شنبه 28 مهر 1397
سه شنبه 19 مرداد 1395 - 23:27:13 چاپ

جواد خیابانی تا کی می‌خواهد فوتبال گزارش کند؟/ تایید عادل فردوسی‌پور در سال 1375

فرهنگ > تلویزیون - جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال با حضور در برنامه سه شنبه شب «خندوانه»، لحظات حماسی دیدار تاریخی ایران و استرالیا را برای بینندگان تلویزیون و حاضران در استودیو زنده کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گزارشگر فوتبال‌های تلویزیون در ابتدای حضورش در «خندوانه» از شور و شوق حاضران در استودیو چنان به وجد آمده بود که بغض کرد و اشک  در چشمانش حلقه زد.

خیابانی سپس در ادامه با لحن شوخی به رامبد جوان گفت: «الان مد است كه فیش های حقوقی را می دهند توی بازار. اگر فیش حقوقی من را منتشر کنند آنقدر رقمش ناچیز است که اصلا ارزش انتشار ندارد. ولی همین كه شما این طوری احترام می گذارید از هزار تا كاخ و ویلا مهم تر است.»

جواد خیابانی به درخواست رامبد جوان با حضو جناب خان در ادامه به فضای بازی‌ ایران و استرالیا رفت و گفت: «هیچ چیز از بازی ایران و استرالیا یادم نمی آید. ولی در آن بازی شرایط ویژه ای حاکم بود. وقتی آن مرد دیوانه تور دروازه را پاره کرد، همه چیز برای ما دوباره شروع شد.»  خیابانی بعد از این بخش ایستاد و گل دوم ایران به استرالیا را به شکل زنده گزارش کرد.

در ادامه برنامه، خیابانی از آشنایی اش با عادل فردوسی‌پور گفت و اینکه اولین گزارش فردوسی پور همراه با او بوده است: «عادل بازی اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا لیسبون را در سال 75 در کنار من گزارش کرد. وقتی مدیر شبکه از من پرسید چطور بود، گفتم من دوست دارم با عادل در برنامه جهان فوتبال کار کنم.»

رامید جوان در یکی از سوال های انتهایی اش از خیابانی پرسید، فکر می‌کنی در 60 سالگی یا 70 سالگی کجا هستی و چه کار می کنی؟ خیابانی پاسخ داد: «تا زمانی که من هستم و صدایم هست، گزارش می کنم. بستگی به این دارد که مردم بخواهند یا نخواهند.»

در پایان این گفت و گو و هنگام خروج از استودیو، جناب خان با خواندن یک شعر آذربایجانی به احترام جواد خیابانی او را بدرقه کرد.

5858

مطالب مرتبط
16 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 01:27:32
    پاسخ
    86 5

    تو رو خدا چرا انقد گیر دادین به این بنده خدا

  • بی نام
    چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 06:52:57
    پاسخ
    85 22

    جواد خیابانی بهتری گزارشگر فوتبال ایران هست.

  • میثم
    چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 07:02:40
    پاسخ
    116 12

    برنامه دیشب خندوانه و گریه های جواد رو دیدم...فکر میکنم بعضی از ما در حق این بنده خدا زیادی ظلم کردیم.ممکنه تو گزارش هاش اشتباه داشته باشه اما حجم بالای متلک و ناسزا دیگه لیاقتش نیست....

  • رضا
    چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 07:37:20
    پاسخ
    89 7

    علی رغم اینکه دشمن زیاد دارند ولی به نظرم انسان خوب و قابل احترامی است به ایران و ایرانی هم خیلی عشق می ورزند . گزارشهای ایشان هم جذاب است. انشاا... سلامت باشند

  • بی نام
    چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 08:35:30
    پاسخ
    72 10

    خیلیها به گزارشهای جواد خیابانی انتقاد دارند ولی من دقت کرده ام که تقریبا تمام گزارشهای خبرآنلاین در مورد او همراه با عداوت و دشمنی است، و به هیچ وجه نقد نیست. خبرآنلاین حتی در مورد سرهنگ علیفر هم چنین موضع تندی ندارد.

  • بی نام
    چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 12:09:28
    پاسخ
    73 12

    امیدوارم حداقل تا سی سال دیگه.. من که لذت می برم از گزارش اش... کاری هم به سوتی هاش ندارم. روش دموکراتیک اینه که یک نظر سنجی برگزار کنند و ببیند چند درصد از گزارش جواد خیابانی راضی اند و چند درصد ناراضی. من خودم که راضی ام و خیلی ها رو هم می شناسم که مثل من فکر می کنن.

  • بی نام
    چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 15:40:42
    پاسخ
    46 6

    آقای خیابانی گزارشگری است که پر احساس است و این احساسات رو گزارشش تاثیر میزاره و باعث میشه انتقادهای زیادی نسبت به اون وجود داشته باشد. آدم ها را با تمام نقاط ضعف و قدرت باید دوست داشت. تمرکز فقط رو نقاط ضعف اوج بی رحمی است. اونم برای کسی است که صداش واسه همه ما همیشه خاطره انگیز است و به تاریخ فوتبال ما گره خورده. تا وقتی هستیم باید قدر همدیگر رو بدونیم نه وقتی که نیستیم اون وقت دیگه فایده ندارد.

  • چرا
    چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 16:06:14
    پاسخ
    21 4

    چرااینقدرمقرض هستید

    • بی نام
      پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 09:01:22
      2 0

      منظورت مغرض هست دیگه

  • بی نام
    چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 16:06:34
    پاسخ
    17 80

    گریه هاش برای تغییر جو به نفع خودش، خوب عمل کرد. کلا تریپ مظلوم نمایی و عوام فریبی برداشته بود.

    • بی نام
      پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 08:30:06
      7 0

      تو می تونی نمایشی گریه کنی؟

  • بی نام
    پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 00:06:00
    پاسخ
    5 0

    از سوتیهاش که اونم جذابه بگذریم آدم شیرین و دلنشینیه، دارم فکر میکنم اگه همین الان بگه دیگه کار نمیکنم دلم براش تنگ میشه

  • بی نام
    پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 09:05:45
    پاسخ
    1 2

    بابا روانشناس،تریپ،مظلوم نما شناس...

  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ و کیسه
    پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 09:35:54
    پاسخ
    4 3

    بهترین گزارشگر تاریخ ایران استاد خیابانی... نهایت هیجان و تعصب هستش.. لیاقتتون مزدک میرزایی هست با علی فر

  • بی نام
    پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 10:55:08
    پاسخ
    2 1

    بابا فضا رو هم واسه جوونا باز کنید

  • بی نام
    جمعه 22 مرداد 1395 - 10:38:40
    پاسخ
    0 3

    ملت تا گریه یکیو می بینی جوگیر می شه. چقد ساده اید

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین