مذاکرات مدیران سیاه‌جامگان با «فرهاد کاظمی» گویا این روزها به بن‌بست رسیده و کاظمی بدون پذیرفتن تسویه حساب‌های فصل قبل که حداقل فعلا برای مدیران تیم مشهدی ممکن نیست، حاضر به تمدید قراردادش نیست.

مسعود حکم‌آبادی: محمدرضاعباسی مدیرعامل سیاه‌جامگان برای اینکه مثل سال گذشته زمان را از دست ندهد و به یکباره مجبور به پذیرش سرمربیگری کسی شود که بعدها از آن به عنوان یک «اشتباه» یاد کند، در حال فکر کردن روی سایر گزینه‌هاست.
او فصل قبل وقتی «مجید نامجومطلق»، «رسول خطیبی» و «صمد مرفاوی» را به عنوان گزینه داشت این پیغام را از طرف مظلومی که با او رفاقت قدیمی دارد دریافت کرد که «حداقل عباسی یک تعارف به ما می‌زد» گرچه مظلومی بعد از این پیغام سرمربی استقلال شد.
امسال اما عباسی به مظلومی فکر می‌کند. پرویز استقلالی‌ها پیش از این در اوج ناداری ابومسلم که به یک شکل پدر سیاه‌جامگان محسوب می‌شود با این تیم در دو مقطع کار کرده بود؛ مقطع اول که ابومسلم را به عنوان بهترین تیم شهرستانی رساند و مقطع دوم حضور کوتاه مدتش روی نیمکت ابومسلم در آخرین سال حضورش در لیگ برتر، حضوری که بعدا کاظمی جایگزینش شد و سپس با حنطه، این تیم به دسته اول سقوط کرد.
بنابر این مظلومی با تفکرات عباسی و شکل کار کردن او آشناست و ضمنا سابقه خوبی در جمع هواداران مشکی دارد و بدش نمی‌آید محبوبیت از دست رفته‌اش را در شهر نوستالژیک خودش بازیابی کند.
با تمام این‌ها هنوز «فرهاد کاظمی» گزینه اول سیاه‌جامگان برای تمدید قرارداد است، اما گفته می‌شود عباسی دلش می‌خواهد ماندن یا رفتن کاظمی هرچه سریع‌تر مشخص شود تا گزینه‌های دیگرش از جمله «پرویز مظلومی» را از دست ندهد.
با آمدن مظلومی فقط یک سری تغییرات در شکل و شمایل بازیکنی سیاه‌جامگان به وجود خواهد آمد؛ سرمربی (سابق) استقلال مثل کاظمی قطعا قدرت این را نخواهد داشت که حتی تا کادر اجرایی دفتر باشگاه را تعویض کند، اما حتما تغییراتی روی نیمکت و البته در زمین مسابقه خواهد داشت و به طور قطع «رضا عنایتی» از جمع مشهدی‌ها جدا خواهد شد. کاپیتان سابق استقلال بعد از اینکه استقلال دربی را باخته بود در حال خروج از ورزشگاه بین تماشاگران گفته بود؛ «این چه مربی‌ایه که آوردن براتون؟» و حتما همین جمله وی که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت بر شرایط تیره و تار او و مظلومی مهر تایید محکم‌تری خواهد زد.
نکته جالب اینکه مظلومی در زمان حضورش در مشهد یک درگیری ویژه با عباسی که آن زمان قائم‌مقام وقت ابومسلم بود داشت و برنامه تلویزیونی نشان داد که آن‌ها چطور از خجالت هم درآمدند، اما امسال به محض ورود استقلال به مشهد، عباسی با دسته گل به استقبال مظلومی رفت تا نشان دهد کدورتی از گذشته نمانده و جمع این اتفاقات نشان می‌دهد هیچ چیز از آینده سیاه‌جامگان بعید نیست و «پرویز مظلومی» گزینه هدایت سیاه‌جامگان است!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =