سرمربی تیم پرسپولیس از تیم تراکتورسازی تبریز به عنوان یک تیم ملی کوچک یاد کرد و گفت که تیمش مقابل تراکتورسازان کار دشواری پیش رو دارد.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خوشحالم که امروز خبرنگاران استقبال خیلی خوبی از نشست خبری ما داشته‌اند. این حضور شما نشان می‌دهد چقدر این بازی مهم و حساس است و مقابل چه تیم قدرتمندی به میدان خواهیم رفت.
وی افزود: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم، می‌خواستم از صمیم قلب درگذشت اکبر دارستانی همکار خودم را از سوی مجموعه پرسپولیس تسلیت بگویم، این بحران بزرگی برای باشگاه نفت و خانواده مرحوم دارستانی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: تراکتورسازی تیمی است که فصل پیش فقط به خاطر یک اتفاق قهرمان نشد و بازی‌های آسیایی خود را خیلی عالی شروع کرده است، تیمی که می‌توانم اسم آن را تیم ملی کوچک بگذارم. تراکتورسازی با آمدن قلعه‌نویی به سرعت خودش را پیدا کرد و نتایج خیلی خوبی مقابل سپاهان و الجزیره گرفته است. همین سه برد نشان می‌دهد که آنها چقدر پیشرفت داشته‌اند.
وی ادامه داد: مطمئناً تراکتوری‌ها با انگیزه بالا به مصاف پرسپولیس می‌آیند. تیم‌هایی مثل تراکتورسازی، سپاهان و ذوب‌آهن در حال حاضر در شرایط خوبی هستند، چرا که در این تعطیلات در آسیا به میدان رفتند و در شرایط مسابقه به سر می‌برند در حالی که ما در تعطیلات فقط تلاش می‌کردیم که بازیکنان از فرم مسابقه خارج نشده و تمرکز داشته باشند.
برانکو در مورد محروم و مصدومان تیمش عنوان کرد: ما کمال کامیابی‌نیا و خالقی‌فر را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و بنسون هم محروم است.
سرمربی کروات سرخپوشان در واکنش به طرح این پرسش که «چرا لوبانف در بازی‌هایی که برای پرسپولیس انجام داده پنج گل دریافت کرده است و آیا با این وضعیت او جای خود را به سوشا مکانی خواهد داد یا نه؟»، خاطرنشان کرد: در مورد اینکه فردا چه کسی بازی می‌کند مطمئناً ما در آخرین لحظه تصمیم نهایی خود را اتخاذ خواهیم کرد. باید بگویم لوبانف در هیچ‌کدام از گل‌های خورده مقصر نبود. گل‌هایی که ما دریافت کردیم در فوتبال طبیعی است. مهم این است که ما به حریف خیلی کم شانس گل می‌دهیم و در این گل‌هایی هم که دریافت کردیم بیشتر روی اتفاق است.
وی ادامه داد: البته این از جذابیت فوتبال است و نمی‌شود به آن ایراد گرفت. همان‌طور که یک بازی را می‌بریم، امکان دارد یک بازی را ببازیم. ما باید تلاش کنیم سطح خود را بالاتر ببریم و با بازی‌های خوب‌مان این موضوع را نشان خواهیم داد. بازیکنان ما باید طوری تلاش کنند که افتخارشان بودن در پرسپولیس باشد، تیمی که این همه هوادار دارد بازیکنانش باید همیشه شوق و انگیزه زیادی برای بازی کردن داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند با برتری مقابل تراکتورسازی به جمع مدعیان بازگردد، گفت: طبیعی است که ما یکی از کاندیداهای قهرمانی هستیم و می‌دانیم بازی فردا و همچنین دیدار روز جمعه چقدر مهم است. ما می‌دانیم که تا پایان فصل چه کاری در پیش داریم و هر بازی برای‌مان حکم بودن یا نبودن را دارد. ما بیشترین حمایت‌ها را از سوی هواداران داشته‌ایم و انتظارم این است که همه تلاش کنیم تا به هدف‌مان برسیم.
وی در واکنش به رفتار برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی طارمی با خبرنگاران و اظهاراتی که کمال کامیابی‌نیا در ارتباط با مظلومی به کار برد، گفت: اینها مسائلی است که در همه جا پیش می‌آید، بازیکنان جوان برخی مواقع عصبی و ناراضی هستند و برخی مواقع واکنش‌های نامناسب نسبت به اصحاب رسانه دارند، البته این فاز رشد و تعامل بازیکنان جوان است، اما به عنوان بازیکنان پرسپولیس باید رفتار حدنصاب و با کیفیتی با خبرنگاران داشته باشند. البته این را هم بگویم بعضی از همکاران شما برخی اوقات رفتار مناسبی ندارند و واقعیت‌ها را عنوان نمی‌کنند.
برانکو افزود: همه ما همکار هستیم و به نوعی در این فوتبال فعالیت می‌کنیم. همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و آن هم اینکه کمک کنیم تا تماشاگران از تماشای فوتبال و اتفاقات آن لذت ببرند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلایل عصبانیتش در یکی از تمرینات این تیم نیز عنوان کرد: طبیعی است که آدم یک روز عصبانی می‌شود و روز دیگر خوشحال و هیچ فردی نمی‌تواند همیشه یک حالتی را داشته باشد. من بارها به بازیکنانم گفته‌ام که آنها همیشه باید در توان هزار در صد و نه صد در صد تمرینات خود را انجام دهند، اما این را هم می‌دانم که امکانش نیست، نه در ایران بلکه در هیچ جای دنیا این‌طور نیست که بازیکنان با انگیزه بالا تمرین کنند و بعضی وقت‌ها مسئله بی‌انگیزه شدن بازیکنان پیش می‌آید. من در آن جلسه تمرین از بازیکنان دلخور بودم و این دلخوری من طبیعی بود، ممکن است در طول تمرینات این اتفاقات رخ دهد و نمی‌شود گفت هیچ وقت نباید این اتفاق بیفتد. برای هزارمین بار می‌گویم من از عملکرد شاگردانم راضی هستم، چرا که اعتقاد دارم آنها پیشرفت خیلی خوبی نسبت به اول فصل داشتند.
وی اضافه کرد: فراموش نکنید این پرسپولیس همان تیمی است که فصل پیش هشتم شد و در حالی که در همان فصل در مقطعی برای بقا می‌جنگید الان جزو مدعیان است و این پیشرفت با تلاش همین نفرات بود.
برانکو در پاسخ به این پرسش که «پرسپولیس در دیدار برابر سایپا و ذوب‌آهن امتیازات حساسی از دست داده است و چه راهکاری دارید که مقابل تراکتورسازی سه امتیاز را از دست ندهید؟»، گفت: می‌دانیم که فردا بازی سختی در انتظارمان است. همان‌طور که گفتم همه بازی‌ها تا پایان فصل حکم بودن یا نبودن را دارد. نمی‌خواهم به گذشته بازگردم و بگویم چه اتفاقی افتاده است، اما اکنون باید خوش‌بین باشیم که در 15 دیدار گذشته شکست نخوردیم.
وی ادامه داد: ما در دیدار مقابل سایپا و ذوب‌آهن امتیازات حساسی را از دست دادیم و استحقاق برد را داشتیم، با این وجود اگر نیم‌فصل اول را با نیم‌فصل دوم مقایسه کنید متوجه خواهید شد که امتیازات بیشتری را در نیم‌فصل دوم کسب کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم، خاطرنشان کرد: ما برای قهرمانی می‌جنگیم، روز گذشته بازی راه‌آهن - استقلال را دیدید. دیگر تیم ضعیفی وجود ندارد و بازی کردن مقابل هر تیمی سخت است.
برانکو در رابطه با اینکه تراکتورسازی در ضربات ایستگاهی خوب عمل می‌کند و چه برنامه‌ای برای مهار این موضوع دارید، عنوان کرد: ضربات ایستگاهی یکی از عناصر مهم و طبیعی یک تیم می‌تواند باشد. در دیدار مقابل سپاهان از ضربه ایستگاهی گل زدند و در مقابل الجزیره نیز سه گل از این طریق به ثمر رساندند. آنها در این بخش خطرناک هستند.
وی آرزویش در آستانه سال جدید را این‌طور عنوان کرد: به غیر از اولین آرزو که قطعاً سلامتی خواهد بود و بهترین آرزوست، آرزوی من در کنار پرسپولیس است. امیدوارم تا قبل از سال جدید شادی مضاعفی به هواداران بدهیم و با بردها به صدر جدول نزدیک شویم. نهایت این آرزو هم قهرمانی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش از دقیقه 80 به بعد گل می‌خورد، عنوان کرد: قبول دارم در این دقایق انتهایی نباید گل می‌خوردیم و این بدشانسی ما بوده است که حریف در بازی فرصتی ایجاد نکرده، اما در دقایق آخر گل می‌زند. در فوتبال این مسائل پیش می‌آید و همین مسئله به زیبایی فوتبال اضافه کرده است. ما 90 دقیقه خوب بازی می‌کنیم، اما باید با زدن گل‌های دوم و سوم خیال‌مان را راحت کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =