کارمند سابق وزارت اطلاعات: تمام شبکه های تلویزیونی خارجی به جز BBC و VOA دست ما است

صدا نوشت:

اکبر خوشکوشک، کارمند سابق وزارت اطلاعات در مصاحبه ای گفت: یکی دیگر از کارهای ما این بود که کسانی که در ایران بودند و قصد داشتند از کشور بروند را تشویق می کردیم از کشور خارج شوند. دلیل آن هم این بود که نگویند کشور ما یک کشور بسته است.

او گفت: در خصوص بازگشت افرادی که در خارج از کشور بودند و می خواستند به ایران برگردند، آقای علیرضا نوری زاده خیلی با ما همکاری می کرد. همچنین افرادی مقل شهرام همایون، ضیا آتابای و غیره.

خوشکوشک گفت: تمام تلوزیون های فارسی زبان خارج از کشور به جز بی بی سی و صدای آمریکا، از همان موقع تحت نظارت جمهوری اسلامی هستند. به جمهوری اسلامی فحش هم می دهند اما کارهای لازم را هم انجام می دهند. یعنی جمهوری اسلامی چنین پتانسیلی دارد که بتواند اینها را جذب کند.
او گفت: من در آمریکا و اروپا با خیلی ها که رفته بودند صحبت کردم. کسانی که ارتشبد بودند، سپهبد بودند، وزیر بودند، معاون وزیر بودند و بالاخره در حکومت گذشته منصب دار بودند، ما با اینها صحبت کردیم. خیلی از اینها به ایران برگشتند و زندگی شان را پس گرفتند و دوباره از ایران رفتند. یعنی به ایران می آیند و می روند. رفت و آمد دارند.

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404485

برچسب‌ها