کسانی که از شبکه نمایش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شاهد پخش مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر بودند، یکی از به یاد ماندنی‌ترین رویکردهای رسانه ملی را دیدند. رویکردی که بی شک باید ثبت و ضبط شود و در دانشکده‌های علوم ارتباطات تدریس شود تا دانشجویان دریابند که چگونه می‌شود با استفاده از این روش همزمان هم به شعور مخاطبان یک رسانه توهین کرد و هم به هنرمندان و سینماگران یک کشور.

زمانی که اعلام شد شبکه نمایش قرار است مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر را به صورت زنده پخش کند، خوش باورترین آدم‌های این دیار هم باور نمی‌کردند که صدا و سیما، مراسم یاد شده را بدون سانسور روی آنتن بفرستد، اما کاری که صدا و سیما با این مراسم کرد فراتر از رویکرد معمول این رسانه بود. در گذشته اگر مخاطبان رسانه آقای ضرغامی فقط شاهد نماهای دوری بودند که لحظه جایزه گرفتن و حرف زدن هنرمندان زن پخش می‌شد، این بار به چشم خود دیدند که هرجا مسئولان پخش صدا و سیما احساس می کردند که هنرمندان این سرزمین حرف‌هایی می‌زنند که نباید آن را به زبان بیاورند (به زعم مدیران سازمان صدا و سیما البته) و شنیدن این حرف‌ها برای مخاطبانی چون ما ضرر دارد، بلافاصله پخش مراسم را قطع می‌کردند.

در این لحظات  مجری برنامه از کارشناسی که در استودیو بود(محمد تقی فهیم منتقد سینما) یک سوال (بی یا با ربط) می‌پرسید. آقای کارشناس هم تا می‌آمد پاسخ درخوری به این پرسش بدهد، حرف‌های غیر قابل پخش تمام می‌شد و دوباره پخش مراسم از سر گرفته می‌شد.

این بازی موش و گربه با سالن برپایی مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر از آغاز برنامه شروع شد و تا پایان آن هم ادامه داشت. به همین خاطر مخاطبان رسانه ملی نه تصویری از فرش قرمز و ورود میهمانان به سالن همایش‌های برج میلاد دیدند و نه فهمیدند که علیرضا قربانی در این مراسم چه قطعاتی را اجرا کرد و نوازندگان همراه او چه کسانی بودند.

شاید اگر مسئولان پخش این برنامه جرات داشتند، قطعا سخنرانی آقای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  و محمد نهاوندیان رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری را هم حذف می‌کردند، چون حرف‌های این دو نفر به مراتب تندتر از حرف‌هایی بود که سینماگران در این مراسم زدند.

این رویکرد نشان می‌دهد که مدیران صدا و سیما کماکان مردم را نامحرم می‌دانند و برای شعور مخاطبانی چون ما احترام چندانی قائل نیستند، به همین خاطر به خودشان اجازه می‌دهند بخش‌هایی از یک مراسم رسمی را نشان ما بدهند که از نظر آن ها برای ما مفید است. حالا اگر این مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کن بود یا مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال، باز آدم‌های خوش باوری چون ما این حق را به مدیران رسانه آقای ضرغامی می‌دادیم که تصمیم بگیرند چه بخشی از مراسم بلاد کفر را نشان ما بدهند که نه دنیای‌مان از دست برود و نه آخرت‌مان.

اما روز سه شنبه 22 بهمن سال 1392 در برج میلاد تهران نه از اهدای جوایز اسکار خبری بود و نه از قرعه کشی جام جهانی نشانی، اینجا پای یکی از مراسم رسمی کشورمان وسط بود که اتفاقا با سرود جمهوری اسلامی و تلاوت قرآن آغاز شد.

تازه مگر محمدمهدی عسگرپور، سیدجمال ساداتیان، مصطفی کیایی، محسن دارسنج و ... چه حرف‌هایی زدند که صدا و سیما باید آن‌ها را سانسور می‌کرد. آیا صحبت عسگرپور در مورد سرو دست شکستن عده ای برای شورای پروانه ساخت و شورای صنفی پروانه نمایش و بی میلی همان عده برای انجام کاری مثل رای گیری و شمارش آرای مردمی جشنواره فیلم فجر، ربطی به امنیت ملی ما دارد که نباید پخش شود؟

این که آقای دارسنج جایزه‌اش را که یک دیپلم افتخار ساده است به محسن امیریوسفی کارگردان فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» اهدا کند، زیر پا گذاشتن خطوط قرمز نظام است که مردم نباید حرف‌های او را بشنوند و دلیل این کارش را بفهمند؟

آیا وقتی ساداتیان از لزوم وجود همه سلیقه‌ها در سینما ایران سخن می‌گوید، دارد با این حرف تیشه به ریشه انقلاب می‌زند که باید حرف‌های او را سانسور کرد؟ مدیران صدا و سیما در زمان پخش این برنامه گویا یادشان رفته بود که همه این آدم‌ها سینماگرانی هستند که در دل این نظام، دارند فعالیت می کنند و قطعا خودشان بهتر از جناب ضرغامی و مدیرانش می‌دانند که باید پشت یک تریبون رسمی چه چیزی را بگویند و چه چیزی را نگویند. آیا حذف حرف‌های این اشخاص توهین به آن‌ها، جشنواره فیلم فجر، سینمای ایران و مخاطبانی نیست که یکبار دیگر از فرط ناچاری به تنها رسانه دیداری شنیداری سرزمین خود اعتماد کرده اند. رسانه ای که دست برقضا مدیریت آن با افرادی است که به راحتی مخاطبانی چون ما را فاقد شعور می‌دانند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 338021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 160
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    خيلي هم خوب كاري كرد تا چشم امثال شما كور شود
    • محمد رض A1 ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      628 9
      جان خودم خود ضرغامی فقط میتونه این کامنتو بزاره....
    • سعید A1 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      373 5
      متاسفم برات . واقعا امثال شما فکر هم میکنید؟ فقط یه ذره منطق و درک کافیه تا بفهمیم چه خوبه چی بد . چی حقه چی ناحق. کی شما ها منقرض میشید ؟
    • یک شهروند IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      353 6
      بله هم چشممان کور شد و هم گوشمان کر تا امثال شما راحتتر بتوانند به اهانتهایشان ادامه دهند
    • بی نام IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      140 6
      اشتباهی مثبت دادم!
    • بی نام A1 ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      261 2
      منظورت از چشم امثال شما کیه دقیقا؟ پخش فاجعه بار این مراسم هر بیننده ای رو عصبانی میکرد انقدر که پرشهای بی توضیح و توهین آمیز داشت که خود مجریه هم یه جاهایی از حجم ماسمالی که داشت میکد خنده اش میگرفت. فقط یه کامنت گذاشتی که یه چیزی گفته باشی.
    • جهان IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      250 7
      چشم خودت كور شه
    • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      37 1
      اوخ چشم !!!
    • بی نام IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      60 2
      من آرزو دارم خداوند عنايت فرمايد و روزي چشم شما و امثال شما را حداقل كمي باز نمايد
    • سحر IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      40 1
      متاسفم آقا یا خانم بینام، ما ملتی هستیم که می خواهیم با چشمان باز زندگی کنیم نه مثل شما که به خاطر منافع مادی کورکورانه همه چیرز روقبول کنیم.درسته ما نمیخواهیم مثل شما کور باشیم.
    • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      41 2
      تو هم از دار و دسته همونا هستي.تا امثال تو در اين مملكت زندگي ميكنن وضعمون بهتر از اين نميشه
    • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      48 1
      چشم تو امثال شما کوته فکران بینا بشه
    • بی نام RO ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      19 1
      بانو منطقتون همینه دیگه. کاریش میشه کرد!
    • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      29 1
      تو این جمله شما منطق شما و امثال شما کاملا هویداس(خیلی هم خوب کاری کرد!!!) اما دوست عزیز این نیز بگذرد. ضرغامی آخرین بازمانده از کاروان افراطیون 8سال گذشتس!
    • حمیدرضا A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      7 0
      اگرچشم ما کورشود ولی افکارما وآنچه داریم با آن زندگی میکنیم ولمس میکنیم ازبین نمیرود .فعلا شما کورشدید وفقط خودتان را میبینید ومگسان دور شیرینیتان را. واقعا برای شما وامثال شما که درمقابل این ملت ناچیز هستید متاسفم
  • بی نام A1 ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    508 9
    مهندس!!!!!!! پس كى بنزينت تموم ميشه؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      111 4
      ظاهرا طرف چندگانه سوزه !!!!!
    • محمدی A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      7 248
      شما برای یک برنامه ای که سراسر هتاکی است وخیلی راحت میتوانید به تمام آنجه گذشته دست بیابید اینقدر ناراحت شدید که چرا ما محرم نیستیم ؟ولی برای جلساتی که با 5+1 به صورت محرمانه برگزار شد ودرباره عزت واستقلال کشور تصمیم گرفته شد و طرفهای خارجی با خوشحالی تمام اعلام کردند که چه هانکرده اند!! وحتی مجلس که حق مسلمش دانستن تمامی ارتباطات است نفهمید اینچنین فریاد برنیاوردید البته میدانم که این هم عنوان نمی شود وخیلی راحت حذف میشود
    • بی نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      24 4
      دوست عزیز آقای محمدی ! اینجا صحبت از حقوق اولیه زندگی مدنی است ! اینکه کسانی به خود اجازه دهند حتی مراسم رسمی یک کشور را به صلاحدید خود حذف کنند و بخش هایی را که خود صلاح میدانند به ما ارائه کنند توهین به سواد و شعور مخاطبان ماست . ما قیم نمیخواهیم
    • سینا IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
      0 9
      هر وقت که گازوییل شما تموم بشه:)
  • بی نام A1 ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    اگر چاپ نمیکنید لااقل بخوانید عالی بود . فقط یه نکته : اونم این که گفتید "سخنرانی آقای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد نهاوندیان رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری را هم حذف می‌کردند، چون حرف‌های این دو نفر به مراتب تندتر از حرف‌هایی بود که سینماگران در این مراسم زدند." فکر کنم هنوز هم متوجه نشدید این دولت هم کم از دولت قبلی نداره(حذف "عصبانی نیستم" و "آشغال ها" که تو سایت خودتون هم نوشتید) کی می خوایم از توهم بیرون بیایم ؟
  • بی نام A1 ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    با وجود امثال ادمایی مثله اقای ضرغامی و امثال ایشون نیازی به نتانیاهو نیست!
    • نازنین A1 ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      آقای ضرغامی و دوستانشان مدت هاست که مالک رادیو تلویزیون ، اقتصاد ، آب ، خاک و هر چیزی که تصورش را بکنی شده اند و هر جور که میلشان بکشد رفتار می کنند !
    • بی نام IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      286 7
      ولی خدا جای حق نشسته، در آخرین لحظه نماینده قیلم خط ویژه گفت عصبانی نیستم و ضرغامی نتونست سانسور کنه! و مکرو و مکروالله والله خیرالماکرین.
    • محسن A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      278 6
      اگه صد تا مطلب در این خصوص نوشته شود فایده نداره! نرود میخ اهنی در سنگ
    • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      261 4
      منتظر سی چهل تا شبکه دیگه از ضرغامی باشید تا بهترین و متنوع ترین و مزخرفترین چرت ترین برنامه ها رو واستون پخش کنه
    • فائزه IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      266 5
      و البته با وجود کیهان و جناب شریعتمداری!
    • طولابي A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      175 2
      سيما نشان داد كه در اين قضيه و امثالهم تنها نيست و از خيلي جاها خط ميگيره و حمايت ميشه كه نياز به بيان نيست
    • سيد ميثم IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      204 3
      بابا چرا ناراحت مي شيد. دست خودشون نيست كه. شعور رئيس و سياست گذاران صدا و سيما همين قدره.
    • عربلو A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      217 2
      سيمرغ بهترين سانسور براي استاد ظرغامي
    • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      128 3
      البته آقای شریتمداری کیهان یادتان رفت.
    • اهوازی IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      البته با وجود هنرمندانی که ما داریم هنرمندانی که نماینده سینمای ارزشی باید باشند این جشنواره برای آنها تبدیل شده به فستیوال مد لباس و آرایش به نظرم بایستی این خانم ها و آقایان همان گونه که در سینما از آنها شناخت داریم در انظار ظاهر شوند آنها وظیفه ای دارند در حد یک معلم بلکه بالاتر که یک معلم فقط دانش آموزان خود را آموزش می دهد ولی یک هنرمند الگو و آموزگار اکثر جوانان مملکت است
    • علی A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      132 3
      به ضرغامی cable،خوش آمدید!!!!!
    • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      113 2
      قدرت هم دست همينهاست
    • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      165 5
      یک سوال، کارمند های رادیو تلویزیون جلوی مردم روشون میشه بگند که کارمند این سازمان هستند؟
    • بی نام EU ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      60 6
      کاش صدا سیما میدادن دست دولت
    • جواد A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      3 1
      اهوازی: هنرمند می تونه بهترین الگوی هنری باشه. نباید از یک نفر تو همه زمینه ها الگوبرداری کرد!!! اشتباه از ماست که می خوایم همه کمالاتو تو یک نفر پیدا کنیم!!
    • بی نام A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      6 0
      آقای رستمی شما خودتم سانسورگری بیش نیستی. نظر هم شخص نظر شخصی خودشه! منم یه نظر گذاشتم ولی نمایش ندادی.
  • بی نام IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    آقا هر جای دنیا بود چند نفر جرأت داشتن که یک تجمع اعتراضی ساده جلوی این جور رسانه بکنند ولی ما جرأت نداریم، همینه که هست.
    • ويدا A1 ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      شما برو همون bbc,من و تو خودتو ببين,کى زورت کرده
    • بی نام IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      237 4
      ویدا خانوم ، صدا و سیما بخش عمده ای از هزینه هاش رو از بیت المال دریافت می کنه . این حق مردمه که بخاطر هزینه هایی که میدن ، انتظار خدمات مناسب داشته باشند . کسی اینجا از شبکه هایی که نامبردی نزد خواهر خوبم
    • امین A1 ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      165 3
      همونم با پارازیت نمی زارن ببینیم
    • بی نام CZ ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      170 5
      خطاب به ویدا و همفکرانش، با همین طرز فکر "پاک کردن صورت مساله به جای حل مساله" باعث شدید روی پشت بوم خونه ها دیشهای ماهواره ظاهر بشه!! با وجود شما و امثال شماست که مردم دیدن سریالهای سریالهای آمریکای جنوبی و ترکیه ای رو به صدا و سیما ترجیح میدند! حداقلش اینه که به شعورش توهین نمیشه!
    • آرش IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      151 3
      خانم ویدا هر موقع ما صاحب شبکه های خصوصی شدیم شما حق داری اینطوری حرف بزنی وگرنه الان که صدا و سیما با پول این مردم و با بودجه عمومی کشور داره اداره می شه، آقای ضرغامی حق نداره فقط تریبون عده قلیلی از مردم باشه. افتاد؟!
    • حسن IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      143 3
      دوست عزیز بی بی سی و من و تو، از پول مالیات من و شما برنامه نمی سازن، اما رسانه ای که پولش از بیت المال مردم میاد باید برای مردم و برای سلیقه اونها برنامه بسازه
    • بی نام GB ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      132 3
      ویدا، این پولی که از جیب ملت می ره برای صدا و سیما زورمون کرده!
    • sara IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      132 4
      ویدا خانم شما هم برو منفی هاتو بشمار!
    • مهران A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      86 3
      راست میگه ویدا خانوم..آخه جای نوازندگان گل و برج میلاد و که نشون دادن احساس کردم از حالت عادی دیگ خارج نمیشم که حرمتی بوجود بیاد!!!!!!!...احتمالا اسم مراسم رو هم میذاشت اختتامیه فیلم چ و رستاخیز که کسی حرف دیگ برا گفتن نداشت و ماهم میرفتیم سراغ bbc و من و تو...
    • پاسخ به ویدا A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      127 4
      آخه تو فکر کردی عاشق چشم و ابروی شبکه نمایش بودیم اومدیم ببینیم؟ نه عزیز من از روی ناچاری اومدیم برنامه ای رو که فقط این سازمان با قلدری و با پول جیب من و شما به صورت انحصاری پخش می کرد ببینیم. پس حق داریم که اعتراض کنیم. و گرنه معلومه که میرم بی بی سی می بینم. بی بی سی که سهله اگر این برنامه رو شبکه یک افغانستان هم پخش می کرد ترجیح میدادم اونجا ببینم.
    • بی نام EU ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      132 4
      ویدا خانوم!!فعلا که همون من و تو با چند تا جوون بی تجربه و یه اتاق 3 در 4 شده کابوس مرد رویاهای شما اقای ضرغامی و همکاران پرادعاشون!!البته مشخصه که با وجود امثال تو و سطح فکر چیپ و نازل شما باید هم امثال ضرغامی تو این مملکت جولان بدن و تصمیم بگیرن که تو و همفکرانت چی ببینید و چی براتون خوب نیست!!البته حق هم دارند چون اینطور که معلومه واقعا شماها خودتون انقدر قدرت تشخیص ندارید که برای زندگی خودتون تصمیم بگیرید و حالیتون نیست کی راست میکه و کی دروغ!!
    • بابک IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      127 2
      بی بی سی هر چقدر هم دروغ بگه یا سانسور کنه مهم نیست چون از جیب مردم تامین نمیشه
    • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      97 2
      ویدا خانم چه ربطی داره مگه کسی که از رسانه انتقاد میکنه میره بی بی سی میبینه؟
    • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      49 3
      یعنی چی چرا مردمو دسته بندی میکنی یا ادم باید ماهواره ببینه یا تلویزیون؟؟؟؟ من به شخصه هیچکدومو نمیبینم ولی وقتی تو خبرا خوندم که قراره اخختامیه پخش بشه خیلی خوشحال شدم یه دلیل خوشحالی به خاطر قریانی بود یه ادم با اخلاق و درست که بیشتر از این صداو سیما نمیتونست برنامشو خنده دار کنه
    • خندان A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      103 3
      بحث جرات نیست . توی کشورای دیگه موقع اعتراض خیابونی از ماشین آب پاش و گلوله پلاستیکی استفاده می کنن ... (بقیه جمله حذف به قرینه معنایی !)
    • دختر پوشالی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      117 5
      ویدا به قول دارو دسته های هم سنفی خودت خفففففففه !!!!!
  • مهشيد A1 ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    مصطفی کیایی: سعی می کنم بگویم عصبانی نیستم! ( و ناگهان تصویر و صدا قطع شد ) من ديگه حرفى ندارم،اين صدا وسيما ديگه اگه يه درصدم بهش اميد داشتم ديگه تموم شد رفت......
    • 001 IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      67 2
      مردو قولش
    • ايراني IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      111 2
      يعني تا حالا يه درصد اميد داشتي؟ مگه از كجا هستي شما؟ تو ايران زندگي نميكردي تا حالا؟
    • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      55 1
      چه درد و خونریزی کشیدن این سانسورچی های ضرغامی در پشت صحنه ! خداوکیلی یه کلام حرف یا یه مدل دامن و این چیزا ارزش این همه تدارک دیدن داره که حاضرید به در و دیوار بزنید ولی هر چیزی رو بصورت "میلی" پخش کنید؟؟؟؟؟!!!!!!!
  • آرش A1 ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    236 4
    ترس تا کجا شما را می خواهد ببرد؟ آیا جرات اینکه صدایی به جز حرف های شیرین خودتان شنیده بشود ندارید؟ این مردم وجود دارند شما سعی می کنید که از ازدیاد این مردم آگاه یا به فکر شما این مردم فریب خورده جلوگیری کنید؟ در صورتی سخت در اشتباهید و شما هیچ تاثیری در این روند ندارید، مردم شما را در معادلات خود جای نمی دهند، این قبای هدایت اجباری مردم را هرچه سریعتر از تنتان در آورید که بسیار برایتان گشاد است.
  • معین A1 ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    304 7
    این بار هم گول خوردیم ... ولی "عصبانی نیستم"
    • بی نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      20 2
      امیدوارم "عصبانی نیستم ! "اسکار بگیره ...
  • بی نام EU ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    224 3
    تا کی هی بیایم کامنت بذاریم که صداوسیما فلانه و بهمانه؟ باید یه جوری بفهمونیم به مسئولین که واقعا از این روند کاری صداوسیما خسته ایم... لطفا هرکی ایده ای داره بگه...
  • ایمان IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    263 5
    آقای رستمی بلاد کفر خوب اومدی. واقعا بلاد کفر یک کلاس آموزشی تمام و کمال برای احترام به انسان ها، فرهنگ و هنر و... است. جدا گفتم. خودسانسوری یک رسانه هم پدیده ای عجیب است! هنوز در 35 سال پیش هستند و یاد نگرفتند و نمیگیرنند که نباید بجای کسی فکر کنند، بجای کسی تصمیم بگیرند ، و...
  • بی نام A1 ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    77 5
    کجای حرفای تکرای نهاوندیان و جنتی تندتر بود؟
  • بی نام A1 ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    136 4
    عصبانی نیستم!
  • وحید IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    161 2
    تا کی تا کجا بسه دیگه این ملت چه گناهی کردن که امثال آقایان باید خوب و بد تشخیص بده براش
  • بی نام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    هنرمندای زن کشورمون هم فرناندا لیما هستند که اینجوری لانگ شات با بدترین زاویه نشونشون میدید یا رد کارپت رو اصلا نشون نمیدید بعد از قبل اعلام میکنید ساعت 6:30 برنامه پخش می شه 45دقیقه مردم رو سره کار میزارید فرش قرمز تموم شه بعد با این فضاحت نشون بدید.خیلی کاره خوبی کردید زحمات یک فیلم رو کلا نادیده گرفتید که در چند بخش نامزد بوده بعد با اعصاب مردم هم بازی میکنید؟!
    • مهرداد IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      56 2
      عزیز من واقعا چی فکر میکردی که بتونی یک مراسم کامل و بی سانسور از تلویزیون میلی حضرات ببینی ؟ آدم فقط متاسف میشه برای مجریان و کارمندان این شبکه میلی نه رسانه ملی که بابت مال دنیا باید تن به چه کارهایی که ندهند .
  • خانوم مارپل IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    151 1
    از فرش قرمز فیلما که هفت نشون داد فقط کفشای خانوما رو دیدیم!!!اون وقت اگه شبکه های...(خودتون پرش کنید)4تا برنامه طنز راجع به این جور مسائل بسازن دادمون میره آسمون که آآآآآی شبکه های بیگانه صداقت و وحدت ارزش و آرمان و چه و چه چه ما رو نشانه گرفتند!
  • امین A1 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    الان چند روزه در مقابل صدا و سیما این مطالب رو چاپ میکنید..... اگه جرات داشتید در دولت نهم و دهم از این جور مطالب به عنوان وبلاگتون منتشر میکردید.... آن موقع که ما....
    • iman NL ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      89 1
      عملکرد صدا و سیما حزبی و جناحی هست و آقای ضرغامی هیچوقت استقلال ملی نداشت
  • بی نام A1 ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    25 0
    کار نوین تری هم انجام شد که تو متن اشاره نشد ؛ مثل مسابقات ورزشی ، تاخیر در پخش انجام شد . یعنی خیلی هم مستقیم و زنده نبود !!!!
  • بی نام A1 ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    13 1
    میخواستم ببینم ولی خدا رو شکر کاری پیش اومد ندیدم و الا کلی حرص میخوردم این بابا خیلی ها رو اونور آب میلیونر کرده کسانی که به لطف پخش سریالهای بی محتوا ترکی و جدیدا هندی کلی تبلیغات بی ارزش رو بخورد مردم میدهند و از این راه کلی ثروت به جیب زده اند سریالهایی که جای مراد برقی رو برای مردم عامه پسند پر کرده .
  • انصافی A1 ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    15 2
    به نظرم این مشکل به این شکل قابل حل هست که مجوز راه اندازی تلویزیون خصوصی صادر بشه. تلویزیون خصوصی که باشه نیازی به سانسورهای اینچنینی نیست و هر کسی دوست داشته باشه مراسم رو از کانال خاص خودش میبینه. یه مثال بزنم. ما هیچوقت نباید انتظار نوشتارهای انتقادی به دولت رو در روزنامه ایران داشته باشیم. اگه دنبال انتقاد از دولت هستین باید سراغ روزنامه غیر دولتی برید وا یضا صدایوسیما. مشکل از ضرغامی نیست. هر کس دیگری هم جای ایشون باشه همین سیاست رو داره.
  • بی نام IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    17 1
    فقط تاسف تا جی گروهی باید بگن بکن نکن خوب بده تا کی من نمیدونم وقتی به مردم نیاز دارند همه مردم ایرانند بعدش که ..... ولی "عصبانی نیستم"
  • بی نام IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    14 1
    جون خودم این یکی ازهمین سانسورچیاس
  • احمد رضا A1 ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    27 1
    اختتامیه جشنواره خودمون رو سانسور میکنند.....قرعه کشی جام جهانی پیش کش!!!
  • بی نام A1 ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    21 0
    یاد خودم افتادم. "اسب حیوان نجیبی است."
  • بی نام IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    50 1
    تحریم تلویزیون ایران کار لازمی است
    • آلفردو A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      25 1
      حالا مثلا سالهاست که کشور همه جوره تحریمه اتفاقی افتاده؟ والا ککشون هم نگزیده، چون براشون خوب درآمد داره! اتفاقن با تحریم خیلی هم حال می کنن!
  • بی نام A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    19 3
    عصبانى نيستم،عصبانى نيستم،عصبانى نيستم،عصبانى نيستم،عصباني......
  • بی نام IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    23 1
    هي ميشينن ميگن رسانه ملي
    • بی نام US ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      21 1
      میلیه بابا میلی
  • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    30 0
    اگر بخام احساس واقعی خودمو بگم و حرف دلمو بریزم بیرون شما باید همه اش رو بصورت نقطه ..... منتشر کنین. با عرض معذرت از همه خوانندگان عزیز باید گفت که همگی خفه شیم و دم برنیاریم ببینیم آقای ضرغامی در صدا و سیما آقای شریعتمداری در کیهان برای فکر و زندگی و سلیقه و اندیشه و فرهنگ ما چه چیزی رو مجاز میدونن بریم سراغ همونها!! حاضرم قسم بخورم اگر صداوسیما رو تحویل نیروی انتظامی بدن از نظرات مختلف انعکاس بهتری داره
  • حسن IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    5 58
    حالا در مذاكرات ژنو مردم خيلي محرم بودند
  • بی نام A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    21 0
    خیلی جالبه که همین آدمها که جایزه گرفتن از فیلتر آقایونی مثل آقای ضرقامی غبور کردن ولی باز هم از این رسانه از حرفهای نیروهای خودش هم میترسد
  • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    31 1
    نسبت نظرات + به - را ببینید معمولا به طور متوسط 20 به یک است همیشه توی مملکت ما اون اقلیت کم سواد برای قشر حداکثری و با فرهنگ تصمیم می گیرند چون اون قشر حداکثری فقط موقع انتخابات و... مهم می شوند و از صدا و سیما پخش می شوند به امید شایسته سالاری و سربلندی ایران اسلامی......... این نظر را هم نگذاشتی مهم نیست شما ها هم یک رگه ترس را دارید شجاعت مرد.....
  • سینا IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    22 3
    مقصراقای روحانی است که دستورتاسیس شبکه خصوصی رونمیدن
  • رضا A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    11 0
    همه اینا یه طرف ....چه قدر طراحی صحنه سالن به درد خور بود.....حداقل تنها می تونستی با پخش زیبای صدا و سیما صحنه سالن رو از تمام نمای دور و نزدیک آنالیز کنی....
  • ایران A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    8 63
    کلا خبر آنلاین جولانگاه یه سری نویسندگان خاص و نظر دهندگان خاص شده ... حق مردم و دیپلماسی و حقوق و صدا سیما و توجیه سبد کالا رو فقط اینجا و از نظرات میشه فهمید و درک کرد :| کلا اینجا اصلا بی سواد وجود نداره همه با سواد ..... فقط یاد همه مون باشه زمین گرده ....
    • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      31 3
      شما هم می‌توانی با رعایت احترام در کنار دیگران نظرت را بگویی. مهم این است که بفهمی اکثریت جاضر در یک جمع کوچک چه می‌گویند. مهم همین است و بس.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    51 0
    چرا شایعه پخش می کنید؟ کیهان خبر داد در یک نظرسنجی بیش از 99 درصد مردم از عملکرد رسانه ملی رضایت خیلی کامل دارند!!!!
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    33 0
    من مراسم را از تلویزیون آقای ضرغامی دیدم فقط اینکه بی نهایت متاسفم اولش اصلا باورم نمی شد چیزی که داره اتفاق می افته واقعا برا سانسور باشه ؟؟!!.............
  • مهدی IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    2 115
    کدام هنرمند؟؟؟ هنرمندی که خود را برای رهایی از فشار عصبی زیر لایه ی شوخی و مسخرگی پنهان می کند را نمی توان هنرمند نامید. مسخرگی می کند چون بدین وسیله اعتماد به نفس پیدا می کند.چرا اساتید دانشگاهها چنین رفتاری ندارند ؟
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    29 0
    به عنوان شهروند ایرانی، از اینکه از پول مالیاتهای ما و بیت المال برای صدا و سیمایی که ملی نیست و نظر شخصی عده ای خاص است، صرف می شود، راضی نیستم. خبرانلاین نظرسنجی بگذار که چند نفر صدا و سیما را تحریم کرده اند
    • رضا A1 ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      3 3
      تو اصلا مهم نیستی.زیاد خونتو کثیف نکن
  • بی نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    32 0
    آقایان نمایندگانی که فریاد می زنید که چرا ما باید اخبار توافق ژنو را از رادیو های بیگانه مطلع شویم حال نیز فریاد بزنید چرا ما باید چشنواره داخلی را سانسور کنیم .
  • amir A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    29 2
    تا کی باید بهمون توهین بشه من اعصابم خراب شد شبکه رو عوض کردم واقعا باعث تاسف زیاده .
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    29 0
    دیشب فقط افسوس میخوردم که چراتصاویرخانم های هنرمندمان خیلی واضح پخش نمیشدواقعا"دلیل اینو نمیدونم حداقل توضیح دهندتاملت هم بدانندبخداخنده داروتاسف آوراست ملت ای دیگر دراینخصوص راجع به ماچه فکری میکنند اون ازپخش جام جهانی اون ازالمپیک ووالیبال ،بابااینکه کشورخودمونه
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    31 1
    وقتی امثال ضرغامی خود را با شعورترین ها می دانند....
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    36 0
    قابل توجه ويدا خانم! طبعاً بي بي سي و من و تو و هزاران رسانه ديگه خودشون مسئول برنامه هاشون هستن و هر كسى تو دنيا حق انتخاب داره كه چى ببينه يا نبينه ( البته به جز ما)!!!!!!!!!!! ولى اگه نميدونى لطفا بدون كه صدا و سيماى ضرغامى داره از بودجه مملكت خودمون و سرمايه هاى خودمون ( البته اگه اقايون ما رو هم سهيم بدونن)! استفاده ميكنه و به خودمون توهين ميكنه
  • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    31 1
    وقتی ریس جمهور محبوب و دوست داشتنی نمیتونه حریف ضرغامی بشه واسه تعیین مجری دیگه نباید از این مراسم انتظاری بهتر داشت الان آقای ضرغامی بالاترین قدرت اجرایی رو متاسفانه در اختیار دارن نه دیگران!،! صدا سیما فکر میکنه با دسته کورها طرفن نه یه ملت با فرهنگ و با شعور!
    • رضا A1 ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      3 0
      البته رئیس جمهور محبوب و دوست داشتنیه 50 درصد مردم. نه همه
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    30 0
    ضرغامى ديگه شورش رو در أورده
  • محمد IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    11 1
    ما که ندیدیم ... فقط شنیدیم !!! :)
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    32 0
    تا وقتی رسانه آزاد نداشته باشیم وضع همینه، رسانه آزاد چشم وگوش و دهان مردم است...
    • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      1 2
      فکر نکنم رسانه آراد هم تاثیر داشته باشه چون باز هم اگر چیزهایی که اونا دوست نداشته باشن رو نشون بدن سریع درشون رو تخته میکنن !همون کاری که با خیلی از روزنامه ها ومجلات کردن !
  • مرتضی A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    27 1
    در سالروز پیروزی انقلاب ،انقلابی که برای آزادی بود توان گوش دادن به صحبت های هنرمندان مملکتمون در یک شبکه کم بیننده تلویزیون نداریم.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    29 1
    صدا وسیما اگر این کارو نمیکرد باید تعجب میکردیم.........
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    44 1
    اگه رسانه ملی اسمشو عوض کنه من مشکلی باهاش ندارم مثلاً رسانه خودمون و یا ...
  • وهاب A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    7 110
    نویسنده کمی هم علیه فیلمهای سیاه نمای سینما بنویسه. عملکرد شبکه نمایش عالی بودش. ممنون مهندس ضرغامییییییییی
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    20 1
    بهتره یک قسمت از مملکت را با یک رادیو ویک تلویزیون در اختیار این متعصب ها بذلریم و هر کاری میخواهند در محدوده خودشون بکنند
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    12 1
    آخه می تو این دور و زمونه تلویزیون نگاه می کنه که این کارهاشم به چشم بیاد
  • جواد DE ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    22 4
    تقصیر از خود مردم هستش که خواستن نامجرم باشن و سرشون رو با اوای باران و فاصله ها گرم کنن
  • علی A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    15 1
    آخ آخ آخ آخ آخ آخ ...... هی داد بیداد ..... افسوس ......
  • مصطفی IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    10 50
    با مادر 70 ساله ام داشتم نگاه میکردم بعد یه دفعه وسط صحبت بعضی ها قطع میشد مراسم یکی دیگه میومد رو صحنه . مادرم پرسید چرا اینجوری میشه در جوابش گفتم هیچی بعضی ها گنده تر از دهنشون حرف میزنند که اینطوری میشه ...
    • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      6 3
      اشتباهی مثبت دادم.
  • سید حسین IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    17 1
    برای همین است که این صدا وسیما تا ملی شدن خیلی فاصله دارد و در حال حاضر صدا وسیمای میلی است و ضرورت تلویزیون خصوصی - البته در حد حرف- بیشتر احساس میشود. آقا چه ایرادی دارد هر کس حرف خودش را بزند بقیه هم جواب بدهند آنوقت مردم قضاوت کنند و هیچ ایرادی نداشته باشد که اشتباه قضاوت کنند یا بر خلاف میل حکومت و دولت. مشکل اصلی این واقعیت است که صدا و سیما برای شعور مردم احترام قائل نیست و مردم را احمق فرض میکند میداند مردم ما دهن بین هستند و همانطور که چاخانهای صدا وسیمای میلی را قبول میکنند احتمال زیاد حرفهای بقیه را هم قبول میکنند.
  • اسماعیل A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    16 2
    به نظرم باید هرچه سریعتر یه کمپین توی فضای مجازی با قدرت شروع به فعالیت کنه در مورد همین قضیه، شاید یه اتفاقی بیافته ... خبرآنلاین تو الان بیشتر از سایتا و رسانه های دیگه حرف دل مردم و میزنی، توام کمک کن لطفا
  • مردم ایران A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    31 0
    ضرغامی باید از مردم عذر خواهی کنه و از سمتش کنارگیری!
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    26 0
    ان چشم هایی که باید کور شود کور شده چرا چون واقعیت ها را نمی تواند ببیند!!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    19 2
    به نظر من شخص وزیر ارشاد مسووله باید انحصار پخش این جور مراسم را از صدا و سیما بگیره هنرمندان هم قبول کنند که برنامه صدا و سیما بیش از آن که برای آن ها تبلیغ شود توهین است نمونه اش همین حاتمی کیا یک زمانی چنان به زمینش زدند که هنوز که هنوز است جای دردش در دل دوستداران سینما هست اما الان ... در هر حال این جشنواره بیش از هر چیزی باید مردمی باشد پس بدهند دست خود مردم هنرمندان هم به جایزه های مردمی راضی شوند و بگذارند از این پس صدا و سیما و امثال صدا و سیما دنبال آن ها و برنامه اختتامیه شان بدود و حتی برای جای دادن دو تا دوربین و خبرنگار التماس کند آن وقت است که به شانیت اش پی می برد.
  • ali IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    43 1
    اونوقت میان میگن ماهواره تو مملکت زیاد شده.همین کارا رو میکنین ک مردم از تلوزیون سرد شدن دیگه
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    15 3
    صداوسیما خیلی وقت هستش به شعورمخاطبین توهین میکنه.........یه کم برنامه های ماهواره روببینین متوجه میشین.....همین ترکیه روببینین رسانه هاش زمین تا هوافرق داره............
  • مجتبی A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    18 1
    آقای ضرغامی شده مثل اون بچه محله ما که چون خودش رو مالک توپ میدونه به خودش اجازه میده هر کی رو خواست بازی بده و هرکی رو نخواست خطش بزنه. ببخشید اشتباه گفتم اقای ضرغامی حتی از اون بچه هم بچه تره چون حداقل بچه محل ما توپ رو با پول خودش خریده بود اما جناب ضرغام داره از بودجه بیت المال ارتزاق میکنه و اینطوری سلیقه ای عمل میکنه. واقعا برای همچین موجودی متاسفم
  • مهربان IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    4 69
    با سلام و درود هر رسانه ملیُ طبق ایده ها و اعتقادات ملی و مذهبی جامعه های خودش برنامه بخش می کند..... آیا تلویزیون ملی و رسمی آمریکا میاد فیلم یا مستند یا... برخلاف دیدګاه حکومت خودش پخش کند.
    • بی نام A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      43 1
      بله پخش میکنند . سرت رو پایین انداختی و تا جلو دماغت رو هم بیشتر نمیبینی کمی از خودت بیا بیرون!!!!
    • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      3 3
      الان این همه آدم که هم تو نظرات ، هم تو مثبت منفی ها ، هم تو سطح جامعه میبینیم ، عضو جامعه نیستن؟
  • پرستو A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    5 55
    مگه ویدا چی گفت که اینجوری جوابشو میدید.بنده خدا نظرشو داده.تو فضای مجازی حرمت ها رو نشکنیم....
    • جیم جارموش A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
      6 2
      اصولا کسی که چشمش را به حقیقت میبندد و یی منطق سخن میگوید با چنین واکنش های مواجه میشود وگرنه هیچکس با ویدا و امثال ایشان خصومت شخصی ندارد
    • بی نام SE ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      6 2
      مگه به ویدا چی گفتن؟؟؟ اکثریت مردم با نظر ویدا و شما مخالفند واین صفحه از معدود جاهایی که میتونن نظرشون رو بیان کنن! مشکل اینه که شما و ویدا فکر میکنین که هر حرف مخالف شما یعنی حرمت شکنی!!!
  • پریا A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    20 1
    بعد از انتخابات همه مردم خوشحال بودن و جشن و پایکوبی میکردن؛وحالا وقتی ضرغامی هم دوره اش تموم شد و رفت،دوباره همه ما مردم ایران باید تو خیابونا بریم و جشن و شادی کنیم.
    • رضا A1 ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      3 3
      من نمی دونم شماها چه اصراری دارید بگید بعد از انتخابات همه مردم به جشن و پایکوبی پرداختن.این یه دروغ محضه.من به عنوان یه ایران اصلا همچین خبطی نکردم.به جای کلمه مردم بگید 50 درصد مردم.من نمی دونم اون 50 درصدی که به روحانی رای ندادن برای چی باید بریزن خیابون و پایکوبی کنن؟چون نامزدشون رای نیاورده؟!!!
  • سها A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    15 1
    مگه فقط امسال پخش مراسم جشنواره رو سانسور کردن؟تا اونجایی که من به یاد دارم هر سال همینطور بوده. تازه تو هشت سال اخیر که وضع بدتر بود،اصلا صورت بازیگرای خانم رو هم نشون نمی دادن.سانسور سال هاست وجود داشته،هست و خواهد بود.
    • رضا A1 ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      2 1
      چرا الکی جو میدی؟کلا سه ساله دارن مراسم رو پخش می کنن تو در مورد هشت سال پیش گه اصلا پخش نشده داری حرف می زنی؟جل الخالق!!!
  • آلفردو A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    12 1
    آقای رستمی و خبرآنلاین جان، فعلن که قدرت دست این آدمهاست و در حال حاضر از دست هیچکس هم کاری برنمیاد، وگرنه تا به حال در این مورد مطالب انتقادی کم ننوشتین؛ اما آیا کوچکترین تاثیری داشته؟!! اونها قدرت دستشونه و هرکاری دلشون بخواد انجام میدن. از قدیم گفتن میخ فولادی در سنگ فرو نرود!
  • payam A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    14 2
    اوه اوه چه خبر بوده اون بالا .چون امثال این ویدا خانوم این طوری فکر میکنند وضعمون الان اینا ها.
  • هاتف RO ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    17 3
    آقای ضرغامی مردم این کشور ولی نعمتان شما هستند یا نا محرم؟ شما آقایون جیره خور مردمید و از صدقه سر وجود این مردم برای خودتون امپراطوری تشکیل داده اید. حال انقدر گستاخ شده اید که گوش مردم را از شنیدن سخن حق محروم میکنید ا
  • فرهاد A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    10 4
    با سلام ممنون از این مطالب روشنگری که نوشتید. واقعا عمل صدا و سیما مصداق بارز توهین به شعور مردم و تفکر دیکتاتوری محض از سوی رئییس این سازمانه که با پول بیت المال اداره میشه. اونچه که مشخصه سازمان صداو سیما داره تمام قد در مقابل دوبت روحانی می ایسته و براش اعتبار و جایگاه خودش بین مردم مهم نیست. واقعا ادم نمیدونه کارگردان تلویزیونی این مراسم و دیگر کسانی که به این سانسور تن میدن شبها چه ظوری به زن و بچه شون نگاه میکنن. با چه وجدانی شب میخوابند؟
  • امید A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    9 3
    نمی دونید چقدر خوشحالم که تو مراسم حضور داشتم.خوبیش اینه که نذاشتم ضرغامی به شعورم توهین کنه. امروز که اخبار رو خوندم رفتم تو شوک.این که صدا و سیما مراسم ملی خودمون رو هم سانسور می کنه جای تاسف داره.امید وارم عزیزان آزادی خواه پی این ماجرا رو بگیرند تا به حق و حقوق واقعی خودمون برسیم.من به شخصه رو این هدفم باقی می مونم و اگر شبکه های خبری داخلی به این موضوع اشاره ای نکنن و ضرغامی و دست اندرکاراش به صورت پخش زنده از مردم عذر خواهی نکنن و استعفا ندن،تا زمانی که خون در بدنم جاریه تلاش می کنم تا به آزادی برسم.چه آزادی بیان و چه آزادی ...
  • کرمونی A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    17 1
    انچه که ما تو این مدت عمرمون فهمیدیم اینه که """" ما فقط زمان نیاز مردم فهیم و انقلابی و همیشه در صحنه هستیم""" !!!!!!!!!!!!!!!!! و تو خود حدیث مفصل بخوان زین مجمل!!!!!
  • ضرغامی بهترین مدیر رسانه ی میلی A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    3 4
    ضرغامی ، همان احمدی نژاد است ، فقط شیک تر به مردم توهین می کنه .
  • رضا A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    1 6
    کاش ضرغامی هم عین مدیرهای قبلی تلوزیون کلا مراسم رو پخش نمی کرد و واسه خودش دردسر درست نمی کرد.باز خیلی مرده که با این همه فشاری که روشه مراسم رو سه ساله داره پخش می کنه.
  • سعيد A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    2 3
    يعنى اين كارشون از فحش بدتر بود :| ملتو ... فرض كردن متاسفانه ... البته ديگه مخاطبى ندارن خودشون ضرر ميكنن واقعا كسى ديگه تلويزيون ايرانو نگاه فقط پول هدر ميدن امثال ضرغامى ....
  • رضا A1 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    3 3
    به نظر من خوبه که آدم انصاف داشته باشه.مراسم اختتامیه حدود سه ساعت و نیم طول کشید که تلوزیون فقط دو دقیقش رو نشون نداد.پس اگر قرار از تلوزیون انتقاد بشه باید اندازه ی اون دقیقه باشه ولی متاسفانه جوری علیه صدا و سیما حمله شده که انگار از سه ساعت و نیم مراسم اختتامیه سه ساعت و بیست و پنج دقیقش رو سانسور کرده.به نظرم باید به آقای ضرغامی دست مریزد گفت که با وجود همه فشارهایی که روی ایشون هست سه ساله داره اختتامیه رو پخش می کنه در حالی که می تونست مثل مدیران قبل از خودش پخش نکنه و این همه دردسر واسه خودش درست نکنه و این همه فحش نخوره.خوبه که آدم نیمه پر و خالی لیوان رو با هم ببینه.واقعا دلیل این همه هجمه ای که به صدا و سیما توی این چند وقت اخیر میشه رو نمی فهمم.
  • رضا A1 ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    2 3
    ادامه کامنت قبلی.درسته که صدا و سیما مشکلات زیادی داره ولی این همه حمله به صدا و سیما و مدیرانش در حالی که همه می دونیم فقط اونها تصمیم گیرنده نیستن و هزار تا آقا بالاسر دارن بی انصافیه.می دونم الان می خواید بگید تو کارمند صدا و سیمایی.نه خداییش نیستم فقط سعی می کنم به مسائل منصفانه نگاه کنم
  • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    2 6
    نماد انسانیت و آزادی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران
  • بی نام A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    2 1
    بعد هی بگید مردم چرا میرن سمت برنامه های ماهواره ای !!!!!! از دست همین کارای زشت و توهین کردن به شعور مخاطبین توسط رسانه ی میلی !!!!!
  • یونس A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    2 3
    اون وقت میگن مردم چرا ماهواره میبینن ...... همین کارا رو میکنین
  • حامد IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    3 3
    با سلام این همومن رسانه است که درتمامی شبکه ها 4 بار تکرار دارد وبا افتتاح شبکه جدید فقط مروری بر خاطرات گذشته دارد وچیز جدیدی ندارد!!!!!راستی نقاشی نقاشی شبکه پویا!!!!!
  • جواد A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    2 4
    اینجاست که می گن صداو سیما ازاون ور بوم افتاد هرکسی یا هر نهادی دیگه بجای صدا و سیما بود می رفت خودش را اصلاح می کرد و با مردم همراه می شد نه که پشت به مردم کنه این یعنی کج دهنی به مردم کشورت یعنی این مردم خیلی خیلی ببخشید بلا نسبت .... تشریف دارند هیچی حالیشون نیست نه عزیزم این مردم با شعور ترین مردم دنیا هستند و همه چیز را هم می فهمند
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    11 3
    خدا کنه که فیلم "عصبانی نیستم" پر فروشتر از فیلمهای نور چشمی صدا و سیما بشه.
    • کاظم IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
      6 3
      یعنی تو واقعاً فکر میکنی این فیلم قراره اکران بشه ؟!!!! زمهریر ، گزارش یک جشن و ... را یادتون رفته ؟
  • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    4 6
    من واقعا متاسفام براي همه ادمهايي كه تو اين قسمت نظر گذاشتن....يعني همه اين ادمها ميشين و صدا و سيماي ايران رو نگاه ميكنن. يعني شما اينقدر حاضرين يكي مثله ضرغامي به شعورتون توهين كنه من يكي خيلي وقته به اين نتيجه رسيدم كه ايران چيزي به اسم تلويزيون نداره....
    • سعید A1 ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
      2 0
      عاقل حتی نظر دشمنانش را هم ندیده و نشنیده نمیگذاره. باید از خطاها مطلع بود.
  • مهدی US ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    2 2
    ملی بودن به معنای متعلق به عده ای خاص بودن است.رسانه،یک روز،و تمام چیز های ملی،مثلا نفت که ملی شد یعنی بره تو جیب یه عده،تقریبا تمام کشور ملی شده،کفش هم که ملیش رو داریم...بگردیم ببینیم چی مونده که ملیی نشده یه وقت توسط بیگانگان(مردمی که حق دیدن،شنیدن و دانستن ندارند)چپاول نشه...
  • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    1 2
    اغهدا جایزه به کسی کجا به اعتقادات ضرب می زند چرا دوستان هر جا سلیقه ای عمل میکنن پای اعتقادات وسط می کشن
  • صبر ایوب A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    2 0
    عمری دگر بباید بعد از وفات مارا کین عمر طی نمودیم اندر امیدواری اندر امیدواری... اندر امیدواری...
  • مهناز IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    1 7
    اااااااووووووه ه ه ه ه ه ه ه ه بجاي اينهمه نظر دادن برين سبد كالاتونو بگيرين