جنگنده‌های ارتش سعودی روز گذشته در چند نوبت مناطقی از صنعا را بمباران کردند که در پی آن ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۳۰ نفر زخمی شدند.

به گزارش فرادید، جنگنده‌های عربستان در ادامه بمباران یمن روز گشذته مناطق «الفلیحی»، «معمر»، «العلمی» و «نعمان» در شهر صنعا را بمباران کردند. در این حملات تعدادی خانه تخریب و به ۲۲۰ خانه نیز خسارت‌هایی وارد شد.

جنگنده‌های عربستان همچنین با بمباران منطقه «الزبیری» ده‌ها نفر را شهید و زخمی کردند، اکثر قربانیان زن و کودک هستند.

از سوی دیگر حمله جنگنده‌های آل سعود به مناطق «الحصبه»، «صوفان» و «النهضه» نیز ده‌ها کشته و زخمی در پی داشت و بر اثر آن تعدادی خانه منهدم شد. هواپیماهای ائتلاف عربی در این حملات انبارهای وابسته به نهاد اقتصادی یمن در منطقه «فج عطان» را نیز بمباران کردند. همچنین در اثر این حملا منزل «بدرالمنذری» سفیر عمان در صنعا نیز هدف قرار گرفت که با واکنش شدید عمان روبرو شده است.

45282 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    1 0
    من نمی دانم عربستان در یمن که فقیرترین کشور خاورمیانه است به دنبال چیست. ویرانه خانه ها را نگاه کنید که از چه جنسی است که به حرف من پی ببرید. خانه هایی از جنس چوب و کاه گل. گویا آواره شدن مردم افغانستان و سوریه و عراق برای این پلیدهای مفت خور سعودی کافی نیست. واقعا شیطان این همه خبیث نیست که سعودی هست.