دبیر هیئت بسکتبال استان گلستان گفت: تیم بسکتبال جوانان استان گلستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال منطقه ای جوانان کشور راه یافت.

فرهاد زحمتکش، اظهار داشت: تیم بسکتبال استان گلستان در روز پایانی مسابقات توانست با نتیجه 63 بر 62 از تیم گیلان امتیاز گرفته و به مرحله بعد راه پیدا کند.

وی افزود: تیم‌های گلستان، گیلان و مازندران به ترتیب تیم‌های اول تا سوم منطقه 3 کشور شناخته شدند.

دبیر هیئت بسکتبال استان گلستان تصریح کرد:  تیم‌های گلستان، مازندران، گیلان و خراسان شمالی در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند که به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته وی، مسابقات بسکتبال جوانان قهرمانی کشور در 8 منطقه برگزار شد و تیم‌های قهرمان هر منطقه به مرحله نهایی صعود کردند.

زحمتکش اظهار کرد: در مرحله نیمه‌نهایی 8تیم  در قالب 2 گروه با هم به رقابت می‌پردازند و از هر گروه تیم به مرحله نهایی راه پیدا می‌کند که برای مقام‌های اول تا چهارم رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز مسابقات نوجوانان منطقه‌ای کشور در مازندران گفت: دیروز تیم گلستان توانست 53 بر 28 بر خراسان شمالی پیروز شود که اگر امروز در رقابت با مازندران نیز پیروز شود تا 90 درصد به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کند.

زحمتکش تصریح کرد: مسابقات منطقه‌ای تیم نونهالان نیز از روز سه شنبه  در گلستان آغاز می‌شود.

وی افزود: تیم مینی‌بسکتبال استان گلستان نیز از سوم شهریور به استان گیلان اعزام شده و در همه این مسابقات تیم قهرمان به مرحله نهایی راه پیدا می‌کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =