معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مسیر نهایی شده سی امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، اکبر فرج اللهی در جمع خبرنگاران گفت: این دوره از تور هفتم تا دوازدهم خرداد ماه سال جاری و در مسیر استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی برگزار می شود.
وی افزود: رکابزنان در اولین مرحله مسیر تبریز به مشکین شهر را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم تور در مسیر سرعین به تبریز رقابت خواهند کرد.
فرج اللهی گفت: دوچرخه سواران در مرحله سوم در مسیر تبریز به ارومیه و در مرحله چهارم در مسیر ارومیه به شبستر رکاب خواهند زد.
جانشین مدیر این تور افزود: در مرحله پنجم کاروان تور از شبستر به جلفا ترانسفر می شوند و رکابزنان مسیر جلفا به کلیبر (منطقه آینالی) را رکاب می زنند و سپس به تبریز ترانسفر شده و در مرحله نهایی و ششم در داخل شهر تبریز رقابت خواهند کرد.
گفتنی است، عنوان قهرمانی بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران(آذربایجان) تیر ماه سال گذشته به قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز و تیم پیشگامان کویر یزد رسید.
در پایان این رقابت ها و در مجموع انفرادی، قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز برای نهمین بار در طول این رقابت ها و با 25 ساعت و 32 دقیقه و 35 ثانیه بر سکوی نخست ایستاد. در مجموع تیمی نیز پیشگامان کویر یزد با 76 ساعت و 43 دقیقه و 44 ثانیه اول شد.
13 تیم خارجی به همراه پنج تیم داخلی در این رقابت ها حضور داشتند و مسیر 990.4 کیلومتری تور را در شش مرحله رکاب زدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =