شماره جدید مجله پنجره خلاقیت منتشر شد.

تیتر اصلی روی جلد این شماره به موضوع هدف‌گذاری اختصاص دارد و می‌توانید مطلبی متحول‌کننده در این باره بخوانید با این عنوان: «۲۰ نکته حیاتی برای هدف‌گذاری نتیجه‌بخش در زندگی» علاوه بر این، شیوه موثر «تابلوی اهداف» هم از سوی جک کنفیلد، نویسنده کتاب پرفروش سوپ جوجه برای روح در این شماره‌ی خلاقیت معرفی شده است. 

فاطمه دانشور، بانوی کارآفرین در این شماره خلاقیت از «یک نکته مهم برای خلق ایده‌های تجاری پرسود» نوشته است و از آلن پیز، مدرس طراز اول زبان بدن هم مطلبی با این عنوان می‌خوانیم: «چگونه بر اطرافیان‌تان تاثیر عالی بگذارید؟» دکتر مهرداد نامور در این شماره از این موضوع سخن گفته است که: «چگونه فرزندانی مسوولیت‌پذیر داشته باشیم» و با پاسخ به تست خودشناسی این شماره در می‌یابید: «آیا شما مستعد استرس هستید؟» یا نه.

از زیگ زیگلار در خلاقیت پنجاه و نهم، مطلبی کلاسیک می‌خوانیم با عنوان: «۶گام برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی» و کارماین گالو، مدرس برتر مدیریت هم از این موضوع سخن گفته است که: «راز فروش اپل چیست؟» کلینیک ایده‌پردازی کسب‌وکار با دکتر علی اصغر جهانگیری و «۳ نکته مهم برای رسیدن به بهترین نتایج» نوشته جو ویتالی، از مطالب دیگر مجله خلاقیت ۵۹ است. در شماره جدید خلاقیت، مطالب خواندنی و تحول‌بخش دیگری هم هست و می‌توانید آن را  از کیوسک‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه کنید.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =