آنتونیو کونته در مورد آینده اش هنوز همه را نگران نگه داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از برد این هفته تیمش که آن ها را به رکورد 102 امتیاز کسب شده در طول یک فصل رسانده هم او حاضر نشد در مورد آینده اش اظهار نظری بکند و ترجیح داد از تیمش حرف بزند و بگوید تا مدتها این یوونتوس بحث داغ فوتبال ایتالیا خواهد بود. او پیش از به راه افتادن اتوبوس روباز یووه برای جشن قهرمانی در کنار هواداران شان در خیابان ها گفت:« من خیلی خیلی خوشحالم. راستش را بخواهید اصلا فکرش را نمی کردم بتوانیم 102 امتیاز بگیریم. هدف ما این بود که به اسکودتوی سوم برسیم. این خودش به اندازه کافی تاریخی بود. وقتی به این هدف رسیدیم سعی کردیم آمار امتیازات کسب شده را هم ارتقا بدهیم. حالا این رکورد مانع سختی برای کسانی خواهد بود که می خواهند آن را بشکنند. من هرگز دست از تشکر کردن از بچه ها برنمی دارم. طی این سه فصل آن ها فوق العاده بوده اند. گاهی اوقات مردم فراموش می کنند که پیروز شدن اتفاقی معمولی نیست بلکه یک استثنا است. اعضای کادر فنی و باشگاه و هواداران هم فوق العاده بودند. »
رکورد پشت رکورد به جا گذاشتیم
هواداران حاضر در ورزشگاه با بنرهایی آمده بودند که روی آن ها با شعار از کونته تقاضا کرده بودند در این باشگاه بماند ولی این مربی باز هم از پاسخ دادن به سوالات در این زمینه طفره رفت:« امروز ما باید همه تمرکزمان را روی حرف زدن از دستاوردهای این فصل و سه فصل اخیر بگذاریم. این بچه ها رکورد پشت رکورد به جا گذاشته اند و تا مدت ها در مورد این یوونتوس صحبت خواهد شد. درک می کنم که شغل شما ایجاب می کند این سوالات را بپرسید ولی دوست دارم به تمایل ما برای شادمانی با هواداران و بازیکنان احترام بگذارید. دوست ندارم هیچ کس جمله ای از میان حرف های من پیدا کند و آن را مثل بومرنگ به سمت خودم پرتاب کند. این ماجرا هم یک جایی تمام می شود اما با آرامش.» کونته می گوید راز سه اسکودتوی متوالی او به مسائل روحی و ذهن بازیکنان برمی گردد: «فکر می کنم اگر بچه ها روحیه تیمی نداشتند به هیچ جا نمی رسیدیم و کارمان مقابل تیمی مثل رم خیلی سخت می شد. در این سال ها تیمی ساختیم که آمادگی ذهنی زیادی دارد. حتی وقتی قهرمانی مان مسجل شد و تا دیروقت بچه ها مشغول شادمانی بودند هم توانستیم اول آتالانتا را ببریم و بعدش رم را شکست بدهیم. روبینیو دروازه بان سوم ما در این سه سال به ندرت بازی کرده اما باید از او هم تشکر کنم چون در رختکن حضور موثر و روحیه بخشی دارد. باید از او به طور خاص نام می بردم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غزاله A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    11 1
    عاشق يوونتوس هستيم ،كونته واقعا مربي فوق العاده اي هست يوونتوس يوونتوس يووووووه
  • بهی IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    8 5
    این تیم از ضعف تیمهای میلان واینتر استفاده کرد وگرنه چطور این تیم فراموش نشدنی زورش به گالاتاسترای و بنفیکای 9 نفره نمیرسه.........
  • محسن A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    3 7
    هر وقت دیدی یوونتوس پشت سر هم داره برد میاره بهش شک کن