کنسول1ترابایتی ایکس باکس وان چند؟/ دارندگان تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و پلی‌استیشن بخوانند!

دو خبر از دنیای سخت‌افزار گیم را باهم می‌خوانیم.

به گزارش خبرآنلاین خبر اول اینکه شایعات درباره کنسول 1 ترابایتی ایکس باکس وان مایکروسافت صحت پیداکرده و از روز 16 ژوئن با پرداخت 399 دلار می‌توان یکی از این کنسول‌ها خرید.


همچنین در اواخر ژوئن نیز عرضه جهانی این محصول آغاز می‌شود.در کنار این سخت‌افزار عرضه رایگان اما محدود بازی Halo:The Master Chief Collection نیز آغاز می‌شود.


در کنترلر بی‌سیم و بامپرهای ایکس باکس وان 1 ترابایتی شاهد تغییراتی خواهیم بود و لوازم جانبی این کنسول نیز بین 59 الی 64 دلار قابل‌خرید است.


دستگاه پذیرنده ویندوزی ایکس باکس وان نیز از پاییز امسال در دسترس خواهد بود. این گجت به‌تنهایی 24.99 دلار قیمت دارد ولی بسته کامل آن 79 دلار آب می‌خورد!


مایکروسافت اعلام کرده در کنار نسخه 1ترابایتی، مدل 500 گیگی نیز قیمت دائمی معادل 349 دلار را پیدا می‌کند.

 

پشتیبانی پلی‌استیشن سونی از برخی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ
سونی برخی از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را در استراتژی مشارکتی مجهز به سرویس و سیستم موسوم به Playstation Now خود می‌کند.


بر این اساس فعلاً به‌صورت بتا این سیستم برای برخی تلویزیون‌های ساخته‌شده هوشمند سامسونگ راه‌اندازی شده و به‌زودی فهرست کامل مدل‌های 2014 نیز منتشر خواهد شد.


کاربرانی که تلویزیون سامسونگ دارند باید کنترلر موسوم به DualShock 4 را داشته و سرویس سونی (مجهز به 350 ویدئو گیم) را ثبت‌نام کنند تا از خدمات آن بهره‌مند شوند.


سیستم Playstation Now تاکنون فقط برای تلویزیون‌های سونی بود.


5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =