گروه صنایع گیتی پسند از رنگ ضد امواج، جدیدترین محصول کیمیا جاوید، با نام تجاری نانوکیم در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین تهران رونمایی می‌کند.

مهندس کریم کاویانی، مدیر دفتر تهران شرکت کیمیاجاوید با اعلام این خبر اظهار داشت: تعداد زیادی از ساختمان ها در کشور با مصالحی ساخته شده اند که اصول عایق کارى در آن رعایت نشده و این موضوع موجب شده تا افزایش بی رویه مصرف انرژى ایران را با حدود ٣٨٪ در زمره یکی از پر مصرف ترین کشورها تبدیل کند.

وی افزود: با درک این واقعیت تلخ، محققان گروه صنایع گیتی پسند در شرکت کیمیاجاوید دست به تحقیقات گسترده ای زده و برای رفع این مشکل، محصولى جدید که حاصل تلفیق دانش نانو و صنعت رنگ است را با نام تجاری NanoKim (نانوکیم) در قالب رنگ پایه آب (اکریلیک) تولید و روانه بازار کردند.

به گفته مهندس کاویانی با استفاده از این رنگ که مانند رنگ هاى معمولى اجرا می شود می توان تا ٤0 درصد از هدررفت انرژی در ساختمان ها جلوگیرى کرد.

مدیر دفتر تهران شرکت کیمیاجاوید در بخش دیگری از سخنان خود، رنگ آنتى باکتریال و ضد جلبک را از دیگر محصولات جدید کیمیاجاوید عنوان کرد و گفت: مهم ترین و جدید ترین محصول کیمیاجاوید رنگ ضد امواج است که این محصول برای نخستین بار در کشور و با دانش بومى تولید و عرضه می شود.

وی اظهار داشت: محصول 300 NANOKIM AR (نانوکیم آی آر 300) محصولى منحصر به فرد و به منظور ایمن سازى واحدهاى مسکونى، آموزشى، بیمارستانى و غیره است که برای نخستین بار در ایران به همت واحد تحقیقات نانوی گروه صنایع گیتى پسند تولید شده و هم اکنون آماده ورود به بازار مصرف است.

مهندس کاویانی افزود: این محصول محیط را در برابر امواج الکترومغناطیس که به صورت دائم توسط انواع سیستم هاى مخابراتى و ماهواره ای مانند تلفن ها، تجهیزات بی سیم و... تولید می شوند، محافظت می کند.

وی درباره نحوه استفاده از رنگ ضد امواج نانوکیم توضیح داد: این محصول مانند رنگ های معمولی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد و اجرای آن برای پوشش انواع دیوار یا بتن ساده است.

وی تصریح کرد: رنگ ضد امواج کیمیاجاوید در گریدهاى متنوعى تولید می شود به گونه ای که انواع کاربری ها از جمله ساختمان هاى مسکونى، مهد کودک ها، مدارس، مراکز درمانى و بیمارستانى مانند بخش هاى زنان و زایمان، اطفال، مغز و اعصاب همچنین ایمن سازى اتاق هاى رادیولوژى، ام آر آی و سی تی اسکن را پوشش می دهد.

مهندس کاویانی در پایان از همه سازمان ها و وزارتخانه هاى مرتبط با بهداشت و سلامت، دانشگاه هاى علوم پزشکى، مراکز تحقیقات ساختمان و مسکن همچنین مسئولان ذیربط این حوزه ها به منظور آشنایی نزدیک با انواع این محصولات حفاظتی و پوششی دعوت کرد تا از غرفه کیمیا جاوید سپاهان درسالن ٧ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دیدن کنند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت، بیست و یکم تا بیست و چهارم آذرماه سال جاری برگزار می شود که ساعت بازدید 9 صبح تا چهار بعدازظهر است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =