نسل جدید رنو مگان RS که قرار است رقابتی جدید با مدل‌هایی مانند هوندا سیویک Type R، فورد فوکوس ST و فولکس واگن GTI داشته باشد، فقط با بدنه هاچ‌بک به بازار خواهد آمد.

به گزارش پدال،مدل آیندهٔ مگان RS در طراحی بدنه و آیرودینامیک خود خواهد داشت تا سر پیچ‌ها و در سرعت‌های بالا چسبندگی بیشتر و فرمان تیزتری با کمک سیستم فرمان چهار چرخ خود داشته باشد.
این خودرو که انتظار می‌رود صفر تا صدی کمتر از ۵.۸ ثانیهٔ مگان RS Cup فعلی داشته باشد، در نسل چهارم خود نیروی موتور ۲.۰ لیتری توربوی چهار سیلندرش به بیش از ۳۰۰ اسب بخار افزایش یافته و این نیرو را به کمک یک گیربکس شش دنده دستی یا یک گیربکس شش دنده EDC اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد. گیربکس دستی به احتمال زیاد ترجیح اصلی مشتریان اروپایی خواهد بود و مدل مجهز به گیربکس اتوماتیک در کشورهای آسیایی از اقبال بیشتری برخوردار خواهد بود.

از نظر ظاهری، مدل جدید رنو مگان RS گفته می‌شود از آخرین مدل کلیو RS تأثیر گرفته و چندین بهبود آیرودینامیکی که شامل اسپلیترهای جدید، یک دیفیوزر عقب بزرگ‌تر و رکاب‌های کناری عضلانی‌تر می‌باشد را به خود خواهد دید.

تاریخ معرفی رسمی هنوز مشخص نشده است و بحث‌های زیادی در مورد آن وجود دارد، برخی ادعا می‌کنند که احتمالاً این خودرو را برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ خواهیم دید، از سویی دیگر برخی منابع اعتقاد دارند که این هاچ بک قدرتمند یک سال پس از این تاریخ  یعنی در سال ۲۰۱۸ قرار است معرفی شود. با این اوصاف، زمانی که این خودرو به صورت رسمی پرده برداری شود، شایعاتی وجود دارند که مگان RS جدید موفق خواهد شد رکورد یک دور کامل پیست نوربورگرینگ آلمان را برای خودروهای دیفرانسیل جلو خواهد شکست، رکوردی که در حال حاضر با زمان ۷:۴۹:۲۹ در اختیار فولکس واگن گلف GTI کلاب اسپرت اس قرار دارد.

5454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    1 2
    ﺗﻨﺪﺭ و ﺑﻔﺮﻭﺷﻢ اﻳﻨﻮ ﺑﮕﻴﺮﻡ
  • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    4 5
    قیافه که نداره
  • بی نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    1 4
    شکل ظاهری قبلی خیلی قشنگ و زیباست