خزانه دار انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از آغاز پروژه های تجهیز و بهسازی بخش خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان تبریز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، آروین تقی زاده در تشریح این خبر گفت: تسکین پس از برآورد مالی پروژه هفتگانه که در قبال آنها متعهد شده، به مدد درآمد ماهانه و حمایت های انجام شده خیران تجهیز بیمارستان را آغاز کرد.

تقی زاده یادآور شد: تسکین در نشستی که با کمیته خیران بیمارستان کودکان تبریز در اوایل سال جاری داشت یک تفاهم نامه همکاری با بیمارستان بست که در قرار داد مذکور این انجمن متعهد به اجرایی کردن هفت بند براساس نیازسنجی بیماران و بیمارستان شد.

وی به هفت بند قرارداد اشاره کرد و گفت: تسکین طی این تفاهم نامه متعهد شده است که اقدام به کمد بندی اتاقهای بستری بخش خون، خریداری 30 عدد لاکر، تامین نیروی انسانی جهت نظافت بخش خون، تجهیز آشپزخانه شامل تهیه هود، سینک و سماور بزرگ، تجهیز اتاق بازی و استخدام مربی در بخش خون کند.

آروین تقی زاده همچنین تامین پمپ انفوزیون سرم به تعداد 32 دستگاه در سه مرحله و تامین یک دستگاه هود شیمی درمانی برای بخش خون را از دیگر بندهای این تفاهم نامه عنوان کرد که تسکین خود را به انجام آنها متعهد کرده است.

وی اضافه کرد: با اجرایی کردن پروژه های متعهد شده کمد بندی اتاق های بستری در اولویت قرار گرفت که در این راستا 33 کمد تا سه روز آینده تحویل بیمارستان داده می شود و ساخت هفت کمد باقی مانده هم تا 10 روز به اتمام می رسد.

خزانه دار تسکین ساخت اتاق بازی، خریداری لاکر و تجهیز آشپزخانه را از جمله پروژه های در حال اجرا عنوان کرد که به طور همزمان انجام می شوند.

وی همچنین افزود: طبق قرار داد بسته شده با بیمارستان تسکین موطف به استخدام نیروی خدماتی بود که این مهم هم انجام شده و نیروی استخدامی در حال خدمات رسانی به بیماران عزیز است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =