رییس دادگستری استان البرز گفت: 80 درصد ساختمان های قوه قضائیه نیاز به بازسازی دارد که سال گذشته احداث 22 هزار مترمربع در قالب 3 پروژه در دستور کار قرار گرفت که معادل کلیه اقداماتی است که از ابتدای ایجاد دادگستری در البرز ایجاد شده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز، احمد فاضلیان در مراسم افتتاح ساختمان ثبت اسناد و املاک شهرستان ساوجبلاغ که صبح امروز با اشاره به اینکه استان شدن البرز بدون توجه به زیرساخت ها انجام شد و امکانات شهرستانی به خدمت استان قرار گرفت افزود: تشدید تحریم ها و کمبودهای دولت فرصت پیشرفت لازم را این استان گرفت و مشکلات عدیده ای برای ارائه خدمت به مردم ایجاد کرد که بخش زیادی از این مشکلات همچنان وجود دارد.

وی ادامه داد: استیجاری بودن بخش زیادی از ساختمان های این دستگاه در البرز از دغدغه های بزرگ این استان محسوب می شود، 60 هزار متر کمبود فضای اداری در البرز وجود دارد که 40 درصد قضای موجود نیز استیجاری است.

فاضلیان از لزوم بازسازی 80 درصد ساختمان های این دستگاه خبر داد و گفت: با تلاش هایی که در سال گذشته انجام شد، احداث 22 هزار مترمربع در قالب 3 پروژه در دستور کار قرار گرفت که معادل کلیه اقداماتی است که از ابتدای ایجاد دادگستری در البرز ایجاد شده است.

وی با اشاره به نقاط قوت استان در حوزه قضایی عنوان کرد: ارتباط 3 قوه در استان با یکدیگر و با نیروهای نظامی و انتظامی بسیار نزدیک است و با همه جدیت، توان خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =