دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان گفت: در پنجمین جشنواره حسنات، جایزه ویژه‌ای به نام جایزه "مهربانی" به یاد زاون قوکاسیان در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل ازستاد خبری پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات، امیر حسین عشاقی، با اشاره به نقش و جایگاه زاون قوکاسیان در جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اظهار کرد: این هنرمند فرهیخته با عنوان دبیر هنری چهار دوره جشنواره حسنات زحمات زیادی را برای برگزاری این جشنواره متحمل شد.

وی با بیان اینکه زاون همواره به جوانان اعتماد می‌کرد و مسئولان جشنواره حسنات نیز جوانان را سرمایه اصلی این جشنواره می‌دانند، گفت: برای پنجمین جشنواره حسنات، جایزه ویژه‌ای به نام جایزه «مهربانی» به یاد زاون قوکاسیان در نظر گرفته شده است.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی حسنات پیرامون زمان معرفی هیئت داوران جشنواره پنجم نیز افزود: براساس نظر شورای سیاست‌گذاری و نیز مهدی مسعود شاهی مشاور هنری جشنواره، در حال رایزنی با هنرمندان و سینماگران مطرح کشور جهت حضور در داوری جشنواره پنجم هستیم که اسامی آن‌ها تا نیمه دوم بهمن ماه اعلام خواهد شد.

عشاقی بابیان اینکه داوران پنجمین جشنواره حسنات باید دو هزار دقیقه اثر را داوری کنند، اضافه کرد: ترکیب این داوران از هنرمندان اصفهانی‌الاصل، اندیشمندان دانشگاهی و اساتید ممتاز تجربی و عملی در حوزه سینما خواهد بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =