مهر نوشت:

عضو ناظر شورای پول و اعتبار با بیان اینکه در جلسه عصر امروز این شورا موضوع کارمزد کارتخوان ها مطرح نشد، گفت: در جلسه بعد نرخ سود سپرده ها مورد رسیدگی قرار می گیرد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارتباط با نشست عصر امروز شورای پول و اعتبار اظهار داشت: در این نشست دستورالعمل نحوه ایجاد موسسات پولی و بانکی و همچنین بانک ها در مناطق آزاد مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه موضوع مذکور در این جلسه به نتیجه نرسید، گفت: به دلیل اهمیت موضوع تمام وقت جلسه به همین دستورالعمل اختصاص یافت و بنا شد در جلسه بعدی به اتمام برسد.

پورابراهیمی ضمن اشاره به عدم طرح گزارش دریافت کارمزد از کارتخوان های فروشگاهی در این نشست در ارتباط با زمان رسیدگی شورا به نرخ سود گفت: بنا شد طبق درخواست اعضاء در جلسه بعدی این موضوع مطرح شود.

به گزارش تسنیم، بانک مرکزی نیز اعلام کرده است یکهزار و یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار در تاریخ 18/1/1394 برگزار شد.

در این جلسه کلیات مقررات ناظر بر بانکداری برون مرزی مورد تایید اعضاء قرار گرفت و مقرر شد جزئیات آن در جلسه آتی شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =