ورزشکاران و جوانان منشاء خیر برای محیط زیست

مدیرکل حفاظت از محیط زیست همدان: هر نهادی که با مخاطبان گسترده و بیشمار در ارتباط هستند نظیر اداره کل ورزش و جوانان بیشتر از ارگان های دیگر مورد توجه محیط زیست برای همکاری و جلب مشارکت قرار دارند

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ محمدرضا محمدی، مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان که روز شنبه در آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل ورزش و جوانان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به آنچه در محیط زیست رخ داده می توان عنوان کرد یکی از گسست ها و حلقه های مفقوده در روند حفاظت از محیط زیست نبود مشارکت عمومی است.

وی تصریح کرد: وجود این خلاء موضوع محیط زیست را به دغدغه چند دستگاه و دوستداران محیط زیست تبدیل کرده و در سه سال از دولت یازدهم برنامه های به سمتی هدایت شد که در تمامی عرصه ها از مشارکت عمومی بهره گرفته شد.

محمدی افزود: با توجه به ظرفیت های نهفته در مجموعه های دولتی بعلت وجود سازکار مناسب و نهادمند، بهره گیری از این پتانسیلها در دستور کار محیط زیست قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان یادآور شد: این مجموعه در استفاده از هر ظرفیتی برای حفاظت از این منبع خدادادی کوتاهی نکرده و هرجایی که احساس کند حضور نهاد یا مجموعه ای اثر مثبت در پیشبرد اهداف این سازمان دارد از توان آنها بهره می گیرد.


وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان بعلت ارتباط با ورزشکاران و جوانان می تواند منشا خیری در حفاظت از محیط زیست باشد چون ورزشکاران رابطه مسئولانه تری با طبیعت دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان گفت: ابلاغ سیاست محیط زبست توسط رهبری معظم انقلاب در سال گذشته، یک نقشه راه روشنی برای این سامان ترسیم کرد که یکی از رئوس این سیاست ها جلب مشارکت عمومی بود.

محمدی ابراز امیدواری کرد: با انعقاد تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان زمینه سهولت دستیابی محیط زیست به اهداف ترسیم شده مهیا شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =