر دکتر روحانی و درود بر دولت و همچنین ملت تدبیر و امید .

  • ابراهيم
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:40:26
    پاسخ
    1 0

    آقاي ظريف عزيز به شما افتخار ميكنيم و موفقيت روزافزون براي شما و دولت آرزومنديم

  • سيدمجيد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:42:21
    پاسخ
    1 2

    نشان لياقت و شجاعت زيبنده نامت باد، دكتر جواد ظريف، مرد با شخصيت ديپلماسي ايران و نماينده شايسته ايرانيان در عرصه بين الملل، خدا يارو نگهدارت و دعاي خير مردم ايران زمين بدرقه راهت باد.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:43:51
    پاسخ
    2 0

    تحريم داروها چي آقاي ظريف؟ هنوز خيلي از داروها وارد نميشن

  • وطن پرست
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:47:40
    پاسخ
    2 0

    اولا که باید از بر و بچه هایی که تو این چنذ وقز حمت کشیدن تشکر کنیم ولی یادمون نره از این دست توافقات به شکل مختلف در ده سال گدشته انجام شده ولی هر بار به نوعی با خلف وعده طرف های درگیر ره بجایی نبرده، پس گدشت زمان صحت و وفاداری به تعهدات رو نشون میده

  • برهان راشدی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:52:21
    پاسخ
    279 4

    تبریک به تو ظریف.تبریک به شما مردم وتبریک به همه ایرانیان دنیا...

  • عرفان
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:52:43
    پاسخ
    249 3

    دمت گرم دکت ظریف الحق که شیر پاک خورده ای

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:56:01
    پاسخ
    1 1

    فقط میتونیم بگیم که آفرین بر پدر ومادر این غیور مرد ایران آفرین برتو ای مرد دیپلمات .......................

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:56:21
    پاسخ
    2 0

    ایول مررررررررد

  • هلیا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:56:29
    پاسخ
    3 0

    خدایا کمکمون کن مردم از این وضعیت نجات پیدا کنن آقای ظریف خسته نباشید دوستتون داریم.

  • علی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 10:56:35
    پاسخ
    238 4

    ای کاش متن دقیق توافق نامه منتشر شه. امیدوارم طی یک برنامه شش ماهه تحریم ها برداشته شوند و کشور و ملت ایران یه نفسی بکشند. بلند بگو ایشالا

    • به یاری امام زمان
      یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:27:30
      25 0

      ایشااللاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههههه

    • بی نام
      یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:33:49
      19 0

      ان شاالله

    • شهریار
      یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:44:00
      17 0

      بله؛ امیدوارم هرچه زودتر متن اصلی و ترجمه توافق‌نامه را منتشر کنن. البته چند ساعت پیش، سی.ان.ان، این توافقنامه را منتشر کرد ولی چندان رسمی نبود. ای کاش زودتر خبرگزاری‌های خودمون این توافق‌نامه را با تمام جزئیات منتشر کنن.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:02:23
    پاسخ
    2 0

    دکترظریف گل کاشتی(واقعا"مرحبا

  • مردم خوشحال
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:02:24
    پاسخ
    2 0

    دست مريزاد و تبريك به همه. اميد است دشمنان شروع نكنند بگن مرواريد داديم آب نبات گرفتيم شيريني رو تو دهان مردم بخواهند تلخ كنند. يه جمله كليشه اي. تازه ندونن هم كه چقدر آب نبات گرفتيم. بهر حال صبحش واليبال آمريكا رو برديم عصرش فوتبال روسيه رو و نصف شبش هم5 +1 و اشتون رو . بچه ها متشكريم.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:03:04
    پاسخ
    2 0

    خسته نباشی دکتر جان.خدا رو شکر

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:03:20
    پاسخ
    3 11

    خوب پس توافق خاصی حاصل نشد

  • هموطن
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:03:50
    پاسخ
    2 0

    ن همه ناز و تنعم که خزان می‌فرمود عاقبت در قدم باد بهار آخر شد خداروشکر . آقای ظریف ملتی رو سربلند کردی... انشاالله خداوند همیشه در اوج افتخار برای ما نگهت داره...

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:07:54
    پاسخ
    2 0

    دیروز صبح آمریکا رو بردیم، شب روسیه رو و نصف شب اروپا رو . خدایا شکرت، خدایا شکرت، خدایا شکرت، هر چی شکر کنیم کمه. واقعا لطف خدا و ائمه اطهار و دعای مردم بود. دم آقای ظریف و بقیه تیم گرم، خدا انشاء اله به ایشون و خانواده شون و همه گروه همراهشون عزت و سلامتی و سربلندی بده.

  • میلاد اریا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:08:11
    پاسخ
    2 0

    اقای ظریف تاریخ نام تو رو از یاد نخواهد برد.... بی شک شهدا نیز امروز شاد شدن.

  • سایه
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:13:02
    پاسخ
    2 0

    الله اکبر براین پیروزی مرحبا وخسته نباشی ملت ایران بر اقای ظریف وهمکارانش خداقوت که دل مردم زیر بار تورم وگرانی را شاد کردی درود بر اقای روحانی پیش به سوی پیشرفت وسربلندی ایران

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:13:11
    پاسخ
    2 0

    بهتون خسته نباشيد عرض ميکنم دکتر. موفق و پيروز باشيد

  • مهدی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:13:54
    پاسخ
    3 0

    درود فراوان بر تیم مذاکره هسته ای ایرن آقایان ظریف - عرقچی - تخت روانچی و سایر اعضا و خدا قوت - به امید روزی که همه مشکلات خارجی وداخلی زود حل بشه

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:14:04
    پاسخ
    3 0

    دکتر ظریف نامزد جایزه صلح نوبل.

  • حسن
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:16:46
    پاسخ
    2 0

    زنده باد دکتر ظریف؛ زنده باد ایران؛ زنده باد ایرانی

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:25:11
    پاسخ
    2 0

    به امید تعامل سازنده بادنیا اوشتی جهانی اقی ظریف موفق باشید

  • مهدي
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:26:49
    پاسخ
    143 1

    به خاطر داشتن ديپلمات برجسته اي مثل شما ايران به خود مي بالد، دست مريزاد و خدا قوت آقاي خوب

  • آذر
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:27:47
    پاسخ
    5 0

    دکتر ظریف مچکریم

  • مهدی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:29:03
    پاسخ
    1 0

    رئیس جمهور آمریکا گفت: برای اولین بار در 10 سال گذشته توانستیم گسترش برنامه هسته‌ای ایران را متوقف و بخش‌هایی از آن را به عقب ببریم.

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:29:05
    پاسخ
    2 0

    دکتر ولایتی می گفت دیپلمات کار بلد که مذاکره می کنه موجب استیفای حق میشه !!! قابل توجه کار نابلد ها...

  • رضا شمال
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:30:52
    پاسخ
    2 0

    با سلام همیشه صداقت راه خود را هموار می کند . ای غیور مردان ایران همواره ثابت قدم باشید و از ایران و ایرانی دفاع جانانه کنید . دری که با کلید باز می شد چرا 30 سال بود که بسته بود؟ یک دست مریزاد ایرانی نثار همه شما عزیزان .

  • حسین
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:31:59
    پاسخ
    2 0

    امروز روز افتخار ملی است احساس امروز مردم مثل احساس روز پذیرفتن قطنامه 598وروز ملی شدن صنعت نفت شده.ممنونم ظریف

  • نرگی
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:36:30
    پاسخ
    2 0

    از آقای ظریف بسیار تشکر می کنم

  • حمیدرضا
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:37:36
    پاسخ
    2 0

    خسته نباشی سفیر صلح ایرانیان،بی شک نامت در تاریخ ایران جاودانه خواهد شد.

  • فرزاد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:38:35
    پاسخ
    2 0

    دمت گرم ظریف.کارت خیلی حرفه ای و ظریف بود

  • سلمان
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:38:57
    پاسخ
    24 0

    بیچاره تند روها

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:44:21
    پاسخ
    2 0

    ای کاش در تهران بودیم و میتوانستیم به استقبال تیم ظریف میرفتیم

  • احمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:45:31
    پاسخ
    2 0

    دکتر ظریف احسنت واقعا از روی ظرافت و تدبیر هرچه تمامتر عمل کردی

  • پرکردن خودکار محمد شریف حسینی، ایمنی حریق
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:47:00
    پاسخ
    2 0

    از اقااقای دکتر ظریف متشکرییم خسته نباشی

  • امیر
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:48:52
    پاسخ
    3 1

    من نمیدونم از وقتی که احمدی نژاد رخت سفر از دولت بسته همه اتفاقا داره خوب میشه از برد فوتبال و رفتن به جام جهانی گرفته تا قهرمانی فوتبال ساحلی در جهان برای اولین بار و توافقات خوب هسته ای.... روحانی متشکریم

  • شهروندایرانی اصیل
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:55:56
    پاسخ
    3 13

    سلام به همه ی دوستانی که نظردادند!!!!!!!چرا اینقدر خوشحال هستید غربی ها هرچه امتیاز خواستند تیم مزاکره کننده به آنهاداد اگرقرار بود هرچه آنها بخواهند وطرف ایرانی آن را قبول کنه دیگه نیازی به مزاکره نبود چندتا کارگر و بی سواد را هم جای همین آقایان میفرستادیم همین نتیجه را میداد....!!!!!!!!!

  • سید
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:56:49
    پاسخ
    2 0

    خسته نباشی دکتر ظریف عزیز! 24 ساعته نخوابیده!این آدم دلش واسه انقلاب می سوزه نه اونایی که نشستن تو کشور و فقط ایراد می گیرند و ذره ای از خواب و خوراکشونم نمی زنند!

  • بی نام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 12:02:03
    پاسخ
    2 0

    دکتر ظریف عزیز الحق کار سنگین و پیچیده ای داشتی۰ فقط برایت دعا کردیم۰ با لطف خدا پیروزی کامل و نهایی از آن ایران عزیز خواهد بود۰

  • خان
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 12:02:29
    پاسخ
    2 0

    من که خیلی خوشحال شدم از این توافق. ایشالا همه به خواسته هاشون برسن

  • حسن
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 12:03:06
    پاسخ
    2 0

    از آقای دکتر ظریف وهیئت همراه به خاطر موفقیت در اجلاس ژنو قدردانی مینمایم .ارتباط منطقی و گفتگویی که عاری از عداوت و لحن خشن همیشه به نتیجه میرسد .

  • خسته
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 12:12:16
    پاسخ
    2 2

    خسته نباشی قهرمان ... مانند یک جراحی سخت و نفس گیر که بخواهد غده ای فلج کننده را جراحی کند و ما همچون صاحبان بیمار 4 روز است در استزس و انتظار منتظر نتیجه هستیم ... دمت گرم وسرت خوش باد دکتر ...

  • پیروان خط امام
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 12:21:43
    پاسخ
    1 13

    ظریف تو به جامعه اسلامی جمهوری ایران خیانت کردی.نباید با شیاطین دست میدادی...

  • moh
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 12:26:00
    پاسخ
    1 6

    چی شد؟؟؟؟ چرا غنی سازی از 20 درصد به 5 درصد رسید!!! یعنی ما کوتاه اووومدیم؟؟؟

  • محمد
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 12:33:26
    پاسخ
    2 0

    درود بر ظریف عزیز . خسته نباشید. زنده باد رییس جمهور منتخب ملت ایران دکتر حسن روحانی . ملت خوشحالند . و این یکی از دستاوردهای دولت اعتدال است .

  • سحر
    یکشنبه 3 آذر 1392 - 17:48:24
    پاسخ
    2 0

    اقای دکتر برای شما و تیمتون ارزوی سلامتی داریم متشکریییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

  • عباس
    دوشنبه 4 آذر 1392 - 12:40:41
    پاسخ
    1 1

    این قدر جو گیر نباشید، فکر کنم بدجوری رو دست خوردیم!! ببینید چه چیزهایی رو دادیم و چه چیزهایی رو گرفتیم، وقتی اورانیم و غنی سازی 20 درصد رو بدیم در مذاکرات بعد از چه چیز می خواهید برای چانه زنی استفاده کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برای ملت متاسفم که چقدر به کم راضی هستند.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

آخرین مطالب
وبگردی