سه شنبه 1 خرداد 1397
چهارشنبه 7 مهر 1395 - 07:46:08 چاپ

واکنش روزنامه جمهوری اسلامی به نامه احمدی‌نژاد به رهبری: طلبکارانه بود /به کجا چنین شتابان...؟

سیاست > انتخابات - روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به نامه احمدی‌نژاد به رهبری و اعلام عدم کاندیداتوری‌اش در انتخابات سال آینده، نوشت:از دوران تصدی مسئولیت دولت‌های نهم و دهم پرونده‌های مفتوح و رسیدگی نشده قابل توجهی باقی مانده است که مردم در انتظار نتیجه رسیدگی به آنها هستند.

در این تقصیر‌های تعمدی که به پیشرفت کشور و اعتماد مردم لطمه‌های جدی وارد کرد حتی افراد و دستگاه‌هایی که از بدنه دولت نبودند نیز متهم هستند که ماجرای کهریزک و اعترافات مرتضوی تنها یکی از آنهاست.

بذل وبخشش‌های بی‌حساب و کتاب از بیت المال و فساد‌های کلان مالی،اختلاس و رانت خواری‌های فراوان دامن افراد زیادی را می‌گیرد و اگر کلیت عملکرد زیان بار8ساله آن دولت متاسفانه به علت فقدان یک سیستم حسابرسی و نظارتی قدرتمند بعد از گذشت سه سال از خاتمه کار دولت عدالت محور!!رسیدگی نشده است پرونده‌های حقوقی موجود و متهمان حاضر آن که باید تعیین تکلیف شوند.

سخن اینجاست که اعلام دیر هنگام رئیس دولت‌های مذکور نباید ذره‌ای در این روال خدشه وارد کند.یعنی چه فردی که معاون اول او در زندان است و خودش باید هنوز پاسخگوی اول باشد، به استناد یک دیدار با رهبر انقلاب و نصایح ضروری و کاملا روشن ایشان،بعد از یک ماه که همه نوع تعبیری را به علت سفر استانی تبلیغاتی‌اش به راه انداخت، طلبکارانه از میدان رقابتی که هرگز بختی در آن نداشت بعنوان اطاعت از سخن رهبری و نه به اراده و خواست خود ترک نماید و برای آینده سیاسی خود مقتدرانه پیام صادر نماید؟

این ماجرا در کل برای او یک فرافکنی و فرار به جلو است.دولت یازدهم در گرداب نابسامانی‌های آن دوره هنوز گرفتار است...به کجا چنین شتابان؟

2929

23 دیدگاه
  • علی
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 08:27:23
    پاسخ
    43 235

    کی گفته رای نداشت.... شما که عروسی گرفتی از نیامدنش.

    • محمد
      چهارشنبه 7 مهر 1395 - 10:25:11
      5 26

      دمت گرم ... گل گفتی ... خداوکیلی از نیامدنش هم وحشت دارند .

    • بی نام
      چهارشنبه 7 مهر 1395 - 10:45:54
      29 4

      ما به این خاطر عروسی گرفتیم چون دوست نداشتیم دوباره حداقل یکماه زمان تبلیغات قیافه این بابا رو تو تلویزیون ببینیم و حرفای صد من یه غازش رو تحمل کنیم.

    • ملا محمد
      چهارشنبه 7 مهر 1395 - 10:46:26
      3 6

      وقتی کسی جیگر نداره بهش بگه بالا چشت ابروه، همون بهتر که همه ساکت بشینید وتماشاگر نمایش بعدی باشی

    • مجید
      چهارشنبه 7 مهر 1395 - 10:49:24
      13 3

      شما راست میگی، ایشان حدود ده میلیون رای داشت میدونی کیا؟؟ بله یک جماعت ساده انگار که خیلی راحت گول عوامفریبیهای این آقا رو میخورند.

    • بی نام
      چهارشنبه 7 مهر 1395 - 11:17:38
      8 2

      از مثبت و منفی معلومه

    • بی نام
      چهارشنبه 7 مهر 1395 - 11:28:41
      11 1

      البته عاقل ها حتما بهش رأی نمیدادن، بقیه رو دیگه نمی دونم

    • بی نام
      چهارشنبه 7 مهر 1395 - 12:08:47
      11 3

      اخه میترسیدیم چه بهش رای بدیم چه نه پیروز بشه.

    • بی نام
      چهارشنبه 7 مهر 1395 - 16:49:29
      6 2

      مشخصه که بین فرهیختگان رای نداره، مگر اون دسته از آدمای غافلی که با عوافریبی ایشون خام شدن...

    • gg
      پنجشنبه 8 مهر 1395 - 17:05:46
      0 0

      بی نام چهارشنبه ساعت 11 دمت گرم

  • سعید
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 09:01:28
    پاسخ
    12 2

    با شناختی که از احمدی نژاد داریم بعید این آدم رها کن کنه

  • بی نام
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 10:13:07
    پاسخ
    6 3

    حااااااااالا شما چرا کاسه ی داغتر از آش شدی؟

  • امیر تبریز اوغلی
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 10:50:18
    پاسخ
    8 12

    اصلاح طلبا از شنیدن نیامدن محمود از حالا جشن گرفتن... چقدر ازش می ترسیدن

  • بی نام
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 10:50:58
    پاسخ
    7 7

    به نظرم علی رغم میل باطنیم اگه میومد حتما رای میاورد.چون این دولت فقط وعده داده و به برجامی اکتفا کرده که حتی به قول خود دولتیها هیچی نداشته،ولی احمدی نژاد واسه شهرستانها کارای زیادی کرد.

  • بی نام
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 10:52:23
    پاسخ
    11 7

    سخنان رهبری برای بعضیا فقط موقعی مورد توجه هست که به نفعشون باشه. تو جریانات 88 که مملکت رو به آشوب کشیدن، رهبری طبق همین رویه چندین بار از این افراد خواست اعتراضاتشون رو به صورت قانونی مطرح کنند.

  • مجید
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 11:08:08
    پاسخ
    8 10

    درود بر شرف و بزرگی احمدی نژاد مومن

  • بی نام
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 11:27:59
    پاسخ
    5 10

    احمدی نژاد اگر برگرده همه به ایشان رای می دهند

  • مهدی
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 12:22:42
    پاسخ
    6 5

    ای کاش می آمد تا برای همیشه محو میشد. ولی برای استراتژی اصولگرایان جهت انتخابات آینده ریاست جمهوری یک مزاحم و کاهنده رای بود.

  • ایرانی
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 13:12:38
    پاسخ
    5 5

    مهره سوخته است اومدن و نیامدنش فرقی نداشت

  • دکترهاشمی
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 13:23:46
    پاسخ
    8 11

    دکتر امدی نژاد حتی یکبار هم نگفته بود کاندید خواهد شد واگر جایی گفته درک بیارید .این تقاضای بیش از 35میلیون نفربود ولی ایشون بارها گفتند فعلا مغلوم نیست

  • جانباز تهرانی
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 15:25:02
    پاسخ
    13 26

    بهار خواهد آمد ...

    • بی نام
      شنبه 10 مهر 1395 - 00:18:34
      3 1

      همون هشت سال بهارو تجربه کردیم برای هفت پشتمون کافیه

  • محسن
    جمعه 9 مهر 1395 - 23:15:42
    پاسخ
    1 2

    خبر انلاین حرفی نمیزنم چون طرفدار روحانی هستی

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین
آخرین مطالب
وبگردی