سه شنبه 1 خرداد 1397
چهارشنبه 9 تیر 1395 - 09:06:00 چاپ

کاریکاتور/ احمدی نژاد از بگم بگم تا نگو نگو!

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور - مرد مشهور به «بگم بگم» که ابزار سیاسی‌اش افشاگری و یا ژست آن بود این روزها، سیاسیون را به اخلاق و عدم افشاگری در مباحث سیاسی توصیه می کند.

 

مهدی عزیزی. خبرآنلاین

6060

17 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 9 تیر 1395 - 09:24:15
    پاسخ
    185 16

    خوش بحالش که فعلا این جور افراد فقط اجازه حرف زدن دارن ...

  • بی نام
    چهارشنبه 9 تیر 1395 - 09:43:59
    پاسخ
    136 17

    جالب بود.

  • بی نام
    چهارشنبه 9 تیر 1395 - 09:52:10
    پاسخ
    232 21

    بالاخره گهی پشت به زین و...آسیاب به نوبت جناب محمود خان...88 رو یادته؟؟؟؟

    • بی نام
      چهارشنبه 9 تیر 1395 - 10:05:07
      17 36

      شما درست میگی آسیاب به نوبت

  • بی نام
    چهارشنبه 9 تیر 1395 - 10:16:52
    پاسخ
    32 243

    آقای دکتر خیلی از گفتنی ها رو گفت و خیلی از غارتگران اموال عمومی و خیانتکاران به کشور نظیر مهدی هاشمی را نابود کرد درود بر دکتر شجاع و راستگو

    • بی نام
      پنجشنبه 10 تیر 1395 - 15:15:30
      24 2

      خودش رییس غارتگراست.اگر یه ذره شجاعت و شعور داشت میومد به خاطر 8 سال گند کاری از مردم عذر خواهی میکرد.

    • محمد
      شنبه 2 مرداد 1395 - 00:14:09
      1 0

      واقعا افرادی مثل شما چه جور طرز فکری دارید؟ مهدی هاشمی اگر برد یک صدهزارم تیم اقای احمدی نژاد هم نبورد. چشاتو واکن فکر کن بعد طرفداری کن.

  • بی نام
    چهارشنبه 9 تیر 1395 - 10:20:35
    پاسخ
    150 15

    اگر امروز رکود و تورم در مملکت بیداد میکنه نتیجه کارهای نسنجیده این آقاست وای بحالمون اگه ادامه میداشت ریاست ایشون تا حالا ، از ونزوئلا و کره شمالی هم بدتر می شدیم

    • بی نام
      دوشنبه 14 تیر 1395 - 10:03:28
      1 0

      احسنت.

  • بی نام
    چهارشنبه 9 تیر 1395 - 10:57:18
    پاسخ
    138 5

    زنهار ادمهای کم توان را در پست های حساس نگمارید که تبدیل به دیکتاتورهای تندخو، مشورت ناپذیر و مخرب میشن.

  • احسان
    چهارشنبه 9 تیر 1395 - 11:03:33
    پاسخ
    176 16

    چرا کاریکاتور؟ عکس محمود خودش کاریکاتوره.

  • ابراهیم
    چهارشنبه 9 تیر 1395 - 11:09:25
    پاسخ
    127 10

    تخلفاتش اظهرومن الشمس بوده ولی هیچکس نیست که یقه این آقا رو بگیره .

    • شهروز
      پنجشنبه 10 تیر 1395 - 04:16:02
      13 1

      کاملاً مشخصه که چرا

  • مهدی
    چهارشنبه 9 تیر 1395 - 11:15:59
    پاسخ
    23 166

    به جای کاریکاتور کشیدن و از این کارهای دل خوش کنک هر حرفی دارید بزنید فقط شفاف و با مدرک و سند شبیه همون بلای خانمان سوزی که بر سر موسوی آورد یادتون میاد که به چیز چیز افتاده بود عکس زنش رو میزه هی میگه چیز چیزه چه دوران با شکوهی بود رسوایی منافقان و فتنه گران به امید تکرارش

    • کاظم
      پنجشنبه 10 تیر 1395 - 11:04:24
      32 1

      بله دوران باشکوهی برای اختلاس گران بود فعلا که فتنه گران واقعی دارند رسوا میشوند. منافق واقعی دارودسته انجمن حجتیه است.امیدوارم مموتی ۹۶ بیاد تا تودهنی تاریخی از مردم نوش جان کنه.

    • امیر تبریز اوغلی
      جمعه 18 تیر 1395 - 10:20:01
      5 2

      باشه.منتظریم.. فقط نیوفتین خیابونا بگین رای ما دزدین با رای ما پز میدن...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • محمد
    چهارشنبه 23 تیر 1395 - 15:00:40
    پاسخ
    4 2

    جالبه که با این همه تخلف و کم کاری تو دولت روحانی شما همچنان از احمدی نژاد و اشتباهات اون مطلب میزنید بهتر نیست به جای لجبازی سیاسی به مشکلات مردم برسید تا بعد از اتمام دولت حرفی برای گفتن داشته باشید؟ رکود و تورم پدر مردم رو دراورده برجام هیچ نتیجه ای نداشته ولی شما همچنان مشغول احمدی نژاد هستید

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین
وبگردی