جمعه 29 تیر 1397
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 14:48:02 چاپ

درگیری شدید دایی و پروین در جلسه با خادم/شهریار و سلطان فقط یکدیگر را کتک نزدند

ورزش > مدیریت ورزش - خبرورزشی نوشت:

ماجراهای حاشیه‌ای پرسپولیس همچنان مثل یک سریال پرتنش، ادامه دارد و به قول معروف، هر دم از باغ پرسپولیس، بَری می‌رسد.آخرین ماجرا نیز برمی‌گردد به جلسه یک‌شنبه شب در وزارت ورزش علی دایی و علی پروین با امیررضا خادم؛ نماینده وزیر برای بررسی خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس.

موضوعی که خبرگزاری‌ها به‌خصوص ایرنا؛ خبرگزاری جمهوری اسلامی به صورت خلاصه به آن اشاره کرده، به طور کامل این طور بوده است: دایی، پروین، گرشاسبی، منتقمی، هدایتی و خادم وارد جلسه می‌شوند. خادم در جلسه می‌گوید: دایی نباید تا این حد تحت فشار قرار بگیرد که در یک برنامه زنده تلویزیونی بگوید کارکنان شهرداری این‌قدر پول می‌گیرند و بازیکن بزرگ فوتبال جهان آنقدر و...

دایی میان حرف‌های خادم رفته و می‌گوید: صبر کنید! من حرفی نزدم که بخواهم کسی را تحقیر یا تخریب کنم. منظور من فقط نشان دادن فاصله طبقاتی بوده و اما هستند کسانی که پشت‌سر من زیاد حرف می‌زنند و هرجا می‌روند، چیزهایی می‌گویند که واقعیت ندارد.

در این لحظه، علی پروین که کنارش نشسته بود، فوراً وارد بحث شده و می‌گوید: شفاف صحبت کن، منظور شما من هستم؟ دایی هم جواب می‌دهد: بله، شخص شما!

پروین که آب پاکی توسط علی دایی روی دستش ریخته شده بود، رو به خادم گفت: حالا که این‌طور شد و بحث به اینجا رسید، بگذارید بگویم این آقا برای یک فصل مربیگری یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان از پرسپولیس پول گرفته است. دایی هم بلافاصله در جواب گفت: اگر پول گرفتم، حقم بوده چون سرمربی تیم هستم اما تو چه کاره‌ای که 500 میلیون تومان از باشگاه گرفته‌ای؟

پروین که حالا دیگر داغ کرده و عصبانی‌تر از گذشته است، صدای خود را بالاتر می‌برد و می‌گوید: شما این همه پول از پرسپولیس گرفتی، در حالی که درخشان و مایلی‌کهن همین الان هم مجانی برای پرسپولیس مربیگری می‌کنند، این حرف‌ها را هم ندارند.

از اینجا به بعد بحث طرفین، با داد و بیداد همراه بود و به‌شدت داغ شد به طوری که حاضران در جلسه احساس می‌کردند هر آن ممکن است کار به زد و خورد فیزیکی بکشد. دایی که دیگر آب از سرش گذشته بود با فریاد‌هایی که حتی بیرون از اتاق هم به گوش می‌رسید، حرف‌های دیگری هم زد و از اتاق بیرون رفت. البته پروین هم ساکت نبود و در جواب دایی، جواب‌های سرمربی تیم را ‌داد. البته وساطت حاضرین در جلسه باعث شد طرفین دعوا بپذیرند که اتفاقات داخل جلسه رسانه‌ای نشود اما خودتان قضاوت کنید در داخل باشگاه چه خبر است... 

 

 

 

 

251 41

 

کلید واژه‌ها : علی پروین - علی دایی -
135 دیدگاه
  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 14:58:41
    پاسخ
    21 0

    عجب بخور بخوریه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • پرسپولیسی
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 14:59:49
    پاسخ
    28 5

    اگر دیدید در این فوتبال اقای دایی تحمل اسطوره هایی چون پروین و کریمی و عابدزاده و.... داشت جایزه دارید.

  • محمد
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:00:25
    پاسخ
    23 8

    دایی پول چشم هایش را کور کرده............منم منم و ادعای غیرت برای پرسپولیس زیاد داره ولی همه اش بخاطر پول است اگه دو روز بهش پول ندی خودشو نشون میده که الان هم نشون داد...............

  • لطیفی
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:01:47
    پاسخ
    6 1

    اضلا هم که رسانه ای نشد.!!!

  • امین
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:04:04
    پاسخ
    2 1

    وای خدا چقدر خندیدم فقط انصاری فرد میتونه نسخه پروین و بپیچه یادش بخیر خیلی با سیاست پروین و از پرسپولیس فراری داد

  • نصیر
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:04:31
    پاسخ
    27 9

    این دایی همونیه که از پرسپولیس شکایت کرده بودهمونیه که بعدازبازی راه آهن دستاشوبه سمت طرفدارا مشت کرد و شادی کرد همون علی داییه که بخاطر پول تاساعت 30:3 شب در90علیه پرسپولیس ومدیر باشگاه حرف زد همون که در سال 82 به خاطر پول اتوبوس باشگاه رودر اتوبان کرج متوقف کرد...بعد ایشون درباره علی پروین که عمروجوونیشوتوپرسپولیس گذاشته حرف میزنه ومتهمش میکنه پروینی که اول انقلاب باخوردبین وهمچنین حجازی تو استقلال بارفوتبال وبه دوش کشیدن تاشمابتونیدفوتبال کنیدوپول دربیاری!!همون علی پروین که باهیچی هرسال جام می آورداماآقای دایی اماطرفداراحسرت یک بازی خوب ازتیمت و یاحسرت یک تعویض درست ودرمان ازشما روداریم.پروین شاید الان مربی خوبی نباشه امادردوره خودش ازهمه سرتربود شما چی در دوره خودت سرتری؟

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:09:45
    پاسخ
    2 1

    500000000 میلیون باج سبیل !! بیخود نیست دنبال مدیریت پرسپولیسه ! تازه باید زیر قراردادها انگشت بزنه

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:10:21
    پاسخ
    2 0

    تو رو قران خجالت نمیکشید؟ این پولها چی اند که به اینها میدید؟ آخه اینها چه کاری برای فوتبال ما انجام دادند که اینقدر پول میگیرند؟ بازی دربی را دیدید؟ خدا وکیلی تیم های محله ها بهتر بازی میکردند .

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:11:18
    پاسخ
    7 2

    يه جورايي نميتونم هضم کنم علي پروين پرسپوليسو نجات بده.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:15:51
    پاسخ
    13 1

    متاسفم برای بزرگان فوتبال.

  • amir
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:16:46
    پاسخ
    17 4

    شما بگو دایی با کی دعوا نداره کاری به خوب و بد پروین ندارم ولی هنوز پروین نیومده اومد علیه پروین موضع گرفت و حاشیه سازی کرد دایی فقط حاشیه سازی را خوب بلده من دوست دارم آقای رویانیان بیاد بگه با چه استدلالی 1.4میلیارد به این آقا داده به قول پروین خیلی ها هستند که حاضرن یه پولی هم بدن مربی پرسپولیس بشن اون وقت این آقا با این مبلغ کلان میاد مربی میشه بدون هیچ کار خاصی که بکنه با این پول می شد یه مربی خوب خارجی آورد

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:18:26
    پاسخ
    1 0

    خبر ورزشی و خبرآنلاین شیطوون شنود کار گذاشتید؟

  • سعید
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:18:49
    پاسخ
    3 15

    فقط علی دایی

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:20:47
    پاسخ
    0 0

    خیلی باحال بود

  • آرش
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:23:06
    پاسخ
    0 2

    اینجا باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است. ؟؟؟ مدیر عامل ومربی که این باشند وای به حال بازیکن و هواداراش.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:23:44
    پاسخ
    3 13

    آقای گل جهان دوستت داریم

  • امیر
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:23:54
    پاسخ
    9 5

    خدا این پیشکسوت های پرسپولیس و از ما مگیر باعث شادی ما استقلالی هان

  • حمید
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:25:15
    پاسخ
    3 1

    عشق لنگی همین جوری میشه ادعای مرام و معرفت ایرانیا همین جوریه پشت هم چنان میزنن ما مردمانی بس .... هستیم

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:25:23
    پاسخ
    11 9

    این است فرق استقلال کبیر با پرسپولیس!!!!

  • بوکسور
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:26:19
    پاسخ
    11 0

    اینها ورزشکار نیستند یک عده ای پول پرست هستند بذبخت از بچه ها که می خواهند مانند اینها باشند اینها را از ورزش بیرون کنید بروند پی کار خود

  • بهنام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:27:21
    پاسخ
    0 3

    از وقتي رويانيان رفت و پروين اومد ، شانس قهرماني پرسپوليس هم دود شد رفت هوا !!

  • مهدی قرمز
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:28:20
    پاسخ
    6 6

    به عنوان یه پرسپولیسی شرمنده هستم . واقعا به تیم استقلال که مدیر و مسئولین بدون حاشیه ای داره حسودیم میشه ... این از تیممون . همه سایه همو با تیر میزنن ... اون از مدیرمون ..به چی دلمون خوشه .. اونوقت تو تیم رقیب همه پشت هم هستن.پورحیدری .دین محمدی و ... حتی انقد احترام به تماشاگراشون میذارن که صندلی و جایگاه هم براشون میذارن .. اونوقت هفته پیش تمرین تیم محبوبم و از پشت میله در دیدم ..... با بد بختی و تحقیر و ...

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:29:15
    پاسخ
    13 0

    سلام پس نتیجه میگیریم که اعتصاب بیشتر به خاطر سرمربی میلیاردی پرسپولیس بوده تا بازیکنان وگرنه بازیکن بدون اجازه سرمربی اونم این بزرگوار، کاری نمیکرد. بابا تراخدا بس کنید بازنشسته ای مثل من دلم به فوتبال و تیم پرسپولیس خوشه و حسابی نگرانم. مسئولین عزیز نظام مقدس ایران بخاطر دل این هواداران شما را قسم میدم یه کاری کنین.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:31:19
    پاسخ
    0 2

    تا چشم شما حاشیه سازا و حسودین پرسپولیس کور بشه آخه به شما چه ربطی داره؟؟

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:31:40
    پاسخ
    1 0

    علی دایی مشکلاتش رو حل کنه همه جی درست میشه .

  • سروش
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:33:15
    پاسخ
    7 0

    احسنت به جفتشون که پول اصلا براشون معنا نداره و عاشق هواداران هستند.....

  • amir2020
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:34:24
    پاسخ
    3 1

    خبری نیست که یه عده پولدار اومدن به اسم مردم میخوان پرسپولیس بخرن دایی و دوستان یک طرف پروین و شرکا طرف دیگه اون اعتصابهام زیر سر دایی بوده کلا همه چی در همه

  • رضا
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:36:57
    پاسخ
    0 0

    مثلا الان رسانه اي نشد؟؟؟؟؟

  • سینا
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:38:08
    پاسخ
    0 0

    تو این لیگ ما همه همینن از دایی گرفته تا قلعه نوی

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:38:32
    پاسخ
    0 1

    عجب! دایی 1.400 که قیمتشه بالاخره هرکی یه دستمزدی داره ولی پروین 500 میلیون گرفته؟! تو مملکت فقط ما هر کی دستش به هرچی برسه حق و حقوق خودش میدونه

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:38:48
    پاسخ
    0 0

    جانم.... چقدر لذت بخش :)

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:42:15
    پاسخ
    1 2

    اقا قلدره بهترین سخنی بود که مایلهی کهن در مورد دایی گفته براش متاسفم آبروی همه رو برد

  • خان
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:43:04
    پاسخ
    25 18

    درخشان و مایلی‌کهن چون مربی خوبی نیستن برای همین به قول آقای پروین مجانی مربیگری میکنند. ضمنا عرض کنم که آقای دایی همینطوری دایی نشده اسم و رسم پیدا کرده تو فوتبال زحمت کشیده.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:56:49
    پاسخ
    0 0

    این دو دستگی از اول تو پرسپولیس بود. در گیری دایی-پروین و دایی-کریمی تیم را از اهدافش عقب نگه داشته

  • شایان
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 15:59:30
    پاسخ
    7 3

    از ادم بی شخصیتی همچون دایی بیش از این توقع نمی باشد.امیدوارم بخاطر حساسیت جایگاه و نقش باشگاه در الگو سازی جهت نسل جدید سریعا نسبت به برکناری او اقدام شود.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:00:45
    پاسخ
    2 0

    لنگ است دیگر از این اتفاقات میفتد :))

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:02:26
    پاسخ
    4 4

    نگاه کن اقای دایی دیگه نبینم صداتو واسه سلطان ببری بالا.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:03:32
    پاسخ
    0 0

    لعنت به پول که هرچی میگشیم از اونه!!!

  • محمود
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:04:23
    پاسخ
    7 3

    دایی، رئیس مافیایی

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:06:06
    پاسخ
    0 2

    چرا پروين بايد ار پرسپوليس پول بگيرد.

  • p13
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:06:31
    پاسخ
    0 0

    اسطوره هاشونو توروخدا...!!! خدا ناصر خان رو رحمت کنه رفت تااین بی احترامی ها بهش نشه....

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:15:45
    پاسخ
    2 3

    من نمیدونم این علی پروین چی از جون پرسپولیس ما میخواد ! مردک ول کن این سهام کوفتی نیست ! آقای پروین قبلا سلطان ما بودی ولی الان شدی سرطان !!! 10-12 ساله نمیذاری پرسپولیس نفس بکشه. این مرتیکه قلعه نوعی هم شاگرد مکتب توئه دیگه. دوست داره استقلال فقط با خودش نتیجه بگیره. این جمله رو از طرف خودم به تمام هواداران پرسپولیس میگم : چه کسی میخواد من و تو ، ما نشویم؟ خانه اش ویران باد...!

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:15:46
    پاسخ
    1 0

    پول ملت بیچاره ببین تو جیب کیا میره....

  • بهلول
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:16:20
    پاسخ
    1 1

    حالا کی درخشان و مایلی کهن رو قبول داره؟! برای پرسپولیس یک مربی بزرگ لازمه حتی خیلی بزرگتر از دایی.

  • مجید
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:18:02
    پاسخ
    1 0

    مایلی کهن ؟؟؟!!!!!!

  • مهدی
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:18:08
    پاسخ
    1 0

    فوق خنده دار و مضحک! طرفین پذیرفتند خبر بیرون درز نکند خوب شما از کجا فهمیدی

  • آرش
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:21:10
    پاسخ
    1 2

    یکی نیست به این سلطان جون بگه معلومه که گرفته.مگه قلعه نویی و اولیویرا و کرانچار کمتر از این میگیرن؟؟ مایلی کهن بیاد مجانی کار کنه تیم رو ببره ته جدول به درد مردم نمیخوره.. شما واسه چی اومدی پرسپولیس؟ پولش خوبه؟

  • علیسان
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:21:52
    پاسخ
    0 0

    با این وضعیت من فاتحه پرسپولیس را خوندم شما هم بخونید

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:22:03
    پاسخ
    19 0

    همیشه بازندگان واقعی ما طرفداران هستیم و بس

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:22:11
    پاسخ
    0 0

    كي قراره اين تيم از حاشيه خارج بشه ؟ هوادارچه گناهي كرده آخه به كي بگيم

  • محمد
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:22:44
    پاسخ
    0 0

    باز این جو رو متشنج کرد

  • سامان04
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:23:00
    پاسخ
    0 0

    حق با علی هستش

  • مریم
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:24:10
    پاسخ
    0 0

    فقط میتونم بگم متاسفم.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:25:51
    پاسخ
    0 0

    نمیدونم تا کی باید این همه هزینه بشه برای این فوتبال بی کیفیت و فاسد در حالیکه مردم ما از لحاظ اقتصادی در تنگنا هستن و جوانهای تحصیلکرده مملکت بیکار هستند.

  • رامين
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:25:55
    پاسخ
    2 0

    آخ جون دعوا... طوفان سرخ آسيا (!!!!) رو ببين...

  • امیر
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:28:45
    پاسخ
    0 0

    وای از این فوتبال.هیچکس دلش واسه هوادارا نمی سوزه و همه دنبال منافع شخصی خودشونن.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:30:13
    پاسخ
    0 0

    متاسفم در این فدراسیون باید به طوره کلی بسته شه جز آبروریزی و بی شخصیتی هیچ چیزه دیگه ایی دیده نمیشه

  • کسری عشقیان (طرفدار پرسپولیس)
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:31:21
    پاسخ
    0 0

    ایول.... اینه یه فیلم باحال بود. منتظر قسمت های بعدش هستیم.

  • حامد
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:31:23
    پاسخ
    0 0

    از اولش هم معلوم بود آب این دو نفر تو یه جوب نمی ره

  • امید
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:32:09
    پاسخ
    0 2

    بله قعطا آقای پروین پرسپولیس فقط برای خود می خواهد و بس . اگر پرسپولیس برای او نباشد .بهتر است نابود شود . در این شرایط حساس فقط به منظور تخریب پرسپولیس آمد که مانع قهرمانی پرسپولیس شود.

  • مهران پرسپولیسی
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:33:09
    پاسخ
    1 0

    خبرورزشی از کجا این حرفا رو شنیده..؟ شنود داشته تو اتاق..!؟

  • مجید
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:35:28
    پاسخ
    2 6

    حق با علی دایی است

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:35:29
    پاسخ
    2 11

    رویانیان برگرد. پروین استعفا

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:35:49
    پاسخ
    3 1

    وقتب بچه بودم آرزو داشتم علی دایی بشم . ولی حالا خیلی خوشحالم که آرزوم براورده نشد . دایی نیاز به استراحت داره تا بتونه خودش رو کنترل کنه .

  • محمد
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:36:00
    پاسخ
    13 0

    خاک بر سر ورزش کشوری که یک میلیارد و چهارصد میلیوت تومان به یک مربی فوتبال برای یک فصل میدهد ولی در همین کشور عده ای از فرط فقر کلیه خود را می فروشند و عده ای دیگر در سطل ذباله به دنبال خوراکی....

  • پوریا
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:37:43
    پاسخ
    0 0

    بیچاره هواداران دل شکسته. اینم شد تیم اخه 42 درصد قراردادشون رو گرفتن دایی هم 1و 700 قراردادش بوده یک میلیاردشو فعلا نگرفته بعد میگن ما بی غیرت نیستیم خدایش ساده لوحیم

  • عادل
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:37:56
    پاسخ
    1 1

    خدايي اين جمله پروين و بايد طلا گرفت : شما این همه پول از پرسپولیس گرفتی، در حالی که درخشان و مایلی‌کهن همین الان هم مجانی برای پرسپولیس مربیگری می‌کنند، این حرف‌ها را هم ندارند.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:40:55
    پاسخ
    0 0

    دعوا سر لحاف ملانصرالدینه!

  • رضا
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:40:58
    پاسخ
    0 1

    باید این باشگاه رو سهامی عام کرد و سپردش به مردم . بلوکی هم عرضه اش نکنن . در این صورته که یک هیات مدیره صادق و حافظ منافع باشگاه تشکیل میشه و تمام تصمیمات براساس نفع باشگاه و سهامدارن اتخاذ میشه . نه پروین و دائی و مایلی کهن و دولت و ...

  • امیر
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:41:13
    پاسخ
    2 13

    مقصر 100 درصد علی پروین و البته خود ما مردم هستیم که القابی را برای این افراد در نظر میگیریم.علی پروین با اومدنش به پرسپولیس جو تیم را بهم ریخت تا خدای نکرده دایی نتیجه نگیرد ک محبوبیتش بیشتر شود.ب عنوان یک پرسپولیسی تا وقتی که علی پروین در راس پرسپولیس باشد تیم نتیجه نمیگیرد .اگر قصد کار کردن دارد بیاید و مرد و مردانه تیم را یک فصل در اختیار بگیرد و ترس از عواقب نتیجه نگرفتن را کنار بگذارد.همین کاری که دایی،استیلی،مایلی کهن،گل محمدی انجام دادند.خودشان که به گود نمیایند هیچ با حاشیه سازی کردن مانع موفقیت سایرین میشود.وقتی هم که تیم در حال نتیجه گرفتن است قصد دارد موفقیت های تیم را به اسم خودش تمام کند.لطفا بچاب.توهین نیست.ممنون

  • حمید
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:41:33
    پاسخ
    0 0

    درود بر شما که اصلا موضوع را رسانه ای نکردید.

  • متعجب
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:42:21
    پاسخ
    0 1

    تاحالا فکر میکردم علی پروین برای خاطرخدا و عشق به پرسپولیس در این تیم رفت وآمد میکنه نگو همه سعی کرده اند تکه بزرگتری از کیک رو بردارن .... بدهی60میلیاردی و .... هم که لابد نظافت چیهای باشگاه ببار آوردن!!!!!!!!!!!!!خجالت داره بخدا.............

  • هادی
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:45:27
    پاسخ
    0 0

    واقعاً متأسفم، وقتی بزرگانی که در رأس مدیریت هستند اینطور از خجالت هم در میان و مشکلات رو حل می کنند، دیگه چه توقعی از دیگران میشه داشت؟!!!

  • پژمان
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:47:04
    پاسخ
    0 1

    با تمام احترامی که برای آقای پروین به عنوان یک پرسپولیسی قائل هستم ولی ایشان باید قبول کند که دورانش به سر رسیده و باید که سکان را به انسانهای مانند علی دایی بدهد ...آن نیز گذشت!!!!!!!

  • طاهر
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:48:02
    پاسخ
    0 0

    خوشحال شدم! :)

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:48:41
    پاسخ
    0 0

    یا خدا

  • حسن
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:55:34
    پاسخ
    0 0

    باهم بخورید دعوانکنید حالاکه خوب خدایی شده براشما

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:55:48
    پاسخ
    0 2

    خدا وکیلی دایی خوب حرفی زده برای چی باید به پروین ۵۰۰ میلیون پول بدن پرسپولیس شده ارث پدری پروین و استیلی و دار و دستشون مثل گوشت قربونی

  • محسن
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 16:57:49
    پاسخ
    0 0

    به به واقعا که, اصلا بابابساط این پرسپولیسو جمعش کنید دیگه این همه پول بیت المال حیف و میل نشه تازه اقایون سه قورت و نیمشون هم باقیه!!!!!!!!!!!!!!!

  • 555
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:01:46
    پاسخ
    0 2

    پروین عامل بدبختی پرسپولیس.....

  • داریوش
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:01:55
    پاسخ
    0 0

    جمله آخرتان "..اما خودتان قضاوت کنید در داخل باشگاه چه خبر است ...." جالب است . همه دارای یک ظرفیت نیستند. یکی درکشتی میشود تختی ، دیگری درفوتبال میشود دهداری ... و دیگرون هم میشوند پول ، پول ،پول ، بله بنظرم خبری نیست . خوب پول باد آورده ، مفت به چنگ ، ازقبل همان طرفدارانی که دوشب توی چمن درب استادیوم برای بلیط میخوابند...مگر بداست ، توهین بکنی بعد چند میلیارد هم گیرت بیاید . .....

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:02:39
    پاسخ
    0 0

    با شگاه فرهنگی و ورشی؟!!هی هی هی...پول پارو میکنن و هر روز یکیشون میخواد دست اون یکی رو روز کنه.غافل از اینکه دست همشون در نهیات تو یه کاسه است..بیچاره مردم..

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:05:01
    پاسخ
    0 2

    بابا این پروین چی میگه؟

  • امیرحسین
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:07:03
    پاسخ
    0 0

    عجب ، خوب شد تصمیم گرفتند که رسانه ای نشه !!!

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:10:53
    پاسخ
    0 0

    چقدر هم رسانه ای نشد!!!

  • پرسپولیس یعنی عشق !!!
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:11:46
    پاسخ
    0 1

    زنده باد شهریار دوست داریم

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:17:58
    پاسخ
    0 0

    تعطیلشان کنید بروند. ما هم یک نفس راحت بکشیم. صدها بازیکن گمنام با استعداد توی زمینهای خاکی بازی میکنند به انها فرصت رشد بدهید. نمیخواهیم این فوتبال بیمار را با ادمهای پول پرستش.

  • استقلالی
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:18:40
    پاسخ
    0 1

    اینا عهدنامه قهرمانی دارن اذیتشون نکنید

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:19:39
    پاسخ
    0 1

    علی دایی هر جا بو پول مشنفه بدو بدو می ره موقی هم که گند بالا اورد و پولیم نبود میگه کی بود کی بود من نبودم البته پروینم بهتر از اون نیس

  • azad
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:24:44
    پاسخ
    0 0

    ماشاالله آقایون دور هم جمعن و وسط این همه بخور بخور دعواشونم میشه !!!

  • حمید
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:30:27
    پاسخ
    0 1

    سلطانی که ابگوشت میخورد و سریال اوای باران می بیند

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:44:05
    پاسخ
    0 1

    سراسر مملکت بخور بخور تنها ملت است کهاینها هم از جیب یکدیگر می خورند . بدبختی ما از رهبر است که مملکت را اینگونه کرد . سنگ روی سنگ نمی ماند .فساد مملکت را در بر گرفته بعد هم انتظار اینه که امام زمان اینجا بیاد!

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:44:52
    پاسخ
    0 1

    پرسپولیس شده ارث بابا پروین

  • امین
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:46:29
    پاسخ
    0 0

    افتضاحه . افتضاحه . کل باشگاه را منحل کنید تا همه خلاص بشیم . آخه این چه وضعیتی یه .

  • حمید
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:46:31
    پاسخ
    0 0

    جفتشونو بابد بندازند بیرون تیم بدند دست کسی که با عشق برای پرسپولیس کار بکنه نه اینها که فقط فکر منفعت خودشون هستند

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:48:00
    پاسخ
    0 1

    آخ جون دعوا

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:52:39
    پاسخ
    3 0

    چقدر این علی دایی پولکی

  • کاپیتان
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 17:53:07
    پاسخ
    0 1

    پرسپولیس اوضاع و احوالش شده مثل چند سال قبل که دعوای مالکیتی داشت -بزرگترین مشکل پرسپولیس داشتن پیشکسوت زیاد و البته پرمدعا بوده که استقلالیها به جز روشن مخالفی یا مدعایی نداشته-تیمی که انصاریان و رهبری فر هم پیشکسوتشو دارای ادعا تیم نمیشه!!!

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:16:39
    پاسخ
    1 1

    حیف القاب شهریار و سلطان.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:19:14
    پاسخ
    3 2

    ما همه لنگی هستیم

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:21:30
    پاسخ
    0 0

    غيرتم خوي چيزيه!

  • حمیدرضا
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:21:36
    پاسخ
    4 2

    یک میلیاردو 400 حقت بوده؟ خیلی مربی شاخی هستی به نظر خودت؟ بازی تیمت داریم میبینیم. خدایی فنی چیزی بارت هست

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:21:45
    پاسخ
    4 0

    ايراد از وزارت ورزش بي عرضه است.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:23:43
    پاسخ
    7 3

    امیدوارم دایی از پرسپولیس بره یعنیییییی گورشو گم کنه... حیف گل محمدی که رفت و این اومد...

  • ♥اس اس ... تاج آسیا♥
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:25:00
    پاسخ
    2 3

    این آقا قلدره فکر میکنه خیلی بزرگه یکی از برق بکشه اینو

  • alidad
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:25:06
    پاسخ
    0 1

    این وسط اگه خادم رو میزدن چی؟

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:28:47
    پاسخ
    2 1

    سرمربی تیمت سر اسطوره باشگاه دادنزنه، صلوات..........

  • نصیر
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:35:15
    پاسخ
    2 0

    جناب مثلا مربی : از روزیکه پروین اومده دوبرابر اونی رو که میگی بابت پاداش و سفر و پول عابدزاده وغیره رو تو این اوضائ بدهکاری که تو و مدیر عاملت به بار اوردین داده در عوض تو چکار کردی بجز رهبری اعتصاب

  • علی
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:39:38
    پاسخ
    2 1

    یادتون نره که اخرین قهرمانی پرسپولیس تو لیگ با قطبی و پروین بوده خیلیا اومدن و نتونستن قهرمانیه لیگ بیارن وقتشه که قطبی برگرده

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:43:05
    پاسخ
    3 1

    پرسپولیسی همینه. دایی و پروین نداره. واسه همینه که ما آبی ها به مرحوم حجازی، منصور پورحیدری، امیر قلعه نویی، بهتاش فریبا، ناصر عبدالهی و ... می نازیم. تروخدا یه لحظه اینها رو با هم مقایسه کنید...

  • پرسپولیسی
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:44:49
    پاسخ
    2 0

    بی مادر پرسپولس.....۴۰میلیون هوادار خسته شدن ازین حاشیه ها...

  • احسان
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:45:45
    پاسخ
    0 1

    خود کرده را تدبیر نیست

  • سعید
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:47:10
    پاسخ
    0 2

    به این میگویندمکتب پرسپولیس

  • امین
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:48:02
    پاسخ
    18 4

    عامل همه ی این اتفاقات پرسپولیس، شخص آقای دایی است، هنوز اون فصلیو که با همه دعوا داشت و هیچ بازیکن مطرحی و قبول نداشت و باعث اون 4تای معروف شدو یادمون نرفته ..

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 18:54:51
    پاسخ
    0 0

    اگه فایل صوتی این جلسه باشه همش پر از بوقه بوووووووووووق

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 20:18:49
    پاسخ
    3 1

    تیم بی هویت همینه همینه!

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 20:31:00
    پاسخ
    0 0

    این هم نتیجه بی اخلاقی و پول پرستی و غرور...

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 21:51:32
    پاسخ
    3 1

    واقعا پروین نیم میلیارد تومن پول گرفته؟؟!!!!!!

  • علیرضا
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 22:23:37
    پاسخ
    4 7

    دیگه همه فهمیدن که پروین فقط برای خراب کردن دایی شده مدیر عامل ،از اول فصل با زدن زیراب سردار وحاشیه سازی برای تیم باعث شد که تیم ضعیف عمل کنه وسردار بره تا اوضاع بدتر بشه و تیم از جایگاه بسیار خوبش فاصله گرفت الان هم قصد داره که نذاره تیم نتیجه بگیره تا دایی رو اخراج بکنه وخودش مدیر عامل باقی بمونه .پروین میدونه شاید دیگه چنین فرصتی نصیبش نشه که کسی مدیر عاملی رو بهش تعارف بکنه پس دودستی بهش چسیبده حالا این وسط چه بلایی بر سر تیم میاد مهم نیست مهم اینه که پروین ودوستانش مثل مایلی کهن ودرخشان و کریمی وانصاریان ورهبری فرد وخوردبین بتونن پستی داشته باشن.پروین چکاره بودکه ازاول فصل 500میلیون گرفته پیشکسوتان پرسپولیس دارن نابودش میکنن آقای بهزاذی وکاشانی ودیگر دلسوزان واقعی لطفا بداد مابرسید

  • علي
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 22:25:43
    پاسخ
    1 0

    فقط ميتونم بگم متاسفم.

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 22:27:47
    پاسخ
    2 2

    خدایا اینا کیی ان؟ 1400 برا دایی؟ این بابا 1400 ریال نمی ارزه.الان هم دنبال ابنه برکنارش کنن پول سه سالش رو بگیره.اینه اقای لابی باید حرف حاجی میلی رو درباره این لابی طلا گرفت. بخور لابی بخور که مال مفته

  • بی نام
    سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:52:09
    پاسخ
    3 1

    از دايي متنفرم

  • بی نام
    چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 00:18:17
    پاسخ
    3 1

    راجع به پروین و پرسپولیس ، شاید فقط باید به خدا امیدوار بود تا به خاطر کهولت سنش دست به کار بشه. وگرنه خودش تا دنیا دنیاست به راه راست هدایت نمی شه و دست از سر پرسپولیس بر نمی داره. واسه بعضی از آدما فقط اوس کریم باس دست به کار بشه. باید پای درد دل قدیمی های پرسپولیس بشینید تا بفهمید که این آقا چه حقی رو ناحق کرده. هر وقت هم کم میاره دست به دامن پیشکسوتا میشه. الانم داره سنگ ممد مایلی رو به سینه می زنه.

  • سعید کرجی
    چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 00:50:26
    پاسخ
    6 2

    علی دائی مال این حرفا نیست دست رو سلطان بلند کنه..علی تو مقاطعی که مربی پرسپولیس چه افتخاری آورده الته ااگر 2000بار جام حذفی رو قهرمان شه به یک لیگ برتر هم نمیرسه..

  • حمید
    چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 01:13:19
    پاسخ
    0 2

    حیف پول

  • لنگ 4پاره
    چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 04:47:52
    پاسخ
    1 3

    برای این تیم قهرمانی لبگ برتر که هیچ.رویای آسیایی شدن لنگ دوستان هم همچنان ادامه خواهد داشت،از قرار معلوم لنگ پوشان باید برای فرار از نیمه پایینی جدول بجنگند.

  • بی نام
    چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 09:47:15
    پاسخ
    2 2

    دايي ، پرسپوليس رو ول كن بابا برو به تيمي كار كن كه ارزشت رو بدونند .

  • عزيزي+ دايي
    چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 10:22:17
    پاسخ
    2 8

    پروين با اومدنش باشگاه رو به گند كشيد علي دايي سرمربي تيم هست و اگه پول گرفته بر اساس قرار دادش گرفته ولي راستي پروين واسه چي 500 ميليون گرفته هان آق پروين ديگه تو دل پرسپوليسي ها جا نداري بكيش بيرون

  • بی نام
    چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 11:01:15
    پاسخ
    1 13

    دایی، دوست دارم مردددددد

  • hossein
    چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:58:02
    پاسخ
    60 15

    وقتیکه نماینده فوتبال ما که افتخارات زیادی هم برای خودومملکتش کسب نموده دردام حواشی اسیر میشود نتیجه ای جز این نباید انتظارداشت

  • بی نام
    چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 14:03:57
    پاسخ
    89 83

    خدايي آقاي پروين چيكاره هست؟ چرا دست از سر پرسپوليس بر نمي داره؟ 500 ميليون بابت چي گرفته؟

  • امیر
    چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 14:18:08
    پاسخ
    97 11

    دعوا سر پوله

  • بهلول
    پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 19:18:38
    پاسخ
    2 2

    پرسپولیس بخت برگشنه را باش که امید به سیاستهای علی اصغری علی پروین و ریاکارانه و عوام فریبانه مایلی و علی کریمی باسواد دارد. آفرین تازه پروین می خواهد با امثال د رخشان و مایلی و حتما ابرهیمی تیم را اداره کنذ.

  • بی نام
    پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 23:43:52
    پاسخ
    2 0

    همه به عشق ! پرسپولیس در حال خدمت اند .

  • چنگیز
    جمعه 2 اسفند 1392 - 13:03:06
    پاسخ
    13 1

    یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان؟؟؟!!!! معنی این حرف که علی دایی اول فصل گفت به خاطر هوادارا برگشتم رو هم فهمیدیم!! یادتون میاد علی کریمی اول فصل گفت اگر رویانیان جرات داره پول علی دایی رو نده؟! دقیقا حرفش درست از کار در اومد و رویانیان از ترس داد و فریاد و شلوغ کاریهای علی دایی ، قبل از هر کسی پول دایی رو داد و هنوز خیلی از بازیها مونده، اکثر پول قراردادش رو بهش داده بود. آخه احتمالا میدونسته علی دایی همونیه که موقع بازی کردنش به خاطر طلبش اتوبوس تیم رو نگه داشت و گفت تا پول نگیره با تیم نمیره! همونیه که وقتی تو راه آهن بود به خاطر پول از پرسپولیس شکایت کرد. شاگردان آدمی با چنین سابقه ای، باید هم به خاطر پول اعتصاب کنن در حالی که 700-800 میلیون هم گرفتن!

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700