ملی پوشان والیبال ایران نسبت به امکانات هتل اقامت تیم ایران اعتراض کردند که قرار شد این موضوع از سوی کادر فنی تیم ایران به مسئولان اجرایی چهارمین دوره جام کنفدراسیون آسیا منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا (AVC CUP) از دوشنبه 27 مردادماه به میزبانی قزاقستان آغاز شده است و به مدت هفت روز در شهر آلماتی پیگیری خواهد شد.
هشت تیم شرکت کننده در این رقابت ها در دو هتل تخصیص یافته برای این رقابت ها اسکان یافتند که از نظر کیفیت و سطح با یکدیگر تفاوت زیادی دارند.
تیم های ایران، استرالیا، تایلند و هند در اوترا هتل که از نظر درجه بندی هتل ها دارای چهار ستاره است، مستقر شدند که این هتل به شکل سنتی و پنج طبقه است.
عصر روز گذشته بازیکنان تیم ملی ب والیبال ایران وقتی به هتل محل اقامت خود بازگشتند با قطعی آب گرم هتل و نداشتن فشار مواجه شدند که برای دوش گرفتن بعد از مسابقه با استرالیا با مشکل جدی روبرو شدند.
همچنین اینترنت طبقات هتل قطع بود و ملی پوشان والیبال ایران برای استفاده از اینترنت چاره ای جز حضور در لابی هتل نداشتند.
مجموع عوامل یاد شده به اضافه کوچک بودن اطاق ها، نامناسب بودن تخت و .. اعتراض ملی پوشان والیبال ایران را به دنبال داشت و کادر فنی تیم ملی ب ایران قرار شد این مشکل را امشب در مهمانی شام این رقابت ها با مسئولان برگزاری مسابقات مطرح و رسما اعتراض کنند.
البته دکتر «هان جو ام» رییس کمیته برگزاری مسابقات در نشست فنی مسابقات به دو هتل متفاوت این رقابت ها برای اسکان تیم ها اشاره کرده بود و دلیل آن را اسپانسر مسابقات دانست.
تیم ملی ب والیبال ایران قبل از ورود به هتل اوترا محل اسکان تیم های شرکت کننده در چهارمین دوره رقابت های جام کنفدراسیون آسیا، با هزینه فدراسیون والیبال در هتل هالی دی این به مدت چهار روز اقامت داشت که هتل بسیار خوب و با امکانات مناسب بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهره US ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    38 46
    بچه هاى واليبال بعد از اومدن به آمريكا و شرايط خوب هتل هاى اينجا ، انتظار دارند هتلهاى قزاقستان هم به خوبى هتل هاى آمريكا باشه ، متاسفانه اينطور نيست ، اگه يه كم مسئولين واليبال هواسشون جمع تر باشه ، هتلهاى بهترى براى اين عزيزان در نظر ميگيرند
    • پیروز A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
      10 0
      این تیم ب ایران دوسا عزیز نه تیم اصلی
    • بی نام RO ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
      9 0
      باهوش این تیم ملی پ هستش که رفته قزاقستان
    • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
      7 0
      تیم اصلی رفت امریکا این تیم ب هست
    • بی نام EU ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
      5 0
      عزيزم بچه هاي تيم ملي ب به آمريكا نرفته بودند.
  • آبتین A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    12 0
    لازم به ذکره عرض کنم تیم ملی ب در آلماتی هستش و عکس خبر آنلاین مربوط به تیم ملی الف، خیلی بده که حتی یه عکس از تیم ب ندارید، وبسایت فدراسیون این عکس هارو رو سایتش میذاره