گام مثبت خودروسازان برای اصلاح نواقص محصولات/مدیران باید فرهنگ عذرخواهی از مردم را بیاموزند

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت که عذرخواهی مدیرعامل سایپا و پذیرش مشکلات جای قدردانی دارد و امیدوارم این فرهنگ در بین تمام مدیران و مسئولان دولتی تسری یابد.

مریم یعقوبی

سيد محمد بياتيان عضو هيات رئيسه كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، با اشاره به كمپين نخريدن خودرو كه در محافل عمومي و رسانه ها دنبال مي شود گفت: «مردم حق دارند كه از خودرو با كيفيت داخلي بهره ببرند ولي انجام اين چنين كمپين هايي بازي در زمين دشمنان كشور است.»

وي افزود: «در بررسي اين مشكل به وجود آمده مقصر نه خودروسازان هستند و نه مردم، بلكه نحوه تعامل و نظارت دولت ها در ساليان گذشته با خودروسازان باعث ايجاد آن شده است. چرا كه اگر قيمت گذاري خودرو به عهده مردم بود و در حاشيه بازار تعيين مي شد، مردم خود مي توانستند تعيين كنند كه هر خودرو با چه كيفيتي و چه قيمتي توليد و وارد بازار شود.»

نماينده مردم بيجار با اشاره به تاثير مستقيم و غير مستقيم اين صنعت بر اشتغال چند ميليون نفر در كشور گفت: «نبايد بر اساس ديدگاه حزبي و جناحي و يا مخالفت با دولت اين صنعت مهم و استراتژيك را كه نقش بسيار تاثيرگذاري در چرخه اشتغال دارد با انجام اين چنين كمپين هايي به خطر بيندازيم.»

وي با انتقاد از عملكرد بعضي از نمايندگان مجلس در خصوص حمايت از اين كمپين گفت: «با احترام كامل به همه همكارانم در مجلس شوراي اسلامي بايد اذعان كنم كه متاسفانه بعضي از موضع گيري ها در خصوص كمپين كاملا غير كارشناسانه و بعضا به خاطر صندوق رأي صورت گرفته است.»

بياتيان تصريح كرد: «اين چنين كمپين هايي بر خلاف نص صريح سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي است چرا كه توليد ملي، پايه و اساس اقتصاد مقاومتي است البته در كميسيون صنايع و معادن اكثر همكارانم مخالف اين كمپين هستند.»

وي با تقدير از عملكرد خوب مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در پذيرش نواقص توليد و وجود مشكلات در ارائه خدمات به مشتريان گفت: «همراهي با مردم كاري بسيار پسنديده و در خور تحسين است و ایشان با پذيرش مشكلات و عذر خواهي از مردم حركتي بسيار خوبي را آغاز كرده است.»

عضو هيات رئيسه كميسيون صنايع و معادن مجلس با اشاره به مدت زمان کوتاه حضور مدیرعامل سایپا در این شرکت گفت: «كارهاي خوبي در اين مدت صورت گرفته و نتايج آن را مردم عزيزمان در آينده خواهند ديد.»

وي گفت: «مردم انتظار اين چنين رفتارهايي از مسئولين كشور دارند و اميدوارم اين رفتار به تمام مديران و مسئولان كشور تسري يابد و رسانه ها نيز به نحو مناسبي اين موضوع را انعكاس دهند. چرا كه همراهي و همنوايي با مردم كاري بسيار پسنديده و متمدنانه است.»

گفتنی است مدیر عامل گروه سایپا چندی پیش در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: «در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده که من به نوبه خود از مشتریان محترم این شرکت عذرخواهی می کنم.»

وی خاطر نشان کرد : «از تمام همکارانم می خواهم فرهنگ عذرخواهی و انتقاد پذیری را سرلوحه خود قرار دهند و از مشتریان عزیز نیز می خواهم اجازه دهند تا صنعت خودرو که نقش اساسی در اشتغال و تولید ناخالص ملی کشور دارد در فضای  آرامش با همدلی و همکاری مشکلات و نواقص خود را رفع نماید .»

 

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 80
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • obama ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    به همين خيال باش كسي ماشين نميخره البته اگ بشه اسمشونو گذاشت ماشين عذرخواهي تو هم بزار در كوزه آبشو بخور
    • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      682 6
      کار کم کم به التماس هم می کشه؛جایزه میذارن و این داستان ادامه دارد
    • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      576 5
      مطمن باشین اگه کمپین تموم بشه باز اینا روال سابق پیش میگیرن مطمن باشین .
    • سینا A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      394 5
      ما نمیتونیم جون خانوادمونو به خطر بیندازیم بخاطر اینکه یک عده مثلا تو خودرو سازان دارن کار میکنن که بیکار بشن
    • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      329 0
      چقدر خوبه از این کمپینا برا اوپراتورهای تلفن همراه هم بذاریم ، راستی همراه اول نمیخواد ودیعه ها را برگردونه ، البته با سود بانکی 22 درصد به ازای هر سال
    • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      159 1
      گام مثبت کجا بود منافعشون به خطر افتاده وعده سرخرمن دادن برای خدمات پس از فروش و کیفیت از بابت قیمت عذرخواهی نکرده یعنی در رو همون پاشنه میچرخه
    • بی نام A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      65 2
      دلت خوشه؟ من خودم از سایپا به خاطر طلبم از سازه گستر جند تا پراید گرفتم همه را 500 تومن زیر قیمت با 2 ضرر فروختم.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    652 8
    نمیخرم
    • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      358 5
      نداریم که بخریم
  • امیر پیلن پیشی A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    عذز خواهی نمیخواهیم و به درد هم نمیخوره.....یا قیمت ها رو میارین پایین به طور کاملدر خوشبینانه ترین حالت مثلا پراید 10 میلیون میارزه خیلی دست بالا گفتم یا قیمن ها رو میارین پایین یا فرغونهای شما رو دیگه نمیخریم
    • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      دوست عزیز من از خودروسازها حمایت نمی کنم،ولی باید منطقی هم فکر کرد.وقتی در تهران آپارتمان متری 4،5، 6 و خیلی بالاتر هست چه انتظاری از خودرو داریمگه 1 متر مربع از آپارتمان چقدر میرزه؟چرا از خودت نمیپرسی چرا قیمت مسکن پایین نمیاد؟چون من و شما خونه خودمونو ارزون نمیفروشیم.ماشاالله همه مردم فقط انتظار دارن،ولی هیچ کس از خودش شروع نمی کنه.ماشین داخلی کیفیت پایین داره،قیمتش بالا هم هست،ولی همین ما ایرانیها بودیم که با رفتار و کردارمون کارو به اینجا رسوندیماون افرادی هم که در کارخانه های قطعه سازی و کارخانه های سایپا و ایران خودرو کار می کنن همین بچه های ایران هستن.مدرک هم از ایران گرفتن.
    • ارش IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      217 3
      بی نام جان بحث اینجاست وقتی قراره بیست میلیون پول داد برای ماشین، اون ماشین باید کیفیتش به اندازه بیست میلیون باشه، خدمات پس از فروشش به اندازه بیست میلیون باشه، ماشینی مثل پراید نه کیفیتش و نه خدمات پس از فروشش بیشت میلیون میارزه، مردم که از مسئولین نمی خوان بنز رو بهشون بفروشن 10 میلیون میگن پراید 20 میلیون نمیارزه حالا بخاطر اینکه بچه های این کشور دارن پراید تولید میکنن ملت مجبورن پراید 20 میلیونی بخرن؟ خب برن مراحل ساخت رو درست کنن، ملت که نباید چوب ضعف مدیریت و سوء استفاده گری صاحبان صنایع خودرو سازی داخل کشور رو بخورن
    • بی نام DE ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
      2 6
      آرش جان نظرتو خوندم.از شما میپرسم مگه میوه ای که کیلویی 7،8 هزار تومن میخری ارزششو داره؟و خیلی چیزای دیگه.موضوع اینه که ما ایرانیا هرجا به نفع خودمون باشه صدامون درنمیاد.این در مورد تمام اصناف و فروشنده ها صدق میکنه.در همین کمپین کسانی که مرتبط با خودروسازها هستن ناراحتن و مابقی خوشحال.حرف من اینه که اینجا ایرانه،آلمان نیستپس توقع به اندازه ایران باید داشت.اگه فکر میکنی ایرانی لایق بهترین هاست باید بهتر هم کار کرد.ماشاءالله خیلی ها دلالی می کنن.شما میتونی به دلال بگی دلالی نکن به جاش کار تولیدی بکن؟نه نمیکنه،چون سود بیشتر با کار کمتر داره.به همین دلیله که شما چیزی که میخری از قیمت واقعیش خیلی بیشتره.به همین دلیله که میگم اول باید از خودمون شروع کنیم.
  • جاویدان IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    576 6
    مثلا چه چیز پراید را می خواهید اصلاح کنید.؟ این خودروها دیگر نباید تولید شود. تحریم خودرو صفر با قدرت ادامه دارد .
  • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    383 4
    عذرخواهی استراتژی اینها برای کم کردن فشارهاست. بقولی دو صد گفته چون نیم کردارنیست
  • محمد A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    خبرآنلاین خوب داری به بهونه حمایت از دولت روحانی از این خائنا حمایت میکنی ها ، نگو نمیدونیم
    • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      70 8
      دوست خوب خبرآنلاین فقط باید اخبار رو به من و شما برسونه خودش که نمیتونه رای صادر کنه یا نظر بده انصافا خبرآنلاین این موضوع رو به خوبی اطلاع رسانی کرده خبرجان ممنونیم که بدون جانبداری همه اخبار مثبت و منفی رو منتشر میکنی
  • محسن RU ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    457 7
    خرید خودرو صفر ممنوع
  • کامران A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    به نظر بنده این کاری مدیر سایپا انجام داده کار نو وبسیار خوبی است و باید در بین تمام مدیران کشور به خصوص اونایی که صنفشان ارائه خدمات به مردم است گسترش یابد.
    • سعید IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      172 4
      ضرر اون بنده خدایی که با هزار زحمت پولش رو جور کرده تا یه پراید بی کیفیت بخره رو کی میخواد جبران کنه اگه راست میگه بیاد محصولات سه سال گذشته رو تا 3 سال دیگه گارانتی بکنه و عیب هاش رو رفع بکنه در ضمن پراید دیگه بسه یه محصول جدید بیاره در ضمن اگه مردم دوباره شروع کنن به لگن خریدن باز همین پراید های عهد بوغ رو تا سال 1495 به مردم میدن
  • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    عذرخواهی لازم است ولی کافی نیست. باید قیمت پراید ده میلیون تومان کاهش یابد
    • من A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      130 2
      اصلا بگو یک قرون وقتی این ماشین کیفیتی نداره و چیزی جز بلای جون نیست خریدش چه فایده داره؟ سوارش بشیم که بمیریم؟
  • کارشناس امنیت A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    307 0
    هر چیزی با عذرخواهی قابل جبران نیست نمیشه قتل کرد و بعد عذرخواهی کرد و البته هدف از عذرخواهی خیلی مهمتره آیا این عذرخواهی به دلیلی غیر از به خطر افتادن منافعشون انجام شده؟؟؟ عذرخواهی یعنی اینکه به ما ماشینی با قیمت متناسب با قیمت جهانی،کیفیت جهانی و ایمنی و استهلاک و مصرف سوخت و... تحویل داده بشه
    • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      95 0
      بهترین کامنت
  • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    247 1
    با عذر خواهی چیزی درست نمیشه جون اونایی که پراید و پژو مسبب مرگشونه برنمیگرده
  • ایرانی A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    225 0
    جناب بیاتی. چرا تا حالا کسی به فکر مردم نبود. شما هم با این حرفتون داری از آشغال ساز ها حمایت میکنی. شما مدیون مردم هستین . اینو یادتون باشه. حرف شما با نعمت زاده خیلی فرق نداره. با این عذر خواهی صوری هم تا یه مدت کوتاه میتونین سر مردم رو شیره بمالین از همه هموطنیان عزیز و فهیم عذر میخوام.امید وارم این حرکت انقلابی عدم خرید محصولات بی کیفیت چه ایرانی و چه خارجی گامی برای انقلاب کیفیت در کلیه صنایع و تولیدات داخلی بشه. انشا اله
  • امیر سالار RU ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    187 6
    آیا خارج کردن ارز جهت واردات خودرو های بی کیفیت چینی خیانت نیست؟آیا اشتغال و تولید ملی به هر قیمتی توجیه دارد؟ آیا انحصار کردن بازار خودرو و گرفتن حق انتخاب از مردم خیانت نیست؟ آیا مصرف سوخت خودروهای داخلی معادل وارد کردن خودرو های با کیفیت روز نیست؟؟آیا شما با پرداخت وام های میلیاردی به خودرو سازهای داخلی در مقابل مردم ایستاده اید و نخریدن مردم را جبران میکنید؟آیا شما سهام دار خودروسازی ها هستین؟و سوال آخر خودرو شما چیست و خانواده خودتان چه خودرویی سوار میشوند؟؟
    • جاویدان IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      136 8
      کی گفته خودرو چینی بی کیفیت هستش؟ حداقل اگر هم بی کیفیت باشن صد در صد از تولیدات داخلی بهتر ، بروز تر و صد البته ایمن تر هستند. وجود همین چینی ها باعث شده تا مردم و خریداران محترم چشمشون باز شه و با خودرو هایی مواجه بشن که با وجود چینی بودن حداقل طراحی جدید و بروزی دارن. تمام شرکت های خودرو سازی باید باشن و بفروشن. مثل بازار تلفن همراه که همه از هر شرکتی که بگید حضور دارن و بازار رقابتی شکل گرفته.
    • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      84 0
      چرا موضوع رو صفر و صدی می کنید؟ آیا آلترناتیو تعطیلی خودروسازهای داخلی فقط و فقط ورود ماشین چینی است؟ یعنی نمیشه رفت با شرکت بزرگی مثل تویوتا ژاپن یا حتی هیوندای کره صحبت کرد و از اونا خواست خودروهایی استاندارد و با قیمت حدود 20 تا 50 میلیون تومان برای بازار ایران تولید بکنند، و شرطش رو هم تولید در داخل ایران قرار داد تا کارگران ایرانی کارخانه های داخلی هم بیکار نشوند؟ وقتی خودروهایی مثل تویوتا کمری و ... در دوبی و مناظق آزاد به قیمت کمتر از 50 میلیون تومان و معادل برخی خودروهای داخلی مثل 206 اتومات به فروش میرسه، واقعاً این کار عملی نیست؟ حتما عملیه، اما منافع عده ای خاص اجاره این کار رو نمیده.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    158 0
    به جای عذرخواهی عوارض نامعقول رو بردارید تا خودرو خارجی به قیمت واقعی آن بدست مردم برسد. خود به خود قیمتهای خودروهای داخلی تصحیح می‌گردد و کیفیت انها بالا می‌رود. در غیر این صورت محکوم به حذف از بازار می‌شومد
  • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    162 1
    بابا جون ما خودرو نمیخریم اول قیمت باید پائین بیاد دوم کیفیت هر دو با هم
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    143 2
    بجای فرهنگ عذرخواهی فرهنگ مسئولیت پذیری و درست کار کردن رو در میان مدیران جا بیندازید
  • سینات IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    112 0
    به نظر من اتفاقا عذرخواهی هم نکنن خیلی مهم نیست. هر انسانی متوجه میشه وقتی یه ماشین خوبالبته با قیمت مناسب نه 20 میلیون، یه زندگی خوب و یا هر چیز خوب دیگه ای در اختیارش قرار می گیره در عمل مدیران و متولیان در حال تکریم استفاده کننده هستند. دوستان تا 100 روز دیگم عذرخواهی کنن تا زمانی که پراید به کمتر از 10 میلیون نرسه و در عین حال کیفیتشو بالا نبرن ، ارزنی ارزش نداره .
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    98 0
    ما خودرو های آشغال بی کیفیت داغون شما رو نمی خریم عذر خواهی اتون هم بدرد ما نمیخوره
  • جهت اطلاع IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    90 0
    یه سئوال یعنی اگر این کمپین نبود این گام مثبت اصلاح نواقص ماشین برداشته نمیشد
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    80 0
    بسته دیگه یه کاری کرده مدیر تویوتا اینام فرت فرت عذرخواهی میکنن. اون آقا خودروسازی زیر دستش تو دنیا اوله . به خاطر یه کیسه هوا عذرخواهی کرده. شما دیگه چی میگین؟ اول مدیریت رو تمرین کنین بعد عذرخواهی رو
  • رضا A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    79 0
    عذر خواهی ایشان فقط برای شکستن کمپین نخریدن خودرو صفر و فروش خودرو های تولیدی و انبار شده در پارکینگها است اگه راست میگن قیمت خودرو را عادلانه محاسبه کنند و اندکی از زیاده خواهی خود کم کنند و به فکر مردم باشن در تحریمها که خوب از آب گل آلود ماهی گرفتند
  • فرزند ایران IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    99 0
    سی وچند ساله که مردم از شما حمایت کردند ولی شما جواب این حمایتهارو چی دادین .دیگه خسته شدیم بس که لگنای شمارو سوار شدیم مگه مردم ما چه گناهی کردن. بابا تو افغانستان هم این خودرو هارو سوار نمیشن مردم. فرغونای خارجی بهتراز ماشینای شماس. تا تونستین جیباتونو با پول مردم پر کردین دیگه بستونه بابا. یا خودتون برین یا ما میزنیمتون کنار
  • وحید IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    77 0
    عمو چی واسه خودت میگی...آقا چند سال پیش قیمت ماشین چقد بود..الانم بشه همون قیمت..یا اصلا الان قیمت چند برابر شده..خو دولت حقوق مارو درامد مارو هم چندین برابر کنه که بتونیم بخریم و چیزی تهش برای خرید نون داشته باشیم یا لااقل سر به سر...کل ماشین ها در ارزاتی یه شکل بودن الانم همونن...توافق کردیم برگرده به همون قیمت سابق..مثل قیمتی ک میدید عراق وبقیه..در ضمن من بجا 30 میلیون که بدم پارس میدم یه خودرو خارجی یا خود شرکت پارس..نه ایران که هی تغییرش بده
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    130 1
    پراید 6 تومن بیشتر نمیرزه
    • بی نام A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      68 0
      اتفاقن من 5 میلیون تومان گذاشتم کنار یه پراید صفر بخرم ، شایدم یه دومیلیونی وام گرفتم گذاشتم روش پارس یا ال 90 صفر خریدم
  • علی A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    103 1
    خرید خودرو صفر ممنوع
  • سینات A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    93 0
    به عمل کار برآید به عذرخواهی نیست :
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    84 0
    من جون خانوادمو با خریدن این ماشینا به خطر نمی اندازم
  • امين IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    85 0
    پرايد ٢٠ تومنى زور داره
  • رضا IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    66 0
    بحث عذرخواهی یا خریدن یا نخریدن نیست.بنده عضو این کمپین نیستم اما به عنوان یک جوان که هنوز دانشجو و آن هم در مقطع ارشد است این حرف را دارم که خودروسازهای ایران باید اصلاح کلی گردد و خودروهای بهتر جایگزین این خودروها شود، یعنی از فردا دیگر پراید و پژو 405 و دیگر خودروهای قدیمی و بی کیفیت و نیز چینی مونتاژ نشود و حداقل ده خودرو روز دنیا و ده خودرو روز متوسط دنیا مونتاژ گردد.
  • ک د A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    76 0
    غذرخواهی جان مردم رانجات نمی دهید مثل دیگرکشور خودرو تولیده کند
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    54 0
    گام مثبت و عذرخواهی یعنی چی؟ آیا مردم به خاطر عذرخواهی باید حاضر بشوند محصولی را با کیفیت بسیار پایین تر از استاندارد جهانی و با قیمت بسیار بالاتر خریداری کنند تا عده ای بیکار نشوند؟ گیریم مردم بد رانندگی می کنند، اما تا چه زمانی باید شاهد تلفات ناشی از کارنکردن ایربگ، ضعیف بودن بدنه خودرو، استاندارد نبودن سیستم ترمز خودروها و ... باشیم؟ آیا با عذرخواهی این موارد به روز می شوند؟ آیا اگر سیستم ایمنی خودروها قوی تر بود، با همین شکل رانندگی بد مردم که جای تقبیح هم دارد میزان تلفات به مراتب کمتر نبود؟ آیا عذر خواهی سلامت آسیب دیدگان یا جان درگذشتگان در حوادث رانندگی را باز می گرداند؟
  • حامد IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    54 0
    مردی پراید نساز
  • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    46 0
    فقط برای اینکه مردم رو تضعیف کنن و کمپین شل بشه و خودروهای بی کیفیت و داغونشون رو بفروشن معذرت خواهی میکنن دیروز توی زاهدان خودرو داخلی حین حرکت اتیش گرفت کلا خودروهاشون همه بی کیفیت و داغونن مخصوصا قطعا پارسال و امسال همه بی کیفیت اصلا ما نمیخریم تا شما جمع کنید خودروی خارجی بیاد چرا باید پول زحمتم رو بدم به حلبی؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    58 0
    دوستان و هموطنان باشرف و غیرتمند فقط و فقط خودروی صفر نخرید از هر مدلی می خواد باشه فرقی نداره فقط نخرید. درود بر شرفتون درروووووووووود
  • امین NL ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    49 1
    منت نداره ، عذر خواهی کوچیک ترین کاریه که باید انجام میدادید ، کار اصلی اینه که عمل کنید ، قیمت ها به شدت باید کاهش پیدا کنن ، باید کیفیت به شدت بره بالا ، خدمات پس از فروش باید به شدت بهتر شه ، باید به مشتری احترام بزارید نبود بازار آزاد و کلا 2 تا شرکت در پیت که رقابتی هم ندارن با هم نتیجش اینه .
  • بی نام RO ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    61 0
    ما مردم نمیخریم، عذر خواهی هم فایده نداره.خرید خودرو صفر ممنوع
  • بابک A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    53 0
    سلام مگر چند ماه پیش جند نفر از نمایندگان مجلس در صدا و سیما کم قروشی و بی کیفیتی و گرانی خودرو را شدیدا زیر سوال نبردند حتی گفتند اگر لازم باشد رییس جمهور را هم استیضاح میکنند پس کجا رفتند چرا بعد از مصاحبه دیگر خبری نشد پس کسی به فکر مردم نیست این عذر خواهی ها فریبکاری است
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    50 0
    این عمر ما که پای این قراضه ها تلف شد کجا میره افسوس...
  • پرهام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    46 0
    سلام خدمت همه دوستان.به نظر میرسد حرف مردم تاثیر گزار بوده ما همچنان سر حرفمان هستیم وتا خودرو به قیمت واقعی نرسد نمیخریم بااین حرفها مردم سست نمیشوند دیگه دیر شده ..دیییییر
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    55 0
    فقط واردات ۱۶ تن سنگ پا از چین موافق نص صریح قانون اساسی؟
  • محمد A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    48 0
    عذرخواهی لازم نکرده قیمت ها رو میلیونی کم کنین
  • مهدی A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    52 0
    نمی خریم
  • مسعود IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    57 0
    سلام راه مبارزه با گران فروش و خودرو انحصاری همینه که مردم یاد گرفتن / این کمپین ها به مرغ 7000 تومانی و لبنیات که هر روز قد میکشه خواهد رسید . ملت دیگه هم صدا شدن
  • بی نام DE ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    51 0
    خودروسازان باید بمردم بگویند،خودرو شش میلیونی شد هفده تومان وتابیست تومان باپولش چکار کردن؟
  • احمد IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    43 1
    متاسفانه وقتی خود دولت عمدا" ارزش پول ملی را پایین میاره و دوست داره نرخ دلار بالا بره دیگر چه توقعی از کاهش قیمت خودرو و بقیه اجناس وجود دارد؟
  • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    46 0
    من بنز می خواهم با 10 میلیون بخرم
  • نخرید IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    48 0
    نخریدن تنها کاری هست که مردم میتونند انجام بدن در مقابل دولت و فرقونسازا
  • میثم IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    41 0
    با عذر خواهی چی درست میشه؟اینا زرنگتر از این حرفان.میخوان بگن معذرت میخوایم خودروها کیفیت نداره و کیفیت رو افزایش میدیم و مثلا یه چراغ ماشین از این اشکلی میکنن اون شکلی و بعدش هم دویست تومن رو قیمت ماشین اضافه میکنن
  • امیر IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    52 0
    ما مردم عادی هستیم . عضو هیچ حزب و جناحی هم نیستیم . ما برای حفظ جونمون و پولمون خودرو مناسب میخوایم . لطفا فرافکنی نکنید
  • حسن US ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    38 0
    تاخوذرو ارزان نشود نمی خریم شهریور که ماه مسافرت وخرید اتومبیل است ما که نخریدیم حالا در مهروآبان که رغبت آنچنانی برای خودرو نداریم .
  • علی RO ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    35 1
    به نظر من در طول این چند سال که گرون کردن خسارت مردم را پرداخت کنند و از این به بعد هم قیمت ماشین هم به روال قبل برگرده مردم میخرن یهنی پراید 7 میلیون
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    42 0
    هر کسی بره بخره به خودش وخانوادهاش خیانت کرده .دانسته ورفته خریده .یک عمره ما را ورشکسته کردید .این هم روش
  • احسان A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    34 0
    اقای بیاتیان پذیرش محض یک موضوع توسط یک فرد چه دردی را دوا می کند. چه عملکرد یا اقدامی را در این سالها انجام داده اند. حالا که دیدند مردم صدایشان درامده به فکر پذیرش افتادند یعنی اگه این جنبش به راه نمی افتاد تا ابد قرار بود پراید رو با همین کیفیت تحویل مردم بدند. مخالفان این جنبش یا فهم بالایی ندارند یا راحتی و مرگ میر مردم برایشان مهم نیست. ربطی هم به اقتصاد مقاومتی نداره
  • بی نام RO ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    28 0
    باید مردم مقاومت کنند ونخرند تا این اقایان شاید کمی به خودشان بیایند چه بسا این کمپینگ را هم در مورد سایر کالا های بی کیفیت باید راه بیاندازند ما چیزی برای ازدست دادن نداریم
  • بی نام RO ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    35 1
    امروز اخبار ساعت 7 يه دروغ بزرگ گفت. گفت قيمت خودروي ايراني در داخل و خارج كشور فرقي نمي كنه. واقعا مردم رو چي فرض كردن؟ حداقل نصف قيمت هست. اون موقع كه سمند 15 ميليون بود با منبع موثق شنيدم تو ارمنستان 8 ميليون هست و پرايد كه تو ايران 7 ميليون بود تو عراق 4 ميليون بود. خواهشا نخريد خواهش مي كنم . وقتي كه قيمت پرايد بي دليل بالا رفت بايد همون موقع مردم ديگه نمي خريدن الان هم دير نشده ما ميتونيم از وسايل نقليه عمومي استفاده كنيم يا دوچرخه بخريم. خواهش مي كنم اتوموبيل نخريد
  • ممممم IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    36 2
    لابد میخواین یه مدل مثلا 171 se از پراید بدین بیرون و بگین این پراید یه آپشن جدید داره و اونم اینه که ایراداش کمتره و لابد با قیمت بالاتر از بقیه؟؟؟؟
  • شایان A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    34 1
    4تا پیچ و مهره اضافه میکنن میگن کیفیت رو بهبود دادیم در عوضشم 5میلیون دیگه میکشن روشبرادر من صنعت خودروسازی نیازمند یه انقلابه،اگرم نمیتونن خودروسازامون اینکارو انجام بدن برن کنار تا شرکت های معتبر و بزرگ وارد بشن مثل همه جای دنیا،الکی با 4تا قول و وعده وعید و افزایش یک درصدی کیفیت محصولاتتون سر مردمو نمیتونین دیگه گول بزنین
  • محمد RO ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    43 0
    اصلا پراید باید برداشته بشه
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    41 0
    به قول یکی از دوستان مقاومت دولت در برابر خواسته مردم درباره ارزان شدن خودرو قطعا به خاطر ضرر نکردن این 2 شرکت نیست،بلکه به خاطر اینه که اگه قیمت خودرو بیاد پایین این ذهنیت در مردم به وجود میاد که با نخریدن و اتحاد میتونن به خواستشون برسن،و از فردا کمپین نخریدن شیر با روغن پالم،مرغ و تخم مرغ بی کیفیت و گران و... راه میوفته و خواستار افزایش کیفیت در همه زمینه ها میشن و این یعنی قطع شدن بخوربخور یه عده و پیشرفت کشور میشه که وا به دل بعضیا نیست
  • بی نام A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    42 0
    اینه قدرت همبستگی مردم.کمپین بعدی نخریدن گوشت
  • هموطن A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    44 1
    طرف اومده تو تلویزیون میگه میخوایم افزایش قیمت هم بدیم یا میگه این تلفات تصادفات از عابرهای پیاده و نبستن کمربند ایمنی هستش 1 یا یکی دیگه میگه پراید رو میدیم عراق 30 میلیون مردم ایران نمیخرن تا بتونید بیشتر صادر کنید فقط نمیدونم چرا انباراتون پر ماشین صفر شده آقایون مسئول لطفا به شعور ملت ایران توهین نکنید
  • بی نام A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    7 0
    لوس بازی در نیاورید باید دربابر مردم سر تعظیم فرود بیاورید
  • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    6 0
    هر وقت مدیران ارشد خودروسازان برای شفافیت و پاسخگویی ارزش قائل شدند اوضاع ماشین خوب می شود. شرکت های زیر مجموعه خودروسازان باید وارد بورس شود و آنها در قراردادهایشان اولویت را به خرید از شرکتهای بورسی دهند