۴سازمان مردم نهاد در قزوین تقاضای تاسیس دادند

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد: درخواست تأسیس 4 سازمان مردم نهاد در استان بررسی و جهت رأی گیری و کسب مجوز فعالیت در دستور کار جلسه آتی هیات نظارت استان قرار گرفت. "محسن قاسمی" با اعلام این خبر افزود: تقاضای تأسیس و فعالیت 4 سازمان مردم نهاد بررسی و جهت طرح موضوع در جلسه هیأت نظارت استان آماده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین وی گفت: طی مدت چند روز پرونده 4 سازمان مردم نهاد با حضور اعضاء مؤسس در محل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی بررسی و صلاحیت و توانمندی افراد احصاء شد. عناوین و موضوعات فعالیت این سمن ها به شرح زیر است:
* انجمن دوستداران دوچرخه قزوین با موضوع ترویج فرهنگ دوچرخه سواری
*انجمن خانواده های آسیب دیده با موضوع حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی
* مؤسسه خیریه حمایت از بیماران صعب العلاج مینودر با موضوع حمایت از بیماران
* کانون آوای چیستا با موضوع امور زنان و تحکیم بنیان خانواده
سرپرست دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری بیان داشت: کلیه پرونده های متقاضیان ابتدا توسط کارشناس سازمان های مردم نهاد در دبیرخانه هیأت نظارت تکمیل و پس از مصاحبه با آنان، در دستور کار هیأت نظارت استان قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: در این جلسات ضمن مصاحبه با هیأت مؤسسین و شنیدن اهداف و برنامه های متقاضیان تأسیس سمن، آسیب ها و مشکلات پیش روی تشکل های غیردولتی اعم از ورود به موضوعات سیاسی، انتفاعی، وابستگی به دولتها، فقدان برنامه ریزی، قائم به فرد بودن و... نیز به آنان گوشزد شد.
قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد مذکور پس از تأیید هیأت نظارت استان تأسیس و فعالیت خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =