زن کلاهبردار درمانگاه های خیریه ای دستگیر شد

یک زن کلاهبردار به اتهام جعل فاکتور به مبلغ 330 میلیون ریال از درمانگاه های خیریه ای و داروخانه های اسفراین دستگیر شد.

به گزارشخبرآنلاین و به نقل از پایگاه  خبری پلیس ، در پي بررسي هاي مالي صورت گرفته در يکي از داروخانه هاي اسفراين، مسئول اين داروخانه نسبت به جعلي بودن اين فاکتورها مشکوک مي شود و به بررسي بيشتر اين مسئله مي پردازد.

با بررسي هاي مأموران پليس آگاهي و در پي تماس با 10 شرکت پخش محصولات بهداشتي مشخص مي شود تمام فاکتورهاي صادره به نام اين شرکت ها تقلبي هستند.

با توجه به تحقيقات پليسي، مسئول خريد داروخانه به عنوان نخستين متهم اين جعل و کلاهبرداري معرفي مي شود و مأموران پليس آگاهي با حکم قضايي براي دستگيري متهم اقدام مي کنند.

پس از دستگيري متهم اين پرونده که يک خانم است، وي در بازجويي هااعتراف با کرده و می گوید باجعل فاکتور در مجموع از داروخانه و درمانگاه خيريه اي در اسفراين 300 ميليون ريال کلاهبرداري کردم.

وي همچنين به همدستي با يک فروشنده لوازم بهداشتي و آرايشي براي جعل فاکتورها اعتراف مي کند. مأموران پليس آگاهي با توجه به اعترافات متهم با هماهنگي مراجع قضايي نسبت به دستگيري همدست اين زن نيز اقدام مي کنند و پس از دستگيري او هر دو نفر به همراه پرونده تشکيل شده براي رسيدگي بيشتر و صدور حکم به مراجع قضايي تحويل داده مي شوند.
4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 426616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =