دوشنبه 25 تیر 1397
چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 07:38:17 چاپ

توجیه روزنامه ای که عکس مادر ستار بهشتی را در دیدار اشتون حذف کرد

فرهنگ > رسانه - روزنامه جوان که روزگذشته با دستکاری یک عکس، تصویر مادر ستار بهشتی را حذف کرده بود، در توجیه این رفتار خود نوشت:

 

ماجرا از این قرار بود که جوان در گزارش خود به نقل از نمایندگان مجلس تأکید کرده بود که «‌دیدار اشتون با فتنه‌گران دخالت در مسائل داخلی ایران است‌» اما از آنجا که در دیدار مورد نظر، مادر ستار بهشتی ( وبلاگ نویس که چندی پیش به دلیل برخی تخلفات انتظامی در بازداشتگاه پلیس درگذشت و پرونده‌اش در محاکم قضایی به سرانجام رسید) نیز حضور داشت و روزنامه جوان هرگز بنا نداشته ایشان را به عنوان فتنه‌گر معرفی نماید، لاجرم مجبور شد‌ تصویر این مادر محترم را از عکس گزارش یاد شده حذف نماید تا شائبه فتنه‌گر بودن وی در ذهن مخاطب ایجاد نشود.

17302

کلید واژه‌ها : کاترین اشتون -
100 دیدگاه
  • محمد
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 08:25:10
    پاسخ
    585 3

    در بازداشتگاه پلیس « درگذشت » !!!

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:48:42
      249 3

      نگران نباشید دوست عزیز شاید خواسته کاندیدای جوک سال بشه جمله اش

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 12:16:52
      133 3

      دچار درگذشتگی شد

    • جیم جارموش
      پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 14:36:26
      50 1

      جالب تر اینکه هم " درگذشت " هم " پرونده اش به سرانجام رسید " !!!

  • ali
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 08:33:25
    پاسخ
    13 213

    از عاقبت اندیشی و حسن نیت روزنامه جوان نسبت به مادر مرحوم ستار بهشتی کمال تشکر را دارم.

  • آرمان
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 08:37:20
    پاسخ
    22 82

    واقعا متاسفم! البته بگم، اکثر رسانه های دنیا، این کارایه زشت رو میکنند... حالا بماند اون مدیر مسئوله این روزنامه وزین!!!!

  • امير
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 08:42:39
    پاسخ
    250 3

    سلام اين نقض اشكار ازادي بيانه كه يك رسانه براي دستيابي به اهدافش يه عكسيرو حذف يا اضافه كنه و همچنين بي احترامي به مخاطباش به اميد اينكه يك روز تمامي روزنامه نگاراي واقعي بتونن به طور ازادانه بنويسن تا اين روزنامه نگاران قلابي بازارشون كساد بشه

  • ايمان
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 08:43:53
    پاسخ
    195 4

    اخي جه مهربان و رومانتيك!!!!!

  • سعيد
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 08:51:54
    پاسخ
    177 3

    قانع شدم بدجور !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 08:58:42
    پاسخ
    60 1

    عجب توجیهی پس خانم ااشتون به خاطر مسائل حقوق بشری حق ملاقات داشته

  • رزیتا
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:01:33
    پاسخ
    116 1

    دروغ که کنتور نداره!

  • هاشم آقا
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:02:28
    پاسخ
    93 1

    همه خبرا رو این دوستان اینجوری سانسور و دگرگون میکنن؟؟

  • مهرداد
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:03:12
    پاسخ
    73 1

    خدایا خودت عاقبت این مردم رو با این جماعتی که از شدت عصبانیت تمامی اصول اخلاقی و انسانی را از یاد میبرند ، ختم بخیر فرما....

  • م.خ
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:06:04
    پاسخ
    66 1

    خب عکس رو دستکاری نمیکردید بجاش توضیح میدادید! مگه کاربران سواد خوندن ندارند ؟

  • عرشیا
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:07:40
    پاسخ
    170 5

    چقدر ملوسه این روزی نامه جوان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:08:06
    پاسخ
    118 1

    فقط عکس مادر نیست که حذف شده تغییرات دیگه ای هم داده شده .

  • امير
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:08:25
    پاسخ
    140 1

    اين روزنامه مردم را چي فرض كرده .....!!!

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:11:01
    پاسخ
    519 5

    اگر به شکایت این مادر رسیدگی درستی میشد نیاز نبود دردلش راپیش کاترین اشتون ببرد

  • بهروز امید
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:11:03
    پاسخ
    153 1

    با کدوم دلیل و مدرک اعلام میکنن که چه کسی فتنه گره؟؟؟؟؟؟ خدا یا ما رو از شر : کاسبین فتنه و غیره نجات بده....

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:11:58
    پاسخ
    121 1

    یه حرفی می زنند که خودشونم مجبور می شن سرو ته مدرکشونو بزنن تا حرفشون درست از آب دربیاد

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:13:50
    پاسخ
    86 1

    واقعا با این توجیهاتتون آبروی هرچه روزنامه نگارو بردید . اینو همون روز اول توضیح میدادید بهتر نبود ؟ تا واقعیت رو جعل کنید ؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:15:54
    پاسخ
    52 1

    مرسي از اين توجيهت عزيزم. باور كردم!!!!!!!!!!!!!!!!

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:17:06
    پاسخ
    58 1

    یه وقت کم نیاری با این دیوار حاشا!

  • مینو
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:21:55
    پاسخ
    47 1

    عجججب ...

  • شيفته
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:23:00
    پاسخ
    73 1

    من شيفته اين توضح منطقی هستم

  • همایون زندی
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:24:38
    پاسخ
    172 3

    اونوقت میگن آمریکا !! شما خودت که از آمریکا بدتری. اینا فک کردن ملت فقط روزنامه جوان میخونن !! از هر 100 نفر 5 نفر کلا روزنامه میخونن، باقی خبرگزاری ها رو مشاهده میکنن !!

  • محمد
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:24:45
    پاسخ
    173 3

    خدا خیرت بده. من تا الان فکر میکردم ایشون هم فتنه گر هستند!!!!!

  • محرم
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:26:47
    پاسخ
    156 1

    درگذشت؟ تقوایتان را شکر! ... کشته شد! بین این دو تفاوت از زمین تا آسمان است.

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:27:02
    پاسخ
    138 1

    منطقت منو نابود کرد! یعنی به جای اینکه نتیجه بگیره "اشتون با فتنه گران ملاقات نکرد" صورت مسئله رو حذف کرده...

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:28:05
    پاسخ
    81 1

    عجب توجيه ابلهانه ايي

  • توران
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:28:33
    پاسخ
    86 1

    واقعا خنده دار بود حالا خوبه كه خودش را ملزم به جوابگويي دانسته در دولت قبل اگر بود كه اصلا وجود اين مادر محترم را در عكس نفي مي كردند در ضمن دوستان عزيز شما كه فتنه گران را مي شناسيد و به خود اجازه چاپ عكس انها را مي دهيد قاتل پسر اين خانم را هم معرفي كنيد

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:32:25
    پاسخ
    50 1

    رعایت اخلاق و اصول حرفه ای روزنامه نگاری یعنی همین !

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:39:16
    پاسخ
    193 4

    اين خيلي خوبه كه خبر جان به عنوان يه خبرگذاري مردم رو از رفتار تند و بي ترمز روزنامه هايي مثل جوان و كيهان و رسالت و.............. آگاه ميكني ولي اينا رو مردم ميشناسن ديگه خيلي ديگه از اينا بدم مياد به شعور مردم توهين ميكنن

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:40:30
    پاسخ
    383 5

    خیلی بانمکی جواااااااان.مردم رو چی فرض کردین آخه؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:42:26
    پاسخ
    341 5

    قاب عكس دست مادر!

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:45:42
    پاسخ
    143 3

    آره آره تو كه راست ميگي

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:47:23
    پاسخ
    304 4

    بابا خود مردم مي تونن تصميم بگيرن،شما لازم نيست سانسور كني!!

  • رامین کله
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:47:38
    پاسخ
    84 1

    در سانسور در (فیلم ، روزنامه ، ......) اولیم

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:47:49
    پاسخ
    110 1

    پرونده‌اش در محاکم قضایی به سرانجام رسید؟؟؟؟؟!!!!!!!!! ببخشيد سرانجامش چي شد؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:51:20
    پاسخ
    38 3

    ناشیانه.در مدیریت روزنامه باید تجدید نظر کرد

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:52:57
    پاسخ
    78 1

    آخی چه مهربون !

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:53:19
    پاسخ
    148 3

    نه بابا؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:55:47
    پاسخ
    565 11

    انتظاردارید توجیه کودکانه روزنامه جوان راملت باور کند ؟ زهی خیال باطل !!!

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:56:27
    پاسخ
    771 14

    لابد عكس مادر ايشون هم تهديد براي امنيت ملي بوده!!!

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:56:37
    پاسخ
    695 12

    توهین به شعور مخاطبین تا این حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:56:51
    پاسخ
    351 4

    به روح اعتقاد دارید؟!

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:59:40
    پاسخ
    85 1

    خجالت

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:00:35
    پاسخ
    142 1

    این مادر محترم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! برادران ؟ جوان شما تا کنون برای احقاق حق این مادر نمحترم چیکار کردین؟ تازه یادتون افتاده این مادر هم محترم بوده و حق بزرگی ازش ضایع شده و شما و هم مسلکانتان سکوت اخیار کردین؟ حال شده مادر محترم؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:08:05
    پاسخ
    310 5

    عذر بدتر از گناه

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:10:49
    پاسخ
    7 18

    خبرآنلاین!! من به کسانی که تصویرشون در این عکس هست کاری ندارم ازشون هم خوشم نمیاد. اما وقتی چهره تکیده مادر ستار بهشتی رو در این عکس دیدم خیلی دلم سوخت. میخوام فقط یه چیزی بگم. اف بر بیشرمی کسانی که این مادر رو داغدار کردن که بره درد دلش رو برای اشتون انگلیسی بگه. نرگس محمدی یا بقیه افراد در این تصویر از جنس اسلام نبودن. اما تصویر این مادر گویای خیلی چیزاست.تنگ نظری و جهل یه عده مسلمون کم به اسلام ضربه نزده.

  • شانلی
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:15:36
    پاسخ
    371 4

    ممنونم؛ بسیار توجیه شدم!!

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:28:25
    پاسخ
    208 4

    توجیه !!!

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:29:21
    پاسخ
    1192 23

    درمملکت ما باب شده گویا هرکس موافق تفکر خاص نبودفتنه گراست.

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:05:14
      423 8

      تنها دلیل اینه که این جریان افراطی تلاش میکنه مخالفاش رو از یک تیپ خاص معرفی کنه وچون مادر ستار ازاون تیپ مدنظر آقایون نیست پس مخاطبان این روزنامه نباید عکس این خانمو ببینند

    • هدي
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:25:49
      375 12

      اسم خود روزنامه گوياي هر مطلبيه ، به اسم جوان اما با افكار كودكانه و كودك فرض كردن مخاطبش را

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:59:01
      283 11

      روزنامه جوان مشخص هست همیشه خبرها رو به نفع خودش تحریف میکنه از مهرداد بذرپاش بیشتر انتظار نیست

    • رضا
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 15:04:17
      16 108

      الیته جدیدا مد شده هر کی مخالف باشه بهش میگن افراطی

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 15:34:27
      101 3

      تازه با کمال گستاخی نوشته که "پرونده‌اش در محاکم قضایی به سرانجام رسید" ولی مادر ایشان هیچ وقت رضایت ....

    • محمود
      پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 15:59:53
      34 0

      واقعا جرم این خانم نرگس محمدی چیه؟ایشون چه خیانتی به ایران کرده اند؟ چند هزار میلیارد دزدیده اند؟ چند انسان بی گناه را کشته اند؟چکار کرده اند که باید از صحنه روزگار محو شوند؟ مگه این خانم یک ایرانی ،یک انسان نیست؟ چه برخوردی می کنیم؟

  • امیر
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:34:16
    پاسخ
    414 7

    آفرین به خبرآنلاین

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:37:35
    پاسخ
    14 85

    عجب روزنامه خوبيه روزنامه جوان

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:39:53
    پاسخ
    93 1

    میخواستین ابرو رو درست کنید زدین چشمم خراب کردین! نمیدونستین که خدا با مکر کنندگان اینطوری میکنه؟!

  • اميرمسعود
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:39:59
    پاسخ
    319 4

    طرف بچه اش كشته شده اگه حقشو بخواد ميشه فتنه گر؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:46:13
    پاسخ
    101 1

    به مولا اگر به روح اعتقاد داشته باشن اینا !!!

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:52:37
    پاسخ
    40 1

    احسنت توجیه شدیم تشکر

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:53:40
    پاسخ
    76 1

    باید در این روزنامه دروغگو رو بست

  • رادمان
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:55:33
    پاسخ
    79 1

    این توجیه روزنامه ی جوان یعنی اینکه ما عکس را طوری دست کاری کردیم که حرف غلط نماینده ی مجلس درست جلوه کند !!! یعنی برای درست نشان دادن حرف غلط یک نفر ،ما هم یک دروغ تصویری گفتیم !!! لابد طبق قاعده ی ریاضی "منفی در منفی میشه مثبت " در اینجا هم " دروغ + دروغ می شود راست "!!1

  • عباس عارف
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:55:57
    پاسخ
    43 1

    آگاهی بخشی هم جزء اصول و ارزشهای ماست .

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:57:07
    پاسخ
    44 1

    این طور قلب واقعیت می کنند خیلی حرفه ایی!

  • امیر
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:57:54
    پاسخ
    54 2

    خوب حالا شعور ملتو دیدی ؟ اونیکه روزنامه های ازقبیل جوان از شعورمخاطب تصور میکنن اسمش توهم است !

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:58:26
    پاسخ
    67 1

    خوب بهتر نبود به جای اینکه کلی زحمت بکشید تا عکس را با فوتوشاپ اصلاح کنید تیترتان را عوض می کردید این که ساده تر بود

  • عادل
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:12:50
    پاسخ
    38 1

    خب مگه مجبور بوده خبر با این عنوان چاپ کنه که بعد بخواد دست به سانسور بزنه؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:20:11
    پاسخ
    39 1

    آهاااااااااااااان پس بخاطر این بوده!!!!

  • حقگو
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:28:10
    پاسخ
    48 1

    اگر به قیامت اعتقاد دارید؟در دادگاه عدل الهی چه جوابی دارید؟واقعا کع

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:41:17
    پاسخ
    55 1

    عکس هم نوعی خبر است و روزنامه ای که به خود اجازه می دهد یک عکس را به میل خود تغییر دهد احتمالا از تغییر دادن خبرها هم ابایی نخواهد داشت.

  • هاشم
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:42:45
    پاسخ
    5 225

    کار درستی کرده. افراد معلوم الحال نباید در روزنامه ها باشند.

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:59:26
      130 6

      معلوم الحال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:51:22
    پاسخ
    53 8

    البته تا جایی که من یادم میاد این «مادر محترم» قبول نداره که پرونده پسرش در محاکم قضایی به سرانجام رسیده، بنابراین روزنامه جوان عجالتاً این مادر محترم رو هم تو لیست فتنه‌گرا بذارن.

  • soheil
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 12:00:43
    پاسخ
    25 0

    خیلی جالبه , دوستان واسه اینکه تیتر دروغ خودشون رو تغییر ندن , عکس رو تغییر میدن

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 12:07:18
    پاسخ
    21 1

    دمتون گرم که این عکس درست را گذاشتید باید از مادر ستار بهشتی دلجویی شود ببینید ماها هم وطن هم هستیم، اگر غربت نشین شوید که خدا نکنه بشوید می فهمید که هممون مثل یک خانواده هستیم و این خانم اشتون هم برای حفظ ظاهر اومده ملاقات این دو بانوی گرامی ایرانی مگر نه دلش برای این عزیزان و مردم ایران نمی سوزه بهتره یکی از دولت خودمون بره دستگیری و دلجویی کنه از مادر داغدار عزیز

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 12:23:55
    پاسخ
    6 231

    مادر فتنه گر باید معرفی شه اگه بچشو درس تربیت کرده بود فتنه گر نمیشد

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 12:38:41
      71 1

      به قول سهراب سپهری: سنگی از روی زمین برداریم/ وزن بودن را احساس کنیم. خداوکیلی چقدر توی این دنیا وزن داری؟

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 12:55:14
      75 3

      امیدوارم شما فرزندتون را طوری تربیت کنید که همه مخالفان و منتقدانش را جاسوس و فتنه گر معرفی نکنه...

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 12:59:54
      72 3

      تو واقعا عاطفه داري؟؟؟ انساني؟؟

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:00:58
      94 2

      اگرمادر خودت هم تورا درست تربیت کرده بود همچنین متنی را نمی نوشتی!!!!!!!!!

    • من
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:43:43
      76 2

      حالا بفرض هم اون درست تربیت نکرده ولی بچش شد عزیز دل مردم، شما که کلن بویی از معرفت و وجدان و عقل و فهم نبردی چی میخای بشی کاسب فته ؟؟؟؟؟؟؟

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 18:27:48
      53 2

      یعنی اگه امام علی(ع) یا پیامبر عزیزمون هم بودند با مخالفی که فقط یک وبلاگ نویس بوده در این دنیای عظیم مجازی !!! اینطور رفتار میکردند ؟! ... وای برشما که آبروی اسلام و شیعه علی رو در بین جوانان و مردم دنیا لکه دار میکنید... جواب خون شهدا و پیامبر بزرگمون رو فردا چطور میدید؟ ...

    • بی نام
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 19:15:58
      25 2

      برات به شدت متاسفم برو توبه کن

    • عظيم
      چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 19:17:14
      29 1

      خدا شفات بده

    • بانوی ایرانی...
      جمعه 23 اسفند 1392 - 01:19:29
      5 0

      بی نام عزیزی که با شعر سهراب جواب دادی،واقعا پاسخت زیبا بود.لذت بردم...

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:07:49
    پاسخ
    39 0

    این ایرادبه قوه قضائیه وارداست که چرا حق این مادر زجر کشیده گرفته نشد ؟افرین براین مادر پیگیر.

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:16:39
    پاسخ
    6 116

    مرگ بر فتنه گر ! نابود باد حتي عكس فتنه گر !!

  • بی نام
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:25:52
    پاسخ
    34 0

    "درگذشت و پرونده‌اش در محاکم قضایی به سرانجام رسید" سرانجام را شرح دهید(2 نمره)

  • هموطن
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:33:19
    پاسخ
    25 0

    با این عمل روزنامه جوان "تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل" والسلام

  • جیمی
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:36:35
    پاسخ
    26 1

    به قول مهران مدیری خییلیی ممنوونم...

  • فاطمه سادات
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:49:44
    پاسخ
    39 1

    برید خودتون رو رنگ کنید!!! کاسبان فتنه دیگه به یک پیرزن داغدیده هم رحم نمیکنن...

  • سعید
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 18:43:37
    پاسخ
    12 0

    امیدوارم کسانی که این کارو می کنن، چنین اتفاقی واسه خودشون بیفته تا بفهمن از دست دادن یه بچه واسه مادر چقدر سخته. هنوز تو این مملکت مادرایی هستن که چشمشون به دره شاید بچه شون 23، 24 سال بعد از جنگ برگرده. اینا چه می فهمن عاطفه مادری چیه. واسه یه لقمه نون، روی انسانیت چشم می بندن.

  • سهراب
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 21:34:31
    پاسخ
    15 1

    معلوم الحال چه اشکالی داره؟؟مجهول الحال خوبه؟؟؟؟؟

  • دانشجوی روانشناسی
    چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 21:57:00
    پاسخ
    16 0

    افرادی که از خودشان متنفرند به عوض عشق ورزیدن به همنوعشان از دیگران متنفر میشوند! دانشجوی روانشناسی

  • بی نام
    پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 12:33:30
    پاسخ
    16 0

    نمیدونم که اتفاقات سال 88 نبود این کلمه فتنه گر رو از کجامیخواستن یادبگیرن

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700