داستان‌های پس از مرگ، پسری در تاریکی و پوکه جمع‌کن

کتاب​های داستانی «کمپانی دونفره»، «پسری در تاریکی و داستان‌های دیگر»، «داستان‌های پس از مرگ»، مجموعه داستان «پوکه جمع‌کن» و رمان «هیچ‌وقت» به تازگی منتشر و روانه بازار شده‌اند.

به گزارش ایسنا، مجموعه داستان «پوکه جمع‌کن» نوشته‌ حسین فلاح شامل هشت داستان چون داستان‌های «لطفا سیب‌ها را بچین»، «زوال»، «شاید زیر اتاق»، «آکاردئون»، «آخرین جنایت سال پیش» و «حکم جلب» است. این کتاب در 92 صفحه، با تیراژ 1000 نسخه و قیمت 7200 تومان در نشر به‌نگار به چاپ رسیده است.

همچنین «هیچ‌وقت» عنوان رمانی از لیلا قاسمی است.

در پشت جلد این کتاب آمده است: «نگاه کردم به عکس. پسر شاید چند سال از امید بزرگ‌تر بود. دمر دراز کشیده بود. چشم‌ها بسته. یک پایش را خم کرده بود کنارش. انگار توی رخت‌خواب خوابید باشد. هیچ‌جاش خونی نبود. ولی داد می‌زد که زنده نیست. عکس رنگی بود، ولی پسر انگار که سیاه و سفید باشد. رنگ صورت و دست و لباسش همرنگ خاکی بود که دراز کشیده بود رویش.» این کتاب در 132 صفحه، با تیراژ 1000 نسخه و قیمت 6500 تومان در نشر زاوش منتشر شده است.

بنابرگزارش این خبرگزاری، کتاب «داستان‌های پس از مرگ» نوشته‌ جی.دی. سَلینجر با ترجمه بابک تبرایی به چاپ رسیده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است: «سه داستان «اقیانوس پر از گوی‌های بولینگ»، «پسری که روز تولدش بود» و «پائولا» ابتدا قرار بود در دهه‌ 1940 در نشریات مختلف آمریکایی منتشر شوند‌، اما جی.دی. سَلینجر در آخرین لحظات اجازه‌ انتشار آن‌ها را نداد. اما این آثار تا دهه‌ها پس از مرگ او هم منتشر نشدند. سرانجام در 27 نوامبر 2013 این سه داستان بر روی اینترنت و در دسترس همگان قرار گرفتند. اولین داستان حکایت برادران هولدن کالفید - قهرمان «ناتور دشت» - است؛ دومی داستان ساده اما کماکان «سلینجری»، و سومی همچون طرحی از داستان بلندتری است که هرگز نوشته نشد.»

«داستان‌های پس از مرگ» با تیراژ 2000 نسخه و قیمت 4000 تومان در 77 صفحه از سوی نشر زاوش منتشر شده است.

همچنین «اومون‌را» رمانی از ویکتور پلوین، نویسنده روس، است که با ترجمه‌ پیمان خاکسار در همین نشر منتشر شده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است: «ویکتور پلوین» از مشهورترین نویسندگان روسیه است و شاید شناخته‌ترین نویسنده معاصر روس در خارج از مرزهای روسیه. «اومون‌را» اولین رمان اوست که در سال 1992 منتشر شده و شهرتی جهانی دارد و به بسیاری زبان‌ها ترجمه شده. برخی منتقدان معتقدند «اومون‌را» یکی از مهم‌ترین رمان‌های قرن بیستم روسیه است.

رمان «اومون‌را» با تیراژ 1500 نسخه و قیمت 8000 تومان در نشر یادشده 162 صفحه منتشر شده است.

«پسری در تاریکی و داستان‌های دیگر» نوشته مروین پیک نیز با ترجمه ناهید شهبازی مقدم به چاپ رسیده است.

این کتاب هفت داستان دارد و در پشت جلد آن آمده است: «مروین پیک خالق داستان‌های تخیلی و پر از هیجان و جزییات جذاب است و «پسری در تاریکی» یکی از معدود داستان‌های کوتاه این نویسنده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و براساس آن فیلمی کوتاه و چندین تئاتر به نمایش درآمده است».

«پسری در تاریکی و داستان‌های دیگر» در 176 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 8500 تومان در نشر آموت منتشر شده است.

همچنین کتاب «کمپانی دونفره» (شناخت‌نامه و داستان‌های برگزیده‌ای از این‌سو و آن‌سوی پسامدرنیسم) به انتخاب علی معصومی گردآوری و ترجمه شده است. این کتاب شامل داستان‌هایی از نویسندگانی چون دیو اگرز‌، جاناتان فرنزن‌، دیوید فاستروالاس‌، مایکل شیبون‌، جان اپدایک‌، فیلیپ راث‌ و رابرت پن‌ وارن همراه با بیوگرافی نویسندگان، انتشار یافته است.

«کمپانی دونفره» با تیراژ 1000 نسخه و قیمت 15 هزار تومان در 240 صفحه از سوی نشر بوتیمار منتشر شده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =