اگر چه گوشی‌های لومیای ساخت مایکروسافت در کشورهای توسعه یافته و از جمله آمریکا چندان با استقبال مواجه نشده‌اند، اما شرایط در کشورهای در حال توسعه و به خصوص آسیا متفاوت است.

به گزارش فارس به نقل از مالزین دایجست، بررسی های واحد ابزار موبایل شرکت مایکروسافت نشان می دهد که میزان فروش گوشی های سری لومیا در پاکستان در سه ماهه اول سال 2015 در مقایسه با سه ماهه قبل از آن سه برابر شده است.

نکته جالب این است که در پاکستان سیستم عامل iOS شرکت اپل پرطرفدارترین سیستم عامل موبایلی است. اما رتبه دوم بر خلاف تصور در اختیار ویندوز فون و نه آندروید است.

مایکروسافت امیدوار است که بتواند حضور قدرتمندانه ای در دیگر کشورهای آسیایی و توسعه یافته پیدا کند و با استفاده از خاطره خوش گوشی های نوکیا در این کشور اعتماد کاربران را به خود جلب کند.

این شرکت در تلاش است ویندوز 10 را نیز به گونه ای طراحی کند که در آن واحد با پلاتفورم های مختلف ثابت و سیار سازگاری داشته باشد، امری که بر میزان موفقیت این سیستم عامل تاثیر شگرفی خواهد داشت.

یکی از پرفروشترین گوشی های مایکروسافت در کشورهای در حال توسعه Lumia 535 است که علیرغم قیمت 100 تا 150 دلاری امکانات مناسبی دارد. بعد از این گوشی و در رتبه دوم گوشی دو سیم کارته Lumia 430 قرار دارد.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =