۰ نفر
۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

فیلم سینمایی «پرندگان» به کارگردانی آلفرد هیچکاک در شب افتتاحیه سری سوم از پوسترهای اورجینال سینمای جهان از سال‌های ١٩٤٠ تا ١٩٧٠ در کافه گالری «آس» تهران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،فیلم سینمایی «پرندگان» به کارگردانی آلفرد هیچکاک،  و با بازی تیپی هدرن، راد تیلور، جسیکا تندی، سوزان پلشت، ورونیکا کارترایت و روث مک‌دویت به مدت 119 دقیقه، در ساعت 21:30 امشب جمعه 18 تیر ماه جاری در شب افتتاحییه سری سوم و آخرین سری از پوسترهاي اورجينال سينماي جهان از سال‌های ١٩٤٠ تا ١٩٧٠ در تراس و فضای باز کافه گالری «آس» تهران روی پرده می‌رود.

«پرندگان» یکی از دلهره‌آورترین فیلم‌های تاریخ سینماست که در کشور آمریکا ساخته شده‌است. داستان اصلی فیلم حملات ناگهانی و وحشیانه تعداد وسیعی از پرندگان به دلایل نامشخصی، به «خلیج بودگا» واقع در کالیفرنیا است.

سری سوم و آخرین سری از پوسترهاي اورجينال و نایاب سينماي جهان از سال‌های ١٩٤٠ تا ١٩٧٠ براي نخستين بار در ايران؛ شامل پوسترهای چاپ کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و آفریقای جنوبی و با حضور هنرمندان سینما و هنرهای تجسمی و علاقمندان به سینما و هنرهای تجسمی ساعت 16 الی 20 امروز جمعه 18 تیر ماه جاری در گالری «آس» تهران افتتاح می‌شود و بعد از آن، فیلم سینمایی «پرندگان» ساخته آلفرد هیچکاک روی پرده می‌رود.

علاقمندان می‌توانند همه روزه و بصورت رایگان از ساعت ۱۰ قبل از ظهر الی ۲۳ از نمايشگاه پوسترهاي سينماي جهان در گالری «آس» تهران واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از قیطریه، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ بازدید کنند و در کنار دیدن این آثار ارزشمند سینمایی، از طریق هدفون؛ آنونس، تیزر، سکانس برگزیده و یا دیالوگ‌های این فیلم‌های خاطره‌انگیز سینما را گوش دهند و از آن لذت ببرند. همچنین هر شب در ساعت 21:30 به تماشای یکی از فیلم‌های خاطره انگیزه با دوبله‌های خاطره انگیز و با کیفیت عالی در تراس و فضای باز کافه گالری «آس» بنشینند.  

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =