فارس نوشت:

 سخنگوی کمیسیون اصل نود اتهام اصلی بابک زنجانی را برنگرداندن 2 میلیارد و 60 میلیون یورو معادل 8 تریلیون و 507 میلیارد و 800 میلیون تومان پول فروش نفت و مواد پتروشیمی به دولت عنوان کرد و گفت: شنبه آینده هم جلسه‌ای با حضور مسئولان بانک مرکزی و دادستانی برگزار می‌شود.

مصطفی افضلی‌فرد اظهار داشت: کمیسیون اصل 90 شنبه آینده با مسئولان بانک مرکزی و دادستان کل کشور در خصوص پرونده بابک زنجانی جلسه خواهد داشت.

عضو کمیسیون اصل 90 در خصوص جزئیات این جلسه گفت: به دلیل تناقض‌ گویی‌ در اظهارات مسئولان در جلسه اخیر با کمیسیون اصل 90، این جلسه برگزار می‌شود تا تاکید شود اطلاع‌رسانی به مردم شفاف و دقیق صورت گیرد و مردم گمان نکنند که کسانی پشت این پرونده هستند.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین تأکید خواهد شد پرونده بابک زنجانی بیشتر از این وقت و انرژی مسئولان را نگیرد و در رسیدگی به پرونده تسریع شود.

* برنگرداندن 2 میلیارد و 60 میلیون یورو اتهام اصلی بابک زنجانی

افضلی‌فرد در پاسخ به این سئوال که تخلفات و اتهامات بابک زنجانی که منجر به بازداشت ایشان در روز گذشته شد، چیست، گفت: آنچه در کمیسیون اصل 90 در مورد ایشان مطرح است برنگرداندن 2 میلیارد و 60 میلیون یورو به دولت از محل فروش نفت و پتروشیمی‌ها است.

وی ادامه داد: این پول برای وزارت نفت و مربوط به ملت است و شخص حقیقی نباید آن را در حساب خود داشته باشد و از آن برای سرمایه‌گذاری و رانت استفاده کند.

وی گفت: وظیفه کمیسیون اصل 90 احراز تخلف است و در جلسه روز شنبه با مسئولان بانک مرکزی و دادستانی گزارش تخلف تکمیل و به قوه قضائیه برای رسیدگی ارجاع می‌شود. امیدواریم مسئولان قوه قضائیه نیز برای جلوگیری از اتلاف بیش از اندازه وقت و انرژی مسئولان هرچه سریعتر این پرونده را رسیدگی کنند.

* منکردور زدن تحریم با کمک بابک زنجانی نیستیم اما سوء استفاده را توجیه نمی‌کند

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شد بابک زنجانی در دور زدن تحریم‌ها و انتقال پول نفت تاثیر گذار بوده است،گفت: اینکه ایشان تا چه اندازه توانسته است تحریم‌ها را دور بزند کاری ندارم اما تا این حدی که می‌گویند قبول ندارم و نمی‌گویم در این خصوص نقشی نداشته است اما اگر تحریم‌ها را دور زده بود اثرات آن در کشور محسوس بود.

وی ادامه داد: دلیل نمی‌شود فردی مدت متمادی بیت‌المال کشور را در اختیار داشته باشد و براساس مستنداتی که اعلام می‌کند از آن برای سرمایه‌گذاری و یا ایجاد رانت استفاده کند.

افضلی‌فرد افزود: اگر بابک زنجانی در خصوص دور زدن تحریم‌ها هم کاری انجام داده است، حتماً در پرونده ایشان تاثیرگذار خواهد بود اما خدمات ایشان دلیل بر این نمی‌شود از اموال عمومی استفاده کند و یا حساب‌های خود را با دولت تسویه نکند.

از عضو کمیسیون اصل 90 سئوال شد که آیا دستگیری رضا ضراب با پرونده زنجانی ارتباطی داشته است، گفت: در این مورد اطلاعی ندارم.

*رئیس کمیسیون اصل نود: پرونده زنجانی در مجلی باز است

 محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: پرونده بدهی نفتی بابک زنجانی همچنان در مجلس باز است و کمیسیون مسائل مرتبط با این پرونده را پیگیری می‌کند.

وی افزود: پرونده بابک زنجانی در کمیسیون اصل90 مربوط به بدهی نفتی وی است و ما درباره مباحث دیگر نه ورود کرده و نه اطلاعاتی داریم.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس در همین زمینه گفت: در مورد بدهی نفتی بابک زنجانی اعتقاد دارم که می‌شد وی را زودتر نیز بازداشت کرد اما به دلیل شرایط خاصی که درباره نحوه انتقال پول حاکم است، شرایط ایجاب می‌کرد که این بحث مدیریت شود تا به نتیجه برسد.

پورمختار در مورد بدهی بابک زنجانی نیز اظهار داشت: ما استعلامی از بانک مرکزی دراین باره کرده‌ایم که هنوز پاسخ آن نیامده است، پس از اعلام بانک مرکزی در این مورد اظهارنظر می‌کنیم.

وی در مورد استرداد چک 17هزار میلیاردی سازمان تأمین اجتماعی هم خاطرنشان کرد که بعید می‌دانم بابک زنجانی این چک را بازگردانده باشد.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 86
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    694 6
    ماشاءالله رکورد رو زده!ببینیم کی رکورد اینو میشکنه؟!واسه این مقدار پول اگه کل ملت ایران هم استعفا بدن باز هم کمه!!!
    • مهران IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      273 2
      در مجله آسمان نقل شده ثروت ایشان 25 هزار میلیار تومان است . یه حساب سرانگشتی کردم و دیدم با سن 43سالی که دارن ، هنوز 16هزار روز عمر نکردن! پس اینطور که معلومه ایشون از اول عمرشون روزی حداقل 1.5 میلیارد تومن درامد داشتن !! لطف کنین یه جای محکم به من آدرس بدین سرمو بکوبم توش !!
    • محمد IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      226 3
      همین مدتی که پول تو حسابش بوده سود بانکیش رو هم حساب کنید...با سود بانکیش میخواست شهرک غرب رو بخره
    • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      119 1
      خدا کنه داستان تا 3نشه بازی نشه باشه و 4نداشته باشه اریا. مرتضوی. زنجانی
    • paco IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      245 2
      آقا شلوغش می کنید هاااااااا پولی نیست که فقط باهاش می شه 1.700.000 تا وام 50.000.000 ریالـــی به 000 700 1 خانواده ی واقعا محتاج داد . اینا کارا گناه نیست کهو موی بلند و بی حجابی و اینا گناهه . من نمیدونم مخترع گشت ارشاد هیچ ایده ای برای پیشگیری از این مسایل نداره|؟ فکر نمی کنید ایراد یه مقدار بنیادی تره ؟ آخه نمیشه همه چیز رو گردن فتنه گر و آمریکا و اسراییل و اینا انداخت
    • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      207 1
      من بعنوان شهروند استعفا ميدهم تا مسئولان بتوانند بعنوان مسئول ادامه دهند
    • بی نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      127 1
      درسته این یکی دیگه رکوردش نه ایرانی و منطقه ای ( مثل قضیه 3000 میلیارد) بلکه جهانیه فکر نکنم این رکورد حالا حالاها دست یافتنی باشه
    • بی نام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      25 0
      قول میدم یه چند وقته دیگه ازاد شه ، اینجا ایرانه کسی واسه اختلاس نه دستگیر میشه و نه مسئولی از شرم یا ... استعفا میده
    • بی نام A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      117 4
      رکوردجدید دولت احمدی نژاده! ماشالا بعد از 3000000000000 دوباره ترکوندن!
    • بی نام A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      7 30
      وقتی آمریکا حسابشو مسدود کرده از کجا بیاره پس بده؟ کاش اینقدر به یه عده ای که در کشور کار اقتصادی میکنند زیاد گیر ندیم.
    • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
      10 0
      عزیزم 43 سالشون نیس. 39 سالشونه
    • هادی IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
      16 2
      مبلغ 2,060,000,000,000 یورو رو اگر در قیمت هر یورو 4000تومان ضرب کنیم میشه 8,240,000,000,000,000 من سوادم نمیکشه این چه عددیه برای همین تقسیم بر 1,000,000 میکنم و میخونم 8240 میلیارد میلیون تومان.و فکر نکنم تا 20سال اینده کسی بتونه رکود این رو بزنه
    • هادی IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
      15 1
      من هی جیباموم میگردم میبینم یه چیزی که پس نگو بابک برداشته بود.بابک این چه که کاری بود؟
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    145 0
    آمریکا یدونه بیل گیتس داره،اینجا همه واسه خودشون اون بالاها بیل گیتسین
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    46 0
    ماشاءالله
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    74 2
    یک جوان چهل ساله یک ملت رو سر کار گذاشته تازه طلبکار هم هست۰ ببینیم قوه قضاییه چه کار میکند
    • بی نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      11 0
      همون کاری را میکنه که با محکومان قضیه 3000 هزار میلیارد تومانی کرد!!!
  • امیر A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    109 0
    به نظر شما چقدر جریمه بشه خوبه؟ 200 هزار تومان، بیشتر یا کمتر؟
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    57 1
    یعنی چی که کمک ایشان در دور زدن تحریم ها در حکمش موثر خواهد بود؟ ایشان تحریم ها را دور نزده بلکه مردم ایران را به نفع جیب خودش دور زده.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    76 0
    وای سر درد گرفتم 8500 میلیاااااااااااااااااااااااااااارد با این پول میشه ایرانو طلا گرفت ای خدا با این همه درامد چرا باید در کشوری مثل ایران فقر باشه چرا باید دزدی باشه چرا باید ماشین لگن سوار بشیم در حالی که لیاقتمون چیز دیگه ای هست خدا خود کمک کن نفس ملت ایران بریده.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    42 0
    كي همدستهاي هفت تيربدست سركاراستوارروميگيرن؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    89 3
    زیاد کشش ندید.......
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    65 1
    هنوز داغ 3هزار میلیارد بر دل م مردم مانده حالا نزدیک به سه برابر خدایا کی این پولا قسمت کشورم وملتمان میشه یه علف بچه اینهمه پول گنده ولی گنده هایی که پشت این بابک هستید مردم ایران یقه تک تک شما را در روز قیامت خواهند گرفت نفرین ولعنت خداوند بر شما
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    100 0
    جاده ی تهران شمال کلا چقدر هزینه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلاح هندسی خیابان ها و جاده های حادثه خیز چقدر هزینه داره؟؟؟؟؟ نوسازی ناوگان فرسوده که هوا رو الوده کرده و هزار نوع بیماری و مرگ میر پیش هست چقدر هزینه داره؟؟؟؟ استاندارد کردن و بروز کردن خودروهای داخلی چقدر هزینه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تجهیز کردن تمام مردارس و ایمنی انها چقدر هزینه داره؟؟؟؟؟؟؟؟ توی این مملکت الویت ها چیه؟؟؟ چرا به ارامش و اسایش مردم که میرسه اسمون میتپه؟؟؟ تاوان چی رو داریم میدیم چه گناهی کردیم.
  • رکسانا IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    57 0
    هیچ اتفاقی نمی افته. من که چشمم آب نمیخوره! البته امیدوارم که تصورات من این بار اشتباه باشه.
  • بی نام RO ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    61 0
    هشت هزار و پانصد، یک، هشت هزار و پانصد میلیارد، دو، نبود؟ هشت هزار و پانصد میلیارد تومان، سه، رکورد جدید در اقتصاد جامعه عقب مانده ایران
  • د IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    53 0
    13.5 میلیارد دلار معادل405.500.000.000.000 تومان دارایی خالصشه.قشم ایر که تلویزیون نشونش میداد .تین لیگ برتری راه آهن سورینت و..... مال اونه.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    56 0
    همه اینها از راه حلال و عرق جبین به دست این جوان رسیده است!!به اصلاح جراید جوان ثروتمند؟! این جوان چه کاره بوده که پول نفت ملی در اختیارش قرار گرفته؟ شرکتهای تامین اجتماعی ملک پدری ایشان بوده؟ پول نفت قرار بود سر سفره ها بیاید دست ایشان چه میکند؟یا میکرده؟ این فعال اقتصادی برای چند نفر اشتغال ایجاد کرده؟ ثمره فعالیت اقتصادیش چه بوده جز غارت؟ چه تحول اقتصادی از قبل فعالیت!!! اقتصادی ایشان عاید کشور شده؟ از بچگی میشنیدیم و بزرگان به ما میگفتند مولا علی (ع) زغال سرخ یا مفتول داغ در کف برادر نابینای!! خود عقیل قرار داده است چون ایشان تقاضای چند درهم از بیت المال نموده اند.مولای متقیان واقعا با این مفسدین چکار میکرد؟شک ندارم لااقل دستشان را از کتف قطع میکرد.
  • عادل A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    35 2
    مسولین محترم مملکت جمهوری ایران ،ازشما می خواهیم باجدیت تمام و بدون گذشت ،وترس ازخداواجرای عدل الهی،برای نجات مردم رنج دیده وایران عزیز، ازوضعیت فعلی ،با مفسدان اقتصادی که همان مفسدین فی الارض میباشند را ،محکوم وبه اشد مجازات،برسانید،تنها دراینصورت میتوان شاهد ایرانی آباد شد.
  • a.j.k IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    37 0
    این چه وضعیه؟
  • بی نام US ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    205 0
    کار پاکترین دولت تاریخ ایران و جهان به تریلیون رسید، مبارکه ...
    • سره مرد IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
      8 0
      "از عضو کمیسیون اصل 90 سئوال شد که آیا دستگیری رضا ضراب با پرونده زنجانی ارتباطی داشته است، گفت: در این مورد اطلاعی ندارم." آقاییون رضا ضراب کارمند بابک خان بوده چرا دادستان خبر نداره؟ دادستان از برو بچ کوچه علی چپه انگاری! آهااااااااااااااااااااااااای ملت بیدار شید این پولا صرف ارتشا برای پولشویی در ترکیه بوده!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    11 72
    نوش جونش
    • تاج الواعظین A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      57 5
      اقا گول این کامنت ها رو نخورید این یارو با پولی میشد برای چند صدها هزار نفر شغل درست کرد فقط برای 17000 تا درست کرده که بیشترش هم خارجن اون 17000 هزار نفر حمله کردن به سایت ها میخوان از این دزده قهرمان بسازن گرچه همه میدونن اون بالاتری ها اونقدر دارن میدزدن که اینا خردپا هستن
  • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    34 0
    کم نیاره
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    128 2
    رکورد اونهم چه رکوردی؟؟؟؟؟ بخدا خیلی زشته ...... بیشرمی تا این حد؟؟؟؟؟؟؟ قوه قضائیه و جناب علی مطهری که گیر سه پیچ به ساپورت خانوم ها دادن چه جوابی به این معضل اجتماعی میدن .. بخاطر این اختلاس های بی در و پیکر چه صدمه های به اقتصاد نظام وارد شده؟؟؟؟ که دختراها مجبورن به خاطر کمبود مالی به هر کس و ناکسی بعنوان رئیس شرکت تن در بدن و آخر سر هم سر از چها راه ها در بیارن ...... بخدا زشته زشته ............
    • بی نام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      12 5
      به علی مطهری چه ربطی داره؟؟؟
  • حسن A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    111 0
    نمیونم بخندم یاگریه کنم برا 150اجاره خونه باید عزاب بکشم انوقت اقا چطوری پول مردم را بالا کشیده حالا چیکارش میکنند چند روز دیگه ازاد میشدازشم تجلیل میشد
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    46 2
    به این میگن شاگرد ممتاز مدرسه غیر انتفاعی با پشتکگاری که داره باید بهش جایزه هم بدن افرین بابک جان
  • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    75 0
    راستی مجازات اعدام برخی از اختلاس گران سه هزار میلیاردی به کجا رسید اعدامی ها اعدام شدند یا نه از کجا باید پرسید ؟؟؟!!!!
  • بی نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    112 0
    ای آقا دومیلیاردونیم یورو هم شد پول!!!!!!!
  • بی پول EU ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    83 0
    یه پولی براش جمع کنیم. گناه داره!!!!!!!!!!!!!
  • غضنفر NL ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    90 0
    این دولت پاک دست کولاک کرده ها در مبارزه با مفاسد اقتصادی
  • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    275 1
    این آقا بابک تاریخ مصرفش تموم شده و باید بندازنش دور، و گرنه چرا تا الآن کاریش نداشتن؟!
    • ali A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      166 1
      آقایون خانوما ،ایشون زد تو خال!
    • محمد A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      21 0
      خب ديگه كسري بودجه هم تموم شد. ايشونم ميندازن كنار شهرام جزايري . توي يه سلول مجهز تر از هتل 6 ستاره.
    • بی نام A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      95 0
      شایدم در واریز سهم بعضی ها ( البته برای صرف در امور خیریه !) سهل انگاری کرده بود !!
    • حذبی A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      19 0
      آقا تشکر حرف مارو زدی .
    • بی نام EU ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
      10 0
      البته دستیاران و همکارانی مانند لابی بازها دارن که یکی از خونه هاش چهل و پنج میلیلرده و ....
  • بی نام SE ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    130 0
    من میخوام بدونم چرا پول یه ملت باید دست یه همچین کسی باشه و اون شخص بتونه از گردش مالیش استفاده کنه ؟ کی اجازه همچین کاری میده که سرنوشت یه ملت بدونه اینکه بخوان بیفته دست یه نفر ؟ بدجوری احساس توهین به شعورم بهم دست میده
  • هیوا IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    نوش جونش حلالش باشه اصلن این مملکت با سرمایه دار و سرمایه گزار مخالف بوده و هست...
    • علیرضا A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      67 1
      سرمایه دار با سرمایه گزار خیلی فرقشه ...
    • تاج الواعظین A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      9 0
      برخورد با سرمایه داران ... نه عزیز سرمایه بردار هست ایشون ... اینها همان تاجران تحریم و کسانی هستند که با پول نفت مردم بدبخت ایران یا با اختلاس یا lc جعلی شرکت میزنند ویکشبه تریلیادر میشن و بعضی ساده لوح و شاید ذینفع انها را کار افرین و نابغه اقتصادی می خوانند ...با نصف سود بانکی این هم میشه شرکت زد که بگند کارآفرین....البته خود زنجانی یک اسمه و بازیگران اصلی پشت صحنه اند...
    • تاج الواعظین A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      7 0
      برخورد با سرمایه داران .؟؟؟.. نه عزیز سرمایه بردار هست ایشون ... اینها همان تاجران تحریم و کسانی هستند که با پول نفت مردم بدبخت ایران یا با اختلاس یا lc جعلی شرکت میزنند ویکشبه تریلیادر میشن و بعضی ساده لوح و شاید ذینفع انها را کار افرین و نابغه اقتصادی می خوانند این یارو با پولی میشد برای چند صدها هزار نفر شغل درست کرد فقط برای 17000 تا درست کرده که خارجی هم داخلشون هست ...با نصف سود بانکی این هم میشه شرکت زد که بگند کارآفرین....البته خود زنجانی یک اسمه و بازیگران اصلی پشت صحنه اند...
    • بی نام A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
      6 0
      سرمایه داری که از بازو و فکرش سرمای شو به دست آورده باشه نه با پول نفت که برای من و شما و مردم کشورشه حواست باشه دور و برت چه خبره هیوا خانوم!
  • بی نام RU ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    25 8
    آخه بدخت داره می گه که آقا جون شما شماره حساب به من بدید که من این رو از بانک اروپایی به حساب شما انتقال بدم. وقتی رابطمون با کل دنیا خرابه که نمی ذارن 1 دلار بفرستیم ایران. این چی کار است این وسط؟؟
  • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    59 0
    اقا از این پولایب که اینجا نوشتین سرم درد گرفت خوندمشون.به100تومن به من بدین پول دانشگامو بدم خدا خیریتون بده
  • بی نام A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    101 0
    اینم از آخرین دست پخت اقای احمدی نژاد
    • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      1 0
      اخرین؟ مرد حسابی تازه اول راهیم
  • مهران IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    57 0
    وای خدای من... مخم داره سوت میکشه...
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    7 0
    خدا شاهده من امسال ارشد امیر کبیر قبول شدم پول ثبت نام هم به هر بدبختی بود ریختم دیگه پول نداشتم انصراف دادم آخه خداییش این درسته که این همه پول رو این یه نفر جابجا کنه من 10میلیون پول ندارم درس بخونم اینهمه پول داره میره به باشگاههای فوتبال فقط جهت مثبت نشون دادن خودش کمک میکنه من مهندس با 15 سال سابقه پول ادامه تحصیل رو ندارم باز هم خدا رو شکر میکنم چون بدتر از من هم هستند خدا به اونها کمک کنه
  • علی IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    7 5
    چطور وقتی که از تحریم داشتین میمردین اشکالی نداشت این آدم نفت رو بفروشه براتون دلار بگیره مملکت رو از فلاکت نجات بده حالا شده جیز؟
  • جواد A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    7 0
    و اختلاس بر وزن اسکناس اندر لغت سرقت را گویند و اخص آن سرقت دیوانیان است از خزانه و در تسمیه ی این کلمه عقاید متفاوت است ؛ زمره ای کتابت آن با " صاد" کرده و ریشه ی آن را خلوص دانسته اندو حجت ایشان اینکه مأمور مختلس را ارادت و اخلاص چنان است که کیسه ی خویش را از خزانه ی دیوان فرق ننهد و جدایی در میانه نبیند . چنان که شاعر فرماید : خلوص نیت و اخلاص چون به پیش آمد ز جیب خویش منه فرق،جیب دولت را ببر زکیسه ی دیوان و قصر و کاخ بساز به خویش راه مده خواری و مذلت را ((متن از فریدون توللی)) پناه بر خدا از شر شیطان رانده شده...
  • فرید A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    8 0
    مردم ایران.حقمونه این همه خاری و خفت... حقمونه... ماها یاد نگرفتیم. هیچی رو یاد نگرفتیم..ویژه خواری و رانت بازی تو کشور ما از خود ماها شروع میشه.خودم کردم که لعنت بر خودم باد...
  • بی نام A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    12 0
    از آقای احمدی نژاد بابت به کار گرفتن این استعدادهای درخشان و این هنرمندان سرمایه دار صمیمانه متشکریم. باشد که خداوند شما و بابک خان را در روز جزا با یکدیگر محشور نماید.
  • mr A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    7 1
    نمیدونم چی بگم ....بابک شهریه دانشگامو بدی دعا میکنم ب پیشرفتت ادامه بدی
  • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    8 1
    آقا این 45 تومن یارانه ما رو کی میدن من قسطهام مانده ها!
  • امین A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    9 1
    جا داره همین جا از دولت عدالت محور و مردمان ساده لوحی که با 4 تا نمودار خام شدند بابت ایجاد این وضعیت موجود تشکر کنم...
  • بی نام IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    12 0
    رئیس قوه قضا به جای طرح شکایت علیه آقای مطهری به جرم حرف حق زد, بیاد به این مسائل رسیدگی کنه!
  • اتابك A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    44 2
    كش ش ش ش ش ش نديد
  • حمید IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    21 2
    دوستان این پولها دراین مملکت براحتی دست خودیها جابجا میشه اگر خصوصی سازی از۵٪به ۹۵٪برسد ومسیلیه بیت المال و حق الناس ومفاسداقتصادی هم حل بشودتازه این پولها خودشان را نشان میدهندهمانطور که دیدیم دبی که مقر هین افراد است پس از اخراج ایرانیها در تبریز ،تهران،اصفهان ومشهد چه مجتمع های بزرگی ساختنددولت شوروی هم که فرو پاشید از این افرادبا پول خرد جیبش رفت وباشگاه چلسی را خریداز این نمونه ها زیاده فقط وقتی تک خوری میکنند و حق خودیها را نمیدن این اتفاق میفته وما غیر خودیها باید از صبح سحر تابوق سگ به فکر یک لقمه نان باشیم
  • سعید A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    8 1
    مقصر اصلی اونایی هستند که وضع مملکت رو به جایی رسوندند تا پول نفت توسط افراد و با چمدان به کشور منتقل بشه و باعث شدند سر و کله افرادی مثل بابک زنجانی ها پیدا بشه تا پول این مردم را به بهانه های مختلف نگهدارند فقط یه سوال: زنجانی بیش از یک ساله پول نفت را نگهداشته، اگه الان همه پول را پس بده و هیچ مشکلی هم نداشته باشه و آزادش کنند، فکر کنید اگه فقط سپرده یک ساله گذاشته باشه چه سودی گیرش میاد؟
  • بی نام A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    34 1
    حالا مشخص میشه کی از بودن تحریمها خوشحاله و نمیخواد حالا حالا ها این تحریمها برداشته بشه.از قماش این بچه های اقتصادی توی مملکت زیادند و با داشتن تکیه گاههای بسیار قوی هنوز به مکیدن خون ملت ادامه میدن.......
  • نادر ader IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    22 1
    حالا اين آقا گرفتن يا هنوز آزاده قضيه شير تو شير شده
  • بی نام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    7 2
    آیا از راه مشروع میشود کسی میلیا ردر بشود ؟ پس این حدیث شریف که می فرماید هیچ ثروتی جمع نمیشود مگر حق مظلومی پایمال شده باشد تفسیرش چیه ؟؟؟ ادعا هم می کنیم مسلمان و الگوی جهان هم هستیم !!!! دو صد گفته چون نیم کردار نیست همش ادعا!!!!
  • جواد حمدی A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    6 0
    سود دو میلیارد دلار چقدر میشه؟؟؟
    • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
      7 0
      ساعتی 150 میلیون تومان می شود
  • لاله US ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    9 0
    فوق فوقش 250 هزارتومن جريمه ميشه ، خوبه ديگه بابا چي ميخواي ؟؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    9 0
    واه واه واه. اینقدر بدم می آد سر چندرغاز این قدر سر و صدا و هیاهو راه انداختید!!! بابا 8500 میلیارد که دیگه مبلغی نیست!! یک کم افق دیدتون رو وسیع کنید!!! حقوق من ماهی 900000 تومنه که 50000 تومن هم بیمه و مالیات ازش کم میشه.
  • ممل US ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    8 0
    هرچه با انگشتانم سعی کردم سهم خودمو و مردم را حساب کنم نشد که نشد و آخرش گیر من فقط انگشت شسصت ام بود اون هم رو به بال
  • جانباز قلی پور IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    2 0
    پول دارو ندارم دکتر برم
  • امیر محمدی US ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    4 1
    پيشنهادي براي عزيزان هموطنم دارم : هركسي كه ادعا داره كه بابك زنجاني خطا كرده و كارش ارزشي نداشته، بنده يك گالن نفت بهش ميدم تا به اروپا ببره و پولش رو از اروپا به يكي از كشورهاي اسيايي و بعد در تهران به من تحويل بده ، اونوقت ببينم اگر تونست اين كار رو بكنه !!! چه مبلغي رو جهت حق الزحمه طلب ميكنه ؟؟ سنگ مفت و گنجشك مفت بسم ا...
  • s A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    5 0
    اگه کسی نیست این رکورد را بشکنه نام این آقا را در کتاب رکوردارها ثبت کنیم تا یه افتخاری برای کشور باشه!البته این آقا زیادم مقصر نیست کسانی که چشم پوشی کردند مقصر اصلیند...
  • ا.ن IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    4 1
    8 تریلیون و 507 میلیارد و 800 میلیون تومان خواهشا یکی تعداد صفر های این عدد بگه من بیشتر از 5 تا صفر یجا ندیدم.....!!!!
  • شهریار IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 1
    بنده خدا پولی یا مالی را تباه نکرده درست است پول شرکت نفت به حساب بابک واریز شده حالا به علت تحریم انتقال این پول از حساب ایشان به حساب شرکت نفت ممکن نیست . حالا راهش واقعا بازداشت ایشان بود
  • هادی IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    0 0
    یعنی اگه این پول را بین مردم ایران تقصیم کنند به هر ایرانی چقدر میرسه؟