رئیس پلیس آگاهی البرز : ۱۳ عضو یک شرکت هرمی در کرج دستگیر شدند

به گزارش تسنیم ، رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری ۲ گروه ۶ و ۷ نفره عضو یک شرکت هرمی در کرج خبر داد.

سرهنگ جواد صفایی ، با اشاره به دریافت گزارش‌هایی مبنی بر رفت‌وآمد مشکوک چندین نفر به یک منزل مسکونی در منطقه حیدرآباد کرج و یک مهمانسرا اظهار داشت: بررسی این موضوع و شناسایی هویت افراد مذکور به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در ابتدا پس از اطمینان از صحت و سقم خبر، رفت وآمد افراد مذکور تحت کنترل قرار گرفت، افزود: پس از کنترل مشخص شد که تعدادی جوان با اجاره منزل، در قالب یک شرکت هرمی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه ماموران به سرعت با هماهنگی مقام قضایی در 2 عملیات جداگانه پس از ورود به محل فعالیت متهمان موفق به دستگیری 13 عضو شرکت هرمی شدند، ادامه داد: در بازرسی از محل مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی، 2 دستگاه رایانه و 2 دستگاه لب‌تاپ کشف شده است.

صفایی با بیان اینکه متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کردند که ساکن استان‌های شمالی و شرقی کشور هستند، اظهار داشت: هر یک از متهمان به امید پولدار شدن، مبلغ 130 میلیون ریال در شرکت هرمی مذکور سرمایه‌گذاری کرده‌ و با اجاره کردن یک واحد مسکونی و یک مهمانپذیر در کرج با برگزاری جلسات داخلی اقدام به عضوگیری می‌کردند.

وی ادامه داد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =