نکو: شکایت از جهانگیری سرآغاز جنگ سیاسی احمدی نژاد با دولت روحانی است/ دست پیش را گرفته اند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس معتقد است که محمود احمدی نژاد با اقدام به شکایت از استحاق جهانگیری دست پیش را گرفته است و در حال کلید زدن یک جنگ سیاسی با دولت یازدهم با هدف انتخابات آتی مجلس است.

 

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص شکایت رئیس دولت دهم از معاون اول دولت حسن روحانی خطرنشان کرد: به نظر می رسد در حال حاضر ، یک جنگ سیاسی تمام عیار از سوی احمدی نژاد و یارانش با یاران حسن روحانی در حال شکل گیری است تا بتوانند برای بهره بردای در انتخابات مجلس دهم فضا سازی‌هایی صورت دهند.

وی افزود: سئوالی که مطرح می شود این است که چرا احمدی نژاد در این زمان ، اقدام به این کار کرده است و به جای پاسخ گو بودن دربرابر اتهامات وارده به حامیان و اطرافیانش دارند شکایتی  راعلیه جهانگیری، معاون اول دولت مستقر، مطرح  کرده است که به نظر می رسد می توان گفت که این حرکت از سوی رئیس جمهور سابق استارتی برای جنگ های سیاسی بعدی خواهد بود.

 نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه این شکایت، نمی تواند هیچ خروجی مثبتی برای احمدی نژاد در پی داشته باشد و به صلاح هم نیست که این اتفاق بیفتد، تصریح کرد: این اقدام احمدی نژاد، به نوعی سفسطه با قصد فرار رو به جلو و شانه خالی کردن از اتهامات اطرافیان است اما باید احمدی نژاد برای زمینه سازی رقابت راهی دیگر و منطقی را در پیش بگیرد.

نکو با بیان اینکه البته حق شکایت برای همه در مواقع عادی محفوظ است که نباید نادیده گرفته شود، افزود: اما این اتفاق بیشتر با هدف سیاسی و بهره برداری در انتخابات آتی مجلس رخ داده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص سرانجام پرونده های شکایت از دولت احمدی نژاد در مجلس خاطرنشان کرد: احمدی نژاد در برخی موارد از جمله ایجاد فضا برای حریف سیاستمداری حرفه ای محسوب می شود و به خوبی می داند که چه زمانی به چه موضوعی ورود پیدا کند که بتواند تبعات منفی فضایی که با دستگیری دو تن از معاونانش علیه اطرافیان و خودش به وجود آمده را کمتر کند و به همین دلیل است دست پیش را گرفته است.

نکو تاکید کرد: مسائلی که از دولت گذشته در مجلس مطرح است قطعا با هدف شفاف سازی، پیگیری خواهد شد و دستگاههای مربوطه در این موارد، کوتاه نخواهند آمد.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    7 3
    داره زیر پای خودش رو می کنه. امیدوارم این دادگاه برگزار بشه تا مردم بهتر چهره احمدی نژاد و دوستانش را ببینند.
  • بی نام KR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    6 1
    خیلی خیلی خوب و درست گفتید: "سفسطه با قصد فرار رو به جلو و شانه خالی کردن از اتهامات" کاری که احمدی نژاد و دور و بری هاش سال ها با این مردم کردند و مملکت را ویران کردند
  • نصیر ی A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    3 4
    چرا ناراحتی دو سال تهمت افترا کجا بودی چرا سکوت کردی با یک شکا یت دادتان بلند شده
  • ایلیا IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    3 3
    احمدی نژاد بد ولی قبول کن تو هم واسه رای جمع کردن حرف زدی وگرنه 4سال پیش کجا بودی؟
  • ایرانی A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    این آقایانی که میگویند در زمان احمدی نژاد اینهمه دزدی و ریخت وپاش شده است چرادر 8 سال ریاست جمهوری ایشان صدایشان در نیامده و الان که ایشان این مسند را ترک کرده اند فریاد وا بیت المالا را سر میدهند ، ما را چه شده است غیرت مسلمانی ما ، تکلیف دینی ما چه شده ؟ چرا آقایان سالهاست که از ریخت وپاشها و غارتگری هائی که شده ، آگاهانه صدایشان در نیامده است . اف بر شما
  • بی نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    1 0
    حتما کوتاه نمیاید مثل قضیه اختلاص ها اقای ح خ اقای ج چ در مورد اون هم می گفتین کوتاه نمیاین
  • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    نکو تاکید کرد: مسائلی که از دولت گذشته در مجلس مطرح است قطعا با هدف شفاف سازی، پیگیری خواهد شد و دستگاههای مربوطه در این موارد، کوتاه نخواهند آمد. ببینیم و تعریف کنیم.
  • پوریا A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    امیدوارم اینو بذارین:بخدا قسم در شهر بندر کیاشهر در استان گیلان همین اقای احمدی نژاد به اسم واگذاری زمین به کلان شهری ها در استان های دیگه .زمین های بایر کشاورزان رو که بعلت شوری زمین , زمین رو ول کرده بودن براحتی به اشخاص حقیقی واگذار کرده و این پرونده 5 سال هست که معلقه
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    من هر جا خبری بخوانم این را می نویستم؟؟ دادگاه احمدی نژاد چی شد؟ چرا به دادگاه نرفت؟
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    6 1
    چرا پرونده قضایی خود احمدی نژاد که با شکایت مجلس به قوه قضاییه رفت و چند بار تشکیل جلسه آن هم به تاخیر افتاد به جریان نمی افتد؟
  • امین EU ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    5 1
    احمدی نژاد خوب می دونه که اگر در مجلس آینده حزب مخالفش اکثریت مجلس رو تصاحب کنند باید بابت تخلفات فاجعه بارش جوابگو باشه. به همین خاطر داره به هر دری می زنه که جلوی اون روز رو بگیره
  • امید A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    1 6
    واقعا رورو برم تعجب از اینکه اقای معاون اول هر روز علیه دولت دهم لجن براکنی میکند کسی اعتراز نمیکند اما وقتی نسبت به دروغ گوی ایشان شکایت میشود دیگران رامتهم میکنند زمانه عجیبی است ادم مسلمان بعضی از این سیاست بازان شک میکند
  • بی نام ID ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    3 2
    آقای نماینده مجلس شما که در مجلس باید مدافع حرکت قانونی باشید می شود بگویید قانون در مورد ایراد اتهام به افراد چه می گوید؟؟ آیا می گوید افراد باید در روزنامه کیلویی رقم و عدد بگویند یا باید اگر مستنداتی دارند به دادگاه ارائه کنند؟؟ حق قانونی کسی که مورد اتهام است از نظر شما به اصطلاح نماینده چیست؟/ باید برای اثبات بی گناهی خویش بیانیه مطبوعاتی بدهد یا به دادگاه شکایت کند؟؟ شما مطمئنی اصلا در منظومه اعتقادیت به دینی به اسم اسلام اعتقاد داری؟؟
  • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    3 2
    چیه ترسیدین
  • بی نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    آقایان دو سال هرچه دلشان خواسته گفتند از ترس بازگشت احمدی نژاد و حالا زورشان امده رف میخواهد از خودش دفاع کند. همان آقایانی که سال 88 حق دفاع برای هاشمی و ناطق قایل بودند حالا احمدی نژاد را محق نمی دانند دم از اخلاق هم میزنند؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    امیدوارم این شکایت به سرانجام برسه و آقای پاکدست هم بره کنار معاونانش
  • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    7 5
    رئیس جمهور سابق باید محاکمه بشه و جواب اشتباهاتش رو بده.
  • محمد A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    2 3
    بالاخره مانفهميديم احمدي نژاد خلاف كار بود يا نه؟حالا كه خود ايشان وارد گود شده وشكايت نموده چرا بعضي ها حول ورشون داشته تا ديروز همگي ميگفتند احمدي نژاد مشكل داشته ولي الان نميخواهند حقايق معلوم شود.با اين حركات معلوم ميشود كاسه اي زير نيم كاسه مخالفين احمدي نژاد هست و گويا ترسيده اند.ان شاءالله با به جريان افتادن اين پرونده قوه قضائيه خيلي چيزهاي پنهان شده را آشكار و خائنين به جزاي اعمالشان خواهند رسيد حالا هركسي ميخواهد باشد.
  • محمد A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    2 1
    tفعلا که این آقا دست پیش رو گرفته تا در انتخابات آتی مجلس رای بیاره
  • محمد A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    3 2
    دست بردارید به نفع هیچکدامتان و به نفع ملت ایران هم نيست از کشمکش به جایی نخواهید رسید
  • بی نام A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    2 5
    ١اگر بنا به ادعای دفتر اسحاق جهانگیری، مستنداتی درباره «تخلفات و سوء مدیریت های آقای احمدی نژاد » موجود است، چرا تا قبل از اعلام جرم دکتر احمدی نژاد علیه اسحاق جهانگیری، مستندات ادعایی شان را به مرجع قضایی تسلیم نکرده اند؟ فرض کنیم دکتر احمدی نژاد هیچ وقت علیه اسحاق جهانگیری اقامه دعوا نمی کرد، آنکاه قرار بود تا ابد «مستندات ادعایی تخلفات و سوء مدیریت های آقای احمدی نژاد » در کشوی میزاسحاق جهانگیری خاک بخورند؟ اگر بنا به ادعای دفتر اسحاق جهانگیری ، مستنداتی در اختیار رئیس شان هست که حقوق مردم و بیت المال توسط دکتر احمدی نژاد نقض شده، چرا طی دوسال اخیر این مستندات به مرجع قضایی ارسال نشده و ققط به سخنرانی و مصاحبه و سیاه نمایی علیه دکتر احمدی نژاد اقدام کرده اند؟ اسحاق جهانگیری یک مقام اج
  • سالار A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    2 3
    این شکایتم مثل بقیه شکایتا از احمدی نزاد جلوش گرفته میشه
  • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    این حق احمدی نژاد است