پر بیننده‌های فرهنگی: عکس عطاران و مدیری / بیزاری یک بازیگر از سلفی / پشت صحنه پایتخت

پنج تصویر منتشر نشده از رهبر معظم انقلاب، تصویر رضا عطاران و مهران مدیری در کنار هم، بیزاری کاترین دونوو از گرفتن عکس سلفی و ... از جمله خبرهای پربیننده فرهنگی بودند.

5 تصویر قدیمی منتشرنشده از رهبر انقلاب با فرزندان شهدا

 به مناسبت برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تصاویری قدیمی از دیدار رهبر معظم انقلاب با فرزندان شهدا در قالب پوستر برای اولین بار در فضای نمایشگاه کتاب نصب و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. این پوسترها شامل تصاویری از حضور فرزندان شهدا در کنار رهبر انقلاب به همراه دستخط‌هایی از معظم له خطاب به این فرزندان شهدا و دانش‌آموزان است كه مصلاي تهران آنها را آماده و منتشر كرده است.


عطاران و مدیری 25 سال پیش

روز یکشنبه 20 اردیبهشت سالروز تولد رضا عطاران بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «سیمرغ» به کارگردانی قطب‌الدین صادقی با بازی رضا عطاران و مهران مدیری و جمع گسترده‌ای از اهالی تئاتر سال 1369 روی صحنه رفته بود. مدیری و عطاران که این روزها به عنوان چهره‌های شناخته شده‌ای در دنیای طنز مطرح هستند سال‌ها قبل راه خود را از تئاتر آغاز کرده بودند. 

ارسطو و بابا پنجعلی پشت صحنه پایتخت

احمد مهرانفر عکسی از پشت صحنه سریال پایتخت را در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر‌آنلاین، «پایتخت» که پیش از این در ایام تعطیلات نوروز روی آنتن می‌رفت، این بار قرار است در ایام ماه مبارک رمضان پخش شود. 

بیزاری ستاره پیشین سینمای فرانسه از عکس سلفی

بازیگر برنده جایزه بفتا، که با فیلم «گوش به زنگ باش» درشصت‌و‌هشتمین جشنواره فیلم کن حضور دارد، از سلفی گرفتن بیزار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاترین دونوو، بازیگر مشهور سینمای فرانسه ادعا کرده که دیگر در فرانسه ستاره‌های واقعی وجود ندارند، او از اوج گرفتن شبکه‌های اجتماعی و عکس‌های سلفی نیز اظهار تاسف کرده است. 

یادداشت یک معلم درباره سریال مدیری

روزنامه شهروند زور یکشنبه 20 اردیبهشت یادداشتی را از یک معلم درباره سریال مهران مدیری منتشر کرد.

در این یاد داشت آمده بود: «ناگهان دل درد شدیدی به سراغ مدیر مدرسه می‌آید و شبانه او را راهی بیمارستان می‌کند. پس از سردرگمی و بی‌سامانی در بیمارستان‌های دولتی، فرزندانش از سر بی‌تابی و به پیشنهاد یک پرستار، او را به یکی از نام‌آورترین بیمارستان‌های خصوصی می‌برند. به سرعت پرستاران دور و بر مدیر را می‌گیرند و دکتر کشیک با تشخیص انسداد روده، دکتر متخصص را فرا می‌خواند. پزشک متخصص تشخیص را تأیید و اتاق عمل برای یک جراحی سنگین آماده می‌شود. همه چیز فراهم می‌شود و بیمار با دردی کشنده در آستانه ورود به اتاق عمل قرار می‌گیرد.» 

عکس عادل فردوسی‌پور در نمایشگاه کتاب

عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود برای حضور در مراسم رونمایی از کتاب تازه‌اش که از سوی نشرچشمه منتشر شده به نمایشگاه کتاب تهران رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «هنر شفاف اندیشیدن» کتاب تازه‌ای است که فردوسی‌پور آن را ترجمه کرده است. 

تصاویری که به تهران جان دادند

این روزها طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» تمام بیلبوردهای تبلیغاتی تهران را به یک اثر هنری تبدیل کرده است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =