شرق نوشت:

مجلس به ماجرای انتشار کلیپ یکی از خوانندگان زیرزمینی واکنش نشان داد. انتشار کلیپی با عنوان «انرژی هسته‌ای» که هم‌زمان با توافق هسته‌ای وین از سوی یکی از خوانندگان زیرزمینی در فضای مجازی منتشر شد، نه‌تنها بازتاب‌هایی در رسانه‌های خارجی داشت بلکه واکنش مجلس را هم به‌دنبال داشته است. هم‌زمان با توافق هسته‌ای ایران و شش کشور جهان بر سر انرژی هسته‌ای که در وین صورت گرفت، هنرمندان زیادی نیز نظر خود را درباره این اقدام اعلام کردند. بااین‌حال انتشار کلیپی از سوی یکی از خوانندگان زیرزمینی که هنوز مجوزی برای انتشار رسمی آثارش در ایران ندارد، بحث‌هایی را به‌دنبال داشته است. این موزیک‌ویدئو مربوط به تتلو، یکی از خوانندگان رپ زیرزمینی، است که در بخش‌هایی از قطعه خود روی یکی از کشتی‌های ناوگان دریایی ایران درحال خواندن نشان داده شده و در بخش‌های دیگری، سربازان نیروی نظامی درحال حرکت هستند. در پایان ویدئو هم اسامی ارگان‌هایی چون نیروی دریایی، حفاظت اطلاعات ارتش، نیروی انتظامی و... ذکر شده است.

پس از آن برخی از سایت‌های خبری با انتشار این کلیپ، واکنش‌هایی را در مورد آن منتشر کردند که در برخی از آنها نسبت به همکاری نیروهای نظامی با این خواننده اشاره شده بود، اما در تازه‌ترین واکنش به این ویدئو، سیدرمضان شجاعی‌کیاسری، نماینده مردم‌ ساری و میانرود، به سایت «خانه ملت» گفت: «تلاش برای حضور خواننده‌هایی که بدون رعایت هنجارهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور فعالیت می‌کردند یا به‌صورت زیرزمینی در داخل کشور اقدام به ساخت موسیقی، کلیپ و ترانه می‌کنند، مادامی که مهر تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تولیدات آنها نخورد، خلاف قانون است و بر‌همین‌اساس هنرنمایی و هنرمندی این افراد تخلف محسوب می‌شود».

او ادامه داد: «افراد و ارگان‌هایی که زمینه اجرا و فعالیت را برای اشخاصی که مجوزی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فعالیت هنری خود دریافت نکرده‌اند، فراهم می‌کنند، مرتکب عمل خلاف قانون شده‌اند. حضور خواننده زیرزمینی در اماکن نظامی و انتظامی و بهره‌گیری از اموال این ارگان‌ها برای ساخت کلیپ، هرچند که محتوا و مضمون ملی داشته باشد، قابل پیگرد و برخورد قانونی است».

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    گیر نده ..
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    19 1
    اونوقت اون خواننده بی مجوزی که اثارش تو رسانه ها پخش میشه تهدیدم میکنه چی ؟ فقط چون این طر فدار داره میشه زیر زمینی اون که هیچکس کششی سمتش نداره میشه تاج سر
  • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    2 1
    همیشه برخی افراد کوته بین به جای توجه به متن به حاشیه توجه کردن این اولین باری نیست که اتفاق میفته قطعا آخرین بار هم نخواهد بود