۰ نفر
۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

گوگل رسما اپ های گوگل کروم که روی سیستم عامل مکینتاش کار می کنند را عرضه کرد.

 

پلتفورم مورد نظر جهت این کار در ماه سپتامبر معرفی شد که هم اپ کروم و هم ویندوزی را پشتیبانی می کند.

در این پلتفورم اپ های گوگل کروم مانند اپ های موبایلی روی دسکتاپ کار می کنند.

کاربران مکینتاش اپل با رفتن به این آدرس {لینک} که در واقع فروشگاه کروم وب است، می توانند اپ های گوگل کروم را دانلود کنند. در اینجا بعد از دانلود دسترسی ها از طریق یک باز کننده اپلیکیشن  که استاندارد اپ های کرومی است و روی یک داک جاسازی شده ، ایجاد می شود. از این مسیر دسترسی های زیادی برای دانلود اپ ها میسر شده است.

اپ هایی مانند WeVideoNext برای ادیت ویدئویی، Smartsheet برای مدیریت پروژه، Until AM برای کارهای دی-جی و موسیقی قابل استفاده از فروشگاه کروم استور هستند.

اپلیکیشن های کرومی شبیه صفحات وب ایجاد شده اند که شمار زیادی از استانداردهای میتنی بر مرورگرها را رعایت کرده و بنابراین کاربردی بوده و از لحاط انطباق با سیستم عامل ها خود را با مرورگرها سازگاری داده اند.اغلب اپ های مذکور به صورت آفلاین کار می کنند و امنیت روی اپ ها مانند ساختار کروم(تحت فناوری سندباکس)، در داخل خود آنها تعریف و نصب شده و از امنیت خوبی برخوردارند.

این اپ ها با هدف یکپارچگی با دسکتاپ، به روز رسانی خودکار و از پشت صحنه (بدون اطلاع نظیر انچه در ویندوز آپدیت دیده می شود نیست) و منطبق با سیستم عامل های عمده اندروید، آی او اس و مک و ویندوز فون ساخته و توسعه یافته اند.

 

منبع: اسلش گی یر

56501

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    8 0
    رقابت به این میگن خداوکیلی به نفع کاربراست...