قائم مقام اجرای سرشماری استان یزد گفت: زمینه برگزاری تمام اینترنتی سرشماری آینده در استان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمدحمید فخرالدین دقایقی پیش در گفتگو با خبرآنلاین، با بیان اینکه سرشماری اینترنتی در ساعت 24 امروز جمعه 30 مهرماه به پایان می رسد، گفت: از مشارکت مطلوب مردم در این طرح ملی سپاسگزاریم.

وی افزود: در حدود 4 ساعت تا پایان سرشماری اینترنتی زمان باقیمانده و امیدواریم خانوارهای بیشتری با مراجعه به سایت، در سرشماری اینترنتی مشارکت نمایند و رتبه استان در ساعات آتی ارتقاء یابد.

معاون سازمان برنامه و بودجه استان یزد گفت: استان یزد بر اساس برنامه عملیاتی و تبلیغاتی خود، هدف 35 درصدی را بدون در نظر گرفتن زمان تمدید، در پایان روز شنبه 24 مهرماه محقق کرد و در ایام تمدید شده، استان مشارکت بیش از هدفگذاری اولیه را تجربه کرد.

فخرالدین افزود: هم اکنون استان بلحاظ درصد جمعیت سرشماری شده (56 درصد)، در رده نهم کشور قرار دارد، کما اینکه شاخص ضریب نفوذ اینترنت استان نیز در کشور نهم است.

وی گفت: تا صبح امروز از مجموع حدود 320 هزار خانوار استان یزد، 190 هزار نفر در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند که این مهم ظرفیت بالای استان را بر برگزاری تمام اینترنتی سرشماری آینده نشان می دهد.

این مقام مسئول گفت: بدیهی است طی 5 یا 10 سال آینده، ضریب نفوذ اینترنت استان ارتقاء پیدا خواهد کرد و استان این پتانسیل را در خود ایجاد خواهد کرد.

وی در پایان از همه رسانه های جمعی، مکتوب، مجازی و... که زمینه حضور مردم را در سرشماری اینترنتی فراهم کردند، قدردانی نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =