اکبری و اصغری و زلف علی و نقد علی در هر بخش خبری مانند بازیگران تئاتر روی صحنه آمده و با زیاد کردن پیازداغ، چنان حرف می زنند که آدم ناگاه به خود می لرزد.

 

برف و سرما در راه است، بیچاره می شوید اگر در جاده ها بروید و ...

بچه کوچک در خانه دارید، قید بیرون رفتن هم می زنید و تنها راه حل را انتخاب می کنید:  تا ته چرخاندن پیچ پکیج و بخاری و شوفاژ و ...هر چند از گرما دارید هلاک می شوید.

خودتان را "پالتو پیچ" می کنید و بیرون می آیید. همه به شما نگاه می کنند. آنها نمی دانند که به اصغری و اکبری و ... در تلویزیون نگاه کرده اید و به حرف آنها گوش کرده اید. عرق می کنید و می چایید و سرما می خورید و ... (مردم می گن کم داره طرف تو این آفتاب چی پوشیده و ...)

خانه از گرما در حال انفجار است. آفتاب داخل اتاق ها آمده و پیچ پکیج کم نمی شود، چون اصغری گفته!

هر چه به خود می گویید که بابا بیرون 13 درجه بالای صفر رسیده، اما اصغری می گوید نه، برف و سرما در راه است.

وقتی سوتی در بخش هواشناسی زیاد می شود اصغری غایب می شود، به جایش اکبری می آید و بعد زلف علی و ...

قبض گاز سه برابر شده، هر روز هم می گویند مصرف خود را مدیریت کنید. 

نمی دانم چرا صدا و سیما نمی خواهد به مردم امید تزریق کند و مثلا بگوید مردم عزیز که از پول شماست که ما اینجاییم امروز ازساعت 11 تا 4 بعد از ظهر چنان آفتاب زمستانی زیبایی است که نگو و نپرسید. دست فرزندان خود را گرفته کمبود ویتامین D آنها را با آفتاب جبران کنید. (نیمی از کودکان ایرانی از کمبود ویتامین D و ... رنج می برند)

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    108 9
    از هر 10 تا پیش بینی 9 تاش غلط از آب در می آد. عین خیالشون هم نیست
    • مجید IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
      21 77
      چرا حرف بی خود میزنی . اتفاقا اکثر پیش بینی ها درسته .
    • راد A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
      81 14
      اصغری که واقعا خودش رو مسخره کرده با اون ادا در /اوردن هاش
    • محمد IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
      به اشخاص توهین نکنین. ازاین طرز نوشتن اسم اصعری اکبری و نقدعلی و... بوی تمسخر میاد. از طرفی خلاقیت و نوآوری ایشون قابل تحسینه و خب شنونده باید بدونه بعضی اغراق های در گفتن خبرها حالت شوخی داره و تقریبا پرواضحه. به نظر من که یه بیننده عادی هستم ایشون در کار خودش خیلی موفق بوده که تونسته اخبار هواشناسی رو از حالت خشک و رسمیش دربیاره و توجه ما رو هم به این بخش جلب کنه تا کانال رو عوض نکنیم. لطفا وقتی مطلب کم میارید و وقتی میخواین مثلا طنازی کنین یا وقتی میخواین مطلبی باری به هرجهت بنویسین متوجه عواقب و لطماتش هم باشین که یه وقت موجب توهین به شخصیت کسی یا دلسردیش نشه. وگرنه نوشتن همچین مطلبی در مورد هرکاری میشه انجام داد حتی شحص همین آقای نویسنده. خبرآنلاین لطفا منتشر کن
    • محمد IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
      فبض گازتون سه برابر شده چون تا الان داشتین مفت مصرف میکردی و کلی از پول بیت المال یارانه میگرفتیم. حالا هم شما داری همون مصرف میکنی ولی باید پولش رو بدی تازه هنوز هم کمتر از قیمت واقعی. مدیریت مصرف رو هم اگه نگاه کنی کشورهای توسعه یافته ( که اتفاقا کعبه آمال بعضیاس و ملاک مقایسه) سالهاست شروع کردن.
    • بی نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
      14 83
      نمیدونم چرا خیلی از مردم ما جوگیرن و بعد خوندن اکثر مطالبی که نویسندگان یه سایتی که مثلا قبولش دارن و بهش سرمیزنن، بدون فکر کردن و تحلیل در تاییدش کتمنت میذارن که "آره اتفاقا ما هم موافقیم و تو راست میگی و چهارتا هم مزه میریزن و اغراق هم که الی ماشالا". یه کم تحلیل و یه کم منطفی بودن ومنصف بودن هم بد نیس
    • بی نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
      95 11
      خطاب به محمد: لودگی خلاقیت نیست. مجری های ما چون درسش و نخوندن و معلومه چجوری وارد صداسیما می شن دیگه. پس از علم و خلاقیت نگو که حالم بد می شه. بعد امروز حیاتی بعد 40 سال خبرگفتن وقتی داره از دشمن فرضیش خبر می گه عصبانی می شه و توپوق می زنه. حالا این اقا درس هم می ده تو دانشکده صدا سیما . خوب معلومه دیگه یکی مثل اصغری متولد می شه تو این دستگاه. در حالی که اولین اصل خبرگویی عدم دخالت احساس شخصی در متن خبر هست که از اون طرفداری اخذ می شه و استادان خبر می گن اصلا درست نیست. یارو تو بیس و سی امشب نگاه کن با هیکل گندش خودشون پرت می کنه جلو وقتی درباره امریکا یا دولت روحانی حرف می زنه. اینها لودگیست نه خبررسانی . بعد منفی هات و هم نگاه کن ببین تنهایی تو جامعه. مردم می فهمن چی می گن و چی نمی خوان.
    • محمد RO ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      11 2
      من لحن نویسنده این مطلب را نمی پسندم ولی در کل با حرف ایشان موافقم. من از سایت هایی مثل wunderground.com استفاده می کنم و نتیجه بهتری گرفته ام.
    • رضا IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      3 10
      بی نام آخر.من موندم شما به غیر از چهار تا مثبت منفیه این سایت هیچ منطق دیگه ای واسه جواب دادن دارید؟آخه مذاکره با آمریکا چه ربطی به هواشناسی داره؟مسخرست واقعا.لازم نیست واسه زدن تلوزیون به هر چیزی آویزون بشید.حالا خوبه از مذاکره با آمریکا هم خیری ندیدیم.از این طرز صحبی کردنت معلومه خیلی هم نمی فهمی.
    • فخاری IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      9 4
      از این کامنتها معلوم میشه که همکاران محترم صدا و سیما تعداد زیادی از خوانندگان خبرآنلاین رو تشکیل می دهند. من سالها پیش به همکاران صدا و سیما پیشنهاد کردم که بجای استفاده از اطلاعات سازمان هواشناسی که معمولا غیر دقیق است از اطلاعات سایتهای دقیق استفاده نمایند. سایتهایی نظیر اکیوودر حتی وضعیت هوا را برای ساعت مشخصی نیز اعلام می کنند. به هر حال با توجه به واقعیتها باید بپذیریم که نویسنده این مطلب بیراه نگفته است.
    • حمید A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
      5 0
      محمدجان. شما به رقم ها و استانداردهای دستمزد و حقوق در "کشورهای توسعه یافته ( که بقول شخص شما کعبه آمال بعضیاس و ملاک مقایسه)" هم نظر التفاتی بیندازید. عدالت در قضاوت شما و مسئولین فقط هنگامی دیده می شود که همه معیار های "هزینه و درآمد" در کشورهای توسعه یافته را ملاک مقایسه قرار بدهید. من بعنوان کارشناس خبره با 16 سال سابقه کار اجرائی در یک موقعیت کاری بسیار سخت دست کم یک دوازدهم شغل هم رده خودم در یک کشور توسعه یافته دستمزد دریافت می کنم. شما این را ملاک قرار بده و قیمت ها و هزینه ها را برای ما بصورت عادلانه محاسبه کن. ممنون از حوصله شما. با تشکر فراوان از خبرآنلاین.
  • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    47 2
    از وقتی پیش بینی میکنند دیگه نه برف میاد نه بارون!
  • ارش A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    37 5
    خيلى باحال بود بخصوص اصغرى!!!!
  • ناهید فرمان A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    6 40
    بی عقلی از خود نویسنده مطلب است که به حرفهای این ها گوش می دهد.من سالهاست که از هواشناسی یصورت معکوس استفاده می کنم.
  • بی نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    35 7
    دلقک بازی رو جای مجری گری انجام می دهند. وقتی حرف می زنه تازه موهاش و هم تکون می ده. اینور و اونور. انگار داره کنسرت می ده.
  • بی نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    11 17
    شماها یاد گرفتید به همه‌چیز الکی گیر بدید. اصغری رو کردید دلیل خشکسالی و افزایش مصرف سوخت و ... شما که به پیش‌بینی‌های اینها گیر میدید یه سر به سایت‌های خارجی بزنید که از معتبرترین مدل‌های هواشناسی استفاده می‌کنند میبینید که اونها هم هوای ایران رو اشتباه پیشبینی می‌کنند. دلیلش احتمالا اینه که ایران خودش ماهواره و تجهیزات مدرن هواشناسی بومی نداره (چون اصولا بخشی از علم هواشناسی تجربی و بومیه). حالا این به اصغری و اکبری و... چه ربطی داره من موندم. این هم که گفته شد اینها پیازداغش رو زیاد می‌کنن، اگه به مجری‌های هواشناسی تلویزیونهای خارجی نگاه کنید متوجه می‌شید که اون‌ها خیلی با حرارت‌تر پیش‌بینی میکنن.
  • payam A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    23 1
    خوب نمیشه همشا گذاشت تقصیر اصغری و بقیه کارشناسا .انشالله خدا خودش برف و بارونا برسوند.
  • احمدی A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    3 4
    من خودم بعنوان یکی از کارشناسان سابق اداره طرز بیان اقای اصغری را نمی پسندم با رشد امکانات پیش بینی از جمله اطلاعات ماهواره ای وسینوپتیک وغیره مسله سیستمهای جوی قاتل لمس نیست که با این قاطعیت قابل تجزیه وتحلیل واقع شود در عین حال با توجه به وسعت ایران ودارا بودن انواع توپوگرفی ها واقلیم های متفا وت دور از انصاف است که بیشتر پیش بینی ها را غلط خطاب کنیم .
  • مجید A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    4 3
    آدم علاقه مند میشه، کمی تا قسمتی به این آقای نویسنده مقاله فوق، احسنت و دست مریزاد بگه. انگار ایشون کلا تو کوه های زیبای آلپ با آب و هوایی تمیز زندگی میکنه و اصلا خبری از آلودگی شهر ها نداره که ما بزرگترها هم میترسیم چه برسه اینکه بچه ها رو ببریم بیرون بگردونیم. در ضمن، مصرف انرژی تو تهران غلطه به این خاطر که مردم عزیز، میخوان تو زمستون با زیر پیراهن تو خونه بگردن، گرمشون هم بشه پنجره باز میکنن. نه حاضر هستند هزینه کنند، شیشه ها رو دوجداره و مدرن کنند که گرما و سرما از خونه بیرون نره نه حاضرن کمی بیشتر لباس بپوشن و نه اصلا، هواشناسی و اخبارش به این حرفها هیچ ربطی داره. به قول یه نویسنده، اینطور مطلب نوشتن فقط واسه اینه که نویسنده اسم در کنه
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    12 1
    ما هیچ چیزمون درست نیست. اینم روش
  • مددی IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    10 1
    در اخبار صدا وسیما بارندگی در اروپا زندگی مردم فلج میشه اما همان بارندگی در ایران باعث اب گرفتگی معابر میشه وهیچ اتفاق ناگواری رخ نمیده وهمه چیز بخوبی وخوشی تمام میشه انگار بارندگی دراونجا مصیبته اما درکشور خودمون نعمته. جلالخاق....!!!به این میگن بیطرفی در پخش خبر حتی در امور هواشناسی. !!!!!
  • رضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    11 37
    آقا فرض کنیم هواشناسی اشتباه میگه.قبول.ولی یعنی خود شما نمی تونید سرما و گرما رو احساس بکنید و بفهمید کی باید بخاریتونو زیاد کنید و کی کم؟حتما باید هواشناس بگه که شما کم و زیادش کنید؟
    • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      29 3
      اگر قرار بود مردم به حرف کارشناسای صدا سیما گوش می کردن که همه قاطی بودن. اما تاثیر رسانه بر عموم جامعه است در حالی که همه مثل شما آگاهی ندارن و وقتی تبلیغ کرم می کنن همه می خرن و بعد وزارت بهداشت کرم حلزونو غیر قانونی و جعلی اعلام می کنه در حالی که صدا سیما میلیارد ها تومان به جیب زده و مهم نیست براش سر تماشاچی کلاه رفته. مشکل اینجاست نه چیزی که شما می گید. حالا از بین رفتن اعتماد ملی به رسانه صدا و سیما با همین کارها و دروغ گفتن های خبرگوها به حد اعلا رسیده ولی شما خبر ندارید
    • رضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
      6 19
      چی میگی واسه خودت بی نام؟چرا قضیه رو سیاسیش می کنی؟من فقط میگم توی وجود همه آدمها یه دماسنج هست که وقتی سردش میشه بخاری رو زیاد می کنه و وقتی گرمش میشه کولر رو روشن می کنه.شما که تلوزیون نمی بینی که قاطی تری.حالا خوبه پای مذاکرات 5+1 و بحران سوریه رو وسط نکشیدی.
  • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    5 2
    دوستان عزیز. مجری های خارجی قبل از خواندن رسمی خبر بر اساس فرهنگ خودشون می نشینند، پاشون و رو هم می اندازن و ... شبکه های محلی راحت ترن. اما همشون موقع خواندن رسمی خبر مثل بیس و سی و اصغری خودشونو تکون نمی دن تا عقده هاشونو خالی کنن. فرهنگ امریکایی با انگلیسی هم کمی فرق داره. مجری های سی بی اس و بی بی سی و حتی الجزیره رو نگاه کنید. کاملا رسمی و بدون دخالت احساساتشون خبر می گن. فاکس نیزو مثل بیس و سی هست و همیشه در محافل خبری مورد نکوهش.
  • بی نام SD ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    10 1
    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند حكايت مجري هاي عزيز ما.
  • بی نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    2 4
    توهین توهین و باز هم توهین بس کنید این غرض ورزی های شخصیتون با صداو سیما رو چهارتا فحش هم مینوشتی تا دلت خنک شه. حیف وقت که پای خوندن مطالب شما تلف کنم
  • بی نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    2 0
    درباره برف یک هفته پیش اذربایجان هیچ پیش بینی ازسوی سازمان هواشناسی ضرغامی انجام نگرفته بود که قراره برف بیاد تا باغداران بیچاره فکری برای سرمازدگی درختان انجام دهندحالا ماباغداران بیچاره شدیم.ازاین به بعدضرغامی میخواهد سیبهای کشورچین رادرتلویزیون تبلیغ کنه همراه باالوچه های چینی