امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال حاضر است برای ماندن در این تیم به آبی‌پوشان تخفیف بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی استقلال امروز ظهر به دفتر بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال رفت تا با او در مورد ماندن در این تیم صحبت کند. قلعه‌نویی می‌خواهد فصل بعد هم در استقلال بماند چراکه پیشنهادهای دیگری که او دارد، رضایتش را جلب نکرده و از طرفی او می‌خواهد حتما در تهران مربیگری کند.
سرمربی استقلال امروز در دفتر مدیرعامل باشگاه گفت که حاضر است به این تیم تخفیف بدهد تا به باشگاه هم فشار نیاید. مبلغ قرارداد قلعه‌نویی در فصل گذشته یک میلیارد و 300 میلیون تومان بود که او حاضر است این رقم را تا یک میلیارد تومان کاهش دهد. قلعه‌نویی که فصل قبل نتایج خوبی با استقلال نگرفت و حتی نتوانست تیمش را به لیگ قهرمانان آسیا برساند، تصمیم گرفته امسال تیمی جوان ببندد تا شاید بتواند با جوان‌ها نتایج بهتری بگیرد.
البته یکی از نکات مورد توجه در مذاکره قلعه‌نویی و افشارزاده، نتایج ضعیف استقلال در فصل قبل بود که سرمربی آبی‌پوشان را در موضع ضعف قرار داد و او مجبور بود در مورد رقم قراردادش کوتاه بیاید. با این حال خود قلعه‌نویی هم می‌داند که استقلال امسال قصد دارد کمتر پول خرج کند و بودجه باشگاه نسبت به فصل گذشته کمتر است. به همین دلیل علاوه بر اینکه خودش حدود 300 میلیون تومان تخفیف می‌دهد، قصد دارد بازیکنان جوان را جذب کند تا هم تیم را نسبت به سال گذشته متحول کند، هم اینکه خرج کمتری روی دست باشگاه بگذارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =