تقلب در امتحانات و اشتباهات انسانی در تصحیح برگه دو عامل مهمیست که باعث می شود کنکوری ها با تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی در کنکور مخالف باشند.

به گزارش خبرآنلاین، گذشت آن زمانی که کنکوری ها حاضر بودند به هر قیمتی کنکور را بپیچانند و آن سه چهارساعت تعیین سرنوشت را نگذرانند. حالا با قانون جدید تاثیر سوابق تحصیلی، همین کنکوری ها بیشتر از هر کسی دیگر به این نتیجه رسیده اند که بهترین راه برای ورود به دانشگاه در این سیستم آموزشی، همان سه چهارساعت تست زدن است و بس!


تا چند سال پیش، تاثیر سوابق تحصیلی و یا همان شرط معدل، فقط مثبت هایش اعمال می شد. یعنی هر کسی معدل خوب داشت، وضعش بهتر می شد و هر کس سوابق تحصیلش بد بود، تاثیر در کنکورش نداشت. الان اما دوسالی می شود که این قانون عوض شده و جای خود را به تاثیر مستقیم سابقه تحصیلی داده. اتفاقی که در راستای حذف کنکور افتاده است.


در دید اول، این کار بهترین روش برای محک زدن کنکوری هاست. کسی که در دوره دبیرستان خوب درس خوانده و معدل خوب کسب کرده، حقش است که نتیجه بهتری بگیرد حتی اگر در سه چهارساعت کنکور، وضع خوبی نداشته باشد.


تا اینجایش درست. اما خود کنکوری ها که اول با کنکور مخالف بودند و موافق تاثیر سابقه تحصیلی، با مواردی مواجه شده اند که باعث شده کمی از این تاثیر مستقیم دلچرکین شوند.


خیلی از آن ها اعتقاد دارند که در کنکور، اشتباهات انسانی صفر است اما در تصحیح اوراق نه. می گویند یک مصحح ممکن است خطا کند و یا خسته باشد و حتی دو مصحح، نظری متفاوت از هم داشته باشند. یکیشان سختگیر باشد و دیگری آسانگیر.


یکی از کاربران کنکوری می گوید: هرجور میشینم حساب و کتاب میکنم،هنوز کنکوربا همه ی ایرادهاش معیار عادلانه تریه واسه رفتن به دانشگاه. از اصلی ترین ایرادای کنکور تعیین سرنوشت چند سال مطالعه توی چهار ساعته


دیگری معتقد است: این رو هم بگو که چقدر تقلب میشه تو همین نهایی ها....کسی هم که معدلش خراب شده دیگه راه جبرانی نداره.......این کجاش خوب است؟؟؟


اشتباهات انسانی هم در کامنتی اینطور تصویر می شود: یک مغلم یک برگه رو تو صبح و بعد از ظهر تصحیح کنه دو تا بارم متفاوت میده. چطور میشه کل کشور رو با امتحان تشریحی سنجید؟ تازه این که شهرهای بزرگ همیشه معدل بالاتری دارن چون از مدرسه های بهتری برخوردارن جدا. این که امکان تقلب و تبنی تو کنکور خیلی کمتره تا امتحن نهایی به کنار. درسته این تفاوت شرایط محیطی تو کنکور هم هست ولی باز تلاش فردی خیلی تاثیر بیشتری تو کنکور داره تا امتحان نهایی. به علاوه با امتحان نهایی هیچ وقت یک فرد دیگه فرصت جبران نداره.

 


عده ای هم هستند که بحث تقلب را پیش می کشند. می گویند شاهد این بوده اند که در امتحانات نهایی تقلب می شود و بعضی ها هم شاهد فروش سوالات در برخی مواقع بوده اند.

یکی از همین افراد می گوید: تویه حوزه ی ما همه تقلب میکردن به خدا هیچوقت یادم نمیره که مراقبا میومدن میگفتن یه ذره اروم تر کسی بیرون نشنوه


دیگری می نویسد: درسته که با یک آزمون نمیشه محک زد ولی عوامل دیگرو باید بررسی کرد ، مثل فروش سوالات حالات روحی و اخلاقیات مصحح ها . جدا از این ها یکی که دیپلم ریاضی دارد و در کنکور تجربی شرکت می کند ، برای دیپلم امتحان هایش با رشته های تجربی متفاوت بوده و نمی توان معادل سازی کرد و همه را با یک ترازو سنجید . درسته برای مثال بالا 19 درصد تاثیر می دن ولی همین 19 درصد تاثیر دادن هم عادلانه نیست . نیاز به یک برنامه ریزی دقیق می باشد تا حق کسی خورده نشود .
بحث عدالت هم پیش کشیده می شود. یکی از کنکوری ها معتقد است: عزیز ما به دنبال عدالت بیشتریم، کنکور عدالتش نسبت به امتحانات نهایی بیشتره.


دیگری می گوید: . واقعا ظلمه ...حداقل با این وضع برگزاری امتحانات نهایی تاثیرش نهایت ظلمه ...دوست خودم پارسال دو کارنامه گرفت اولیش معدلش ۱۶ بود بعد کارنامه دوم که گرفت معدلش ۱۸/۵ شده ...قابل توجه که باباش کارمند آموزش و پرورش هستن بعد ما که دستمون جایی بند نیست با معدل خودمون باید در برابر اینا رقابت کنیم...بخدا ظلمه...


کنکوری دیگری می گوید که خیلی وقت قبل امتحان نهایی داده و آن موقع نمی دانسته تاثیرش مستقیم می شود: واقعا نامرديه موندم با چه تدبيري تصويب كردن من ساله 88نهايي دادم اونسال معلما ميگفتن تاتيرش 15 اونم تازه مثبته خب معلومه ما تلاش نكرديم الان كسايي كه ازمون ميدن راحت ميخونن نمره هم ميارن....جونه ما خبر انلاين به گوش سازمان سنجش برسون


یک کنکوری دیگر تاثیر مستقیم را بدون تحقیق قلمداد می کند و می گوید:با سلام خدمت شما آقای خدایی تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی واقعا از روی بی برنامگی و تحقیقات قبلی بوده,تو حوزه ای که امتحان میدادم چقدر تقلب میشد,پدر دوست خودم معلم شیمی بود و ناظری که بالای سرمون بود به خود من و دوستم که پدرش دبیر شیمی بود تقلب رسوند. واقعا این انصافه؟ واقعا تا کی باید تقصیراتمون رو بندازیم گردن کمیته ی تصمیم گیری و غیره. کی میخواد جواب این آینده ای که قراره اینجور تعیین بشه جوابگو باشه. چرا دانش آموزان و خونواده هاشونو اینقدر تحت فشار میذارید و اذیت میکنید. فکر اون دنیاتون هم باشید,با سرنوشت دانش آموزان اینجور بازی نکنید,ناله و نفرین خونواده ها و بچه هایی که سر جلسه تصحیح و ... حقشون ضایع شده رو پشت سر خودتون نذارید. کو این عدالت آموزشی, خبر انلاین پیگیری کن,ممنونتیم.

فرد دیگری این طور نظر داده: من سال ٨٣ كنكور دادم اون موقع ديپلم تاثيري نداشت الانم فوق ليسانس رشته زيست شناسي دارم وبيكارم و ميخوام دوباره كنكور بدم ولي معدلم پايينه، الان با اين امتياز چ جوري كنكور بدم؟؟؟؟؟؟ لطفا تجديدنظر كنين ٢ سال بيكاري و ٣٢ سال سن كم فشار مياورد حالا تاثير معدل تو كنكورم بهش اضافه شد.


مخالف دیگری نظرش را اینطور ثبت کرده است: اگه تو کنکور 5 درصد احتمال تقلب هست که من اصلا تقلب تو کنکور رو قبل ندارم تو امتحان نهایی که 50 درصد احتمالش هست تاثیر سوابق تحصیلی در دانشگاههای دولتی باید برداشته بشه حالا برای بقیه دانشگاهها اشکالی نداره ولی برای رشته های دولتی مخصوصا در رتبه های تاپ ، حتی از دست دادن یا گرفتن به نا حق ، حتی نیم نمره در امتحانات نهایی ، می تونه رتبه و رشته افراد و به طبع اون آینده اون شخص رو به کلی دگرگون کنه.صد در صد مخالف تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی در کنکور و گزینش رشته های دولتی هستیم.بهترین راه تاثیر مثبت سوابق تحصیلیه.


یکی دیگر از کاربران این طرح را ناعادلانه می خواند و می نویسد: با سلام. نا عادلانه ترین اتفاق ممکن که می تونست اتفاق بیفته همین تاثیر معدل و سوابق تحصیلی است که متاسفانه اتفاق افتاده است. من عاجزانه از تمامی مسئولین کشور خواهشمندم زودتر تا حقوق بیشتری پایمال نشده جلوی این بی عدالتی که اظهر من الشمس می باشد را بگیرند. تقلب، پارتی بازی، نمره دادن های بیجا و بی پولی طیف گسترده ای از دانش آموزان و دلایل متعدد دیگر باعث این امر می باشد. امیدوارم صدای من و امثال من که بسیار زیاد هستند شنیده شود.


البته در این بین، موافقانی هم وجود دارند. یکی از این موافقان می گوید: : تاثیر مستقیم نمرات نهایی بسیار خوب است چرا که یک معیاری است برای همه بچه ها و اگر غیر این میبود جای اعتراض است چرا که یکسری از مدارس نمراتی که برای دانش اموز منظور می کنند با واقعیت دانش اموز هم خوانی ندارد چاره ای جز این نیست و امتحانات نهایی برای همه هست

کسانی هم هستند که اول با تاثیر معدل موافق بودند و حالا نظر دیگری دارند: خبرآنلاین خواهشمندم به طور جد این مشکل رو پیگیری کنید من قبلا موافق تاثیر معدل بودم ولی الان که نظرات رو خوندم متحول شدم


این طور که از نظرات برمی آید، هنوز تا شرایط استاندارد برگزاری امتحان نهایی و تصحیح اوراق فاصله زیادی داریم که طرح تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی می تواند در این شرایط به کنکوری ها ضربه بزرگی وارد کند.
17304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 86
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهربان توسی A1 ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    بهترین حالت همون 50 سوابق تحصیلی 50 هم ازمونه
    • همایون RO ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      108 1
      هنوز ظاهرا ندیدی تو امتحانات نهایی چطور تقلب میشه
    • علی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      49 2
      نظرت برا خودت خوبه..با اینکه من نهایی معدل 19.5دارم اما با تلاش یک ساله الان خیلی سطح علمیم تغییر کرده و متاسفانه این معدل فقط تاثیر بد داره برا.....ویا برا هر کسی که واسه کنکور خونده........ تنها کنکور راه حل......اما منطقه بندی کنکور باید تغییر کنه......
    • علی اصغر A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
      24 0
      اصلا امتحان نهایی دادی؟مگه مصحح همه یکیه؟مگه اصلاح ورقه سلیقه ای نیست؟ مگه تقلب نمیشه؟ اون وقت حق ماکه تقلب نکردیم چی میشه؟ لطفا اول فکر کنید بعدا نظر بدید
    • امیررضا A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
      7 2
      شما سکوت کنی بهتره.....
  • محمدعلي A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    42 4
    سوالات درس دين و زندگي امسال واقعا غير استاندارد و نادرست بودند تا جايي كه حتي در قسمت پرسش و پاسخ گروه تاليف معارف و قرآن فردي نظر كارشناسان را خواسته بود كه آنها براي مثال ايراداتي را نوشته بودند كه تقريبا به اندازه ي يه ورقه بزرگ مي شد اما رييس مركز سنجش اعلام كردند كه سوالات كاملا استاندارد است و سخت نيست و مشكلي ندا يا در درس فيزيك هر ساله ١٧ سوال با وقت ١٢٠ دقيقه طرح.مي گرديد اما امسال همان ١٧ سوال بود با اين تفاوت كه هر سوال چندين و چند بخش داشت و باز هم همان ١٢٠ دقيق وقت از اين هم نبايد گذشت كه در برخي حوزه ها برگه ها به علت سستي مراقبين بسيار دير توزيع مي گردد براي ما ساعت ٨ و پنج دقيقه توريع شد و حتي زودتر از حد هم جمع شد چون مراقبين مي خواستند چايي بخورند و استراحت كنند
    • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
      14 0
      خبرانلاین واقعا ممنون داری پیگیری میکنی من ایندم سر این موضوع داره اغون میشه تو رو خدا حرف ما را به گوش مسئولان برسون
  • بی نام A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    56 1
    تصحيح امتحان نهايي واقعا ايرادات بسياري دارد كليد هاي امتحان نهايي بسيار غيرعلمي نگاشته مي شوند گاهي توضيحات بيش از حد انتظار دارند و گاهي كمتر بعد مسئولين مي گويند ما در زير كليد مي نويسيم كه به راه حل هاي مشابه نمره داده شود اما مصححي مي گفت كه من آنقدر برگه تصحيح مي كنم كه حوصله ي خواندن راه حل جديد ندارم و نمره نمي دهم و مي گويم اگر راه حلش درست است اعتراض دهد يا اينكه مي گويند دو مصحح تصحيح مي كنند ظاهرا خيلي خوب است اما پس چرا بعد از اعتراضات نمره ١٥ به ١٩ تغيير مي كند آيا مصحح دوم متوجه اين اختلاف نشده مصححين مي گويند ما باهمكارانمان قرار مي گذاريم تا تصحيح دوم يكدير را برعهده بگيريم و بدون تصحيح برگه ها را تاييد مي كنيم
    • ....... A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
      5 0
      واقعا بعضی از مصححان حقوق دانش اموز را نادیده میگیرند و به خاطر راحتی کار خودشان با اینده یک جوان بازی می کنند .
  • بی نام A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    37 2
    شيوه برگزاري امتحانات داراي ايراداتي است رييس مركز سنجش مي گويد امكان تقلب وجود ندارد زيرا فاصله صندلي ها در حدود يك متر اند اما در همين حوزه امسال ما فاصله صندلي هم حتي سي سانت هم نبود برخي از مراقبين بسيار بد اخلاق هستند و با دانش آموزان بد رفتاري مي كنند و با كوچكترين حركتي برگه دانش آموز را صفر مي دهند اما برخي كاملا بي توجه اند حتي در حوزههايي دانش آموزان جواب را براي هم مي خوانند ولي مراقب بي تفاوت ست برگه ها بسيار دير توزيع مي گردد و زودتر هم جمع مي شود
  • بی نام RO ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    30 1
    امسال سطح سوالات نهایی بسیار بالاست و متاسفانه شهرستانها سطح نمرات پایین به نظرم تمام این طرحها فقط برای فراهم نمودن امانات برای حثور قشر مرفه و بچه های شهر های بزرگ است یه دانش اموز بهترین دلیرستان تهران که اکثرا دبیرانش طراح سوال هستند با یه شهرستان مرزی فقیر باید تفاوت داشته باشد و بهرحال قانونی وضع بشه که این دانش امو ز شهرستانی نتونه یه رشته خوب قبول بشه واقعا متاسفم برای قانونگذادتن و متاسفم برای خودمون که تو شهر هایرکوچک با این مشکلات همچنان حق بچه هامون ضایع میشه
  • مهدي A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    30 2
    به نظرم دوستان درست گفتند و تاثير دادن امتحان نهايي به دلايلي كه ذكر شد ناعادلانه هست. ولي به دانش آموزايي كه سال ديگه كنكور دارن ميگم كه اصلا نااميد نباشن، معدل تاثير داره ولي هنوز هم اثر كنكور خيلي خيلي بيشتره. خود من معدلم نزديك به ١٥ بود، تلاش كردم واسه كنكور درصدام بالا بود رتبه ام كمتر از ١٥٠ شد. حتي اگه معدلتون افتضاحه، اميدتون رو از دست نديد. تلاشتون رو بكنيد و مطمئن باشيد جواب مي گيريد.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    38 0
    امتحان عربی سال 90 خیلی مزخرف سخت بود . کل بچه ها معترض بودن .مدیر دبیرستان حوزه امتحان بعدی اومد گفت خیالتون راحت ب مصحح ها کلید جدید دادن من خودم فکر میکردم 9 یا 10 میشم با کلید جدید 14 15شدم میخام بگم امتحانات کتبی چ قدر بی درو پیکرن
  • بی نام US ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    76 0
    همون روز اول اینجا کامنت گذاشتم اون کسانی که محروم هستند ، آشنا و پارتی ندارند ، در ناطق ضعیف درس میخونن ، درصورتی که کنکور حذف بشه نابوود میشن.میتونین برین بررسی کنید :
    • هادی RO ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
      49 0
      موافقم شدید
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    15 0
    با تاثير مستقيم معدل تو كنكور بچه هاي مناطق محروم به دليل عدم دسترسي به معلمين و اساتيد برجسته عملا نابود ميشن، از طرفي دوست من ديپلمشو سال ٨٢ گرفته الانم با مدرك دكترا بيكاره،اين بنده خدا چون معدلش پايينه نميتونه دوباره كنكور بده،
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    12 3
    من پارسال کنکوری بودم و کنکورمو خوب دادم طوری ک بدون محاسبه معدل نهایی رتبم حدود دو هزار منطقه سه میشدبا توجه ب برنامه تخمین رتبه قلم چی ولی چون معدلم بد بود حدود ۱۳ رتبه و آینده همه چیزمو نابود کرد رتبم ۵ هزار شد. واقعا این شرط معدل برای بچه های شهرستان های کوچیک ظلمه
  • عبداله A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    7 0
    بچه هام که در دوران دبیرستان در یک مدرسه تحصیل می کردند به دلیل افشا کردن دزدی های مدیر مدرسه از امتحانات محروم و نمره انضباط . . گرفتند.مدیر ابتدا تنزل و بعد بازنشسته شد. ولی چوبش به تن بچه هام که خیلی هزینه کردن و زحمت کشیده بودن نشست. سراسری روزانه تو فاصله 120 کیلومتری تهران قبول شدن. روزی 240 کیلومتر سفر. اگر شرط معدل نبود به حقشون میرسیدن.ماها که اهل سهمیه نیستم به سختی بچه هامون به اینجا رسیدن. این ظلم آشکار نیستهنوز یکسال نشده میگن اینجا امیدی نیست, باید بریم. ناچاریم از ایران بریم.تازه اینا مسجدین
  • دانشجوي پزشكي A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    10 1
    بسيار خوشحالم كه از اين برهه رد شدم. ولي امتحان نهايي اصلا و ابدا نميتونه جايگزين كنكور بشه. مشكلات سوالات تشريحي خيلي زياده درسته كنكور هم مشكلات زياد داره اما با اين امكانات بهترين گزينه هست. اگه امكانات وجود داشت ك دبيرستاني ها در طي ٣ سال ٦ كنكور بدن و مثلا ميانگين نمره ٥ تا از كنكورها رتبه فرد رو مشخص ميكرد بهترين حالت بود. اينجوري هم كسي اگه سرجلسه حالش بد شد يا به هر دليلي يك امتحانو خوب نداد يك سال از زندگيش عقب نميافته و از اون سمت هم اون فرد بايد تو ٥ تا كنكور ديگه نمره هاي خوبي كسب كنه و اين يعني فرد ٣،٤ سال رو خوب درس خونده . اين حالت ايده آل هست اما مسلما امكانات كشور متناسب با برگزاري اين تعداد ازمون رو در يك سال نيست.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    4 30
    1. کنکور باید حذف شه 2. همه بتونن وارد دانشگاه ها شن 3. معدل فقط برای اولویت قبولی در رشته های پرطرفدار باشه و 4. برای عدالت بیشتر خود دانشکاه ها هم در کنار معدل یک تست از همه داوطلبان برای رشته های پرطرفدار بگیرند، تا حق اونی که به هر دلیلی معدلش خوب نشده ولی توانایی بالایی داره، از بین نره. در ضمن 1. با مؤثر کردن معدل دیپلم، یک دغلبازی جدید به مصیبت های قبلی اضافه می کنیم: اینکه دبیرستان ها پول بگیرند و معدل بالا تقدیم کنن. 2. کافیه معدل کسی خراب شه، دیگه برای همیشه شانس تحصیل و رقابت رو از دست می ده بویژه به این خاطر که قراره تأثیر معدل سال به سال بیشتر بشه و این اصلاً انصاف نیست.
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    19 1
    تا وقتی تقلب ککنترل نشه سوابق تحصیلی تاثیرش بی فایده است
  • بي نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    5 17
    ب نظرم كنكور يكي از بدترين روش براي ورود ب دانشگاهه،،،يكي ك وضع ماليش خوب نيس و نميتونه تو كلاس هاي كنكور شركت كنه يا كتاب تهيه كنه تقصيرش چيه؟؟ ب اون ظلم ميشه و همچنين آدم فقط بهترين دوران زندگيش رو بايد بخاطره ٤ ساعت تباه كنه باز اگه سال ب سال سخت تر نشه يه چيزي ولي با اكتفا ب كتاب درسي هيچ نميشه منفي هم آورد
  • سهیل A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    2 18
    اگه به جای اینکه کنکور رو رو تستی میگرفتن" کوتاه پاسخ"یه حالتی از تشریحی که فقط یک کلمه یا یک عدد لازمه میگرفتن نصف مشکلات حل میشد
  • ابوالفضل US ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    25 0
    من امسال یعنی همین پنجشنبهبعدی کنکور دارم.منم واقعا نهایی رو قیبول ندارم.تقلب که تا دلتون بخواد فراوونه.یکی از دبیرامون میگف آمل خیلی سر تصحیح سخت گیری میکنن ولی بابل برا اینکه رتبه های بهتری تو کنکور بیارن نمره ها رو دست بالا حساب میکنن.حتی تو شهر خودمون اتفاق افتاده که دبیر جغرافیا اومده فیزیک ریاضی رو تصحیح کرده.دبیرای برتر شهر هم که یخورده سواد دارن هم اینقد کلاسشون بالاست که نمیان برگه تصحیح نمیکنن...هی چی بگم.برا امسال کنکور چشمم 1.5 نمره ضعیف شد بعد اینجوری حقمون خورده بشه
  • عدالت کجاست A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    11 0
    سلام اومدم فقط بگم سال دیگه کنکور دارم و امسال نهاییم رو بخاطر فوت عموم خراب کردم منی که معدلم تا پارسال نوزده و نیم بود امسال شدم چهارده. اگه بخاطر این سوابق و بی برنامگی سال دیگه کنکورم خراب شه و تمام زحماتم واسه پزشکی بر باد بره.ازتون نمیگذرم که اینجور با آیندم بازی کردید. با تشکر. لطفا شما که صداتون میرسه صدای ما باشید. ای که دستت میرسد کاری بکن پیش ازان کز تو نیاید هیچ کار دوست دار خبر آنلاین.
  • عدالت کجاست A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    13 0
    باسلام من امسال عموم فوت کرد و نهاییم شدم 14 من که تا پارسال نوزده بودم اگه معدل باعث قبول نشدنم بشه واسه پزشکی خوودمو میکشم. خونم گردن این بی برنامگی و مسوولان که میدنم عین خیال کسی نیست. ممنونم ازت خبر انلاین اگه صدای ما رو برسونی ای که دستت میرسد کاری بکن....
  • رضا A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    17 0
    نمیدونید از وقتی بحث مستقیم شدن معدل شده با معدل کم برادرم که بدلیل بستری شدن تو بیمارستان اتفاق افتاد,چه اعصابخوردی داریم ما,واقعا درسش عالی هست,معدلش بالا تا دوم دبیرستان,ولی این چه برنامه و قانونیه,کنکور حق ماست,درس خوندن تو هر شرایطی حق ماست,ابرادرم چه گناهی کرده...خانواده ما چه گناهی کرده. کم نیستن مثل ما. بابا محض رضای خدا یکی حرف این بچه هارو گوش کنه,محض رضای خدا. صدای این بچه ها رو بگوش یکی برسون....دستی از دل این بچه ها بردارید...مشکلاتشون رو زیاد نکنید با این تصمیمات...
  • بهار A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    4 53
    به نظرمن این سوابق تحصیلی خیلی خوبه چون من خیلی معدلم بالاست
    • trash IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      6 0
      بالا یعنی چی گلم؟؟ یعنی 20؟ حتی اگه 19.5 شده باشی میدونی چه تاثیری مخربی رو رتبت داره اگه بخوای برای زیر 1000 بخونی؟؟
    • محمد A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
      9 0
      واقعا دخترا بد نیستن فقط امثال تو اسمشو خراب می کنن
  • david EU ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    44 0
    انصافا ظلمه. بخدا توی امتحانات نهایی خیلی بی قانونی میشه . بخدا حق نیس. من خودم معدله دیپلمم پایینه ولی الا سرم به سنگ خورده و دارم واسه کنکور پزشکی حقه الان من ضربه بخورمم به خاطر این قواتین. الکی و بی برنامه .. ترو خدا منصرف شین
    • فریده IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
      5 0
      موافقم باهات دوست عزیز...خبر انلاین یعنی نمیخوای درخواستمونو به گوش سنجش برسونی؟
  • علیرضا A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    3 0
    خبر آنلاین عزیز ما که دستمون به جایی نمیرسه ... هیچکس به حرف ما گوش نمیکنه چون هیچ کس برای ما ارزشی قایل نیست ... خواهشا شما پیگیری کنید و ما رو از این ظلم بزرگ نجات بدید .
  • رسول A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    3 0
    امتحان نهایی ها خیلی مشکل دارن بگذاریش : تقلب و ... تصحیحش که نگوووو :| تو رو خدا این همه به ما ظلم نکنید
  • سجاد FI ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    7 0
    سلام و ادب ببین خبرآنلاین عزیز فایدش چیه؟ وقتی به حرف ما بدبخت ها سبزی هم ریز نمکنن
  • پشت کنکوری A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    7 0
    این نوع تاثیر سوابق تحصیلی واقعا بی انصافیه... یعنی کسی که دیپلمش رو خراب کرده دیگه حق برگشت نداره؟ شما رتبه ی من رو با این عمل نزدیک 6هزار تا جا به جا کردید و منو نشوندید پشت کنکور...در صورتی که برام خنده داره وقتی پسر خالم میاد خونه میگه چه حوزه ی باحالیهبرگه هامونم جا به جا میکنیم از دوستان بنده کسایی بودن که برگه سر کلاس میاوردن روی پای خود شعر مینوشتن معنی واژه و شیمی مینوشتن...اونوقت یکی مثل من که تو عمرش تقلب نکرده باید به خودش لعنت بفرسته که چرا این کارو نکرده... این حق نیست به هیچ وجه...این همه سهمیه به هر کسی میدین.کسایی که خودم شاهدم با پارتی بازی درصد جانبازی گرفتن ولی الان پسرشون با چنین سهمیه ای مث اب خوردن قبول شدن پزشکی.اینها اون دنیا جواب دارهچون حق خیلی ها ضایع شده
    • az A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
      1 0
      تحت تاثیر قرار گر فتم ولی متاسفانه کسی به حرف ما گوش نمیده
  • فریده IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    6 0
    در پاسخ به سازمان سنجش باید گفت بله ما هم میذونیم که درراستای حذف کنکور لازمه معدل دیپلم تاثیر داده بشه اما خب به چه قیمتی؟نباید اولا همه ی شرایط رو مهیا کنن بعد تاثیر بدن؟با شرایط فعلی امتحانات نهایی من فکر میکنم سطح علمی دانشگاه ها خیلی پایین میاد چون گزینش بچه ها واقعی و عادلانه نیست.... خبرانلاین همه ی کنکوری های 94 امیدشون به توئه که براشون کاری بکنی...اگر هم نمیتونی کاری انجام بدی بگو تا از خبر گزاری های دیگه خواهش کنیم..
  • سجاد A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    10 0
    بخدا خیلی بی انصافیه با این اوضاع پولدارا روز به روز پولدارتر و فقرا روز به روز فقفیرتر میشن تو حکومت اسلامی که نباید ظلم و تبعیض باشه اونم شیعه که نادی عدل علوی هست خواهش میکنم از تموم مسئولان فقط ی بار بچه هاشونو جای افرادی ک واقعا ازین چیزا مطلع نبودن وعلمشو نداشتن بذارن والا ما مشاوره میلیونی نداشتیم تو سیستم آموزش پرورش خودمون ثبت بشه لطفا
  • گمنام A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    8 0
    توي حوزه امتحاني ما يكي از دانش آموزا فقط به صرف اينكه باباش رئيس يكي از مراكز آموزش پرورشه بهش تقلب ميرسوندن،ضمنا من شنيدم كه شب هر امتحان سوالاي همون درسو جاي پل سيد خندان ميفروشن،قيمتش هم يك تا دوميليونه،اينجوري عدالت آموزشي كااااااااااملااااااااااا برقرار ميشه
  • mahyar A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    7 0
    خدا لعنت کنه کسی رو که فکر تاثیر سوابق تحصیلی رو به جون جلبک های سازمان سنجش و آموزش و پرورش انداخت
  • حمید IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    9 0
    بهترین حالت ممکن همون تاثیر مثبت هست هم کسی که معدل خوبی دارد به حقش می رسد هم کسی که کنکور خوب بوده حالا بر چه اساسی قانون مسخره تاثبر قطعی تایید شده نمی دونم کلا تو این مملکت هر جور که می خواند بدون هیچ منطقی برای خودشون می برند و می دوزند بسی اعتراض ها شد اما کو گوش شنوا
    • بی نام A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
      4 0
      این جملاتتو باید با طلا نوشت. من دیگه تسلیم شدم برا تحصیل در ترکیه اماده میشم دو ماه اموزشمه بعدم که ازمونشو میدماردیبهشت ، خرداد ماه من یه کنکوری بودم با ارزوی پزشکی در کشور خودم ، ولی...
  • مهسا A1 ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    2 0
    خیلی بده ک تاصیر بدن اخه تو امتحانات نهایی خیلی بی انصافی میشه مثلا یکی از دوستام خاله اش رییس حوزه ماست مراقبای بی انصاف میرن جواب سوالات رو از برگه بقیه میبینن به این طرف نیگن حالا حقه که همین نمره پنجاه درصد کنکور این طرف زده بشه و ما ک خودمون میخونیم ولی نمراتمون کمه تاثیر نداشته باشه؟
  • n:m A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    7 0
    شطح علمی ایران مطمئن باشید تا نهایتا 5 ساله دیگه به شدت پایین میاد تا وقتی اجبار باشه بابا شما دیگه از هاروارد که بلا تر نیستید اونام ی معیار هایی واسه گزینش دارن ولی به خدا کنکور نیستحالا هم که امتحان نهایی اضافه شده از خیر جلسش که بگذرم میرسیم به مصح ها همون طور که دوستمون تو کامنتی گفتن بله دبیر جغرافیا فیزیک صحیح میکنه و حتی موردی دبیر شیمی فلسفه رو صحیح کرده چرا چون تابستون :1.ی سری میرن مسافرت و شهر های دیگه پیش خونواده هاشون 2.ی عده هم که کلاسشون نمی زاره صحیح کنن اونایی هم که باقی می مونن والا معلوم نیست کدوم گروه واسه کدوم گروهو تصحیح میکنن.
  • fateme A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    5 0
    آقایون آینده ی من تو چند روز از دست رفت و من موندم و هیچ و هیچ و هیچ.... فکر کردید چه فشاری به بچه ها میاد تو این مدارس که عین بی عدالتیه خود کنکور معیار کاملی بود که نهایی هم اضافه شد این درسته که ی بچه 17 ساله بیشتر از 10 تار موی سفید تو سرش داشته باشه به خدا خون مردمو کردید تو شیشه
  • سپهر IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    8 0
    اصلا چرا قبل از امتحان نهایی ها نمیگن تاثیرش چقدره تا تکلیفمون مشخص بشه.... مثلا الان بچه هایی که نهایی سال 94 شرکت میکنند نمیدونن تاثیر معدلشون چقدره
  • فروغ A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    6 0
    تاثیر معدل باید برای دیپلمه های 92 به بعد مستقیم باشه چون فقط اونا میدونستن معدل توی کنکور تاثیر مستقیم داره. گناه ما که قبل از 92 دیپلم گرفتیم چیه؟؟؟اونا حداقل میدونستن تاثیر مستقیم،ما چی؟؟؟ما که روحمونم خبر نداشت یه روزی ممکنه تاثیر سوابق مستقیم بشه.
  • احسان IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    9 0
    آقا توروخدا تاثیرش مثبت کنید خبر آنلاین توروخدا صدای اعتراض مارو به گوش مجلس و سازمان سنجش برسونید توروخدا به فکر آخرتون باشید توروخدا تاثیرش مثبت کنید
  • سعید IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    7 0
    آقا ما دستمون از همه جا کوتاست... خبرآنلاین تو رو خدا پیگیری کن اینا با چه معیار و هدفی همچین قانونی رو ساختن. مختصر بگم، حرف ما کنکوری ها اینه: اگه مثل قدیم تاثیر معدل مثبت بود، هیچکی پلای پشت سرش رو خراب نمیدید و امیدوار بود در کنکور جبران کنه... ولی حالا که تاثیر معدل مستقیم شده ... داوطلب با هزار ترس و واهمه سر کنکوری میره که خودش یه عالمه استرس داره، چون نتیجه بد قبلش رو نمیتونه جبران کنه .. به خدا پیرمون کردین آی مسئولان بی خرد سنجش ... تازه تصحیح امتحانات نهایی که تشریحی هم هست واقعا پر خطاست سلیقه مصحح، خط بد دانش آموز بدشانس، دادن سوالات توسط معلمان طراح،تقلب دانش آموزان و مراقبان و ..
  • سلاممم IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    6 0
    امتحانات نهايى پر تقلبه به خدا اينو هيچ كدوم از مسئولين نميتونن ببينن و فقط ما دانش آموزا كه بين بقيه هستيم ميبينيم
  • mohamad IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    1 0
    خبر آنلاین فقط یک حرف دارم: من 89 کنکور دادم که زمان کنکور من تاثیر معدل مستقیم بوده، اون زمان که نمی دونستم اینقدر امتحانات نهایی ارزش داره که قراره بعدها تاثیرش مشبت بشه. تازه سوالات امتحان نهایی ها همه ساله با هم فرق دارن و معدل ها براساس امتحان نهایی های همون ساله. در صورتی که در کنکور هر فردی با هر سنی همه و همه یکجا رقابت میکنند و هیچ مشکلی پیش نمیاد. اگه تاثیر مثبت بشه، هم اونایی که معدل خوب گرفتن به حقشون میرسن و هم اونایی که معدلشون مطلوب نیست امیدشون رو از دست نمیدن.. یکی نیست اینا رو به گوش مسئولین برسونه ... خدا دیگه خسته شدم......
  • شایان A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    7 0
    واقعا مسولان اموزش و پرورش نمیدونن که تقلب تو حوزه های امتحانی بیداد میکنه و نظر مصحح به طور مستقیم در نمره افراد تاثیر داره و به نظرم توی امتحانات نهایی شانس حرف اولو میزنه .........واقعا با تاثیر معدل حق پایمال میشه
  • پدر A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    6 0
    خدا از سر این سازمان سنجش و شورای تصمیمات و هر چی که باعث شده پسرم تو خونه بخاطر شرط معدل و ... اسایش مارو بگیره نگذره چرا فکر ما بیچاره ها و کسایی که بچه هاشون تو شرایط سخت درس میخونن تا یه نمره قبولی بگیرن و با سختی برا کنکور و ایندشون بخونن نیست. اونجا ضرر واسه کنکور و ایندشون هم ضرر. خبرانلاین اگه میتونی واقعا صدای ما رو برسون یجایی. ماکه صدامون خفه شده دیگه.
  • milad IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    6 0
    خیلی بی انصافیه . واقعا من واسه امتحانات نهایی خیلی خونده بودم . بخداقسم مشکل پیش اومد نتونستم خوب بدم . اصلا چرا تاثیر منفی میدن ؟ اگه فقط مثبت باشه عالی میشه . هر کی معدلش خوب بود خوش به حالش ولی اگه خوب نبود حسرت نخوره من مخالق تاثیر منفی هستم . فقط مثبت بهتره .
  • نسترن IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    1 0
    سلام اگه قراره معدلو تاثیر مستقیم بدن پس دلیلی نداره ما کنکور بدیم و این همه تست بزنیم و خودمونو اسیر کنیم این کار واسه زمانیه ک کنکور نباشه اگه نظر ما ک قراره کنکور بدیم و اینده سازهستیم مهمه اینو بگم ک مخالفیم اگرم نظر خود مسئولین مهمه بهتره از ما نپرسید و انجامش بدید..
  • نسترن IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    2 0
    سلام اگه قراره معدلو تاثیر مستقیم بدن پس دلیلی نداره ما کنکور بدیم و این همه تست بزنیم و خودمونو اسیر کنیم این کار واسه زمانیه ک کنکور نباشه اگه نظر ما ک قراره کنکور بدیم و اینده سازهستیم مهمه اینو بگم ک مخالفیم اگرم نظر خود مسئولین مهمه بهتره از ما نپرسید و انجامش بدید..
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    5 0
    یعنی چی اخه؟؟؟ هر روز درسمیخونیم به خودمون سختی میدیم که اخرش این بشه ؟؟؟؟؟؟ مثلا دارین رسیدگی میکنین به ما که میخایم کنکور بدیم
  • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    3 0
    یعنی. چی اخه ؟؟؟ هر روز درس خوندن اخرش اگه این میشه سال به سال داره تعداد کنکوریا کمتر میشه اینجوری دارین میگید کسی درس نخونه دیگه حالا قانون جدید هم میذارین این قانونای الکی چیه اخه
  • نصیری IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    3 0
    من سال 87 امتحان نهابی. دادم بخاطر یه سری اتفاقات نتونستم به هدفم برسم . الان که مریضیم خوب شده میخوام. برای آیندم تلاش کنم باید معدل 15 من که از سال 87 درگیرش شدم لحاظ بشه. کار هرشب من گریست نذارید حق منی که دوباره به دنیا برگشتم منی. همیشه شاگرد اول بودم. ضایع شه. بذارید همهه عادلانه کنکور بدن این عدالت نیست
  • زهرا. A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    5 0
    ممنونم ازتون كه لااقل شما فریاد مارو شنیدین من ی مشكل شدید داشتم تو نهاییا هردرسم ی فصل بیشتر نخوندم رفتم سر جلسه معدلمم13شد واقعا دردناكه كه جای جبران نداره كنكور هرچی باشه بازم داوطلب میدونه ك هراتفاقیم واسش بیفته سال بعد فرصت جبران هست ولی نهاییا چی...
  • نصیری IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    9 0
    من سال 87 دیپلم گرفتم بخاطر مشکلاتی معدل نهاییم شد 15 ، بعد از گذرون مریضیم از سال 87 تا حالا الان میخوام کنکور بدم . منی که همیشه شاگرد اول بودم... باتاثیر معدل منی که این همه سختی رو گذروندمو دوباره به زندگی برگشتم حق اینو ندارم که عادلانه کنکورو بدم هدف من پزشکی بود همین هدفم منو امیدوار کرد به زنده بودن حالا کار هرشب من فقط گریست منی که معدلم بخاطر شرایط اون سال شد15 هیچوقت نمیتونم ....
  • فخرالسادات IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    6 0
    واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری‌ آزمون‌ سراسری‌ سال 1394 برای‌ تمام داوطلبان‌ همه‌ روزه‌ به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده‌ پاسخگویی‌ به‌ سوالات‌ است. لذا داوطلبان‌ درصورت‌ نیاز می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های‌ 99ـ 88923595021 به‌ طور مستقیم‌ واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری‌آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1394 با روابط‌ عمومی‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ یا با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در میان بگذارند. دوستان این مطلبی که بالا گذاشتم روخود سنجش گفته خواهشا همه برید ایمیل بدین شاید اگه اعتراضات گسترده باشه یه نتیجه ای بگیریم دوستان خواهشششششششششش میکنم ثبت شه لطفا
  • مسعود IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    12 0
    خبر آنلاین چی شد نتیجه اعتراض ما؟ ما که دستمون به جایی بند نیست، تورو خدا اگه میتونین کاری بکنین خدا خیرتون بده ، من تمام امیدم به کنکوره که اونم به خاطر تصمیم آقایون خراب شده
  • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    6 0
    منی که ساله 90 دیپلم گرفتم روحمم از این تاثیر معدل خبر نداشت واسه همین درسارو فقط میخواستم پاس کنم , الان سرم به سنگ خورده و میخوام کنکور بدم و بهترین رتبه رو بیارم چه گناهی کردم؟؟ الان شرایط من و امثاله من با اوایی که میدونستن سوابق تحصیلی تو کنکورشون تاثیر مستقیم داره و برا خوندن خودشونو میکشن یکی شده, هرچند اونا هم از تاثیره معدل ناراضین, پس نباید تاثیره معدل مستقیم شه, ولی متاسفانه هر روز یه قانونه جدید میاد, الان ینی این تاثیر دادن سوابق تحصیلی عادلانس؟؟؟؟؟؟ اونایی که میخوان کنکور بدن همشون ناراضی هستن این وسط کی راضیه و سود میکنه خدا داند حالا ما با قضیه ی سهمیه جانبازی و اینا کنار اومده بودیم ولی دیگه این تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی بدجور ناعدالتی هس
  • امید A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    12 0
    لطفا ب مجلسی ها بگین این قانون رو بردارن . بدون برنامه ریزی بوده این کار . توی حوزه ما همه باهم حرف میزنن و مراقب هیچیکار نمیکنه . تو رو خدا ب مجلس منتقل کنین قانون رو لغو کنن . ظلمه ب خدا
  • نصیری IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    7 0
    خواهش میکنم به مشکلاتمون رسبدگی کنید و صدامونو به گوش مسولین برسونید
  • بهار IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    8 0
    من سال88 دیپللم گرفتم زمان ما گفتن تاثیر معدل رو کنکور15درصد مثبت داره. من سال دیگه میخوام کنکور بدم یعنی تا معدل 20تا 19ها هستن ما ها باید با بهترین دانشگاها خدافاظی کنیم ؟ این قانون زمان ما نبوده خواهش میکنم به مشکلات ما رسیدگی کنید
  • فرهاد IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    9 0
    یعنی با این قانون خیلیا دیگه به درس خوندن امیدی ندارن، رو چه حسابی این قانون رو گذاشتن ، تورو خدا برش دارید، همین جوریش هم شرایط سخته خواهشا با این قوانین نسنجیده شرایط رو بدترش نکنید،خواهش میکنم
  • بهار IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    7 0
    خواهش میکنم به مشکلات ما رسیدگی کنید صدای ما که به جایی نمیرسه . اگه اینجوری باشه دانسگاها و رشته های پر متقاضی میشه فقط برای معدل 19ها ، من سال 90 دیپلم گرفتم حداقل این قانون نباید شامل ما بشه اکثر بچه هایی که هدف دارن دنبال رشته های پرمتقاضی هستن ، ظرفیت رشته های پزشکی رو که کم کردند دیگه شرط معدل بی عدالتیه آموزش مملکتونو میرسونه
  • ؟؟؟؟؟ A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    11 0
    خبر انلاین چرا پیگیری نمیکنی؟ لااقل راه جلو پای ما بذارید بگید چکار کنیم جلو این قانون رو بگیریم. هیچکی صدای ما رو هیچ جا نمیتونه برسونه؟ شرط معدل رو بردارید یا مثبتش کنید یا اختیاریش کنید,این همه تقلب بزرگ و راحت صورت میگیره,ایا این حقه.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    8 0
    وای امسال که کنکوره نودوچهاره تاثیرمعدل 25٪ وای به حال سالای بعد فک کنم سال 97 بشه 5060٪ خیلی بد میشه تو رو خدا یه کاری کنین
  • مهدی IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    1 0
    سلام خدمت شما اقا خواهشا سوابق تحصیلی و درصد کنکور را بالا نبرید اخه این چه وضعشه
  • محمدرضا A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    6 0
    سلام تورو خدا نزارین تاثیر معدل تو کنکور 95 بیشتر بشه وگرنه هممون بدبختیم
  • یه کنکوری A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    1 0
    واقعا حق خیلی ها داره خورده میشه.حداقل اگه میخواین تاثیر بدین امتحانا رو خوب برگذار کنین.بچه ها با خودشون تقلب تو کاغذ مینوشتن قایم میکردن تو لباسشون میاوردن سرجلسه هیچکس هم کاری نداشت.یعنی کسی که معدلش پایین 19 دیگه لیاقت یه آینده خوب و رشته خوب رو نداره؟
  • فریده IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    1 0
    خبر انلاین کی میخوای رسیدگی کنی به درخواست بچه ها؟التماست میکنیم...یه نظرسنجی بگو یاخود سنجش بذاره یا شما بذارین. بعد نتیجشو به گوش سنجش برسونید... مگه خودت نمیگی مشکلات خودرا باما درمیان بگذارید...خب بفرمایید ماکه گفتیم بقیش با شما... به امام زمان قسمت میدیم کمکمون کن...
  • ل A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    4 0
    خبر انلاین باز تو
  • بیتا IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    12 0
    واقعن تاثیر مستقیم معدل بی انصافیه این همه تقلب میشه این همه سوالا لو میره من که تلاش میکنم بااونی که مراقب میاد از روبرگه من نگا میکنه جوابو بهش میده باید نمرمون یکی شه؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    12 0
    تاثیر معدل فقط باید به صورت تا ثیر مثبت باشه چون کنکوری که بر اساس معدل باشه هیچ راه برگشت برای کسی نداره
  • علی A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    3 0
    من دوستم دیروز امتحان زبان داشت بدون اینکه چیزی بخونه رفت سر جلسه امروز آمده میگه 16 میگیرم حالا فرق این با اون کسی که میشینه دو روز درس میخونه چیه؟؟؟؟
  • مسعود IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    3 0
    بخدا من تو زبان انگلیسی ورقم دست به دست میچرخید همه کسایی که اطرافم بودن با جرئت میگم راحت هر کدام 3.4 نمره ای نوشتن ازش این الان واقعا میتونه معیاری برای آینده دیگران بشه؟؟
  • saeed735 IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    8 0
    اعتراض شدیدمو برای تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی اعلام میکنم...منصفانه نیست
  • زهرا A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    6 0
    بخدا خیلی تقلب میشه تو امتحانات نهایی...واقعا حق همه داره ضایع میشه...اخه این چه وضعشه...تو رو خدا رسیدگی کنین...دارن ایندمونو نابود میکنن
  • محمد A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    7 0
    ببینید هیچکس نظرش این نیست که تاثیر داده نشه نظر همه این تاثیر به صورت مستقیم نباشه بلکه به صورت مثبت تاثیر داده بشه دوم حداقل اگر تاثیر قطعی سوابق مد نظر سازمان سنجش هست باید راه جبرانی براش بزارن همونطور که برای کنکور راه جبران هست
  • س IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    8 0
    کمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک با سرنوشت جوانان بازی نکنید
  • بی نام IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    8 0
    من خودم به شخصه شاهد این بودم که جواب سوالا رو به بعضی از دانش اموزها میدادن خبر انلاین خواهش میکنم کاری کنید شرط معدل برداشته بشه واقعا تاثیر مستقیم معدل ظلم بزرگیه اگه بعضیها موافق تاثیر معدل هستن دلیلش اینه که اطلاع ندارن تقلب چقدر زیاده