استاندار با اشاره به توافقات هسته ای : از سرمایه گذاری خارجی در دوران پسا تحریم استقبال می کنیم

استانداربا اشاره به توافقات هسته ای بیان کرد: از سرمایه گذاری خارجی در دوران پسا تحریم استقبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین فریدون همتی در دیدار مدیرعامل شرکت نستله و هیات مدیره شرکت در سخنانی بیان داشت: قزوین از مناطق صنعتی بزرگ کشور محسوب می شود که به دلیل برخورداری از شرایط و امکانات ویژه ،بستر و زمینه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در آن به خوبی فراهم است.

استاندار با اشاره به مذاکرات و توافقات هسته ای صورت گرفته اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه لغوتحریم های ظالمانه قرار داریم باید خود را برای ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور آماده کنیم وقزوین از این نظر در موقعیت و شرایط مطلوبی قرار دارد.
وی گفت: در حال حاضر فضا روز به روز برای سرمایه گذاری خارجی در کشور آماده و مهیا می شود و در استان قزوین نیز این آمادگی وجود دارد و از سرمایه گذاری ها استقبال می کنیم.
همتی در ادامه با تاکید بر حمایت مدیران از سرمایه گذاری های خارجی و فراهم کردن شرایط و مقدمات لازم برای تحقق این امر تصریح کرد: مردم ایران ملتی با محبت، پراحساس و مهمان نواز هستند که انتظار می رود سرمایه گذاران خارجی این فرهنگ نوع دوستی و مهربانی با دیگران را به خوبی در کشور و جامعه خودشان معرفی و تبلیغ کنند.
وی در خصوص سرمایه گذاری شرکت نستله در قزوین خاطرنشان کرد: نستله از واحدهای تولیدی موفق و مثال زدنی استان در بخش تولید و صادرات می باشد و به دلیل اهمیت و اعتقادی که برای سرمایه گذاری خارجی قائل هستیم اولین نشست خود را با صاحبان سرمایه گذاری های صورت گرفته خارجی با مدیران این مجموعه و واحد بزرگ تولیدی برگزار کرده ایم.
استاندار در پایان بر ارائه خدمات جانبی از جمله خدمات آموزشی و فنی از سوی واحدها و شرکت های با سرمایه گذاری خارجی درایران تاکید کرد.
گفتنی است شرکت نستله ،بزرگترین واحد تولید مواد غذایی در سطح جهان است که دارای 442 کارخانه در 86 کشور جهان با 332 هزار پرسنل می باشد و در سه حوزه تغذیه ، توسعه مناطق محروم و آب فعالیت دارد.
این شرکت در کشورهای اسلامی دارای 33 هزار پرسنل و 48 کارخانه می باشد که یکی از واحد های زیر مجموعه آن در کشور ایران و در استان قزوین مستقر می باشد.
یکی از شرکت های نستله ایران در بخش محمدیه شهرستان البرز استان قزوین مستقر است که در زمینه تولید شیرخشک و غذای کودک فعالیت می کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =