فرماندار کرج: افتتاح و کلنگ‌زنی 43 پروژه در هفته دولت در کرج/ مدیران خدمات دولت را اطلاع‌رسانی کنند

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، محمد تقی ایرانی گفت: دیپلماسی فعال دولت در عرصه سیاست خارجی، دستاورد بسیار مهمی از سوی دولت بوده که حرکت کشور به سوی شکوفایی و توسعه را ایجاد کرده است.
وی گفت: برجام، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در کشور ایجاد کرده و حرکت به سمت پویایی اقتصاد کشور آغاز شده است.
فرماندار کرج تصریح کرد: دولت تدبیر و امید، در عرصه های مختلف سیاست داخلی نیز موفقیت های خوبی داشته است که از جمله آنها کاهش تورم از 43 درصد در زمان ابتدای فعالیت دولت به کمتر از 12 درصد در سال گذشته بوده است.
وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان، رفع مشکلات تامین دارو، اجرای موفق طرح تحول سلامت و تحت پوشش قرار دادن کل جامعه در بیمه های درمانی، که هزینه های شهروندان در بیمارستان های دولتی را تا 90 درصد کاهش داده است، از جمله این طرح های موفق است.
ایرانی در ادامه با اشاره به برخی ظرفیت های ایجاد شده در استان البرز در دولت تدبیر و امید به ویژه پس از اجرای برجام گفت: با رفع تحریم ها و ایجاد پویایی در فضای تولیدی کشور، امروز در استان البرز 1750 تقاضا برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به ادارات مربوطه رسیده و بیش از 200 کارخانه که در دوران تحریم های اقتصادی، دچار ورشکسگی و تعطیل شده بودند، امروز احیاء شده و مجددا شروع به کار کرده اند.
معاون استاندار البرز تعداد پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در سطح شهرستان کرج را 35 مورد و تعداد پروژه هایی که کلنگ احداث آنها به زمین خواهند خورد را 8 مورد اعلام کرد.
ایرانی گفت: ما افتخار می کنیم که کارمند دولت جمهوری اسلامی ایران هستیم و برای خدمت به مردم، فرصتی به ما داده شده است.
این مسئول بزرگترین وظیفه کارمندان دولت را تلاش برای افزایش رضایت مردم خواند و گفت: خدمتگزاران مردم در دولت با رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و احساس مسئولیت، نسبت به رفع مشکلات شهروندان، تلاش کنند.
وی از مدیران ادارات خواست تا با تعامل با رسانه ها، فعالیت ها و گزارش عملکرد خود را که در جهت تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شده، اطلاع رسانی کنند.
فرماندار کرج در این جلسه، علاوه بر برنامه ریزی برای افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان کرج در هفته گرامیداشت دولت، مدیران ادارات را موظف به بازدید از خانواده شهدا به ویژه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران کارمند دولت کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =