فیس‌بوک اعلام کرد با مسدودکنندگان نرم‌افزاری تبلیغات آنلاین رسماً به مبارزه برخاسته است.

به گزارش خبرآنلاین، شبکه اجتماعی رسماً اعلام کرد با انجام ترفندهای نرم‌افزاری جلوی مسدودکنندگان تبلیغات را روی نسخه دسکتاپ خود می‌گیرد.

نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغات/Ad Blocking software هر نوع تبلیغی را که مزاحم کاربر می‌شود را مسدود می‌کنند که این موضوع باعث درگیری میان دارندگان سایت‌های بزرگی مانند فیس بوک و ... که منبع اصلی درآمدشان تبلیغات است و مسدودکنندگان شده است و امروز با این خبر نبرد رسمی میان انها شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد.

البته گفتنی است بخش اعظم ترافیک فیس‌بوک از طریق کاربران موبایل انجام می‌شود که فعلاً نرم‌افزار مسدودکننده تبلیغات روی آن فعال نشده و فیس‌بوک تنها نسخه دسکتاپ خود را علیه مسدودکننده‌ها فعال کرده است.

از سوی دیگر فیس‌بوک ابزار نوینی را در اختیار بیزینس ها قرار داده تا مدیریت تبلیغات انلاین خود را هدفمند و هوشمند انجام دهند و مثلاً با تهیه فهرستی ویژه، تبلیغات خود را برای برخی کاربران بفرستند و برای برخی هم نفرستند.

فیس‌بوک در ماه ژانویه اعلام کرد مسدودکنندگان ضرری به این کمپانی نمی‌زنند اما حرکت جدید خلاف آن را نشان می‌دهد.

69 درصد از کاربرانی که از مسدود کننده‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند می‌گویند به دلیل کند شدن سرعتشان از این ابزار استفاده می‌کنند. 59 درصد نیز دلایل امنیتی و بدافزارها را دلیل اصلی اعلام کرده‌اند.

 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =