استاندار قزوین از تمامی جناح های سیاسی جهت کمک به دولت دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین فریدون همتی استاندار قزوین اظهار داشت ، باعرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز از تمامی جناح ها و گروه های سیاسی استان قزوین لازم دیدم از این تریبون چند کلامی در خدمت شما بزرگوران باشم.اين دولت دولت فرا جناحي است، اگر كابينه دولت یازدهم را ملاحظه كنيد جمعي از عقلاي أصول گرا در آن حضور دارند .
در ساير سطوح و بدنه دولت هم همينطور حضور أصول گرا ها در اين دولت به معني تغیير أصول آنها نيست دولت،دولت جمهوري اسلامى است دولتي است كه رهبر فرزانه انقلاب اسلامى رأي مردم را تنفيذ فرمودند. همكاري در دولت انجام سربازي به فرماندهي ولايت مطلقه فَقِيه است.
آقاي دكتر روحاني از أصول گراهاي اصيل است ایشان از ياران امام و رهبري می باشند . تمام كسانيكه دل در گرو انقلاب و امام و رهبري و شهدا و ايثارگران و مردم عزيز دارند بايد به دولت كمك كنند در غير اين صورت بايد در اعتقاد آنها ....كرد.
هر وقت أصول گراها بخواهند مانند ديگران در خدمت آنها هستم همه مردم استان قزوین براي من عزيزند و محترم.
نيروهاي أصول گرا و إصلاح طلب واقعي كه اعتقاد راسخ به نظام و ولايت دارند بايد در كنار هم در خدمت رهبري و به دولت كمك كنند. بدینوسیله از تمامی گروه های سیاسی و جناح های استان جهت کمک به دولت دعوت  به عمل می آورم. استاندار قزوین متعلق به هیچگونه جناح خاصی نیست و در راستای اهداف دولت فراجناحی عمل کرده و می کند. موفق و منصور باشید.

فریدون همتی استاندار قزوین 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =